top zbroje
Re: top zbroje
Ja by som skor zaviedol srandy typu, Holy grail komplet= nemoze fizznut ress HLAVA alebo pridany spell harm.
U clera by som zaviedol vacsie IVM jednoznacne, kludne ten svitok navysit.
Rang= vacsie skilly, ostro velmi mala sanca na miss, zas druidovi by to aspon pomohlo pretoze za neho strielat je velmi velka slabota.
War- fire imunka? moc nevydrzi co sa tyka flusou atd. Ale to by bol uz asi war moc zvyhodneny oproti zbytku, no podla mna sam o sebe postava warrior je na DP nedocenena. Vacsinou na kazdej hre je war "najsilnejsi" aj abilitami aj dmgom, tu je len dmgom, toto by mu rapidne pomohlo co sa tyka aj hratelnosti.
Necro- moznost kastit teleport hlava.
Celkovo by som bol rad keby sa popridavali kuzla postavam.Myslim ze topko je dost draha zalezitost takze by sa to samozrejme nevyzivalo furt a vobec nie v pvp. treba to brat asi z takeho hladiska, kedy a kde sa pouziva topko.
U clera by som zaviedol vacsie IVM jednoznacne, kludne ten svitok navysit.
Rang= vacsie skilly, ostro velmi mala sanca na miss, zas druidovi by to aspon pomohlo pretoze za neho strielat je velmi velka slabota.
War- fire imunka? moc nevydrzi co sa tyka flusou atd. Ale to by bol uz asi war moc zvyhodneny oproti zbytku, no podla mna sam o sebe postava warrior je na DP nedocenena. Vacsinou na kazdej hre je war "najsilnejsi" aj abilitami aj dmgom, tu je len dmgom, toto by mu rapidne pomohlo co sa tyka aj hratelnosti.
Necro- moznost kastit teleport hlava.
Celkovo by som bol rad keby sa popridavali kuzla postavam.Myslim ze topko je dost draha zalezitost takze by sa to samozrejme nevyzivalo furt a vobec nie v pvp. treba to brat asi z takeho hladiska, kedy a kde sa pouziva topko.
Libor
Re: top zbroje
Wiliam píše:Ja by som skor zaviedol srandy typu, Holy grail komplet= nemoze fizznut ress HLAVA alebo pridany spell harm.
U clera by som zaviedol vacsie IVM jednoznacne, kludne ten svitok navysit.
Rang= vacsie skilly, ostro velmi mala sanca na miss, zas druidovi by to aspon pomohlo pretoze za neho strielat je velmi velka slabota.
War- fire imunka? moc nevydrzi co sa tyka flusou atd. Ale to by bol uz asi war moc zvyhodneny oproti zbytku, no podla mna sam o sebe postava warrior je na DP nedocenena. Vacsinou na kazdej hre je war "najsilnejsi" aj abilitami aj dmgom, tu je len dmgom, toto by mu rapidne pomohlo co sa tyka aj hratelnosti.
Necro- moznost kastit teleport hlava.
Celkovo by som bol rad keby sa popridavali kuzla postavam.Myslim ze topko je dost draha zalezitost takze by sa to samozrejme nevyzivalo furt a vobec nie v pvp. treba to brat asi z takeho hladiska, kedy a kde sa pouziva topko.
dej mi pistol a dopadne to tak jako kdyz das wizzymu spellbook :(
- Mighty PvP GOD
- Paper Elemental
- Příspěvky: 279
- Registrován: 23 dub 2015 00:04
- Kontaktovat uživatele:
Re: top zbroje
IMO by mali dostat topka poriadny boost ako do PVM tak aj do PVP... Keby dostali TOPka boosty typu +100 vsetky staty a +30% skilly, tak by sa zacali aj do PvPcka tahat a to by mohlo byt zaujimave sice v tejto dobe uz by sa toho moc nenabehalo ale len moj nazor...
Ked porovnam UO oproti ostatnym MMO, tak v UO posilni postavu TOPko oproti beznemu gearu o nejakych 20% co je podla mna prilis malo na "TOPko", u takeho WOWka a LA a pod., gear boostuje aj o 1 000 -10 000% co je zase nezmyselne prehnane... Podla mna by bolo fajn keby TOPka boostili od 100 do 200% (co moze odpovedat statom +100 z kazdeho a cca 30% skilly). Za cenu "zohnatelnosti" ziadny giganticky "1vs50" boost.
Ked porovnam UO oproti ostatnym MMO, tak v UO posilni postavu TOPko oproti beznemu gearu o nejakych 20% co je podla mna prilis malo na "TOPko", u takeho WOWka a LA a pod., gear boostuje aj o 1 000 -10 000% co je zase nezmyselne prehnane... Podla mna by bolo fajn keby TOPka boostili od 100 do 200% (co moze odpovedat statom +100 z kazdeho a cca 30% skilly). Za cenu "zohnatelnosti" ziadny giganticky "1vs50" boost.
Firestorm - Icestorm - Cherry Kisska
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
- Dudek
- Undead Scriber
- Příspěvky: 601
- Registrován: 08 zář 2006 13:23
- Bydliště: Papučárna
- Kontaktovat uživatele:
Re: top zbroje
Co to hraju a to je +- nejakejch 14 let tvrdim, že krása UO na DP je v tom, že je skill based, nikoli Gear based (soudobá MMO) a nebo Gear + exp based (bývalá Moria). Pořád bych řekl, že na DP platí pravidlo: "Dobrej pilot zalítá i na vratech." a byl bych rád, kdyby to tak zůstalo. protože pak i my, nemamonáři, máme možnost podívat se i někam jinam než do Deceitu.
Já neříkám nic, ale na moje slova dojde...
Kdo jinému jámu kopá, je u něho na brigádě...
Kdo jinému jámu kopá, je u něho na brigádě...
- Johny Matovic
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1317
- Registrován: 22 pro 2007 12:29
- Kontaktovat uživatele:
Re: top zbroje
Suhlasim,Dudek píše:Co to hraju a to je +- nejakejch 14 let tvrdim, že krása UO na DP je v tom, že je skill based, nikoli Gear based (soudobá MMO) a nebo Gear + exp based (bývalá Moria). Pořád bych řekl, že na DP platí pravidlo: "Dobrej pilot zalítá i na vratech." a byl bych rád, kdyby to tak zůstalo. protože pak i my, nemamonáři, máme možnost podívat se i někam jinam než do Deceitu.
tiez si myslim, ze veci ako TOPko, Stone imp, by mali byt skor o prestizy ako vyhodach, ktore svojim vlastnikom poskytuju.
Mensi boost (pri top) je OK, ale nie extrem.
Chapem, ze je trend veci zosilovat kvoli nizsiemu poctu aktivnych hracov, aby si aj mensia skupinka mohla dat tazsie veci, no extremne boosty mi nepripadaju ako spravna cesta.
Skor investovat do marketingu (za ten facebook tlieskam) , ktory by prilakal novych hracov ako menit zabehnute systemy, ktore funguju a su zaujimave.
Sklb - okrasny clovek
Please, for fuck sake, no revolution.
Please, for fuck sake, no revolution.
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08 zář 2006 17:56
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: top zbroje
agreedJohny Matovic píše: tiez si myslim, ze veci ako TOPko, Stone imp, by mali byt skor o prestizy ako vyhodach, ktore svojim vlastnikom poskytuju.
Mensi boost (pri top) je OK, ale nie extrem.
Chapem, ze je trend veci zosilovat kvoli nizsiemu poctu aktivnych hracov, aby si aj mensia skupinka mohla dat tazsie veci, no extremne boosty mi nepripadaju ako spravna cesta.
vyhovuje ti ale sucasne nastavenie topiek a stone impa?
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
- Mighty PvP GOD
- Paper Elemental
- Příspěvky: 279
- Registrován: 23 dub 2015 00:04
- Kontaktovat uživatele:
Re: top zbroje
Tiez suhlasim... Avsak ci da topko +30 alebo +100 hp tak je to v podstate jedno pre hracov bez skillu, pomohlo by to hracom s nejakym skillom... nie je to ako ine MMO kde sa left-clickovanim riesi kazdy problem... Bol som svedkom nejedneho duelu kde nekro bez armoru na sumon jazditku dal nekra v +25 a ancke bez problemov to je proste parada na UO, ze aj ked ma niekto dobry gear, tak je nevyhnutne mat aj skill inak aj plech v adamantiu podlahne prskovi v ress robke... nie ako ine mmo kde gear hra za hracaJohny Matovic píše:Suhlasim,Dudek píše:Co to hraju a to je +- nejakejch 14 let tvrdim, že krása UO na DP je v tom, že je skill based, nikoli Gear based (soudobá MMO) a nebo Gear + exp based (bývalá Moria). Pořád bych řekl, že na DP platí pravidlo: "Dobrej pilot zalítá i na vratech." a byl bych rád, kdyby to tak zůstalo. protože pak i my, nemamonáři, máme možnost podívat se i někam jinam než do Deceitu.
tiez si myslim, ze veci ako TOPko, Stone imp, by mali byt skor o prestizy ako vyhodach, ktore svojim vlastnikom poskytuju.
Mensi boost (pri top) je OK, ale nie extrem.
Chapem, ze je trend veci zosilovat kvoli nizsiemu poctu aktivnych hracov, aby si aj mensia skupinka mohla dat tazsie veci, no extremne boosty mi nepripadaju ako spravna cesta.
Skor investovat do marketingu (za ten facebook tlieskam) , ktory by prilakal novych hracov ako menit zabehnute systemy, ktore funguju a su zaujimave.
edit: tym som chcel povedat, ze aj keby topka davali 200 hp a 50% skilly, tak by to vobec nepomohlo ludom co nepoznaju dungy / nevedia pvp/pvm a dobrych hracov by to sem tam motivovalo to vytiahnut lebo topka sa momentalne beru len do safe dungov a na trh kedze sa naozaj na nejake riskantnejsie akcie neoplatia.
Firestorm - Icestorm - Cherry Kisska
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Re: top zbroje
To mluví za vše, kdyby to pomohlo NB hračum, kteří mají méně zkušenosti s TOP dungama, tak by to bylo logický proč si koupit TOPko. Pokud se bavíme o tom, že zkušenému hrači nepomuže či má o 20/50/80 str víc (protože ví, jak se maj ty dungy chodit) tak si myslím, že odpověd či zavést zvýhodnění pro TOPka je jasnéMighty PvP GOD píše: Avsak ci da topko +30 alebo +100 hp tak je to v podstate jedno pre hracov bez skillu
edit: tym som chcel povedat, ze aj keby topka davali 200 hp a 50% skilly, tak by to vobec nepomohlo ludom co nepoznaju dungy /.
Máš TOPko, si skiller? tak ho vem do dungu. Máš TOPko? si lama co jen umí chodit s člověkem kterej to zná ? Nech to v bance nebo to prodej
STOP SUPPORTU!
Re: top zbroje
Mágovy ledové kůže:
-top komplet funkce kožichu - dal bych všem ice imho, nějaké % mgr a rezisty určitě
-greater sumy elementů (buďto oslabená verze Greaterů nebo - za mě, rozšířit o Oheň(Lava) Voda (Deepwater) Země (Mytheril - o síle a ar verite např.) Vzduch (Blizzard)/nebo přidat ice draka místo magic draka
-nemožnost sfouknout stěnu nebo snížit ctčko u efky
Prastaré černokněžníkovy kosti:
- nemožnost při nasazení kompletu dostat IK při hitu, vždycky ti zbyde 1hp, neplatilo by u mystiku (ošetřit na timer jako u bishopa s robkou na ijs např.)
Ancestral wortex/Ancient shade - silnejsi kouzlici npc s 200 manou a 200 hp?
určitě rezisty, remove trap 10%
-Animate dead by mělo žrát -50% many oproti normálu
Brnění svatého grálu:
-%mgr,healing/anatomy určitě, ten fizz ressu z hlavy by se měl redukovat. Harm efekt v pořádku dal bych tam světlo stejně jako je u Angelicu.
přidat kouzlo Arch protection (formou aoe kolem hráče pri d clicku/timer, jak to půjde, viz níže)
Andělské brnění:
AOE ivm na timer 5-10 minut aby to nešlo hlídat a moc toho využívat v dungu. Spíš takové to štěstí, že na tebe zaprší 3x IVM zrovna když máš 12 hp a fluše drak;-)
-eternal spirit všem (2xsloty?)
-šance za ivm držiteli při zásahu do hrudě 20%?
-určitě %healingu a anatomy
Fénixová kroužková zbroj:
Dobře nastavené, víc AR a mgr. Možná, nějaký ten taming navíc
-přidat port z hlavy?
Brnění prastarého upíra:
Tady se omlouvám, ale jediná smysluplná věc je udělat si stone impa a trashnout to na krystal:-p levnej char, shit TOPko.
-imp lze čarovat s jakoukoliv subclass
-při 0 hp převést 50% many?
-při smrti dostane vrah/npc blood suck - 0 staminy 50-100 dmg(NPC) hráč 10-30?
něco v tomhle duchu
Minotaurko:
-switch mezi manou/staminou ok, někdo psal, že při fullu stejně nejde projít přez hráče?
-nemožnost shození zbraně
-15% šance na aoe dmg při hitu do hlavy nad 150HP pouze na npc?
-povolit kouzlo magic arrow na penetraci lvl 10 mobek?
Co se týče celého systému subclass, tam toho je tolik, že to nikdo nebudete chtít číst
To jsou moje nápady na ability. Nemám všechna TOPka, vycházím z informací na fóru, ale osobně mi poměr cena/výkon topka přijde nevyvážená.
-top komplet funkce kožichu - dal bych všem ice imho, nějaké % mgr a rezisty určitě
-greater sumy elementů (buďto oslabená verze Greaterů nebo - za mě, rozšířit o Oheň(Lava) Voda (Deepwater) Země (Mytheril - o síle a ar verite např.) Vzduch (Blizzard)/nebo přidat ice draka místo magic draka
-nemožnost sfouknout stěnu nebo snížit ctčko u efky
Prastaré černokněžníkovy kosti:
- nemožnost při nasazení kompletu dostat IK při hitu, vždycky ti zbyde 1hp, neplatilo by u mystiku (ošetřit na timer jako u bishopa s robkou na ijs např.)
Ancestral wortex/Ancient shade - silnejsi kouzlici npc s 200 manou a 200 hp?
určitě rezisty, remove trap 10%
-Animate dead by mělo žrát -50% many oproti normálu
Brnění svatého grálu:
-%mgr,healing/anatomy určitě, ten fizz ressu z hlavy by se měl redukovat. Harm efekt v pořádku dal bych tam světlo stejně jako je u Angelicu.
přidat kouzlo Arch protection (formou aoe kolem hráče pri d clicku/timer, jak to půjde, viz níže)
Andělské brnění:
AOE ivm na timer 5-10 minut aby to nešlo hlídat a moc toho využívat v dungu. Spíš takové to štěstí, že na tebe zaprší 3x IVM zrovna když máš 12 hp a fluše drak;-)
-eternal spirit všem (2xsloty?)
-šance za ivm držiteli při zásahu do hrudě 20%?
-určitě %healingu a anatomy
Fénixová kroužková zbroj:
Dobře nastavené, víc AR a mgr. Možná, nějaký ten taming navíc
-přidat port z hlavy?
Brnění prastarého upíra:
Tady se omlouvám, ale jediná smysluplná věc je udělat si stone impa a trashnout to na krystal:-p levnej char, shit TOPko.
-imp lze čarovat s jakoukoliv subclass
-při 0 hp převést 50% many?
-při smrti dostane vrah/npc blood suck - 0 staminy 50-100 dmg(NPC) hráč 10-30?
něco v tomhle duchu
Minotaurko:
-switch mezi manou/staminou ok, někdo psal, že při fullu stejně nejde projít přez hráče?
-nemožnost shození zbraně
-15% šance na aoe dmg při hitu do hlavy nad 150HP pouze na npc?
-povolit kouzlo magic arrow na penetraci lvl 10 mobek?
Co se týče celého systému subclass, tam toho je tolik, že to nikdo nebudete chtít číst
To jsou moje nápady na ability. Nemám všechna TOPka, vycházím z informací na fóru, ale osobně mi poměr cena/výkon topka přijde nevyvážená.
- Mephist
- Pencil Master
- Příspěvky: 541
- Registrován: 16 říj 2006 12:04
- Bydliště: Templar's Town
- Kontaktovat uživatele:
Re: top zbroje
Kovář Kazimír, který by měl opravovat adamantium nějak nefunguje. Mám Ada kite štít s durabkou 239/250 a tvrdí mi, že na štítu není nic, co by mohl opravit.
Mephist|Phenom|Hammer Maiden|Fanatik|Sin|Ryla|Carokrasna|Amanita|Anicka
True victory is victory over oneself.
True victory is victory over oneself.
Re: top zbroje
Po resyncu bude upraveno, pocital sem ze ma vsechno stejnou durabku. Kdyby neco nehralo tak staci dat echo via PM.Mephist píše:Kovář Kazimír, který by měl opravovat adamantium nějak nefunguje. Mám Ada kite štít s durabkou 239/250 a tvrdí mi, že na štítu není nic, co by mohl opravit.
Stit kdyz mensi jak 249 tak 250
Brnko 149 > 150
Re: top zbroje
Chcelo by to revíziu topiek, to určite, aspon u pala, wara.
Re: top zbroje
Taká myšlienka, NPC na konci tažkých top dungov, ktoré opraví TOP brnko ako aj top zbran na základnú durabilitu? samozrejme za nejaký poplatok
Re: top zbroje
Neslo by u teutona udelat aby v topku mohl udelat supinu? Neprijde mi to az tak OP aby to za to ze taha topko nemohl udelat (kdyz zbyli palove tu supinu udelaji i normalne - teda aspon myslim, iska sem nikdy nehral tak jestli kecam tak sorry)
Re: top zbroje
Je k tomu rozumný důvod, když dostal jeho mystik místo toho jinou schopnost, než mají ostatní paladinové?Fila píše:Neslo by u teutona udelat aby v topku mohl udelat supinu? Neprijde mi to az tak OP aby to za to ze taha topko nemohl udelat (kdyz zbyli palove tu supinu udelaji i normalne - teda aspon myslim, iska sem nikdy nehral tak jestli kecam tak sorry)
Řeším:page, nájmy, questy, herní záležitosti
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord
FACEBOOK
YOUTUBE
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord
YOUTUBE
Re: top zbroje
Tohle jsem prosm vyhrabal nekde na naky 35+- strance v sekci paladin, pres vyhledavani se nejak nedarilo, takze to asi nekdy po zavedeni specek slo a pak se to zrusilo?Acarus píše:neni to bug z meho pohledu ... je to moznost ... nejak ses k tomu topku musel dostat.Mephist píše:Kdyz si u Teutona tu supinku vytvorim s topkem(pridava mgr), tak je to bug, nebo feature?Acarus píše:Jo to dane tim, ze proste tne stit nepridava danej skill, ktery potreba na danou mystik funkci.
Bral bych to jako ten duvod, proc by tu supinu mohl umet v topku;-0
Re: top zbroje
kdyby tu dublovaci schopnost mel jen mystik tak asi budiz...GM Alois píše:Je k tomu rozumný důvod, když dostal jeho mystik místo toho jinou schopnost, než mají ostatní paladinové?Fila píše:Neslo by u teutona udelat aby v topku mohl udelat supinu? Neprijde mi to az tak OP aby to za to ze taha topko nemohl udelat (kdyz zbyli palove tu supinu udelaji i normalne - teda aspon myslim, iska sem nikdy nehral tak jestli kecam tak sorry)
DP stranky píše:Štíty ( frakční, Golthian, Mystic štít) zdvojnásobují plusovost jednoručních zbraní (pouze vybraných).
to ze stit neprida mgr nemusi jeste nutne znamenat ze ji nemam jak ziskat (topko), tzn ze ste teutonskym stitum tu abilitu uplne zrusili?? dik xane zes to dohledal me se uprimne nechtelo, ale vedel sem ze driv to fungovalo ze v topku udelal supinu i teuton. klidne bych tu supinu nastavil tak aby se dala pouzit jen kdyz ma teuton 70mgr (v topku) aby si nemohl jen odloupnout supinu a pak ji bez topka pouzit (teda pokud to jde)DP stranky píše:Mystický štít přidává +30 STR a +50 DEX, nepřidává MGR -> nevytvoří šupinu.
Re: top zbroje
Pokud chceš s teutonem resovat přes zeď, tak není nic lehčího než si pořídit res wandku. Teuton nebude umět vytvořit šupinu ani v topku, ani v ničem jiném.
Re: top zbroje
Souhlasím.. Teuton má boost pres štít a to si myslím, že je dostačující...Qvido píše:Pokud chceš s teutonem resovat přes zeď, tak není nic lehčího než si pořídit res wandku. Teuton nebude umět vytvořit šupinu ani v topku, ani v ničem jiném.