Kopani v dole

Pokec o všem možném (témata neaktivní po dobu delší než jeden měsíc budou mazána)
Uživatelský avatar
krysakrys
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 233
Registrován: 06 srp 2016 21:12

Kopani v dole

Příspěvek od krysakrys »

Jako kopu uz dlouho a jsem zvyklej, ale v posledni dobe je to otresny. Bud te pojede PK, nebo nastvanej hornik zostem. Temer kazdej den musim lootovat postavu, pac ji nekdo sejme a ani nevezme myth.

Tomu nerikam pvp, tomu rikam sikana. Neslo by to nejak vymyslet? :) Ja nevim proc by PK meli masakrovat krafty v dolech od rana do vecera. A krome obcasnych najezdu na hradby Cove je to cela jeho napln prace. V Cove je to tak proflakly, ze tam chodej modraci jen na jistotu, takze jedine co PK zbyva je zabijet bezbrane krafty. Co takhle zrusit guard zonu v cove uplne? Chces pvp, tak ne, ze budes stat hodinu v guardech, pak vybehnes a zase zpatky. Do guardu, z guardu, porad jak pako. A PK ceka, az se nekdo smiluje a da mu sanci.

Par navrhu:
- Pronajem dolu
- Placene straze
- Dul bez lootu tela
- Dul tezko dostupny, bez moznosti markovat

Jen tak sem si chtel pobrecet
Uživatelský avatar
Johny Matovic
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1317
Registrován: 22 pro 2007 12:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Kopani v dole

Příspěvek od Johny Matovic »

Fakt si myslis, ze dovodom pojazdov v doloch je to, ze modraci stoja v cove?:p
To mas neaky stockholmsky syndrom alebo take nieco ne? :))

Ti ludia co jazdia doly o pvp zaujem nemaju, len o profit a toho sa im dostane bud robenim pasci alebo pojazdom dungov alebo otravovanim kraftov v dole.
Uznavam, ze v dnesnej dobe je takehoto "pvp" viac ako nikdy predtym, ale to je asi chceny stav.
Sklb - okrasny clovek
Please, for fuck sake, no revolution.
Uživatelský avatar
Mighty PvP GOD
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 279
Registrován: 23 dub 2015 00:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Kopani v dole

Příspěvek od Mighty PvP GOD »

Osobne by som urobil 2 druhy dolov:

Jeden ako je teraz + nemoznost ho pojazdit pkckami...
Druhy typ by sa nachadzal rozsiahly dol na jednom mieste a drop vzacnej rudy by bol 3x a samozrejme moznost pojazdenia pkckami...

Takto by mali ludia na vyber a k tomu mozno by to vyvolalo obcasne pvp v danom mamon dole.
Firestorm - Icestorm - Cherry Kisska
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Acarus
Nehraju!
Příspěvky: 648
Registrován: 13 bře 2015 08:13

Re: Kopani v dole

Příspěvek od Acarus »

Mighty PvP GOD píše:Osobne by som urobil 2 druhy dolov:

Jeden ako je teraz + nemoznost ho pojazdit pkckami...
Druhy typ by sa nachadzal rozsiahly dol na jednom mieste a drop vzacnej rudy by bol 3x a samozrejme moznost pojazdenia pkckami...

Takto by mali ludia na vyber a k tomu mozno by to vyvolalo obcasne pvp v danom mamon dole.
Ha ha ha. Uz to vidim jak nekdo kope v tom nehlidanem dole.

Proc kdyz muzu zapnout afk makro, na case nezalezi.
Uživatelský avatar
Napospas
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 545
Registrován: 08 zář 2006 10:11
Bydliště: Arkham
Kontaktovat uživatele:

Re: Kopani v dole

Příspěvek od Napospas »

krysakrys píše:Jako kopu uz dlouho a jsem zvyklej, ale v posledni dobe je to otresny. Bud te pojede PK, nebo nastvanej hornik zostem. Temer kazdej den musim lootovat postavu, pac ji nekdo sejme a ani nevezme myth.

Tomu nerikam pvp, tomu rikam sikana. Neslo by to nejak vymyslet? :) Ja nevim proc by PK meli masakrovat krafty v dolech od rana do vecera. A krome obcasnych najezdu na hradby Cove je to cela jeho napln prace. V Cove je to tak proflakly, ze tam chodej modraci jen na jistotu, takze jedine co PK zbyva je zabijet bezbrane krafty. Co takhle zrusit guard zonu v cove uplne? Chces pvp, tak ne, ze budes stat hodinu v guardech, pak vybehnes a zase zpatky. Do guardu, z guardu, porad jak pako. A PK ceka, az se nekdo smiluje a da mu sanci.

Par navrhu:
- Pronajem dolu
- Placene straze
- Dul bez lootu tela
- Dul tezko dostupny, bez moznosti markovat

Jen tak sem si chtel pobrecet
V jakych dolech kopes? Ono je jich ve svete docela hromada a do vetsiny se pk nepodiva jak je rok dlouhy imo.
Napospas[Spolek], chudý příbuzný
Uživatelský avatar
Xan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1212
Registrován: 20 kvě 2007 16:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Kopani v dole

Příspěvek od Xan »

Pocky tak vadi ti, ze te zabiji v dole a nebo ti vadi modraci v gz v cove? Dost protichudny veci.
Jestli te nekdy nekdo zabil zostem a nebylo to pk, tak page s id a casem a je za to trest jako za za iti sumem bez killu, tusim ze vetsinou se to trestalo pripsanim killu/prudicem apod.
Nemas kamarady komu napsat, at za tebou kopne, kdyz tam bude pk? Muzes na duale kopat a zaroven se hlidat a kdyztak to pk vyjet, to neni proti pravidlum.
Uživatelský avatar
Zola
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 757
Registrován: 20 říj 2009 20:30
Bydliště: DKnL
Kontaktovat uživatele:

Re: Kopani v dole

Příspěvek od Zola »

ty jsi ten Ohyzd že? :D
SóKár : Každý má svojí hlavu a vizi toho jak by to mělo správně. Si mladé GMko třeba se ze svých nezdarů poučíš.
Uživatelský avatar
krysakrys
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 233
Registrován: 06 srp 2016 21:12

Re: Kopani v dole

Příspěvek od krysakrys »

Xan píše:Pocky tak vadi ti, ze te zabiji v dole a nebo ti vadi modraci v gz v cove? Dost protichudny veci.
Jestli te nekdy nekdo zabil zostem a nebylo to pk, tak page s id a casem a je za to trest jako za za iti sumem bez killu, tusim ze vetsinou se to trestalo pripsanim killu/prudicem apod.
Nemas kamarady komu napsat, at za tebou kopne, kdyz tam bude pk? Muzes na duale kopat a zaroven se hlidat a kdyztak to pk vyjet, to neni proti pravidlum.
Jo, necim bych to Cove ozivil, stacilo by treba hodit par beden jenom pro modraky do lesa u Cove, kdyz by bylo proc bojovat, tak by aspon ty guardy nekdo nekdy leavnul.
Depka
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 101
Registrován: 18 zář 2011 14:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Kopani v dole

Příspěvek od Depka »

krysakrys píše:
Xan píše:Pocky tak vadi ti, ze te zabiji v dole a nebo ti vadi modraci v gz v cove? Dost protichudny veci.
Jestli te nekdy nekdo zabil zostem a nebylo to pk, tak page s id a casem a je za to trest jako za za iti sumem bez killu, tusim ze vetsinou se to trestalo pripsanim killu/prudicem apod.
Nemas kamarady komu napsat, at za tebou kopne, kdyz tam bude pk? Muzes na duale kopat a zaroven se hlidat a kdyztak to pk vyjet, to neni proti pravidlum.
Jo, necim bych to Cove ozivil, stacilo by treba hodit par beden jenom pro modraky do lesa u Cove, kdyz by bylo proc bojovat, tak by aspon ty guardy nekdo nekdy leavnul.
To je docela divnej zpusob uvazovani,hodit do cove bednu jen pro modráky ne? Proc ne do delu pro vsechny ? to uz je pro tebe daleko od cove ?
Fisik III
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 204
Registrován: 15 srp 2007 19:52
Kontaktovat uživatele:

Re: Kopani v dole

Příspěvek od Fisik III »

Acarus píše:
Mighty PvP GOD píše:Osobne by som urobil 2 druhy dolov:

Jeden ako je teraz + nemoznost ho pojazdit pkckami...
Druhy typ by sa nachadzal rozsiahly dol na jednom mieste a drop vzacnej rudy by bol 3x a samozrejme moznost pojazdenia pkckami...

Takto by mali ludia na vyber a k tomu mozno by to vyvolalo obcasne pvp v danom mamon dole.
Ha ha ha. Uz to vidim jak nekdo kope v tom nehlidanem dole.

Proc kdyz muzu zapnout afk makro, na case nezalezi.
Já bych chtěl důl, do kterého by šlo vlést pouze od 100 miningu. Vstup by byl v cechu kraftu (antiPK). Při vstupu by to shodilo mining na 60 (Roba a skládačka povolena). Tedy maximállní možný mining 90% při použití miner krafta. Aby se nemohl kopat blood, black, myth a diamanty..

Opuštění dolu by bylo povoleno pouze nahé osobě pomocí svitku, který dostal při vstupu. Ten by mu nahodil z5 skill na 100%.
Uživatelský avatar
krysakrys
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 233
Registrován: 06 srp 2016 21:12

Re: Kopani v dole

Příspěvek od krysakrys »

Depka píše:
krysakrys píše:
Xan píše:Pocky tak vadi ti, ze te zabiji v dole a nebo ti vadi modraci v gz v cove? Dost protichudny veci.
Jestli te nekdy nekdo zabil zostem a nebylo to pk, tak page s id a casem a je za to trest jako za za iti sumem bez killu, tusim ze vetsinou se to trestalo pripsanim killu/prudicem apod.
Nemas kamarady komu napsat, at za tebou kopne, kdyz tam bude pk? Muzes na duale kopat a zaroven se hlidat a kdyztak to pk vyjet, to neni proti pravidlum.
Jo, necim bych to Cove ozivil, stacilo by treba hodit par beden jenom pro modraky do lesa u Cove, kdyz by bylo proc bojovat, tak by aspon ty guardy nekdo nekdy leavnul.
To je docela divnej zpusob uvazovani,hodit do cove bednu jen pro modráky ne? Proc ne do delu pro vsechny ? to uz je pro tebe daleko od cove ?
Nemyslim si, ze by tvuj napad neco resil, pokazde tam prijede jeden clovek a vybere to, co z toho? Ja chci ozivit PvP v Cove (v knizce mas Cove(PvP)). V MOBA hrach se taky PvP nedeje u strazi, kde na sebe lidi 2 hodiny koukaj. Pokud to nema zadny cil pro modraky, tak nevylezou, cil pro PK je jasny, zabit modraky, vylootovat je. Kdyz donutime modraky nasadit vybavu a jit bojovat o poklad, jenom staci kousek za hradny, zacne poradny PvP. Zaklad PK je mit presilu, ale tu ted trapne ukazujou hned u hradeb, proc ne mit tu presilu nekde v poli, misto na okrasu.

Dovedu myslenku do konce. Bedna by sla opravdu vybrat pouze modrakem, ale dat by do ni veci mohly pouze PK. Chvili by trvalo, nez se otevre, aby to neslo vybrat v boji. Potom by se nekde zobrazilo (treba na streamu, nebo textem pro lidi v cove - nebo rovnou GM textem vsem), co bylo pridano do bedny - tim by vlastne zacal EVENT (nize uvadim treba 2 hodinovy event, nebo i hodinovy). Proste navnada :) Aby stalo za to parkrat umrit a zkusit to, aby stalo za to rozpoutat bitvu treba, nebo aby lidi zacli uvazovat jinak, par nadsencu by se mohlo domluvit a prijet z druhe strany a vybrat jim to pod nosem. No jedna z moznosti, myslim, ze by to bylo zajimave. K hradbam by pak prijelo PK, ze v trhle je socha, u truhly dalsich 7 pk a hle, uz nebojujeme z guardu. A co z toho budou mit PK? No samozdrejme vsechnu ztracenou vybavu modraku. Takhle by to nebylo cele zavisle na case, ale na tom, kolik lidi zrovna chce hrat PvP a co daji za navnadu :) No a kdyz truhlu nikdo neotevre treba 2 hodiny, tak to pujde vybrat zpatky a napise se, ze PK vyhrali. Pro lehci prehlednost by truhla mohla menit treba 3 barvy. Jedna je prazdna, k naplneni, napr. cervena. Druha barva by byla modra, bedna by treba zmodrala az po tom, kdyz by obsah dosahl nejake hodnoty (min. napr. 50k zlata, nebo list veci co maji nejakou hodnotu, to by taky nezabralo tak dlouho sepsat). Cim lepsi to chceme, tim vic skriptu do toho musime dat. Dat tam prazdnou, nebo uz jednu z existujicich bednu by nic neresilo (asi :) ).

A nebo uplne jednoduse, dat tam spawn world bosse, nejakyho fakt masaka, co nikdo nesunda, leda tak 10 lidi. Potom by to PK mohli orezavat ze stran, jako raneny stado :) Mohl by se spawnovat treba kazdej den o pulnoci, to hraje stejne nejvic lidi PvP. (A moh by se jmenovat Cerna ruka uz jen kvuli te rikance :p )

Videl jsem jednou na streamu, jeden ruskej server. Meli stream s automatickou kamerou a pak takovej hradecek (no spis Tower, aby se ucastnici vlezli na stream obrazovku), kde byl poklad. Kolem nej neustale pobihalo par hracu a rubalo se o ten poklad, to samozdrejme jde videt na streamu a prida se i zbytek serveru / nebo i novy lidi co koukaji na twitch.
Naposledy upravil(a) krysakrys dne 04 úno 2017 10:33, celkem upraveno 11 x.
Uživatelský avatar
krysakrys
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 233
Registrován: 06 srp 2016 21:12

Re: Kopani v dole

Příspěvek od krysakrys »

Fisik III píše:
Acarus píše:
Mighty PvP GOD píše:Osobne by som urobil 2 druhy dolov:

Jeden ako je teraz + nemoznost ho pojazdit pkckami...
Druhy typ by sa nachadzal rozsiahly dol na jednom mieste a drop vzacnej rudy by bol 3x a samozrejme moznost pojazdenia pkckami...

Takto by mali ludia na vyber a k tomu mozno by to vyvolalo obcasne pvp v danom mamon dole.
Ha ha ha. Uz to vidim jak nekdo kope v tom nehlidanem dole.

Proc kdyz muzu zapnout afk makro, na case nezalezi.
Já bych chtěl důl, do kterého by šlo vlést pouze od 100 miningu. Vstup by byl v cechu kraftu (antiPK). Při vstupu by to shodilo mining na 60 (Roba a skládačka povolena). Tedy maximállní možný mining 90% při použití miner krafta. Aby se nemohl kopat blood, black, myth a diamanty..

Opuštění dolu by bylo povoleno pouze nahé osobě pomocí svitku, který dostal při vstupu. Ten by mu nahodil z5 skill na 100%.
Tohle vubec neni spatny napad, nakopat si takhle iron apod. by bylo k nezaplaceni.
Fisik III
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 204
Registrován: 15 srp 2007 19:52
Kontaktovat uživatele:

Re: Kopani v dole

Příspěvek od Fisik III »

krysakrys píše:Dovedu myslenku do konce. Bedna by sla opravdu vybrat pouze modrakem, ale dat by do ni veci mohly pouze PK. Chvili by trvalo, nez se otevre, aby to neslo vybrat v boji. Potom by se nekde zobrazilo (treba na streamu, nebo textem pro lidi v cove - nebo rovnou GM textem vsem), co bylo pridano do bedny - tim by vlastne zacal EVENT (nize uvadim treba 2 hodinovy event, nebo i hodinovy).
To by tam jako podle tebe měli házet věci jen pk? Nebo GM.

Je problém že pk hrajou s modrákama, to by bylo jen pojetí modráku a pak vylotovat bednu bez jakýhokoliv problému kamarádem.. :) Nemyslím si že by to bylo nějaký skvělý oživení pvp.

Nejvíc se mi líbil PVP kvest v cove jak tam hodili 4 hlídaný bedny a všude okolo monstra. To oživilo pvp v cove. A myslím, že ani nikdo žádnou bednu nelotl. Stačilo by to častěji opakovat.
Uživatelský avatar
Lucky
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1350
Registrován: 07 zář 2006 18:28
Bydliště: plz - eň
Kontaktovat uživatele:

Re: Kopani v dole

Příspěvek od Lucky »

krysakrys píše: Zaklad PK je mit presilu
rly mate?
Hated

Nejste spokojeni s našimi službami? Napište nám! ---> http://hated.borec.cz/spamnicek.html
Depka
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 101
Registrován: 18 zář 2011 14:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Kopani v dole

Příspěvek od Depka »

Lucky píše:
krysakrys píše: Zaklad PK je mit presilu
rly mate?
Pán se vyzná
Uživatelský avatar
Rod Sacketts II
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 387
Registrován: 04 dub 2009 22:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Kopani v dole

Příspěvek od Rod Sacketts II »

Mě by se líbilo si najmout nějakýho Guarda kterej by byl silnej +- jako headles Knight, s tim že bys měl dvě varianty jednu odolnější proti mágům a druhou proti wariorům ( jedna vylučuje druhou ) dejme tomu si to najmut na 3 hodiny za 100K....
Tak silná mobka to neni aby to skiller nedal, aspoň se oddělí zrno od plevu
Prafotr Morava
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1667
Registrován: 07 zář 2006 18:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Kopani v dole

Příspěvek od Prafotr Morava »

To je strašně super nápad. Kdyby to teda nebyla úplná hovadina.
[color=green][size=167]Čaj? Pickwick![/size]
[/color]
Roubicek
Inkless
Inkless
Příspěvky: 31
Registrován: 31 pro 2016 20:49
Kontaktovat uživatele:

Re: Kopani v dole

Příspěvek od Roubicek »

Napospas píše:V jakych dolech kopes? Ono je jich ve svete docela hromada a do vetsiny se pk nepodiva jak je rok dlouhy imo.
by me zajimalo, kdo tady zavedl tuhle famu.

na mainlandu jsem prolezl naprostou vesinu dolu - nenasel jsem jedinej, kde bych prezil vic nez 1 vecer. pardon jeden jo - umrel jsem az treti den. A pak jeste 3x.
v naprosty vetsine pripadu jsem byl mrtvej do 2 hodin.
Doly nad minocem, britem a u homare nema smysl zminovat.
Doly okolo Compassionu? indiani to tam maji z baraku coby kamenem dohodil.
Okoli Cove? ale no tak, tam je navsteva co hodinu az dve.
Hytloch? Prtavy doly pod dohledem indianu, pojizdejicich vypravy.
Doly pod Destardem? Jo byly zajimavy, tam jsem prezil 3 vecery. Pak uz ani jeden.
ice ostrov? super, velkej dul s horsim pristupem indianu - za hodinu dorazila prepadovka.

takze pokud mi nekdo sdeli, kde jsou ty vase doly (staci jeden) kam PK nepachne, verejne se omluvim.

aby se nereklo: ne kazdy PK ktery prifrcelo me killnulo, nasli se i takovi, kteri videli ze vazne asi nic nemam tak jsme jenom pokecali.

momentalne jedina cesta jak kopat je dopredu obrecet fame, vyhazet bagl, a hura do dolu. A kdyz se bagl naplni zajimavejsim matrosem tak neprodlene odlifrovat do bezpeci ;-)
a kdyz vas nekdo killne, tak holt smula - bud vas ressne nebo ne.

PS: pokud nekdo vi, jak se branit indianum a pri tom neprekrocit pravidla (dual) tak dejte echo :D
Hobbit, the ranger. Born 2001, kidnapped and died in 2014.
Trillian, the Vampire. Born 2003, still alive but retired.
Roubicek, the Craftsman. Born 2017, alive.
Uživatelský avatar
Gilraen
Dark Paradise GM
Příspěvky: 264
Registrován: 09 čer 2016 22:48

Re: Kopani v dole

Příspěvek od Gilraen »

Roubicek píše:vyhazet bagl, a hura do dolu. A kdyz se bagl naplni zajimavejsim matrosem tak neprodlene odlifrovat do bezpeci ;-)
a kdyz vas nekdo killne, tak holt smula - bud vas ressne nebo ne.
Pamatuju si dobu, kdy hrálo xx PK a riskantní bylo jen vykouknout z GZtka, takže při padnutí 3 myth ingů se kopalo domů a běželo se zpět. :wink:

------
A v dnešní době, kdy máte skript, který vás při zatížení kope domů, vyháže ingoty do bedny, portne zpět k dolu a začne cestu tam kde skončil, vám vadí těch 5-6 PK ve špičce, kteří občas oběhnout doly? Pár jedinců dokonce ani nepostřehlo, že ho nezabilo PK, ale umřel při AFK kontrole. A o tom, že mu po smrti skript běží dál a chodí tam pak jako bílá paní se nebudu ani vyjadřovat...
FACEBOOK
YOUTUBE
DSC: Gilraen #0605
Roubicek
Inkless
Inkless
Příspěvky: 31
Registrován: 31 pro 2016 20:49
Kontaktovat uživatele:

Re: Kopani v dole

Příspěvek od Roubicek »

mno, ony ty doby jsou porad - delal jsem ted mining/bs/tink - vsechno z toho co jsem nakopal a ver mi, ze tech "PvP" ferovek jsem zazil dost.

puvodne jsem premejslel, jestli neudelat na craftovi kopaci specku - ale s touhle frekvenci killu to naprosto nema smysl - proste to matematicky nevychazi - cena specky + naklady na roby o ktery me pripravi indiani rozhodne nejsou vyvazeny vyssim dropem. Takze pro kopani opravdu ne.

edit: aby to nebylo spatne pochopeno - ja nebrecim, naucil jsem se s ferovkama zit, jenom jsem se snazil vyvratit ono "dolu kam nedorazi indiani je hafo".
Hobbit, the ranger. Born 2001, kidnapped and died in 2014.
Trillian, the Vampire. Born 2003, still alive but retired.
Roubicek, the Craftsman. Born 2017, alive.
Odpovědět