Soucastnost?

Vaše nápady a návrhy
Empair
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 695
Registrován: 14 črc 2007 11:35
Kontaktovat uživatele:

Soucastnost?

Příspěvek od Empair »

Lidi co mají zájem o UO jsou, jen nemají kde hrát.

viz web E*ndoru

Vše je o tom co server hráčům nabízí. Jsem zvědavý zda současný GM tým udělá něco se současným DP aby se lidi měli důvod vrátit/lognout.

Pokud ano, měli by jste ho hráčům osvětlit a pokud ne i to by hráči měli dát vědět.
Uživatelský avatar
GM Alois
Dark Paradise GM
Příspěvky: 588
Registrován: 31 srp 2016 13:27

Re: Soucastnost?

Příspěvek od GM Alois »

Ahoj,

nějak moc nevím na co se ptáš, tak snad se trefím odpovědí aspoň trochu.

Současnost se má tak, že se budeme snažit ze všech sil i nadále vést server ke spokojenosti a zábavě hráčů.

Momentálně běží několik věci současně (loterie na aktivitu, byly dostihy, duely trojic, Ibisův quick dungeon)

Připravuje se Despice 2 k otevření. Pak Ibis psal, že dostal nápad na nějaký dungeon.
Já pracuji s hráčským nápadem ohledně kopání surovin v dungeonu na jejich konci.
Gilraen staví menší dungeon, který bude brzo snad otevřen.
Ibis psal, že se pokusí s Razielem domluvit ohledně guild her a případně si je udělá dle svého.
Fairy si pohrává s poklady tak, že zjednoduší upraví doplňování pomocí specilních pytlíčků. ze kterých budete mít určitě radost.

Na druhou stranu bych tu uvítal klidně i Vaše nápady, kterých je to poskrovnu. Myslím si, že dobrým zakladem by tu měla být komunikace, a to konstruktivní, tj. když řeknu A tak dodám i B. Takže by mě zajímala i Vaše představa, co by se mělo změnit ješte aby tu bylo více hráčů ?

Hezký den a děkuji, že tu nebudou žádně hnusné animozity a že budeme diskutovat jako lidé.
Řeším:page, nájmy, questy, herní záležitosti
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord

FACEBOOK
YOUTUBE
Iery
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 55
Registrován: 04 bře 2017 13:16
Kontaktovat uživatele:

Re: Soucastnost?

Příspěvek od Iery »

Nechci zakládat topic, napíšu to sem.

Již dříve se řešil Stone imp, současnost je taková, že kvest je neúměrně obtížný s 0 výhodou oproti Stone gargoyle. Samotný fakt, že to splnili jen tři nebo čtyři lidi za několik roků (a po XY měsících), a pátý jen díky bugu, mluví za vše.

Osobně si myslím, že úroveň drtičky je naprosto dostačující co se týká obtížnosti a bonifikace je úměrná, tedy mohl by tento kvest krásně posloužit jako vzor pro Impa. Bonifikace Stone impa (zrychlovátko) která byla odebrána kvůli lidem co si kvest nechali udělat za sochy a pak to zneužívali v PvP by se mohla vrátit a kdo by porušil zákaz použití mimo dung prostě smazat bez varování (to byl jediný argument při rušení).

Byl by to kvest, který by zřejmě nejenom mě na nějakou dobu zabavil a zároveň by mělo smysl ho plnit. Pokud by byl zájem, klidně bych pomohl sepsat postřehy a nápady na realizaci
R1mman
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 65
Registrován: 20 úno 2016 00:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Soucastnost?

Příspěvek od R1mman »

Nápad vrátiť zrýchlovátko kvitujem. Guild hry sú jednoznačne cesta správnym smerom. Odstránenie invis flusacích minionov je tiež veľmi pozitívny krok.

Môj návrh je úprava honour komba pre paladina, aby bolo toto kombo interaktívnejšie/zábavnejšie. Jedno nabitie za 3h v dungu je naozaj nuda a nikto tú zbraň okrem preboostu a ako non-fame nepoužíva. Mojim cieľom nie je zvýšiť dmg tej zbrane, ale urýchliť jej nabíjanie, aby človek mal pocit, že to aj niečo naozaj robí. Čiže zvýšiť pravideľnosť nabitia a znížiť dmg následného efektu (aby dmg zostala zachovaná, ale zbraň so štítom sa stala interaktívnejšou). Tiež neviem či už bolo opravené nahodenie boostov pre paladina pri údere do štítu.

Ďalej zvýšiť atraktívnosť pokladov hlavne v low a medium dungoch.
Kentak
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 126
Registrován: 20 lis 2006 06:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Soucastnost?

Příspěvek od Kentak »

R1mman píše:Nápad vrátiť zrýchlovátko kvitujem. Guild hry sú jednoznačne cesta správnym smerom. Odstránenie invis flusacích minionov je tiež veľmi pozitívny krok.

Môj návrh je úprava honour komba pre paladina, aby bolo toto kombo interaktívnejšie/zábavnejšie. Jedno nabitie za 3h v dungu je naozaj nuda a nikto tú zbraň okrem preboostu a ako non-fame nepoužíva. Mojim cieľom nie je zvýšiť dmg tej zbrane, ale urýchliť jej nabíjanie, aby človek mal pocit, že to aj niečo naozaj robí. Čiže zvýšiť pravideľnosť nabitia a znížiť dmg následného efektu (aby dmg zostala zachovaná, ale zbraň so štítom sa stala interaktívnejšou). Tiež neviem či už bolo opravené nahodenie boostov pre paladina pri údere do štítu.

Ďalej zvýšiť atraktívnosť pokladov hlavne v low a medium dungoch.
s tim honor dvojici mas naprostou pravdu, jeste bych k tomu jenom dodal, ze rychlost niceni toho stitu taky neni uplne v pohode, stacilo by jen zmenit type na heater a ne kite ....
Empair
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 695
Registrován: 14 črc 2007 11:35
Kontaktovat uživatele:

Re: Soucastnost?

Příspěvek od Empair »

Guild hry.
Jednoznačně za mě jediná věc proč se podívat do dungů. A hlavně důvod pro by měli lidi chodit i low dungy ...
Ale s tímto přechází i velká otázka ... co dojí GM jako odměnu? Nechci být skeptik ale klasické odměny lidi z letargie nevytáhnou.

Odměny pro guildy, kvůli, kterým by se lidi snažili:
Ohrádky
Krabka na Reggy
NB mysticky
NB cobowky
Vybraný dům/GH do osobního vlastnicví.
Bankéř do GH
Port na Tržiště a Zpět
... prostě věci, které se jinak získat nedají.
Iery píše:Již dříve se řešil Stone imp
Souhlasím, Imp je nejtěžší quest na serveru co ty kdy byl ... odměna za splnění je v současnosti nulová a tím i motivace se tam trápit.
R1mman píše:honour komba pre paladina
I tady by nebyla od věci nějaká oprava ... Honor kombo, které zle získat jen z těch nejtěžších pokladů je prakticky k ničemu ...
Uživatelský avatar
Tommy
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 319
Registrován: 24 říj 2006 21:06

Re: Soucastnost?

Příspěvek od Tommy »

Ahoj Lojzo,

nejvetsi problem serveru uz delsi dobu spatruji v obtiznosti dungeonu a pak jejich narocnosti na pocet hracu a cas.

Osobne jsem jeden z tech hracu, co hraje predevsim solo, vyjmecne hrajem ve dvou a jednou za rok ve trech. Kdyz uz se sejdeme, tak vim, ze muzeme jit sice vice dungeonu, s nasim skillem maximalne tak TK(a stejne tam chcipnem). A i kdyz nechcipnem, tak tam stravime se vsim vsudy tak 3 hodiny minimalne.

Z dungeonu ktere si lze teda nejakym zpusobem zajit jsou tedy:
Deceit -> jeden z nejlepsich dungeonu na serveru -> jak obtiznosti, tak casovou narocnosti
Wrong -> kdyz ma clovek klicky, tak je casova narocnost perfektni! Diky klicum se da rozdelit na vice etap(farmeni klicu jeden den, a dung druhy den)
TS -> Pro me ne prilis sympaticky dung, ale taky se da
Water -> Na solo farmeni dobre, ale jinak je to jeden z nejblbeji udelanych "dungeonu"(z RP hlediska je to vse ale spravne)
D1 -> vyssi casova narocnost i ve trech lidech(kvuli konci).
Prvni patro(zacatek) Cove
Ice - nechodim kvuli PK, jinak by to byl moc fajn dung
Quagmire 1 -> Paradni dung, casova narocnost tez paradni


Co sem chtel tema poznamkama rict. Samozrejme, ze zdejsi hraci jsou schopni dojit ve trech cele Cove. Ale je to extrem, u kteryho stravis cele odpoledne. Stejne tak jde dojit D1 ci i to TK pry jde dojit solo, ale zase -> stravis tam kvuli tomu strasne moc casu.

Pokud chceme, aby tu hraci hrali, je potreba si vyjit vstric a nastavit dungeony tak, aby se daly chodit solo. Musime se odprostit od nutnosti brat vice hracu do tezsich dungu.

Musime se odprostit od dungeonu SKILLOVE narocnych, tech tu mame dost. Naopak musime zacit delat dungeony, u kterych se bere v potaz CASOVA narocnost.
___________________________________________________________
Uz jsem to tu parkrat psal. Chtelo by to podobne dungy typu Deceit, kam si clovek muze zajit sam, zabijet easy monstra. Ty tezke klidne preskakovat, ale mit je tam, mit moznost je zabit kdyz vas pujde vic(samozrejme, pokud muzes preskocit vsechna tezka monstra, tak poklad v dungu nebude zadny mamon a je to potreba adekvatne nastavit). Skalovat otiznost techto dungeonu potom lze tim, ze tezka monstra jiz budou povinnosti-hlidaci(ale jak rikam, tezsich dungu mame dost).

Dalsi vec je ta, ze vetsina dungeonu jsou koridory, kde jdes jednou cestou ke hlidaci, k dalsimu, a pak k pokladu. To je super. Ale proc nemame nejake odbocky, slepe ulicky, kde si hrac bude moct prilepsit, i kdyby na silnejsich ci slabsich monstrech.
_________________________________________________________
Vetsinu dungu uz tu hrajeme roky, a uz to proste neni takova zabava. Je potreba vratit se zase zpatky ke korenum, kde byly dungy zabava, a ne ze potrebujete byt TOP skilleri aby ste si ve trech zasli neco "poradneho". Zpatky ke korenum, kde obtiznost dungu nebyla dana milionem haluz pasti(nejvetsi prasarna kterou kdo kdy vymyslel), para pasti, IK flusu. Musime se vratit do dob, kdy vypravu mohl zabit mirror spider. Neztezovat dungeony jenom proto, ze dneska uz to hraci davaji s prstem v nose.
________________________________________________________
Dalsi vec je ta, ze i GM chteji "hrat" a proto, kdyz se stavi dungeon, tak si ho GM stavi pro sebe. Chce aby to bylo necim jine jak predchozi dungy, necim specificke, a zaroven aby hracum trosku zavaril. Ne vzdycky je to cesta.
________________________________________________________
Este poznamka, napad libilo by se mi, kdyby se daly kupovat poukazky na sbirani monster(viz denicek, zkoumani mrtvol). Vim ze hlavni skripter quido is no more. Ale tohle zvladne i Alois.
Poukazka - 10k, npc vam da poukazku na sbirani 5-15 mrtvol random monstra(muzou se postupne pridavat).
Hrac zabije monstra, posbira mrtvoly, odnese je NPC a dostane dle typu(lvl) poukazky nejakou odmenu.
Napriklad:
LVL1 - 20 skeletonu nebo zombiku nebo pavouku, orku odmena mystik whatever atd atd
LVL2 - 20 Spider kingu, Mirroru, Lichu atd atd, odmena 500mc/5000gp/
.
.
LVL5 - poukazka - xx krakenu, carcasu, draku, nightmare, lsn.... odmena cobb/+7low weapon/
LVL10 - 10x moloch/wyrm/.... odmena +25 cast/sance na nejaky log, treba i komponent

Hrac muze mit u sebe kolik chce poukazek, poukazky nejsou NB, pocet mrtvol zustava, takze kdyz vam to nekdo veme, muze si dojit pro odmenu sam.

Popripade od NPC nemusi byt poukazky random. Toto co jsem psal je hruby nastrel. S poukazkama by se pak dalo obchodovat mezi hraci(solisti co se nedostanou k molochum ji radi prodaji nekomu kdo na molochy chodi) Samozrejme ziskat vysoky lvl poukazky bude mensi sance jako mensi lvl.

Aloisi, zvladnes to?
Neberte život tak vážně, stejně z něj nevyváznete živí.
UO - Dark Paradise - YoutubeChannel
https://www.youtube.com/channel/UCDX--rk_wDwG-gYSUyOE_FA
Emil
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 57
Registrován: 12 zář 2016 01:40

Re: Soucastnost?

Příspěvek od Emil »

Nebolo by zle navratit moznost vylovit lvl5 mapku z mora. Momentale je to predmet nedostupny.
Černokněžnýk
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 4
Registrován: 24 kvě 2018 06:30

Re: Soucastnost?

Příspěvek od Černokněžnýk »

Emil píše:Nebolo by zle navratit moznost vylovit lvl5 mapku z mora. Momentale je to predmet nedostupny.
Tak kvůli takové vymazlenosti bych snad i afk trialek zapl.
Empair
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 695
Registrován: 14 črc 2007 11:35
Kontaktovat uživatele:

Re: Soucastnost?

Příspěvek od Empair »

Černokněžnýk píše:
Emil píše:Nebolo by zle navratit moznost vylovit lvl5 mapku z mora. Momentale je to predmet nedostupny.
Tak kvůli takové vymazlenosti bych snad i afk trialek zapl.
Afk harvim Itemů/peněz je úplný nesmysl. To pak vše ve hře ztrácí cenu.
Emil
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 57
Registrován: 12 zář 2016 01:40

Re: Soucastnost?

Příspěvek od Emil »

Empair píše:
Černokněžnýk píše:
Emil píše:Nebolo by zle navratit moznost vylovit lvl5 mapku z mora. Momentale je to predmet nedostupny.
Tak kvůli takové vymazlenosti bych snad i afk trialek zapl.
Afk harvim Itemů/peněz je úplný nesmysl. To pak vše ve hře ztrácí cenu.
oprav ma ak sa mylim, ale o com je mining? o com je lumberjacking?

Problem je ze nehra vela hracov co by slo top dung kde je moznost dropu lvl5 mapy, pri takejto mizernej aktivite je to predmet ktory sa neda ziskat. Neviem aky zmysel je stazovat pristup k tymto mapkam tym par hracujim hracom.
Uživatelský avatar
Tersivan
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 158
Registrován: 26 lis 2010 11:02

Re: Soucastnost?

Příspěvek od Tersivan »

Mining a lumber je o afku? tos em asi nekde zaspal dobu:D ekonomiku zabilo obdobi kdy se nedelaly afk kontroly a pridaly se vykupujici NPCcka. jedno s druhym vedlo ke snizene aktivite hracu, protoze nejvydelecnejsi cinnost byla afk kopat ci sekat. Jinak mi je to fuk, klidne by mohli lvl 5mapy padak z rybareni s nakou 00nic sanci na drop, ale zintenzivnit AFK kontroly, kvuli tem afk hovadum s autonomnima makrama
Nazo
Inkless
Inkless
Příspěvky: 33
Registrován: 09 říj 2016 12:06

Re: Soucastnost?

Příspěvek od Nazo »

ja by som bol rad keby sa fakt dali veci chodit na solo ale aj v skupine, napriklad ze ked niekto prejde branou sam objavi sa X monster,(kym sa neuzatvori) ked branou prejde 5 ludi, objavia sa ich viac a napriklad aj silnejsie s ktorych aj nieco padne

takto si to clovek solne ale nebude mat taky dobry loot ako keby tam islo viac ludi,

a ja budem radsej aby tu bolo menej solo mamonerov, skor viac skupinovych guild ktore rastu na skupinovej aktivite, ked niekto rad solo nech chodi ale nech z neho neni milionar

vadi mi aj ked si 2ja 3ja nieco solnu co normalne sa chodi v 5 ci 6 ludoch

myslim ze by sa to dalo naprogramovat a urcite by bola vecsia motivacia ist dung v viac ludoch

proste odmena zato ze dung ktory by mali ist aspon 5 ci 8 ludia fakt aj idu
Naposledy upravil(a) Nazo dne 26 kvě 2018 00:49, celkem upraveno 2 x.
Pope
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 4
Registrován: 24 kvě 2018 20:17

Re: Soucastnost?

Příspěvek od Pope »

Nazo píše:ja by som bol rad keby sa fakt dali veci chodit na solo ale aj v skupine, napriklad ze ked niekto prejde branou sam objavi sa X monster,(kym sa neuzatvori) ked branou prejde 5 ludi, objavia sa ich viac a napriklad aj silnejsie s ktorych aj nieco padne

takto si to clovek solne ale nebude mat taky dobry loot ako keby tam islo viac ludi,

a ja budem radsej aby tu bolo menej solo mamonerov, skoro viac skupinovych guild ktore rastu na skupinovej aktivite, ked niekto rad solo nech chodi ale nech z neho neni milionar

vadi mi aj ked si 2ja 3ja nieco solnu co normalne sa chodi v 5 ci 6 ludoch

myslim ze by sa to dalo naprogramovat a urcite by bola vecsia motivacia ist dung v viac ludoch

proste odmena zato ze dung ktory by mali ist aspon 5 ci 8 ludia fakt aj idu
Nastesti uo stale jeste neni wowko a na skillu tu zalezi, neber to jako cisty hate, vezmi to jako fakt
Fogy
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 127
Registrován: 22 úno 2017 23:44

Re: Soucastnost?

Příspěvek od Fogy »

Pope píše:
Nazo píše:ja by som bol rad keby sa fakt dali veci chodit na solo ale aj v skupine, napriklad ze ked niekto prejde branou sam objavi sa X monster,(kym sa neuzatvori) ked branou prejde 5 ludi, objavia sa ich viac a napriklad aj silnejsie s ktorych aj nieco padne

takto si to clovek solne ale nebude mat taky dobry loot ako keby tam islo viac ludi,

a ja budem radsej aby tu bolo menej solo mamonerov, skoro viac skupinovych guild ktore rastu na skupinovej aktivite, ked niekto rad solo nech chodi ale nech z neho neni milionar

vadi mi aj ked si 2ja 3ja nieco solnu co normalne sa chodi v 5 ci 6 ludoch

myslim ze by sa to dalo naprogramovat a urcite by bola vecsia motivacia ist dung v viac ludoch

proste odmena zato ze dung ktory by mali ist aspon 5 ci 8 ludia fakt aj idu
Nastesti uo stale jeste neni wowko a na skillu tu zalezi, neber to jako cisty hate, vezmi to jako fakt
Souhlas, v tomto směru si myslím, že je DP nastavené poměrně dobře, v podstatě tady máš prostor chodit různé dungeony ve velkých skupinách/menších skupinkách a jako solo/duo. Navíc pokud má solo/duo určitej skill, tak nevidím problém v tom, aby si pokud chtějí, zašli na vlastní riziko to, co se podle tebe chodí v pěti/šesti.
Nazo
Inkless
Inkless
Příspěvky: 33
Registrován: 09 říj 2016 12:06

Re: Soucastnost?

Příspěvek od Nazo »

jasne, ale tak minimalne 1 novy dungy na taky sposob by bolo zaujimave mat, uz pre tu srandu ci sa to ujme
Pope
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 4
Registrován: 24 kvě 2018 20:17

Re: Soucastnost?

Příspěvek od Pope »

Nazo píše:jasne, ale tak minimalne 1 novy dungy na taky sposob by bolo zaujimave mat, uz pre tu srandu ci sa to ujme
To je pravda, asi bych to taky rad videl, na druhou stranu se bojim, aby to na dp nedopadlo jako se vsim... podas prst a ruka v pi..
Empair
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 695
Registrován: 14 črc 2007 11:35
Kontaktovat uživatele:

Re: Soucastnost?

Příspěvek od Empair »

Emil píše:oprav ma ak sa mylim, ale o com je mining? o com je lumberjacking?
Minig, Lumber, Fishing.

Harvící skilly u kterých má většina lidí autonomní macra co můžou běžet celý den.

Naprostý demagizmus byl zavedení vendoru, kteří můžou vykupovat itemy z této macrovaci činnosti.

Začalo výkupem dřeva, kdy hráč s puštěným macrem si vysekal 1m gp denně a bez nákladů nebo rizika ztráty eqipu, plus bez nějaké namahy. Minig naboostilo zavedení dense zbrojí a možnost očarování brnění. Podobně byl preboosteny Fishing s lovením lvl 5 map. To byl důvod proč se to zrušilo.

Hra by měla lidi lákat do dungeony ne macrovat.

Za mě bych Fishing vyřešil tím aby mapy šli slučovat až na lvl 5 (5xlvl 1 = lvl 2, ...)

Lumber byl postupně ořezán tak, že Ebony které jsou nejžádanější skoro přestaly padat. Tak tam bych navrátil drop k normálu aby člověk mohl reálně ten materiál mohl natěžit ale zrušil bych možnost výkupu dřeva u vendoru.

Minig je v současné době nejvýdělečnější. Důvodem je již zmíněné
zavedení velkého využívání ingotů. Cenu nastavují hráči sami. Zde by řešení šlo vzít několika způsoby. Za mě bych snížil počty ingu, které jsou potřeba.

Na macrovani není nic špatného. Ale měla by to být činnost co ti sice umožní něco vydělat ale rozhodně by ti to nemělo nahrazovat zisk z dungu.
Emil
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 57
Registrován: 12 zář 2016 01:40

Re: Soucastnost?

Příspěvek od Emil »

Empair píše:
Emil píše:oprav ma ak sa mylim, ale o com je mining? o com je lumberjacking?
Minig, Lumber, Fishing.

Harvící skilly u kterých má většina lidí autonomní macra co můžou běžet celý den.

Naprostý demagizmus byl zavedení vendoru, kteří můžou vykupovat itemy z této macrovaci činnosti.

Začalo výkupem dřeva, kdy hráč s puštěným macrem si vysekal 1m gp denně a bez nákladů nebo rizika ztráty eqipu, plus bez nějaké namahy. Minig naboostilo zavedení dense zbrojí a možnost očarování brnění. Podobně byl preboosteny Fishing s lovením lvl 5 map. To byl důvod proč se to zrušilo.

Hra by měla lidi lákat do dungeony ne macrovat.

Za mě bych Fishing vyřešil tím aby mapy šli slučovat až na lvl 5 (5xlvl 1 = lvl 2, ...)

Lumber byl postupně ořezán tak, že Ebony které jsou nejžádanější skoro přestaly padat. Tak tam bych navrátil drop k normálu aby člověk mohl reálně ten materiál mohl natěžit ale zrušil bych možnost výkupu dřeva u vendoru.

Minig je v současné době nejvýdělečnější. Důvodem je již zmíněné
zavedení velkého využívání ingotů. Cenu nastavují hráči sami. Zde by řešení šlo vzít několika způsoby. Za mě bych snížil počty ingu, které jsou potřeba.

Na macrovani není nic špatného. Ale měla by to být činnost co ti sice umožní něco vydělat ale rozhodně by ti to nemělo nahrazovat zisk z dungu.

To co si napisal je vsetko pekne, ale moja hlavna pointa bola ze tu hra 5 ludi, a nie vsetci z nich maju cas chodit top dungy. Mapka je super moznost ked nemas cas stravit hodiny v dungu. Ale kde ju zohnat pri momentalnej mizernej aktivite??
Kubo
Walking Scribbler
Walking Scribbler
Příspěvky: 48
Registrován: 20 pro 2015 10:33

Re: Soucastnost?

Příspěvek od Kubo »

1. jednoznacne GUILD HRY !!... za poslednych 4-5 rokov v guild hrach vyhravali rozne guildy a aktivita na servru bola okolo 150 ludi onlajn.. a bolo to vzdy viacmenej tesne a dokazali zabodovat aj guildy kde hrali 4 hraci a ziskali 3 miesto... v guildach to zilo na trhu sa obchodovallo behalo sa PVP... zrusili ste hry a je po aktivite..

2. doplnene poklady... ked neni odmena neni motivacia dungy chodit....
Odpovědět