nastavíte si počet bandů pro ress podle specky kterou máte na clerovi
Kód: Vybrat vše
private int PotrebaKrvavych = 50;
private int PotrebaObycejnych = 15;
odlog seznam vymaže
,autoress <1> <2> <3> <4>
například ivm+ress obyč bandama jen lidí ze seznamu:
,autoress true false false false
každé číslo 1-4 je jedna hodnota true nebo false (znamená ano nebo ne)
1 - hodit ivm před ressem
2 - resovat i duchy hráčů které nemáte označené
3 - ressovat krvavýma bandama
4 - pokud resuju krvavýma bandama a krvavé bandy nemám, resovat obyčejnýma
Kód: Vybrat vše
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;
namespace Phoenix.Scripts.Raziel
{
public class RessOnClick
{
private int PotrebaKrvavych = 50;
private int PotrebaObycejnych = 15;
private List<UOCharacter> seznam = new List<UOCharacter>();
[Command]
public void ressList()
{
UOCharacter c;
while (true)
{
UO.Print("Vyber hrace pro ulozeni do listu pořadí určuje prioritu.");
c = new UOCharacter(UIManager.TargetObject());
if (!c.Exist)
return;
if (c.Hits < 0)
{
UO.Print("Musis oznacit hrace");
continue;
}
if (seznam.Contains(c))
{
UO.Print("Postava uz v seznamu je...");
continue;
}
seznam.Add(c);
}
}
[Command]
public void autoRess(bool kouzlitIVM, bool kohokoliv, bool krvaveBandy, bool ressObycPokudNeniDostKrvavych)
{
if (krvaveBandy)
{
int pocet = UO.Count(0x0E20) + UO.Count(0x0E22);
if (pocet<PotrebaKrvavych)
{
UO.Print("Nemas "+PotrebaKrvavych+" krvavych bandu!");
krvaveBandy=false;
if (ressObycPokudNeniDostKrvavych)
return;
}
}
if (!krvaveBandy)
{
int pocet = UO.Count(0x0E21);
if (pocet < PotrebaObycejnych)
{
UO.Print("Nemas " + PotrebaObycejnych + " bandu!");
return;
}
}
UOCharacter duch = najdiDucha(kohokoliv);
if (!duch.Exist)
{
UO.Print("Duch nenalezen...");
return;
}
UO.Print("ressuju "+duch.Name);
if (kouzlitIVM)
{
UO.Cast(StandardSpell.GreaterHeal, duch);
UO.Wait(1500);
}
UO.UseType(krvaveBandy?UO.Count(0x0E20)>=PotrebaKrvavych?0x0E20:0x0E22:0x0E21);
duch.WaitTarget();
}
private UOCharacter najdiDucha(bool kohokoliv)
{
foreach (UOCharacter item in seznam)
if (item.Distance < 2 && (item.Model == 0x192 || item.Model == 0x0193))
return item;
if (kohokoliv)
{
foreach (UOCharacter item in World.Characters)
{
if (item.Distance < 2 && (item.Model == 0x0192 || item.Model == 0x0193))
return item;
}
}
return new UOCharacter(Serial.Invalid);
}
}
}