Fortress of Despair
- Zola
- Undead Scriber
- Příspěvky: 757
- Registrován: 20 říj 2009 20:30
- Bydliště: DKnL
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fortress of Despair
Není škoda že těch vstupenek se objevuje hrozně málo a takřka se ten dung nedá jít?Qvest na ty vstupenky asi furt není že?
SóKár : Každý má svojí hlavu a vizi toho jak by to mělo správně. Si mladé GMko třeba se ze svých nezdarů poučíš.
Re: Fortress of Despair
Shodou okolností jsme se tu byli podívat akorát po zdražení kouzel. Tak přidám nějaké postřehy.
- bylo by třeba zvýšit drop reggu na začátku jinak není reálné dung projít pokud nemáte to k dispozici krabku na reggy
S tím co nám padlo jsme vystačili jen do 3. místnosti.
No a co se týče obtížnosti ... po zavedení invisible spell minionu se obtížnost posledních pasáží exponenciálně zvýšila. Pro výpravu bez eqipu je to tak doslova "o náhodě" se to podaří projít. Možná by stálo za úvahu nějaká změna monster ...
- bylo by třeba zvýšit drop reggu na začátku jinak není reálné dung projít pokud nemáte to k dispozici krabku na reggy
S tím co nám padlo jsme vystačili jen do 3. místnosti.
No a co se týče obtížnosti ... po zavedení invisible spell minionu se obtížnost posledních pasáží exponenciálně zvýšila. Pro výpravu bez eqipu je to tak doslova "o náhodě" se to podaří projít. Možná by stálo za úvahu nějaká změna monster ...
Re: Fortress of Despair
invisible minioni sou tu roky roků ...
A kolikrát ste to byli že říkáte že to nejde dát ? co změna taktiky ?
A kolikrát ste to byli že říkáte že to nejde dát ? co změna taktiky ?
Re: Fortress of Despair
Pokiaľ sa pozrieš na stránky, tak uvidíš, že sme to dali. Čiže to nie je post z pozície "my sme to nedali, to znamená, že to je nemožné dať", ale z pozície "dali sme to a musíme reálne zhodnotiť, že ak ti poklad na začiatku nedopraje, tak je to viac o náhode ako o čomkoľvek inom".Raziel píše:invisible minioni sou tu roky roků ...
A kolikrát ste to byli že říkáte že to nejde dát ? co změna taktiky ?
Ja osobne pochybujem, že je chcená až taká dávka náhodnosti. Na začiatku s mustangom to beriem, že ho výprava tamne iba ak sa jej pošťastí. Preto to aj je náhodný rare mustang a nie hocijaký must. Ale pochybujem, že je chcené, aby od pokladu záležal úspech výpravy až do tej miery. My sme to síce dali aj so zlým pokladom, ale bola to skutočne náhoda.
Skús sa tam ísť pozrieť aj ty, aby si sa na to mohol pozrieť z trošku väčšej perspektívy ako tej, ktorú získaš na fóre.
Rád by som tiež navrhol do dungu pridať aspoň pár monstier, z ktorých padajú blanky na pár svitkov do plusu.
Re: Fortress of Despair
Nejsem detektiv ...R1mman píše:Pokiaľ sa pozrieš na stránky, tak uvidíš, že sme to dali. Čiže to nie je post z pozície "my sme to nedali, to znamená, že to je nemožné dať", ale z pozície "dali sme to a musíme reálne zhodnotiť, že ak ti poklad na začiatku nedopraje, tak je to viac o náhode ako o čomkoľvek inom".Raziel píše:invisible minioni sou tu roky roků ...
A kolikrát ste to byli že říkáte že to nejde dát ? co změna taktiky ?
Ja osobne pochybujem, že je chcená až taká dávka náhodnosti. Na začiatku s mustangom to beriem, že ho výprava tamne iba ak sa jej pošťastí. Preto to aj je náhodný rare mustang a nie hocijaký must. Ale pochybujem, že je chcené, aby od pokladu záležal úspech výpravy až do tej miery. My sme to síce dali aj so zlým pokladom, ale bola to skutočne náhoda.
Skús sa tam ísť pozrieť aj ty, aby si sa na to mohol pozrieť z trošku väčšej perspektívy ako tej, ktorú získaš na fóre.
Rád by som tiež navrhol do dungu pridať aspoň pár monstier, z ktorých padajú blanky na pár svitkov do plusu.
Re: Fortress of Despair
Ty nejses detektiv nehrajes tady ale musis davat post do kazdyho topicuRaziel píše:Nejsem detektiv ...R1mman píše:Pokiaľ sa pozrieš na stránky, tak uvidíš, že sme to dali. Čiže to nie je post z pozície "my sme to nedali, to znamená, že to je nemožné dať", ale z pozície "dali sme to a musíme reálne zhodnotiť, že ak ti poklad na začiatku nedopraje, tak je to viac o náhode ako o čomkoľvek inom".Raziel píše:invisible minioni sou tu roky roků ...
A kolikrát ste to byli že říkáte že to nejde dát ? co změna taktiky ?
Ja osobne pochybujem, že je chcená až taká dávka náhodnosti. Na začiatku s mustangom to beriem, že ho výprava tamne iba ak sa jej pošťastí. Preto to aj je náhodný rare mustang a nie hocijaký must. Ale pochybujem, že je chcené, aby od pokladu záležal úspech výpravy až do tej miery. My sme to síce dali aj so zlým pokladom, ale bola to skutočne náhoda.
Skús sa tam ísť pozrieť aj ty, aby si sa na to mohol pozrieť z trošku väčšej perspektívy ako tej, ktorú získaš na fóre.
Rád by som tiež navrhol do dungu pridať aspoň pár monstier, z ktorých padajú blanky na pár svitkov do plusu.
Re: Fortress of Despair
A ty si myslíš, že víš všechno že ? Třeba včera sem hrál skoro celý den... nehrotím to, hraju solo. Tak si pošteluj věštící kouli, nefunguje ti ...Tass píše:Ty nejses detektiv nehrajes tady ale musis davat post do kazdyho topicuRaziel píše:
Nejsem detektiv ...
Re: Fortress of Despair
Kdyz hrajes solo nevim proc se vyjadrujes k topikum se kteryma nema "solo" nic spolecnyho?
Re: Fortress of Despair
Takých ľudí, ktorí by chceli iba komentovať a mudrovať je na fóru už viac ako dosť. Ak si nevieš dať aspoň minimálnu námahu, aby bol tvoj príspevok aspoň mierne fundovaný, tak sa mu radšej vyhni úplne a nerozširuj rady tých vyššie spomenutých.Raziel píše:Nejsem detektiv ...
- Zola
- Undead Scriber
- Příspěvky: 757
- Registrován: 20 říj 2009 20:30
- Bydliště: DKnL
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fortress of Despair
Kluci nehádejte se , Raziel k tomuhle dungu určitě má co říct , zná ho a dobře.
Nezkoušel sem teda kolik ted berou mass kouzla ale tahle změna se dotkla jen vaší taktiky. Kouknul jsem taky jaké máte cháry ve výpravě a počet , zkuste to jinak ale ne prosím jako v jiném nejmenovaném dungu, kde ted není poklad.Nechceme tu snad další decík, musí tu taky bejt dung co není jednoduché projít jako třeba dragony že. Ale dobrej výkon s tak naprd pokladem pro průchod, když padnou top zbraně je to mnohem jednoduší.
A jinak zopakuju roky starou otázku : plánuje , už je , bude qvest na vstupenky nebo plánuje se větší drop?Díky
Nezkoušel sem teda kolik ted berou mass kouzla ale tahle změna se dotkla jen vaší taktiky. Kouknul jsem taky jaké máte cháry ve výpravě a počet , zkuste to jinak ale ne prosím jako v jiném nejmenovaném dungu, kde ted není poklad.Nechceme tu snad další decík, musí tu taky bejt dung co není jednoduché projít jako třeba dragony že. Ale dobrej výkon s tak naprd pokladem pro průchod, když padnou top zbraně je to mnohem jednoduší.
A jinak zopakuju roky starou otázku : plánuje , už je , bude qvest na vstupenky nebo plánuje se větší drop?Díky
SóKár : Každý má svojí hlavu a vizi toho jak by to mělo správně. Si mladé GMko třeba se ze svých nezdarů poučíš.
Re: Fortress of Despair
Emp to nenapsal jestli to došli. Ani jestli na dojití použili tu krabku (i když hádám že ano). Ani jestli to zkoušeli jít jinak ? Sestavu ? Kolik měli krizovek (které jsou dycky žravé na spotřebák). A poslední věc, nemá to být lehký dung, ale dung za odměnu s top poklady. Moje dotazy byly k věci a pokud by se na to měl nějaký GM podívat, těžko se bude pídit po informacích někde po MG foru a hledat video z dungu na youtube.R1mman píše: Takých ľudí, ktorí by chceli iba komentovať a mudrovať je na fóru už viac ako dosť. Ak si nevieš dať aspoň minimálnu námahu, aby bol tvoj príspevok aspoň mierne fundovaný, tak sa mu radšej vyhni úplne a nerozširuj rady tých vyššie spomenutých.
Hádám že největší problém je zdražení clerovo IVM, a znám MG a vím že jsou schopní propálit neskutečně množství IVM na každé místnosti, a tak není na škodu mít konečně místo kde je potřeba se dívat kdy a kde kouzla plácáš. Nevnímal bych automaticky jako negativní, že se konečně někdo bude muset začít dívat na regy a hrát jinak než při klasickém dungu v plném equipu...
Re: Fortress of Despair
Rozhodne existuje viacero taktík, to je samozrejmé. Cieľom bolo upozorniť na to, že nedávne zmeny v náročnosti kúziel mali na tento dung celkom podstatný dopad (pochybujem, že GM pri zmene brali do úvahy aj FoD). Čím horší poklad na equipy v minulosti, tým menšia šanca na priechod týmto dungom. Skupiny teda menili taktiky k tým opatrnejším. V súčasnosti je tento efekt umocnený aj nedávnou zmenou v kúzlach, kedy ak výprava nevlastní item ako krabku na regy, tak nemôže vyvažovať pravdepodobnosť priechodu dungom zmenou taktiky na opatrnejšiu.Zola píše:Nezkoušel sem teda kolik ted berou mass kouzla ale tahle změna se dotkla jen vaší taktiky. Kouknul jsem taky jaké máte cháry ve výpravě a počet , zkuste to jinak ale ne prosím jako v jiném nejmenovaném dungu, kde ted není poklad.Nechceme tu snad další decík, musí tu taky bejt dung co není jednoduché projít jako třeba dragony že. Ale dobrej výkon s tak naprd pokladem pro průchod, když padnou top zbraně je to mnohem jednoduší.
Neviem či sa rozumieme, ale pokúsim sa ešte raz. Nedávna zmena v náročnosti kúziel vyvolala dvojitý efekt.
1) V otvorených dungeonoch (rozumej dung, kde si berieš veci sám z domu) sa tejto zmene prispôsobíš tak, že si zoberieš viac regov.
2) V uzatvorených dungeonoch (rozumej dung, kde hráš iba s tým, čo ti ponúkne dungeon) sa tejto zmene neprispôsobíš a ak sa teda nič v nastavení dungeonu nezmení, tak náročnosť týchto dungeonov utrpí neproporcionálne voči prvej skupine.
A práve toto pochybujem, že bolo úmyselné. Samozrejme, ak GM vyhovuje, že sa tento dung pre určité scenáre sťažil, tak ok.
My neplačeme, krabku sme mali a dung sme došli. Iba sme chceli upozorniť na to, že sa dung možno neúmyselne sťažil, keď zdražili kúzla. Nám to vyhovuje, pretože bola neúmyselne pridaná bariéra vstupu. Už nestačia vstupenky za 1m/kus, treba aj krabku. Čiže menej výprav, ktoré dané veci nemajú.
Chceli sme sa podeliť o vypozorované .
Dragony viac pomohli, ako uškodili. Ak chodíš s hlavou v oblakoch, veľmi ľahko sa potkneš. Takéto dungy sú nevyhnuteľným dôsledkom predchádzajúcich úspechov.
Re: Fortress of Despair
ja bych jen chtěl upozornit že už tam není ta možnost skočit si do odbočky jako to bylo dřív a naharvit si spotřebák gate byla u LLL teď už tam není. Pokud se jen změnilo na skrytý vchod potom se omlouvám a neberte mou připomínku v potaz
Re: Fortress of Despair
Tak ještě jednou stručně a jasně ...
1) Dung je to dlouhý a po zdražení reggů jich prostě na začátku nepadá dost na průchod.
2) Obtížný je dost, invisble minion je nesmysl, ať už je to kdekoli, nicméně tady je jde do extrémů. V low eqipech flus nepřežije ani clerik.
1) Dung je to dlouhý a po zdražení reggů jich prostě na začátku nepadá dost na průchod.
2) Obtížný je dost, invisble minion je nesmysl, ať už je to kdekoli, nicméně tady je jde do extrémů. V low eqipech flus nepřežije ani clerik.
Re: Fortress of Despair
Zdravim.. nebola by vola pomenit respy rare mustov v dngu? Sice vyniest musta z tohoto dungeonu sa podari tak raz za 1-2 roky ale tych par co sa tam respuje uz boli vynesene guildami co to chodia ... plus respuje sa tam aj pack lama miesto mustanga co bude asi nejaka chyba alebo zamer? Bolo by fajn vidiet alebo aspon sa pokusit o nejake nove farbicky...diky