Co bych chtel na DP v roce 2017
Co bych chtel na DP v roce 2017
To by me zajimalo.
Ja bych chtel, abych konecne prisel na to, proc teutonum mizi nb veci po smrti, kdyz chcipnou s mystikem v ruce.
A proc sem tam spadne koule, kdyz to nejmin cekame.
Ja bych chtel, abych konecne prisel na to, proc teutonum mizi nb veci po smrti, kdyz chcipnou s mystikem v ruce.
A proc sem tam spadne koule, kdyz to nejmin cekame.
Re: Co bych chtel na DP v roce 2017
Chtěl bych opět vídat 450 online a to ideálně bez lagů.
- Lucky
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1350
- Registrován: 07 zář 2006 18:28
- Bydliště: plz - eň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co bych chtel na DP v roce 2017
- Smysluplnou revizi WH
- Znovu živé frakce (případně znovuotevření questu na golthian)
- Propracovanější pvp systém a systém specek pro pk
- Zvýšení možnosti dobehnout dung
- Více hrajících lidí
- Méně plačících lidí
- Zrušení AFK
- Častější doplňování pokladů
- Aby GM team neztratil svůj zápal a chuť pro svoji práci
- Znovu živé frakce (případně znovuotevření questu na golthian)
- Propracovanější pvp systém a systém specek pro pk
- Zvýšení možnosti dobehnout dung
- Více hrajících lidí
- Méně plačících lidí
- Zrušení AFK
- Častější doplňování pokladů
- Aby GM team neztratil svůj zápal a chuť pro svoji práci
Re: Co bych chtel na DP v roce 2017
Já bych chtěl více provokativních obrazku a popisků od guild viz Amontka a navážení se do Bimba..kde ho ještě sprostě sjeli a chlubit se tím ukazuje krasně charakter :p
Když můžou ostatní, tak to asi začneme dělat taky, ať se sranda na tom serveru Budeme se provokovat a nadavat si
Když můžou ostatní, tak to asi začneme dělat taky, ať se sranda na tom serveru Budeme se provokovat a nadavat si
- Zola
- Undead Scriber
- Příspěvky: 757
- Registrován: 20 říj 2009 20:30
- Bydliště: DKnL
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co bych chtel na DP v roce 2017
Mno a myslíš že se to udělo jen tak?LaPiZza píše:Já bych chtěl více provokativních obrazku a popisků od guild viz Amontka a navážení se do Bimba..kde ho ještě sprostě sjeli a chlubit se tím ukazuje krasně charakter :p
Když můžou ostatní, tak to asi začneme dělat taky, ať se sranda na tom serveru Budeme se provokovat a nadavat si
Edit: aspoň se něco děje a mužu dělat další kačeří příběhy , lidi to baví
SóKár : Každý má svojí hlavu a vizi toho jak by to mělo správně. Si mladé GMko třeba se ze svých nezdarů poučíš.
Re: Co bych chtel na DP v roce 2017
Tak idkyž jsem kačer, tak mě to je už nějak jedno, jestli bude něco dalšího, ta hra mě v poslední době odně přešla...a vidina nějaké velké chuti na asi nebude...Zola píše:Mno a myslíš že se to udělo jen tak?LaPiZza píše:Já bych chtěl více provokativních obrazku a popisků od guild viz Amontka a navážení se do Bimba..kde ho ještě sprostě sjeli a chlubit se tím ukazuje krasně charakter :p
Když můžou ostatní, tak to asi začneme dělat taky, ať se sranda na tom serveru Budeme se provokovat a nadavat si
Edit: aspoň se něco děje a mužu dělat další kačeří příběhy , lidi to baví
Jasný že to lidi baví, ale baví to jen lidi co nepřejou někomu něco co má a další kdo to sám dělá.. mě to je u zadku, ale timdle stilem přichází spousta lidi o chut hrát, ale hodně štěstí třeba timdle stylem někoho přilákate
Re: Co bych chtel na DP v roce 2017
Já bych chtěl změnu doplňování pokladu v dungách.
Buď každý den či dva (jak by mělo GM čas) doplnit náhodně několik pokladů v dungách (třeba 5).
NEBO
Každý den či dva (jak by mělo GM čas) doplnit do pokladu low dungů 1 item, do medium dungu 2 itemy a do high dungů 3 itemy.
Velikost pokladu by pak závisela na tom, jak se daný dung často chodí.
Buď každý den či dva (jak by mělo GM čas) doplnit náhodně několik pokladů v dungách (třeba 5).
NEBO
Každý den či dva (jak by mělo GM čas) doplnit do pokladu low dungů 1 item, do medium dungu 2 itemy a do high dungů 3 itemy.
Velikost pokladu by pak závisela na tom, jak se daný dung často chodí.
Re: Co bych chtel na DP v roce 2017
Doufám, že jste ten přístup ještě nezměnili, protože invul helma a +9 barda v FDD je fakt stále nuda .
Re: Co bych chtel na DP v roce 2017
aby se gm team nebal implementovat zajimave veci
Re: Co bych chtel na DP v roce 2017
Ja bych chtel vratit cas
- Zola
- Undead Scriber
- Příspěvky: 757
- Registrován: 20 říj 2009 20:30
- Bydliště: DKnL
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co bych chtel na DP v roce 2017
Negativní motivace muže taky fungovat.Mě třeba nebylo jedno když se plánoval týden dopředu D4 , všecko bylo nachystané tešil sem se jako malej jarda a nejenom já.No a snad nemusím připomínat jak to dopadlo ale taky sem to přežil a přineslo to novej zápal , pomstu.LaPiZza píše:Tak idkyž jsem kačer, tak mě to je už nějak jedno, jestli bude něco dalšího, ta hra mě v poslední době odně přešla...a vidina nějaké velké chuti na asi nebude...Zola píše:Mno a myslíš že se to udělo jen tak?LaPiZza píše:Já bych chtěl více provokativních obrazku a popisků od guild viz Amontka a navážení se do Bimba..kde ho ještě sprostě sjeli a chlubit se tím ukazuje krasně charakter :p
Když můžou ostatní, tak to asi začneme dělat taky, ať se sranda na tom serveru Budeme se provokovat a nadavat si
Edit: aspoň se něco děje a mužu dělat další kačeří příběhy , lidi to baví
Jasný že to lidi baví, ale baví to jen lidi co nepřejou někomu něco co má a další kdo to sám dělá.. mě to je u zadku, ale timdle stilem přichází spousta lidi o chut hrát, ale hodně štěstí třeba timdle stylem někoho přilákate
SóKár : Každý má svojí hlavu a vizi toho jak by to mělo správně. Si mladé GMko třeba se ze svých nezdarů poučíš.
Re: Co bych chtel na DP v roce 2017
Emil, ja som si myslel, ze si inteligentnejsi ako Libor.
K teme: Aby gmka brali viac navrhy od hracov.
K teme: Aby gmka brali viac navrhy od hracov.
McDucks always pay their debts.
Got my daughter swaggin like her muthafuckin daddy though.
Got my daughter swaggin like her muthafuckin daddy though.
Re: Co bych chtel na DP v roce 2017
ja si ten D4 pamatuju...
odezdili jste Bimba, zabiliho a vyfulili...ja jsem tam byl a nemohl se dostat tam abych mohl někoho z Vás taky zabít
Ale když Vás to baví, tak to dělejte dál...mě tydle prasárny nebaví a jako že tě prasaren je na DP víc a víc...ale je to věc jedinců a GM co budou dělat a jak se budou chovat
odezdili jste Bimba, zabiliho a vyfulili...ja jsem tam byl a nemohl se dostat tam abych mohl někoho z Vás taky zabít
Ale když Vás to baví, tak to dělejte dál...mě tydle prasárny nebaví a jako že tě prasaren je na DP víc a víc...ale je to věc jedinců a GM co budou dělat a jak se budou chovat
- Nait Magusanus
- Elder Letter
- Příspěvky: 228
- Registrován: 07 zář 2006 22:00
- Kontaktovat uživatele:
Re: Co bych chtel na DP v roce 2017
Slo by mit v questbooku obarveny dung specialni barvou pokud ho projde hrac cely beze smrti? (smrtelny heroic nepocitaje)
Re: Co bych chtel na DP v roce 2017
Mně napadla taková vize netradičního dungu pro obecné oživení hry.
Jednalo by se o něco na způsob timed dungu, podobný např. strukturou místností a možná časově i počtem lidí omezen. Protože by to byl dung spíše pro pvp založené hráče, vstup by byl někde v delu a vstupenka by mohla být nějaký hojně využívaný item (třeba soul shard). Gate by se mohla nacházet třeba v ohrádce v delu a zpřístupnila by se po zabití moba, co tam je. Tím by se i znovu oživil champion quest a celkové dění v pvp oblastech.
Po projití gate výpravou by to bylo veřejně oznámeno, stejně jako u timed dungu.
Dosud stejné jako timed dung co? Hlavní změna by však byla v tom, že by hráči na čumendě mohli přímo ovlivnit dění v dungu a to prostřednictvím tlačítek, které by v jednotlivých místnostech spouštěly různé pasti (mob pasti, fire, pois, para políčka nebo cokoliv, co jde naskriptovat). Tlačítka by měla určitý timer a šla by zmáčknout pouze za nějaký finanční či "itemový" obnos. To z toho důvodu aby tlačítka nešla mačkat donekonečna a aby si hráč dobře rozmyslel, co zmáčkne, protože za to platí.
Teď by bylo asi třeba zmínit pádné důvody, proč by výprava takový dung chodila a naopak proč by hráči na čumendě měli důvod výpravu za své GP či itemy položit. Na obou stranách by musela byt motivace tyto činnosti dělat. Pro výpravu je to jasné, zajímavé moby cestou a adekvátní odměna na konci (napadly mě třeba pravidelně doplňované lvl 10 lot pytlíky v pokladu). I když je vidět určitá rivalita mezi současnými jednotlivými dung grupami na DP, myslím si, že by toto "pojíždění z čumendy" bez nějaké odměny dlouhodobě nevydrželo . Netuším, jak by měli být tito hráči odměněni, pokud daná výprava umře, nějaký způsob by se musel vymyslet . Moby v dungu a pasti by se mohly občas nějak prohodit, aby ten dung nevydržel nikdy dlouhodobě stejný.
Ve skriptech se nevyznám, ale myslím si, že by to technicky proveditelné bylo a samotná tvorba dungu by nemusela být časově náročná, když by se to celé inspirovalo timed dungem. Nejtěžší na tom všem by bylo nejspíš celou záležitost vyvážit tak, aby byl zájem na obou stranách - výprava chce dung dojít X ostatní hráči ji chtějí položit.
V kostce:
-velké oživení v pvp oblastech
-nový a netradiční typ dungeonu
-velký odliv GP a itemů
-výzva pro všechny hráče nebo alespoň ty zkušené, které už zde žádnou výzvu nevidí
-prostě sranda a vyblbnutí .
Jednalo by se o něco na způsob timed dungu, podobný např. strukturou místností a možná časově i počtem lidí omezen. Protože by to byl dung spíše pro pvp založené hráče, vstup by byl někde v delu a vstupenka by mohla být nějaký hojně využívaný item (třeba soul shard). Gate by se mohla nacházet třeba v ohrádce v delu a zpřístupnila by se po zabití moba, co tam je. Tím by se i znovu oživil champion quest a celkové dění v pvp oblastech.
Po projití gate výpravou by to bylo veřejně oznámeno, stejně jako u timed dungu.
Dosud stejné jako timed dung co? Hlavní změna by však byla v tom, že by hráči na čumendě mohli přímo ovlivnit dění v dungu a to prostřednictvím tlačítek, které by v jednotlivých místnostech spouštěly různé pasti (mob pasti, fire, pois, para políčka nebo cokoliv, co jde naskriptovat). Tlačítka by měla určitý timer a šla by zmáčknout pouze za nějaký finanční či "itemový" obnos. To z toho důvodu aby tlačítka nešla mačkat donekonečna a aby si hráč dobře rozmyslel, co zmáčkne, protože za to platí.
Teď by bylo asi třeba zmínit pádné důvody, proč by výprava takový dung chodila a naopak proč by hráči na čumendě měli důvod výpravu za své GP či itemy položit. Na obou stranách by musela byt motivace tyto činnosti dělat. Pro výpravu je to jasné, zajímavé moby cestou a adekvátní odměna na konci (napadly mě třeba pravidelně doplňované lvl 10 lot pytlíky v pokladu). I když je vidět určitá rivalita mezi současnými jednotlivými dung grupami na DP, myslím si, že by toto "pojíždění z čumendy" bez nějaké odměny dlouhodobě nevydrželo . Netuším, jak by měli být tito hráči odměněni, pokud daná výprava umře, nějaký způsob by se musel vymyslet . Moby v dungu a pasti by se mohly občas nějak prohodit, aby ten dung nevydržel nikdy dlouhodobě stejný.
Ve skriptech se nevyznám, ale myslím si, že by to technicky proveditelné bylo a samotná tvorba dungu by nemusela být časově náročná, když by se to celé inspirovalo timed dungem. Nejtěžší na tom všem by bylo nejspíš celou záležitost vyvážit tak, aby byl zájem na obou stranách - výprava chce dung dojít X ostatní hráči ji chtějí položit.
V kostce:
-velké oživení v pvp oblastech
-nový a netradiční typ dungeonu
-velký odliv GP a itemů
-výzva pro všechny hráče nebo alespoň ty zkušené, které už zde žádnou výzvu nevidí
-prostě sranda a vyblbnutí .
Re: Co bych chtel na DP v roce 2017
Souhlasím, zavedení frakčního dungu popřípadě dungu pro PK s možnosti PvP jak tomu bylo v minulosti
STOP SUPPORTU!
Re: Co bych chtel na DP v roce 2017
Nemám problém s oživením PvP. Ale v mamon dugeonu, kde si hráči za úplatu budou dělat naschvály já osobně zábavu nevidím.
Re: Co bych chtel na DP v roce 2017
Byl to samozřejmě jen nápad, ale přijde mi to jako něco nového, co by mohlo lidi bavit. Každopádně pro oživení to chce event v podobě nějakého pvp dungu, který na sebe strhne pozornost veřejným ohlášením jako u timed dungu.
Re: Co bych chtel na DP v roce 2017
Tak pokud by to bylo nascriptovatelné a nečekaly by nás lagy z 2005, mohly by v dané zóně být nemizící těla hráčů, případně s velmi dlouhým timerem, a položenou výpravu by pak mohl mít možnost kdokoliv další zlootit.Tuzemack píše:Netuším, jak by měli být tito hráči odměněni, pokud daná výprava umře, nějaký způsob by se musel vymyslet
Ale nejsem si zrovna jist, jestli je rozumný podporovat tu zábavu, jejíž podstata je vyjebávání s ostatními hráči, toho tu máme už tak dost.