Prosim netusite nekdo, jestli se ve Phoenixu daji vyhledavat "tiles" podle grafiky v okoli postavy?
Dik, Maskac
Vyhledavani tiles
Moderátor: Caleb
Re: Vyhledavani tiles
To bohuzel nevim, ale muzu poradit aspon s pohybem jako takovym.maskac píše:Prosim netusite nekdo, jestli se ve Phoenixu daji vyhledavat "tiles" podle grafiky v okoli postavy?
Dik, Maskac
World.Player.X
World.Player.Y
- jsou tvoje souradnice
UO.Press(System.Windows.Forms.Keys.Home)
- pohnes se na sever
Znovu overis souradnice (aka pohl jsem se?)
Takhle jde udelat pohyb co vim, ale mozna nekdo poradi lip ohledne tech tiles, chapu, mohlo by to fungovat chytreji.
Re: Vyhledavani tiles
Dik, chozeni uz mam vyreseny. Jde mi o to behem chozeni hledat stromy v me tesne blizkosti (distance=1). Na to se mi nedari prijit 

Re: Vyhledavani tiles
Aha, na lumberjacking, tak to reknu hnedmaskac píše:Dik, chozeni uz mam vyreseny. Jde mi o to behem chozeni hledat stromy v me tesne blizkosti (distance=1). Na to se mi nedari prijit

https://www.darkparadise.cz/Forum/viewt ... ng#p157952
Kousek dolu je skriptik, co hleda stromy, muzes ho pouzit nebo opravit, jak to vetsinou delam ja, najdes si co potrebujes a jenom doladis niance.
Re: Vyhledavani tiles
Jeste prihodim par skriptiku ze smoce:krysakrys píše:Aha, na lumberjacking, tak to reknu hnedmaskac píše:Dik, chozeni uz mam vyreseny. Jde mi o to behem chozeni hledat stromy v me tesne blizkosti (distance=1). Na to se mi nedari prijit
https://www.darkparadise.cz/Forum/viewt ... ng#p157952
Kousek dolu je skriptik, co hleda stromy, muzes ho pouzit nebo opravit, jak to vetsinou delam ja, najdes si co potrebujes a jenom doladis niance.
http://ultima.smoce.net/search/lumber/#
Tak to uz snad das nejak dohromady, pak to sem posli, budu rad. Zatim jedu jenom mining, ale drevo by se hodilo.
Re: Vyhledavani tiles
Asi sis nevsiml, ale vsechny scripty na lumber u smoceho jsou pod heslem. A to ja bohuzel nemam.
Re: Vyhledavani tiles
Ne, to jsem si vazne nevsiml. Dal bych to neresil, kdyz je neco na netu pod heslem, jako by tam nebylo. A to co je tady na foru ti nestaci jo? Odkaz o jedno nad tim. Podle me je tam vsechno potrebnne i vyhledavani tiles. Pokud by to nedejboze nefungovalo, tak aspon neco to delat bude a jenom opravis. No jak budu chtit sekat stromy, tak ten skript zkusim a opravim, zatim to je na tobe.maskac píše:Asi sis nevsiml, ale vsechny scripty na lumber u smoceho jsou pod heslem. A to ja bohuzel nemam.
Vyhledavani stromu je tahle cast:
Kód: Vybrat vše
[Executable( "lumber" ), BlockMultipleExecutions( "lumber" )]
public void Start(int radius) {
using ( Map map = new Map() ) {
IEnumerable<StaticItem> trees = map.GetStaticItems( World.Player.X - radius, World.Player.Y - radius, World.Player.X + radius, World.Player.Y + radius, i => treeGraphics.Contains( i.Graphic ) ).OrderBy( i => Math.Max( Math.Abs( World.Player.X - i.X ), Math.Abs( World.Player.Y - i.Y ) ) );
while ( trees.Count() > 0 ) {
StaticItem tree = trees.FirstOrDefault();
if ( MoveToTile( tree ) )
HarvestTile( tree );
UO.PrintInformation( "Remaining " + trees.Count() + " trees" );
trees = trees.Skip( 1 ).OrderBy( i => Math.Max( Math.Abs( World.Player.X - i.X ), Math.Abs( World.Player.Y - i.Y ) ) );
}
}
UO.PrintInformation( "Lumber finished" );
}
Re: Vyhledavani tiles
Je mi lito, ale i tenhle kus kodu jsem uz nasel a ozkousel. Bohuzel objekt "Map" v aktualni verzi Phoenixe nikde neni (nebo jsem slepej). A neprisel jsem na zpusob jak to prepsat aby to fungovalo.