Skill Stealing
Skill Stealing
Skill Stealing (kradeni) - rád bych navrhnul úpravu toho skillu aby se tento skill dal skutečně využit a byl důvod se s ním trápit.
Důvody:
- tréning je velmi velmi obtížný
- všechny postavy můžou skill na 100%
- se současným nastavení je nepoužitelný a zbytečný
Navrhovaný úprava:
- Při dosažení 100% by bylo možné používat speciální zlodějské nářadí, které by nevyžadovalo tak extrémní podmínky pro kradení aby se dalo používat během dungu.
Rád uslyším i jiné nápady ...
Důvody:
- tréning je velmi velmi obtížný
- všechny postavy můžou skill na 100%
- se současným nastavení je nepoužitelný a zbytečný
Navrhovaný úprava:
- Při dosažení 100% by bylo možné používat speciální zlodějské nářadí, které by nevyžadovalo tak extrémní podmínky pro kradení aby se dalo používat během dungu.
Rád uslyším i jiné nápady ...
Re: Skill Stealing
A co jsou ty extrémní podminky prosím tě? A ty důvody proč by ta změna měla proběhnout zkus znovu.
Re: Skill Stealing
Podla mna nie až tak zlý nápad. Pokial by sa tam nastavilo to že by to liezlo ako napr. taming a nemožnosť naskillovať si to cez velmistrovku tak by to hadam aj šlo. Aj tak by trein po chvilke kazdeho prestal bavit.
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08 zář 2006 17:56
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skill Stealing
Ja som myslel ze stealing je velmi bonusovy skill pre ludi co si svoje postavy radi "mazli", nie nieco siroko vyuzivane. Keby tam vsak neboli tie sibenicne naroky na pauzy a vzdialenosti, mozno by ten skill tak neprudil pri pouzivani...
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Re: Skill Stealing
Extrémní podmínky:Qvido píše:A co jsou ty extrémní podminky prosím tě? A ty důvody proč by ta změna měla proběhnout zkus znovu.
1) skill je nemacrovatelný (to ho řadí k tamingu a poisoningu)
2) vyžaduje pro tréningu monstra s vysokými HP jako poisoning
3) nejde ho trénovat během dungu s výpravou jako pois
4) vyžaduje hid, distance 1 od moba, "být v klidu"
5) při selhání naboostí mosntrum což může hodně zkomplikovat život
Není žádný obtížněji trénovatelný skill.
Důvody
1) něco nového do hry
2) proč mít skill s takovou obtížností tréningu, když nejde využít ...
3) je to skill pro všechny charaktery
4) při změně by byl důvod pro tréning toho skillu
5) pokud někdo podstoupí takto náročný tréning a věnuje tomu ten čas, není důvod ho neodměnit
Důvodů by se dalo najít více ... stručně je to něco co se nevyužívá tak proč to nezměnit aby to k němu bylo ...
Re: Skill Stealing
Vzhledem k pohodlnosti současného nastavení, kde se UO blíží (pomalu) krůček po krůčku k současným moderním mmorpg, si nemyslím, že zrovna Stealing je skill, který by se měl zjednodušit, protože je náročný.
Za 1. Pokud máš byť i jednoduché makro/sc stojí tě to cca 3 sec.
Za 2. Průměrný loot při max. skillu z Pride 350k (cca, by Wertol) - a ne, neokrádal každou ()ovinu
Za 3. Z RP hlediska (a to bych chtěl obzvlášť vypíchnout!) to přesně splňuje parametry daného skillu.
Takže závěr - Nemyslím si, že zrovna Stealing, by měl za současného nastavení projít nějakou změnou, když vemu že za trochu času si přijdeš na mamon jako kráva a zrovna přísun GP na serveru asi nebude to, co by bylo cílem GM teamu. Spíš bych se zaměřil směrem k dropu/lootu jednotlivých lvl, protože low/mid dungy, co se času/práce/počtu charů na NPC týče, je dost nevyvážený a chodit dokola ty samé dungy, protože se časově oproti ostatním vyplatí, je hodně stereotypní a nezáživné.
Pro slabší hráče - pokud jsi prostě taková lama, že si moba neumíš zaparovat, odtárgetit spoluhráči aby si u něj mohl hidnout, popř. zasumit, tak se na mě nezlob, ale pro tebe je tento skill vyloženě zbytečný. A to není narážka na Empův herní skill či techniku, chápu ty připomínky a nápady, ale jednoduše Stealing je zrovna skill, který se na maxu vyplatí. Poměr naštvaných/okradených mobů je v pohodě a v případě, že dáváš víc high lvl mobů a někdo jednoho naštve, může to být komplikace, ale ne taková, abys dané NPC neoddělil od zbytku a posléze zabil.
A ven.
Za 1. Pokud máš byť i jednoduché makro/sc stojí tě to cca 3 sec.
Za 2. Průměrný loot při max. skillu z Pride 350k (cca, by Wertol) - a ne, neokrádal každou ()ovinu
Za 3. Z RP hlediska (a to bych chtěl obzvlášť vypíchnout!) to přesně splňuje parametry daného skillu.
Takže závěr - Nemyslím si, že zrovna Stealing, by měl za současného nastavení projít nějakou změnou, když vemu že za trochu času si přijdeš na mamon jako kráva a zrovna přísun GP na serveru asi nebude to, co by bylo cílem GM teamu. Spíš bych se zaměřil směrem k dropu/lootu jednotlivých lvl, protože low/mid dungy, co se času/práce/počtu charů na NPC týče, je dost nevyvážený a chodit dokola ty samé dungy, protože se časově oproti ostatním vyplatí, je hodně stereotypní a nezáživné.
Pro slabší hráče - pokud jsi prostě taková lama, že si moba neumíš zaparovat, odtárgetit spoluhráči aby si u něj mohl hidnout, popř. zasumit, tak se na mě nezlob, ale pro tebe je tento skill vyloženě zbytečný. A to není narážka na Empův herní skill či techniku, chápu ty připomínky a nápady, ale jednoduše Stealing je zrovna skill, který se na maxu vyplatí. Poměr naštvaných/okradených mobů je v pohodě a v případě, že dáváš víc high lvl mobů a někdo jednoho naštve, může to být komplikace, ale ne taková, abys dané NPC neoddělil od zbytku a posléze zabil.
A ven.
Re: Skill Stealing
Já ho beru jako bonus (a taky jako takovej byl zaveden). Kdo chce potrápí se s ním a může se s ním přivydělávat. Kdo nechce ke hraní ho nepotřebuje.
Re: Skill Stealing
Já ho beru úplně stejně. Přijde mi zbytečný to jakkoliv měnit. Jediný blbý je to, že nejde z hidu okrádat mrtvé. Ale s tím se dá žít.Qvido píše:Já ho beru jako bonus (a taky jako takovej byl zaveden). Kdo chce potrápí se s ním a může se s ním přivydělávat. Kdo nechce ke hraní ho nepotřebuje.
Re: Skill Stealing
Dle tvého pozorování je to fajn skill na přivýdělek pro max hráče. Ale pokud by to bylo jak říkáš proč to nikdo nikde nepoužívá? Bylo by přece hloupé zbytečně se obírat o Loot.Nightwish píše:...
S touto myšlenkou souhlasím si i já.Qvido píše:Já ho beru jako bonus (a taky jako takovej byl zaveden). Kdo chce potrápí se s ním a může se s ním přivydělávat. Kdo nechce ke hraní ho nepotřebuje.
Ano jako bonus.
Ano ať se sní při tréningu hráči trápí.
Ale ať se dá skill potom použít ... možná je to jen můj zkreslený názor ale jeho využívání během dungu s tímto nastavení není reálné. Jako Leader výpravy si neumím představit, že bych dovolil někomu aby se mi místo boje okrádal.
Navíc jsem zapomněl ještě na to, že je třeba mít Full HP aby šlo krást + nejde okrádat v morfu (gangrel a šaman mají smůlu)
Pro lepší představu doporučuji vyzkoušet ... na foru se o tom dá mluvil jak to jde a že je to v pohodě ale opravdu neznám jediného hráče na DP, který by ten skill používal i přes že ho vytrénoval.
- Rod Sacketts II
- Paper Elemental
- Příspěvky: 387
- Registrován: 04 dub 2009 22:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skill Stealing
Podle mne by tomuto skillu, a defacto trošku user friendly rozšíření pomohlo lootovat na 2 políčka... tedy mezi monstrem a mnou jedno prázdné. Je to opruz si stoupnout vedle monstra a hidovat protože mam zanedbatelnej stealth.
Re: Skill Stealing
No ze zkušenosti vím, že Skuhry (u nás si tento skill trénovalo malé procento hráčů) okrádal tak, že jsem si toho všimnul pouze v případě, že se mu okradení nepovedlo a třeba takové LLL s 30% hp -> full nechceš. Stejně jsme ho zabili a trvalo to jen o dvě minuty déle.Empair píše:...
Je možné brát jako relevantní fakt, že při dosažení maxima, by hráč mohl mít určitou výhodu v tom skillu.
-> bracelet of grandmaster thieving -> 20% stealth, 15hid, 10 stealing?
Pomohlo by to i postavám s menším, poměrově nevýhodnějším procentem shopnosti daného skillu. RP-jsem v kradení nejlepší a jsem hobbit.
- na bázi non NB itemu, klidně craftitelného - když už se v tom GM's hrabou.
Nevím jak je to s tím políčkováním a full hp, ale to mi nepřijde jako problémový prvek, pořád se to odvíjí od skillu hráče - zloděj musí být obratný
Co se non-human charrů týče, tak tam bych to RP viděl jednoznačně zloděj - člověk.
- Většinou se ve výpravě 2-3 lidí vyskytuje alespoň jeden. Každá postava má své funkce a ty v morfu primárně meele dmg.
Okrádání se dá uplatnit v početnější skupině.
Dokážu si to představit třeba u takového druida, kde využití supportu je víceméně sporadické a prostor na kradení si šikovný druid najde.
Myslím, že největší problém je, ukočírovat své spoluhráče, aby ti vyšli vstříc. To je můj názor, nebo uveď konkrétní situaci, při které ti kradení přijde nereálné.
Trénoval jsem skill cca půl roku. ->17% ale teď s velmistrovkama je to jednodušší. Btw i mistrovky od Abrahama jej nabízejí.
PS: Skuhry kradl za mága, Wertol za pala..na čistém klientu, bez pomocných programů..ale to už je pár let, imho je to víceméně o pohodlnosti, ale chápu, proč tento bonusový skill není atraktivní
Náramek: Funkce by měla být platná pouze při equipnutí, vyhneme se pak chtěnému zneužití u postav s max stealingem z důvodu + v daných skillech - pozn. autora
Děkuji za přečtení a omlouvám se za možné chyby.
Re: Skill Stealing
Na rovinu toto je velmi ožehavé ... čím těžší dung, tím napjatější atmosfera a takové boostování mobů je pro výpravu opravdu silně nežádoucí.Nightwish píše:všimnul pouze v případě, že se mu okradení nepovedlo a třeba takové LLL s 30% hp -> full nechceš. Stejně jsme ho zabili a trvalo to jen o dvě minuty déle.
Nightwish píše:bracelet of grandmaster thieving
Jakýkoli nápad, které by z toho udělal použitelný skill je dobrý.
Hmm RP? V tom případě nechápu jak by zloděj měl okrádat někoho pokud má na sobě plechové brnění, sedí na jezdítku a má přitom v ruce zbraň. Když už se můžou hráči normálně bandit proč vyřazovat některé specky z používání toho skillu?Nightwish píše:Co se non-human charrů týče, tak tam bych to RP viděl jednoznačně zloděj - člověk.
- Mephist
- Pencil Master
- Příspěvky: 541
- Registrován: 16 říj 2006 12:04
- Bydliště: Templar's Town
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skill Stealing
Trenink bych urřitě nezlehčoval. Nechat to tak, jak je to teď. Možná trochu zvednout množství ukradených peněz na cca 1/3 lootu monstra, co jsem zkoušel, tak mi padalo docela málo gp. A příjemné zpestření by byla nějaká malá šance (1:20?) na drop loot pytliku daneho monstra do batůžku.
S max skillem bych pak zavedl 0% šanci na boost monstra a jak bylo zmíněno výše, náramek na +20 stealth a hiding.
S max skillem bych pak zavedl 0% šanci na boost monstra a jak bylo zmíněno výše, náramek na +20 stealth a hiding.
Mephist|Phenom|Hammer Maiden|Fanatik|Sin|Ryla|Carokrasna|Amanita|Anicka
True victory is victory over oneself.
True victory is victory over oneself.
Re: Skill Stealing
Nemám pochyb o tom, že v některých dungeonech při správném složení, by mohla atmosféra houstnout rychleji než instantní beton, ale pořád nevidím problém v samotném okrádání jako takovém. Čili otázka zní: Za co tu lobbuješ a pro koho.Empirik píše:*joke* Empair
Osobně nato nahlížím z perspektivy globálního užívání, ne stran jednotlivce/vybrané skupiny sebemrskačů, které devítihlavá kočka přestala bolet.
- hráč s max. hodnotou skillu (bonusového) by měl mít výhodu % ve "fizzu". 0 je blbost, to by ti koule nesežrala -> Meph
- okrádat může kdokoliv v člověku - chápu, že v momentě kdy loguješ jednou za měsíc a jdeš větší dung za gangrela, by to bylo příjemné zpestření už tak nudné a v podstatě nesmrtelné postavy. Vzhledem ke skillům (hid,stealth) nenáročné. - vezmi v potaz ale to, že morf charry mají eq.(nároky na údržbu) s ani poloviční hodnotou ostatních lidských povolání. Proč tedy dávat boost (vzpomeňme na kopání pokladů) těmto "handicapovaným"?
[*]mě osobně by okradl spíš medvěd nebo oživlý kamenný chrlič - a nechal bych mu tam jako bonus i celý denní jídelníček ve finálním stádiu po průchodu trávícím traktem (kór v temném sklepení kdesi v nitru hory) - ale to asi nebude směrodatné
- u npc nehumanoidů bych zavedl s tím neklákem šanci na drop itemu typu soulshard, cob, trofka?, spotřebák?
- u humanoidů určitě zbraně, mapa pokladu, šperky - ne alchemy/taming,
- pokud by se to dalo stupňovat lvl, dokázal bych si představit (za předpokladu, že by se stím někomu chtělo drbat) ada, spec. brnka, elven logy,
- pohybujeme se v 1-2% šanci, víc bych tam nedával, spíš míň, ale bonus a "zatraktivnění skillu" by tam bylo. Co se GP týče, tam bych to nechal jak to je. Drop pytlíku z mobky, kde můžeš vytáhnout Wire s bonusovým skillem, mi přijde stejná prasárna jako jíst kachnu s vanilkovou zmrzlinou...
V podstatě "cokoliv" co by ti náhodně přistálo v báglu při úspěšném okradení moba s GM skillem a + neklákem, by bylo kvitováno radostným pocitem u srdíčka, Ale nechtěj mamon zadarmo.
=přílišné zatraktivnění by mělo stejný dopad na DP jako česká politika na řadového občana, všichni by kradli o 106
Postování na fóru není mou silnou stránkou, vzhledem k tomu, že tady se perly sviním přestaly házet v r. 2005, ale Empa respektuju jako dlouholetého hráče s velkým přínosem ať už pozitivním či negativním. Cílem mých postů je věcná diskuse, ne tu někoho trollit.
Re: Skill Stealing
Co se týče zatraktivnění? Souhlasím, že by tomu něco pomohlo. Za sebe se do toho nechci vměšovat. Topik jsem založil hlavně za účelem návrhů.Nightwish píše:...
Co se týče využívání?
Asi jsem zdeformovaný z dungů které chodím. V Low a Medium dungách si ve skupině skill použít skutečně dá.
Při solo hraní nebo v Top dungách s těmi všemi omzeními? Sorry ale nevidím to reálně ... a asi nebudu sám jelikož se neznám ani jednoho hráče co by skill i třeba jen příležitostně využil.
Upřímně, zmínil si tu dva lidi.
Hrají ještě? Jak často ho používali? Znáš někoho aktivního kdo by si používal?
Věřím, že při nějakém hecu se dá projít dung a okrádat mostra v současném nastavení ale jinak velmi pochybuji.
Re: Skill Stealing
Důvod založení chápu, ale pokud se nechceš "vměšovat" do zatraktivnění, pouze do momentálního nastavení, tak pořád nevidím ten návrh, kterým by se případně GM zabývali.Empair píše:Co se týče zatraktivnění? Souhlasím, že by tomu něco pomohlo. Za sebe se do toho nechci vměšovat. Topik jsem založil hlavně za účelem návrhů.Nightwish píše:...
Co se týče využívání?
Asi jsem zdeformovaný z dungů které chodím. V Low a Medium dungách si ve skupině skill použít skutečně dá.
Při solo hraní nebo v Top dungách s těmi všemi omzeními? Sorry ale nevidím to reálně ... a asi nebudu sám jelikož se neznám ani jednoho hráče co by skill i třeba jen příležitostně využil.
Upřímně, zmínil si tu dva lidi.
Hrají ještě? Jak často ho používali? Znáš někoho aktivního kdo by si používal?
Věřím, že při nějakém hecu se dá projít dung a okrádat mostra v současném nastavení ale jinak velmi pochybuji.
Při sólo hraní je to čistě na tvojí šikovnosti, ve větší skupině to může být těžší nebo lehčí, v závislosti na ostatních. Pořád je to bonus, né normální skill. V současném stavu DP se nedivím, že skill nikdo nepoužívá, protože málokdo má čas. Na téma herní skill se v době fénixu moc diskutovat nedá
Oba dva už nehrají - rl důvody. Věřím ale, že se vrátí, alespoň přes zimu, protože na rozdíl ode mě, klikají dobře.
V současné době skill stealing využívá přesně 0% mnou diskutovaných hráčů (hlavně proto, že skoro nikdo nehraje a kdo hraje, tak logne na dung a zase odlogne). Já ho používám podle složení výpravy, ale trénink jako takový se dá udělat i mimo dung zónu. Je to horší než taming, ale aspoň u toho nekoukáš na seriály a neriskuješ afk kill.
Nejhorší je to vymaxovat. Pak si příležitostně přivyděláš, když si na to vzpomeneš. Ale představa, že 4 buchny stojí u mobky a všichni se jí snaží okrást, protože teď to "má smysl", je tak komická, jako Wizzyho kachní pyžamo nebo reklama na EET.
Takže:
Pokud něco chceš, tak to buď chceš tak moc, že to uděláš nebo to nechceš a v tom případě...to nedělej.
Nečekám "zjednoduššení" kradení. To jen Češi si zvykli, že je to normální a celkem jednoduchý skill *joke*
Ale ten náramek není špatnej nápad, kdyby se k těm gp občas (hodnotil bych to opravdu nízkým procentem) přidal nějaký netradiční item (takové to zlodějské "štěstíčko") možná bych okradl víc než 3 moby za dung
Druhá strana je, při GM skillu s náramkem v přírodě. Pár mobek najdeš, které mají vyšší lvl...jak tohle ošetřit, pouze dung zónou?
PS: Empe, my se sice neznáme osobně, ale já s lidmi jednám upřímě a na rovinu, nemusíš zdůrazňovat, že ty taky
Re: Skill Stealing
No myslím, že jsme relativně obšírně popsali skill. Děkuji za spolupráci.
Teď už je to na GM zda se rozhodnou pro nějaké úpravy.
Teď už je to na GM zda se rozhodnou pro nějaké úpravy.
Re: Skill Stealing
Nightwish píše:To jen Češi si zvykli, že je to normální a celkem jednoduchý skill *joke*
tak upřímě sem se už dlouho nezasmál
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08 zář 2006 17:56
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skill Stealing
No myslim ze na tom kradnuti na dve policka by sme sa mohli zhodnut, nie? Telo na telo je podla mna zbytocne sibenicne. Dve policka daju (okrem ineho) dost priestoru postavam co nemaju stealth a hracom co nemaju odvahu postavit sa mobovi tvarou v tvar :p
A co tak viacero naradi (po vzore poisoningu) s odchylkami vo vyuziti a narokoch?
*Trenovacie, ktore bude mat najkratsiu pauzu medzi pouzitim naradia a samotnym kradnutim, sancu na rozzurenie moba minimalnu, rychlejsi gain (ak mozne), ale ciastky kt sa nim budu kradnut budu skor symbolicke.
*Bezne naradie na kradnutie gp. Sucasne nastavenie az na skratenu pauzu.
*Naradie pokrocileho zlodeja za (napr) silver deed, pouzitelne len od (napr) 60℅, pauza sucasna, sanca na maly bonus loot
*Naradie gm zlodeja za (napr) zlaty deed, pouzitelne iba s gm skillom, znizena zurivost, predlzena pauza, viac nakradnutych gp, sanca na maly bonus loot + mala sanca na velky bonus loot
Trenujuci zlodej nepotrebuje dlho lovit po cudzich kapsach ani ukrutne na tom zarabat. Potrebuje v co najkratsom case presmatrat co najviac obeti s co najmensou skodou vyprave.
Bezny zlodej si rychlo vytiahne par gp a ide dalej v nadeji ze si ho nikto nevsimol.
Pokrocily zlodej sa tomu kradnutiu trosku povenuje a mozno najde aj nieco zaujimave navyse.
Majster zlodej sa na kradnutie bude nejaku tu chvilu sustredit, ale za to moze najst nieco hodnotne a nemusi sa az tak bat odhalenia a rozzurenia obete.
Bonusove looty
*Maly bonus- Souly, sutre, coby, mysticke komponenty, lvl 1-4 mapy, sperky, hud. nastroje, knizky, mc, rc... Mozno charmbooky, elixiry, casti na magovske hulky, rangove srdiecka, fairy dusty, gods apple. Ak by sa dal drop rozlisit este podla lvl moba kt okradam, tak by z tych silnejsich mozno mohli padat aj zbrane, zbroje, roby, kosti, archmagi, srdiecka na ress hulky...
*Velky bonus- Stardust, random must box, box of charms, vzacne logy, lvl 5 mapa, velmistrovka, vstupenka k mystikom... Ak by sa dal drop rozlisit este podla lvl moba, tak by z tych silnejsich mozno mohli padat aj take veci ako ac, prazdne recepty na mystiky, elven logy/tetivy, taming ringy, komponenty na skladacky a sochy, vstupenky do despairu a ratmanov...
Dalo by sa to mozno aj spravit tak, ze velky bonus by bol proste iba z tych silnejsich mobov. Alebo aj tak ze by sme sa na bonusove itemy vykaslali a ako bonus by boli iba mc, rc, prip nejaka mikrosanca na ac.
A co tak viacero naradi (po vzore poisoningu) s odchylkami vo vyuziti a narokoch?
*Trenovacie, ktore bude mat najkratsiu pauzu medzi pouzitim naradia a samotnym kradnutim, sancu na rozzurenie moba minimalnu, rychlejsi gain (ak mozne), ale ciastky kt sa nim budu kradnut budu skor symbolicke.
*Bezne naradie na kradnutie gp. Sucasne nastavenie az na skratenu pauzu.
*Naradie pokrocileho zlodeja za (napr) silver deed, pouzitelne len od (napr) 60℅, pauza sucasna, sanca na maly bonus loot
*Naradie gm zlodeja za (napr) zlaty deed, pouzitelne iba s gm skillom, znizena zurivost, predlzena pauza, viac nakradnutych gp, sanca na maly bonus loot + mala sanca na velky bonus loot
Trenujuci zlodej nepotrebuje dlho lovit po cudzich kapsach ani ukrutne na tom zarabat. Potrebuje v co najkratsom case presmatrat co najviac obeti s co najmensou skodou vyprave.
Bezny zlodej si rychlo vytiahne par gp a ide dalej v nadeji ze si ho nikto nevsimol.
Pokrocily zlodej sa tomu kradnutiu trosku povenuje a mozno najde aj nieco zaujimave navyse.
Majster zlodej sa na kradnutie bude nejaku tu chvilu sustredit, ale za to moze najst nieco hodnotne a nemusi sa az tak bat odhalenia a rozzurenia obete.
Bonusove looty
*Maly bonus- Souly, sutre, coby, mysticke komponenty, lvl 1-4 mapy, sperky, hud. nastroje, knizky, mc, rc... Mozno charmbooky, elixiry, casti na magovske hulky, rangove srdiecka, fairy dusty, gods apple. Ak by sa dal drop rozlisit este podla lvl moba kt okradam, tak by z tych silnejsich mozno mohli padat aj zbrane, zbroje, roby, kosti, archmagi, srdiecka na ress hulky...
*Velky bonus- Stardust, random must box, box of charms, vzacne logy, lvl 5 mapa, velmistrovka, vstupenka k mystikom... Ak by sa dal drop rozlisit este podla lvl moba, tak by z tych silnejsich mozno mohli padat aj take veci ako ac, prazdne recepty na mystiky, elven logy/tetivy, taming ringy, komponenty na skladacky a sochy, vstupenky do despairu a ratmanov...
Dalo by sa to mozno aj spravit tak, ze velky bonus by bol proste iba z tych silnejsich mobov. Alebo aj tak ze by sme sa na bonusove itemy vykaslali a ako bonus by boli iba mc, rc, prip nejaka mikrosanca na ac.
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit