Tripartita
Tripartita
Ahoj, nový dung byl otevřen, zde prosím pište postřehy. Názory atd.
Re: Tripartita
Snaha se cení, ovšem jak jsi řekl- na poušti má člověk trpět. A první dvě části byly skutečně spíše utrpení než zábava.
Noobikem navždy :)
Re: Tripartita
V čem je problém? Pasti?Ardent píše:Snaha se cení, ovšem jak jsi řekl- na poušti má člověk trpět. A první dvě části byly skutečně spíše utrpení než zábava.
Re: Tripartita
Za sebe mohu říct, že dungy založené na pastech nebaví asi nikoho...přitom možností jak zvýšit obtížnost je dost...
Re: Tripartita
Ahoj,
za sebe mohu říct, že se mi na dungu líbilo rozčlenění do 3 částí (jak už název napovídá) - bažina, vyprahlá poušť a poslední část asi travnatá (před ní jsme odkopli).
Nicméně za současného nastavení to pro mě nikdy nebude atraktivní dungeon. Dung na můj, a v podstatě i náš, vkus obsahuje zbytečně:
- hrozně monster (mid level), který hrozně otravujou, ale na druhou stranu nejsou lukrativní
- hrozně pastí - vysávačky many, para pasti a hlavně asi další pasti na další kopu otravných monster
- předešlé body v podstatě dung vytvářejí hodně repetetivním, vleze se do místnosti a začíná se zabíjet hafo příšer, vytvářet se safe spot a od toho se postupně dostáváte dál a dál, přičemž občas se stane, že se v průběhu místnosti vyšlape tolik potvor, že se z konce místnosti běží zpět na začátek i s tuctem potvor a ze safe spotu se stává opět zamořené území
Je pravda, že možná by se to dalo nějak probíhat jen po hlídače a asi by to dung zrychlilo, jenže neustálé nové monstra z pastí, mana cucy a para pasti to dělaj skoro nemožný.
Nutno podotknout, že jsme na konci druhé části odkopávali - z důvodu nedostatku času a asi i sil, takže nemám zážitek ze třetí části.
Prosím brát pouze jako konstruktivní feedback, jsme hrozně rádi, že vytváříté nové, zajímavé věci.
za sebe mohu říct, že se mi na dungu líbilo rozčlenění do 3 částí (jak už název napovídá) - bažina, vyprahlá poušť a poslední část asi travnatá (před ní jsme odkopli).
Nicméně za současného nastavení to pro mě nikdy nebude atraktivní dungeon. Dung na můj, a v podstatě i náš, vkus obsahuje zbytečně:
- hrozně monster (mid level), který hrozně otravujou, ale na druhou stranu nejsou lukrativní
- hrozně pastí - vysávačky many, para pasti a hlavně asi další pasti na další kopu otravných monster
- předešlé body v podstatě dung vytvářejí hodně repetetivním, vleze se do místnosti a začíná se zabíjet hafo příšer, vytvářet se safe spot a od toho se postupně dostáváte dál a dál, přičemž občas se stane, že se v průběhu místnosti vyšlape tolik potvor, že se z konce místnosti běží zpět na začátek i s tuctem potvor a ze safe spotu se stává opět zamořené území
Je pravda, že možná by se to dalo nějak probíhat jen po hlídače a asi by to dung zrychlilo, jenže neustálé nové monstra z pastí, mana cucy a para pasti to dělaj skoro nemožný.
Nutno podotknout, že jsme na konci druhé části odkopávali - z důvodu nedostatku času a asi i sil, takže nemám zážitek ze třetí části.
Prosím brát pouze jako konstruktivní feedback, jsme hrozně rádi, že vytváříté nové, zajímavé věci.
Re: Tripartita
v pořádku feedback je potřeba, dělám dung pro hráče, ne pro svojí potěchu.
Udělám revizi ještě nějakou.
Udělám revizi ještě nějakou.
Re: Tripartita
Já nejsem bůhvíjaký hráč, takže ti to nezdůvodním tak hezky jako Milten.
Ovšem pocit z toho byl - 1krok vpřed a 20 zpět. Je to celé právě o pastech a o tom, jestli to prsk zvládne odezdít nebo ne. Samozřejmě, že to jde určitě i bez prska, ale jsem starý typ hráče co má rád zeď a ivm .
Nějak mi v tom trošku chybí nápad - říkanka na začátku bezva, hřbitov s pojmenovanými náhrobky taky pobavil a já měla pocit - juu někdo se smyslem pro humor co nás asi čeká dál. A potom z toho vyjde v podstatě nekonečná lvl 3/4 mapa s mana cucy, parou na každém kroku (nebo skoro každém) a pastmi.
Osobně z dungeonu mám pocit, že jde o velmi podobný koncept jako u nově otevřeného Doomu - jen s tím rozdílem, že zde není až takový průřez potvorami.
Věřím však, že své hráče najde a velmi děkuji za snahu.
Ovšem pocit z toho byl - 1krok vpřed a 20 zpět. Je to celé právě o pastech a o tom, jestli to prsk zvládne odezdít nebo ne. Samozřejmě, že to jde určitě i bez prska, ale jsem starý typ hráče co má rád zeď a ivm .
Nějak mi v tom trošku chybí nápad - říkanka na začátku bezva, hřbitov s pojmenovanými náhrobky taky pobavil a já měla pocit - juu někdo se smyslem pro humor co nás asi čeká dál. A potom z toho vyjde v podstatě nekonečná lvl 3/4 mapa s mana cucy, parou na každém kroku (nebo skoro každém) a pastmi.
Osobně z dungeonu mám pocit, že jde o velmi podobný koncept jako u nově otevřeného Doomu - jen s tím rozdílem, že zde není až takový průřez potvorami.
Věřím však, že své hráče najde a velmi děkuji za snahu.
Naposledy upravil(a) Ardent dne 28 črc 2018 19:59, celkem upraveno 1 x.
Noobikem navždy :)
Re: Tripartita
Udělal sem trochu změn v dungu teda:-)
Re: Tripartita
Jo, na to jsem zapomněl, hlášky pobavily.Ardent píše:hřbitov s pojmenovanými náhrobky taky pobavil
GM Ibis píše:v pořádku feedback je potřeba, dělám dung pro hráče, ne pro svojí potěchu.
Re: Tripartita
2x jsme se byli podívat tak napíšu feedback
Co se mi líbilo:
- zajímavý dung, pěkné prostředí
- skrytý poklad co můžeme hledat
- nijak extrémně dlouhý
- středně obtížný
- dost nabítí do stone crystalu
Co se mi nelíbilo:
- bažina i poušť naprosto posetá pastmi .. stále bez many, stále v haluškách
- volba monster je z repertoáru těch opravdu nepříjemných v každé místnosti (buď to žere sumy nebo hází vds nebo tam je god nebo devil ... )
- 1. poklad byl zajímavý, 2. doslova nestál za tu námahu
- poslední místnost mi příde relativně moc dlouhá, pro menší výpravu to bude velmi obtížné a zdlouhavé
Co se mi líbilo:
- zajímavý dung, pěkné prostředí
- skrytý poklad co můžeme hledat
- nijak extrémně dlouhý
- středně obtížný
- dost nabítí do stone crystalu
Co se mi nelíbilo:
- bažina i poušť naprosto posetá pastmi .. stále bez many, stále v haluškách
- volba monster je z repertoáru těch opravdu nepříjemných v každé místnosti (buď to žere sumy nebo hází vds nebo tam je god nebo devil ... )
- 1. poklad byl zajímavý, 2. doslova nestál za tu námahu
- poslední místnost mi příde relativně moc dlouhá, pro menší výpravu to bude velmi obtížné a zdlouhavé
Re: Tripartita
z mého pohledu byl sem tento dung poprvé byl jsem za druida a co se týče pastí zdá se mi to tak akorát pobíhal sem tam hodně a že by to bylo přepasťované se mi nezdálo sem tam sice nějaké nepříjemná past je ale myslím si že je to v rozumné hranici. Co se týče terénu sem tam se stane že člověk zapadne jak je nerovný terén dokonce i věci při shození statu se podařilo aby zapadli pod zem. Co se týče obtížnosti je vetšina místností medium až na poslední místnost, ta je opravdu osazená trošku nešikovně vzhedem k velikosti, angelovi a obtížným mobům. Při menší skupince dobrodruhů kteří to půjdou tak si myslím, že poslední místnost jim zabere stejnou dobu jako celej zbytek dungu. Možná by tam pomohlo buď místnost částečně rozdělit né kopletně celou nebo odstranit angela nebo ho jen dát k jedné straně místnosti aby nezasahovat celou místnost ale jen část.
Re: Tripartita
Doplnit kliky k dveřím na jedno otevření.
Re: Tripartita
při WS v dungu vyskočí "haluškáři" co skáčou na začátku wrongu
skáče to jen z mága = typuji ze stěn, kdysi stejný bug dělal citadela s headlesama.
skáče to jen z mága = typuji ze stěn, kdysi stejný bug dělal citadela s headlesama.