Zdravim, v pride pri skokoch z odpocivadla kde su povolene packy nefunguje rewind, zmena zony..
Konkretne zistene pri skoku v risi do velkej miesnosti pri poklade
Mayo píše:Zdravim, v pride pri skokoch z odpocivadla kde su povolene packy nefunguje rewind, zmena zony..
Konkretne zistene pri skoku v risi do velkej miesnosti pri poklade
Řekl bych že je to udělané naschvál teď v poslední době, protože vždy dřív mě to tam fungovalo
Mayo píše:Zdravim, v pride pri skokoch z odpocivadla kde su povolene packy nefunguje rewind, zmena zony..
Konkretne zistene pri skoku v risi do velkej miesnosti pri poklade
Řekl bych že je to udělané naschvál teď v poslední době, protože vždy dřív mě to tam fungovalo
Ciatronic píše:po přestavbě pekla mam dojem že opravdu nikde není už několikrát sem to tam hledal a nic
tož většinou to bývá v posledních mísnostech, možná proto s mg už krev nebude, zajdi někdy něco s náma
Jak řiká Tuxo... "ZABIJU TI CELOU RODINU", ale Strigwyr ví, že som iba lenivy
<Hunter> jj, ryko je takova ticha voda .. vypada jako zmrd, chova se jako zmrd, ale v jadru je to vazne hodnej kluk
V pekle sa ešte stále nenachádza krv a horizite. Už to tu ľudia omielajú dostatočne dlho, aby dostali aspoň vyjadrenie, ak nie doplnenie samotných vecí do daného dungu. Takže ešte raz: plánuje sa krv a horizite do pekla doplniť, pretože to nedáva žiadny zmysel, že tam nie sú a ak sa tam doplniť neplánujú, tak prečo?
Acarus píše:Dokud to nekdo neprestavi, tak je to zamerne.
Zrovna tohle je jedna z věcí, kde byste mohli napsat i důvod, protože to absolutně nedává smysl. Jediný, co mě napadá je teoretická zneužitelnost přes šupinu.
Ne vse musi mit nejaky logicky smysl. Ale muj pohled byl, ze ne vsechno musi nutne byt vsude. Proste jako muze existovat mob bez lootu, tak muze byt dungeon bez krve a horizitu. Nebudu si tu vymyslet nejakou pohadku o tom, jak se zila horniny temto patrum vyhnula atd.
To je podobne jako proc z nejake casti jde a z nejake nejde odkopnout. Proste to pri stavbe tak prislo na mysl.
Zdravím, měl bych prosbičku nešlo by rewarda na konci ŘIŠE navázat na hlidače a ne na klíček z Malteze? Bohůžel jsme museli z konce dungu kopnout protože jsme nešťastnou náhodou přišli o klíček trošku to zamrzelo.