Guildovní hry 2018
Re: Guildovní hry 2018
@MG - uz jsem to psal UJOvi, stresovat v TOP dungach se nemusite.
Snazil sem se, ale valna podpora u nas nebyla a na to tahnou primarne v jednom cloveku je ten event moc dlouhej ;].
Snazil sem se, ale valna podpora u nas nebyla a na to tahnou primarne v jednom cloveku je ten event moc dlouhej ;].
http://spolek.rivil.com/?i=5&g=1&img=1009
Re: Guildovní hry 2018
@MG - už se nemusíte stresovat. My už se taky nestresujeme a Caleb už to sám nedává. Buďte v klidu. to vyhrajete.
Existují tři zásadní situace, kdy muž nevratně ztrácí svoji čest:
Když kvůli své zbabělosti nepomůže napadenému, když kvůli svému chtíči podvede svou lásku a když kvůli své pohodlnosti nesplní slib daný dítěti..!
Bizon
Když kvůli své zbabělosti nepomůže napadenému, když kvůli svému chtíči podvede svou lásku a když kvůli své pohodlnosti nesplní slib daný dítěti..!
Bizon
Re: Guildovní hry 2018
Jezis diky bohu, uz me z toho stresu ze hraju stejne jak za poslednich 15 let malem vypadalo oboci!
Re: Guildovní hry 2018
Ahoj,
Gratuluji vítězům. s přehledem vyhrála guilda Magic Generation.
1. místo Magic Genaration -2621 (15% 393b)
2. místo Spolek - 2260b
3. místo Amonthia - 1710b
4. místo Reborn - 1044b
----------------------------------------------------
další bez nároku na ceny:
5. místo Harpagons - 390b
6. místo Strážci světla - 213b
7. místo Kačeři - 203b
8. místo Unicorn - 187b
9. místo Tuláci - 19b
ostatní guildy nenasbírali ani bod.
Poprosím první 4 guildy, aby napsali z košů 12 cen, které by chtěli získat dle důležitosti, pak budu škrtat a přidělovat dle toho.
příklad:
Guilda1- TMR, GS, GH, IVM, CENA3, CENA5, CENA8
Guilda2- TMR, GS, GH, IVM, CENA3, CENA5, CENA8
Guilda3- CENA8, CENA6, TMR, GS, GH, IVM, CENA3
získavají
Guilda1- TMR,GH,IVM
Guilda2- GS,IVM,CENA3,
Guilda3- CENA8, CENA6,
Doufám, že rozumíte.
Gratuluji vítězům. s přehledem vyhrála guilda Magic Generation.
1. místo Magic Genaration -2621 (15% 393b)
2. místo Spolek - 2260b
3. místo Amonthia - 1710b
4. místo Reborn - 1044b
----------------------------------------------------
další bez nároku na ceny:
5. místo Harpagons - 390b
6. místo Strážci světla - 213b
7. místo Kačeři - 203b
8. místo Unicorn - 187b
9. místo Tuláci - 19b
ostatní guildy nenasbírali ani bod.
Poprosím první 4 guildy, aby napsali z košů 12 cen, které by chtěli získat dle důležitosti, pak budu škrtat a přidělovat dle toho.
příklad:
Guilda1- TMR, GS, GH, IVM, CENA3, CENA5, CENA8
Guilda2- TMR, GS, GH, IVM, CENA3, CENA5, CENA8
Guilda3- CENA8, CENA6, TMR, GS, GH, IVM, CENA3
získavají
Guilda1- TMR,GH,IVM
Guilda2- GS,IVM,CENA3,
Guilda3- CENA8, CENA6,
Doufám, že rozumíte.
Řeším:page, nájmy, questy, herní záležitosti
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord
FACEBOOK
YOUTUBE
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord
YOUTUBE
Re: Guildovní hry 2018
V prvom koši je ale iba 5 cien.
Re: Guildovní hry 2018
Myšleno na všechny ceny. Omlouvám se za špatnou formulaci. Předpokládám, že dáte určité pořadí pro první koš 5 cen za sebou + zbytek z druhého. Ať to trošku odcípá.
Ale díky za upřesnění formulace.
Ale díky za upřesnění formulace.
Řeším:page, nájmy, questy, herní záležitosti
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord
FACEBOOK
YOUTUBE
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord
YOUTUBE
Re: Guildovní hry 2018
Ahoj,
Taky gratuluju vitezum, zaslouzene jste vyhrali ;]
Diky organzatorum za usporadani her.
@Alois - radsi to poradi cen odelim. Jesli sem pochopil spravne, tak Kos 1 a 2 jsou nezavisle a 2x z Kose 1 bude brat jen vitez.
Spolek
Kos 1:
Volná ohrádka do nájmu
coffer of wonders
-----------------------------------------
jednosměrný port na libovolné marknutelné místo
jednosměrný port mezi domy
socha
Kos 2:
3x ratman vstupenka
5x +3 velmistrova kniha umění
5x adamantium ore
5x lvl 5 mapka pokladů
10x libovolný recept
50 ebony logů
2x bednička pro povolání (máte na výběr)
2x bednička pro povolání (máte na výběr)
999ks mytheril ingotů
3x despice klíč
3x FoD vstupenka
70x fame deed
60x fame deed
sada 3 artefaktů
3x dekorace uvnitř domku
zlatý deed
20k regů od každého základního reagentu na kouzezlení
GM psací stůl na svitky
50k eye of newt
Taky gratuluju vitezum, zaslouzene jste vyhrali ;]
Diky organzatorum za usporadani her.
@Alois - radsi to poradi cen odelim. Jesli sem pochopil spravne, tak Kos 1 a 2 jsou nezavisle a 2x z Kose 1 bude brat jen vitez.
Spolek
Kos 1:
Volná ohrádka do nájmu
coffer of wonders
-----------------------------------------
jednosměrný port na libovolné marknutelné místo
jednosměrný port mezi domy
socha
Kos 2:
3x ratman vstupenka
5x +3 velmistrova kniha umění
5x adamantium ore
5x lvl 5 mapka pokladů
10x libovolný recept
50 ebony logů
2x bednička pro povolání (máte na výběr)
2x bednička pro povolání (máte na výběr)
999ks mytheril ingotů
3x despice klíč
3x FoD vstupenka
70x fame deed
60x fame deed
sada 3 artefaktů
3x dekorace uvnitř domku
zlatý deed
20k regů od každého základního reagentu na kouzezlení
GM psací stůl na svitky
50k eye of newt
http://spolek.rivil.com/?i=5&g=1&img=1009
Re: Guildovní hry 2018
Feedback
Hodnocení bude z čistě mého osobního pohledu, nemůžu mluvit za celou guildu
1. a hlavní chtěl bych GM Aloisovy poděkovat, za to že hry vůbec byly! Hráči prostě potřebují důvod klikat.
Klady:
- princip zapisování dungů > kde hráče nutíš aby chodili různé dungy a (nikoli opakovat stejný dung dokola)
- mezihry jako takové ale hlavně 3. mezihra!!! (zde bylo vidět, že si autor dal hodně práce), správné spestření (i když tu hárvící pasáž bych oželel)
- sledování skore ostatních během soutěže
- týdenní limit inkoustu (i když konkrétně nás to znevýhodňovalo nejvíce, nenutilo to k celotýdenní aktivitě a dopřálo nám to nějakého odpočinku)
Zápory:
- délka (3 měsíce je prostě moc)
- opakovatelnost questů (dle mě by se měli jako dungy zapsat -> ať to hráče nutí chodit všechny questy za všechna povolání)
- nezapojení PvP (myslím, že guild hry by se neměli omezit na PvM ... konec konců DP je smíšený server)
- netransparentnost v rozdávání inkoustu po světe (chápu myšlenku ale tímto způsobem by šli hry zbytečně ovlivnit)
- nezapojení úplně všech questů/dungů ... (Timed, Fire, FoD, Brujah, 3 Bratři, Síň Mysticků, ... )
- špatně obodované dungy >> i v řadě náročných dungů byl poměr Ink/Bod horší než třeba v Decitu/Wrongu ... příkladem byl třeba Ophid ... výsledkem bylo to, že tyto dungeony se po dobu guild her nechodili
- CENY (v takovéto soutěži by se nemělo bojovat o běžné itemy ale o speciální věci, které na serveru normálně získat nejdou)
Hodnocení bude z čistě mého osobního pohledu, nemůžu mluvit za celou guildu
1. a hlavní chtěl bych GM Aloisovy poděkovat, za to že hry vůbec byly! Hráči prostě potřebují důvod klikat.
Klady:
- princip zapisování dungů > kde hráče nutíš aby chodili různé dungy a (nikoli opakovat stejný dung dokola)
- mezihry jako takové ale hlavně 3. mezihra!!! (zde bylo vidět, že si autor dal hodně práce), správné spestření (i když tu hárvící pasáž bych oželel)
- sledování skore ostatních během soutěže
- týdenní limit inkoustu (i když konkrétně nás to znevýhodňovalo nejvíce, nenutilo to k celotýdenní aktivitě a dopřálo nám to nějakého odpočinku)
Zápory:
- délka (3 měsíce je prostě moc)
- opakovatelnost questů (dle mě by se měli jako dungy zapsat -> ať to hráče nutí chodit všechny questy za všechna povolání)
- nezapojení PvP (myslím, že guild hry by se neměli omezit na PvM ... konec konců DP je smíšený server)
- netransparentnost v rozdávání inkoustu po světe (chápu myšlenku ale tímto způsobem by šli hry zbytečně ovlivnit)
- nezapojení úplně všech questů/dungů ... (Timed, Fire, FoD, Brujah, 3 Bratři, Síň Mysticků, ... )
- špatně obodované dungy >> i v řadě náročných dungů byl poměr Ink/Bod horší než třeba v Decitu/Wrongu ... příkladem byl třeba Ophid ... výsledkem bylo to, že tyto dungeony se po dobu guild her nechodili
- CENY (v takovéto soutěži by se nemělo bojovat o běžné itemy ale o speciální věci, které na serveru normálně získat nejdou)
Naposledy upravil(a) Empair dne 04 pro 2018 13:34, celkem upraveno 1 x.
Re: Guildovní hry 2018
Sumář:
Děkuji všem, kteří se bavili a zkusili hrát a vyhrát. Gratuluji vítězům a poraženým, kteří se pokusili vybudit svou guildu a znepříjemnit soupeřům jejich počínání.
Budu zde rád za finální věcný názor a jak případně dále.
Jsem rád, že vše až na drobnosti fungovalo víceméně samo a bylo to bez údržbové.
Na druhou stranu mě velmi mrzí nuly u guild, u kterých sem myslel, že jsou aktivní a nedokázaly posbírat ani bod. Ani se nezapojily, i když mez pro zisk cen byl velmi nízký. A urvat si normálním dungováním a ničím přehnaným nějakou cenu nebyl problém ani pro velmi malou partu. Otaázkou zůstavá, jestli by tyto guildy motivovalala nějaká lepší cena ? Osobně si myslím, že po vyhodnocení, že stejně nemohou vyhrát, by nelogli ani tak. Inu, škoda.
Systémově pro hry budoucí jsme otevřeni vašim názorům co a jak změnit, případně pokud někdo vymyslí i nějaký pěkný nový systém, který bude přehledný, tak není problém to podle něj připravit. Tyhle hry diskriminovali ty více aktivní a podávali pomocnou ruku těm menším a méně aktivním, to je pravda, důvodem byla prostě udržet zdání, že sanci na dobré umístění mají i ti slabší a nehodili do toho rovnou vidle. To se nepovedlo a nakonec zvítězila a řekl bych s přehledem ta guilda, která měla nejvíc kapacit aprostředků, ať už na plnení meziher, nebo hledání inkoustu.
Díky
Děkuji všem, kteří se bavili a zkusili hrát a vyhrát. Gratuluji vítězům a poraženým, kteří se pokusili vybudit svou guildu a znepříjemnit soupeřům jejich počínání.
Budu zde rád za finální věcný názor a jak případně dále.
Jsem rád, že vše až na drobnosti fungovalo víceméně samo a bylo to bez údržbové.
Na druhou stranu mě velmi mrzí nuly u guild, u kterých sem myslel, že jsou aktivní a nedokázaly posbírat ani bod. Ani se nezapojily, i když mez pro zisk cen byl velmi nízký. A urvat si normálním dungováním a ničím přehnaným nějakou cenu nebyl problém ani pro velmi malou partu. Otaázkou zůstavá, jestli by tyto guildy motivovalala nějaká lepší cena ? Osobně si myslím, že po vyhodnocení, že stejně nemohou vyhrát, by nelogli ani tak. Inu, škoda.
Systémově pro hry budoucí jsme otevřeni vašim názorům co a jak změnit, případně pokud někdo vymyslí i nějaký pěkný nový systém, který bude přehledný, tak není problém to podle něj připravit. Tyhle hry diskriminovali ty více aktivní a podávali pomocnou ruku těm menším a méně aktivním, to je pravda, důvodem byla prostě udržet zdání, že sanci na dobré umístění mají i ti slabší a nehodili do toho rovnou vidle. To se nepovedlo a nakonec zvítězila a řekl bych s přehledem ta guilda, která měla nejvíc kapacit aprostředků, ať už na plnení meziher, nebo hledání inkoustu.
Díky
Řeším:page, nájmy, questy, herní záležitosti
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord
FACEBOOK
YOUTUBE
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord
YOUTUBE
Re: Guildovní hry 2018
Většinu neaktivních guild je tvořená starými hráči, kteří i když lognou nemají důvod se někde honit pro věci co už prostě mají. Pokud by byly zajímavé ceny i pro nějaké 5-10 místo. Mělo by to podle mě velký vliv na jejich motivaci lognout a zahrát. Ale opravdu tu mluvím o něčem co prostě hráči ještě nemají/nikdy neměli/jinak získat nemůžou.GM Alois píše: ↑04 pro 2018 13:02Na druhou stranu mě velmi mrzí nuly u guild, u kterých sem myslel, že jsou aktivní a nedokázaly posbírat ani bod. Ani se nezapojily, i když mez pro zisk cen byl velmi nízký. A urvat si normálním dungováním a ničím přehnaným nějakou cenu nebyl problém ani pro velmi malou partu. Otaázkou zůstavá, jestli by tyto guildy motivovalala nějaká lepší cena ?
Re: Guildovní hry 2018
Osobn souhlasim s klady a zapory, ktere popsal Empair.
Celkove bych pro pristi rocnik za sebe navrhnul toto:
- Nechat soucasny system (cedule, kontrolery), jen ho dopilovat.
- Max delka trvani 14-28dni, bez omezeni INKu. Porad pricnip cedule 7/7 unikatni zapsani (tj. chci max body musim projit vse a ne to same dokola).
- Zmenit pomery v dugu, to Ophi a jine fatk divne ratio bylo ted nastaveno.
- TOP dungy urcite radikalne vetsi ratio 5.5+.
- Cedule do vsech questu, ale pouze jednorazove (zapisuji se na ceduly jako dung).
- CENY, urcite na tom lze zapracovat. Osobne me to moc nezajima, at navrhnou neco realneho jini ;].
- Zapojit PvP
Zakladni princip PvP eventu "dungu", pro Guild hry
- Je bezobsluzny ze strany GM, stejne jako je dungeon. Hraci sami so zvoli, kdy ho budou chtit "jit" a neni potreba domlouvat konkretni cas GM vs hraci.
- Vyzyvatele (Obranci) hlidaji arenu (vlajku) pred dobyvateli (utocniky)
- Vyzyvatele zvitezi, pokud po dany timer ubrani arenu
- Dobyvatele zvitezi, pokud zabiji vsechny Vyzyvatele
- Loot povolen, killy se smaznou po odejiti branou
Mozny navrh (zda je vubec realizovatelny)
- uzavrena ARENA, do niz muze vstoupit 1-N Vyzyvatelu. Pocet Vyzyvatelu = pocet unikatnich ID postav ktera stoji v urcite zone, pri aktivaci eventu.
- Vyzyvatele aktivuji event (napr. uprostred bude item socha >> poklik). Hrac ktery aktivuje urcuje jake guilde budou v pripade vytezstvi pripsany body. Muze i neguild skupina = body propadaji.
>> Zacne TIMER eventu (napr. 60min)
>> System do konzole vsem lognutym hracum vypise (jako TIMED) "Aktivovatn PvP event, zbyva 60min, pocet Vyzyvatelu XYZ z Guildy XYZ". Tuto hlasku bude vypisovat kazdych 5min az do konce TIMERu.
>> Aktivuje se brana pro Dobyvatele (BD) = povede na meziodpocivadlo, ze ktereho nebude videt do areny. Prvni hrac ktery vstoupi do branym urcuje, jake guilde budou v pripade vytezstvi pripsany body. Muze jit i neguild skupina = body propadaji.
>> Brana se deaktivuje (pro nove ID) az pocet unikatnich ID ktera prosla BD = pocet Vyzyvatelu
>> System do konzole vsem lognutym hracum vypise (jako TIMED) "Aktulani pocet Dobyvatelu XYZ"
- Dobyvatele se po smrti mohou vratit pres BD (pouze stejna ID, tj. muzou se preskupit a zkusit dalsi utok)
- Vyzyvatele smrt = konec.
- Vyzyvatele zapisuji (brkem, nebo jinym itemem) Mrtvoly dobyvatelu (kazde ID pouze jednou) - Pocet mrtvol = pocet ziskanych bodu? Koli to je treba domyslet, ale je to sychr aby se to nedomluvilo doredu. Zaroven by byl strop (max 20 napr.)
- Dobyvatele zapisuji (pouze jednou) mrtvoly vyzivatelu = max pocet ziskanych bodu = pocet Vyzyvatelu
- Pocet Dobyvatelu je omezen MAX=pocet Vyzyvatelu (Hlidano pres pocet unikatnich ID, ktere vstoupili pres BD)
- Event omezen pro jendu guildu (z jedne strany Dobyvatele/Vyzyvatele) 1x6h?1x12h? / mene / vice? Proste tak aby se tim nedalo harvit po dohode dvou guild.
- Pokud se neukaze do vyprseni zadny Dobyvatel, vytezi automaticky Vyzyvatele a pripsano jim bude 2 body napr. (nejake min mnozstvi za aktivitu ;]).
+ Moznost cucendy jako v Timedu, zakaz zasahovani.
Snad je to srozumitelne.
Nejsem PvPer, tak treba je to scela scestne. Nic lepsiho me ale pro vyuziti pro guildhry nenapada.
Kazdopadne jeste jednoui diky za poradani ;]
V tomdle tezko soudit, mozna i to chybejici PvP / PK, preci jen je to znacna cast hracu zde. Ale na to bych se neupinal, kdo chce hrat bude, kdo ne, nelogne ani pro zlaty prase ;].GM Alois píše: ↑04 pro 2018 13:02Na druhou stranu mě velmi mrzí nuly u guild, u kterých sem myslel, že jsou aktivní a nedokázaly posbírat ani bod. Ani se nezapojily, i když mez pro zisk cen byl velmi nízký. A urvat si normálním dungováním a ničím přehnaným nějakou cenu nebyl problém ani pro velmi malou partu. Otaázkou zůstavá, jestli by tyto guildy motivovalala nějaká lepší cena ? Osobně si myslím, že po vyhodnocení, že stejně nemohou vyhrát, by nelogli ani tak. Inu, škoda.
Myslenka narovnat MG vs ty mensi, byla urcite dobre myslena, ale zas diskriminace neni dobra ani na jednu stranu. Jsou nejvetsi a nejaktivnejsi, je prirozene aby vyhrali.GM Alois píše: ↑04 pro 2018 13:02 Systémově pro hry budoucí jsme otevřeni vašim názorům co a jak změnit, případně pokud někdo vymyslí i nějaký pěkný nový systém, který bude přehledný, tak není problém to podle něj připravit. Tyhle hry diskriminovali ty více aktivní a podávali pomocnou ruku těm menším a méně aktivním, to je pravda, důvodem byla prostě udržet zdání, že sanci na dobré umístění mají i ti slabší a nehodili do toho rovnou vidle. To se nepovedlo a nakonec zvítězila a řekl bych s přehledem ta guilda, která měla nejvíc kapacit aprostředků, ať už na plnení meziher, nebo hledání inkoustu.
Celkove bych pro pristi rocnik za sebe navrhnul toto:
- Nechat soucasny system (cedule, kontrolery), jen ho dopilovat.
- Max delka trvani 14-28dni, bez omezeni INKu. Porad pricnip cedule 7/7 unikatni zapsani (tj. chci max body musim projit vse a ne to same dokola).
- Zmenit pomery v dugu, to Ophi a jine fatk divne ratio bylo ted nastaveno.
- TOP dungy urcite radikalne vetsi ratio 5.5+.
- Cedule do vsech questu, ale pouze jednorazove (zapisuji se na ceduly jako dung).
- CENY, urcite na tom lze zapracovat. Osobne me to moc nezajima, at navrhnou neco realneho jini ;].
- Zapojit PvP
Zakladni princip PvP eventu "dungu", pro Guild hry
- Je bezobsluzny ze strany GM, stejne jako je dungeon. Hraci sami so zvoli, kdy ho budou chtit "jit" a neni potreba domlouvat konkretni cas GM vs hraci.
- Vyzyvatele (Obranci) hlidaji arenu (vlajku) pred dobyvateli (utocniky)
- Vyzyvatele zvitezi, pokud po dany timer ubrani arenu
- Dobyvatele zvitezi, pokud zabiji vsechny Vyzyvatele
- Loot povolen, killy se smaznou po odejiti branou
Mozny navrh (zda je vubec realizovatelny)
- uzavrena ARENA, do niz muze vstoupit 1-N Vyzyvatelu. Pocet Vyzyvatelu = pocet unikatnich ID postav ktera stoji v urcite zone, pri aktivaci eventu.
- Vyzyvatele aktivuji event (napr. uprostred bude item socha >> poklik). Hrac ktery aktivuje urcuje jake guilde budou v pripade vytezstvi pripsany body. Muze i neguild skupina = body propadaji.
>> Zacne TIMER eventu (napr. 60min)
>> System do konzole vsem lognutym hracum vypise (jako TIMED) "Aktivovatn PvP event, zbyva 60min, pocet Vyzyvatelu XYZ z Guildy XYZ". Tuto hlasku bude vypisovat kazdych 5min az do konce TIMERu.
>> Aktivuje se brana pro Dobyvatele (BD) = povede na meziodpocivadlo, ze ktereho nebude videt do areny. Prvni hrac ktery vstoupi do branym urcuje, jake guilde budou v pripade vytezstvi pripsany body. Muze jit i neguild skupina = body propadaji.
>> Brana se deaktivuje (pro nove ID) az pocet unikatnich ID ktera prosla BD = pocet Vyzyvatelu
>> System do konzole vsem lognutym hracum vypise (jako TIMED) "Aktulani pocet Dobyvatelu XYZ"
- Dobyvatele se po smrti mohou vratit pres BD (pouze stejna ID, tj. muzou se preskupit a zkusit dalsi utok)
- Vyzyvatele smrt = konec.
- Vyzyvatele zapisuji (brkem, nebo jinym itemem) Mrtvoly dobyvatelu (kazde ID pouze jednou) - Pocet mrtvol = pocet ziskanych bodu? Koli to je treba domyslet, ale je to sychr aby se to nedomluvilo doredu. Zaroven by byl strop (max 20 napr.)
- Dobyvatele zapisuji (pouze jednou) mrtvoly vyzivatelu = max pocet ziskanych bodu = pocet Vyzyvatelu
- Pocet Dobyvatelu je omezen MAX=pocet Vyzyvatelu (Hlidano pres pocet unikatnich ID, ktere vstoupili pres BD)
- Event omezen pro jendu guildu (z jedne strany Dobyvatele/Vyzyvatele) 1x6h?1x12h? / mene / vice? Proste tak aby se tim nedalo harvit po dohode dvou guild.
- Pokud se neukaze do vyprseni zadny Dobyvatel, vytezi automaticky Vyzyvatele a pripsano jim bude 2 body napr. (nejake min mnozstvi za aktivitu ;]).
+ Moznost cucendy jako v Timedu, zakaz zasahovani.
Snad je to srozumitelne.
Nejsem PvPer, tak treba je to scela scestne. Nic lepsiho me ale pro vyuziti pro guildhry nenapada.
Kazdopadne jeste jednoui diky za poradani ;]
http://spolek.rivil.com/?i=5&g=1&img=1009
Re: Guildovní hry 2018
Pak ale vyvstává otázka proč takové guild hry dělat? Když podle této logiky vychází že mají vždy vyhrát? Proč by se měli zapojovat ostatní když odsoudíš o boj o druhé místo?
Re: Guildovní hry 2018
nikdo vam nebrani vytvorit vetsi a aktivnejsi guildu.
nicmene si myslim ze kdyby byly odmeny atraktivnejsi tak by se i ty ostatni guildy zkusily poprat o ceny pro 2-x misto
nicmene si myslim ze kdyby byly odmeny atraktivnejsi tak by se i ty ostatni guildy zkusily poprat o ceny pro 2-x misto
- Nagash
- True frakce
- Příspěvky: 300
- Registrován: 25 srp 2008 09:13
- Bydliště: Nová Nara
- Kontaktovat uživatele:
Re: Guildovní hry 2018
Zdravím,
děkuju za uspořádané guildovních her, i když si myslím, že mohli přijít až na hlavní sezónu (zimu).
Předávám požadavek na odměnu, tak jak jsem ho dostal od kluků z Guildy.
Amonthia :
1koš:
Volná ohrádka do nájmu,
Coffer of wonders (darovaný),
jednosměrný port mezi domy,
jednosměrný port na libovolné marknutelné místo,
socha
2koš:
3x FoD vstupenka,
3x ratman vstupenka,
5x +3 velmistrova kniha umění,
5x adamantium ore,
10x libovolný recept (lvl 8-9),
50 ebony logů,
999ks mytheril ingotů,
5x lvl 5 mapka pokladů,
2x bednička pro povolání,
3x despice klíč,
3x pride klíč,
zlatý deed na 1m gp,
sada 3 artefaktů (random z volných),
3ks dekorace uvnitř domku,
20k regů od každého základního reagentu na kouzezlení,
50k eye of newt,
70x fame deed v pytlíku,
60x fame deed v pytlíku,
GM psací stůl na svitky,
děkuju za uspořádané guildovních her, i když si myslím, že mohli přijít až na hlavní sezónu (zimu).
Předávám požadavek na odměnu, tak jak jsem ho dostal od kluků z Guildy.
Amonthia :
1koš:
Volná ohrádka do nájmu,
Coffer of wonders (darovaný),
jednosměrný port mezi domy,
jednosměrný port na libovolné marknutelné místo,
socha
2koš:
3x FoD vstupenka,
3x ratman vstupenka,
5x +3 velmistrova kniha umění,
5x adamantium ore,
10x libovolný recept (lvl 8-9),
50 ebony logů,
999ks mytheril ingotů,
5x lvl 5 mapka pokladů,
2x bednička pro povolání,
3x despice klíč,
3x pride klíč,
zlatý deed na 1m gp,
sada 3 artefaktů (random z volných),
3ks dekorace uvnitř domku,
20k regů od každého základního reagentu na kouzezlení,
50k eye of newt,
70x fame deed v pytlíku,
60x fame deed v pytlíku,
GM psací stůl na svitky,
Nagash, Zydar, Bloodthirster, Marlboro, Smoker, Asfix (Amonthia)
Kdo ovlada minulost, ovlada i budoucnost. J.Orwel (1984)
Kdo ovlada minulost, ovlada i budoucnost. J.Orwel (1984)
Re: Guildovní hry 2018
Ahoj,
omlouvám se za zpoždění. Nedostal jsem se k počítači kvůli nemoci od středy. Zítra snad udělám prvni rozdělení, snad už bude síla.
omlouvám se za zpoždění. Nedostal jsem se k počítači kvůli nemoci od středy. Zítra snad udělám prvni rozdělení, snad už bude síla.
Řeším:page, nájmy, questy, herní záležitosti
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord
FACEBOOK
YOUTUBE
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord
YOUTUBE