Lehce upravena dmg kouzel
- Xorine
- Orc Writer
- Příspěvky: 72
- Registrován: 26 pro 2012 03:34
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lehce upravena dmg kouzel
Ade navazat dmg kouzel na skill inscription aspon jak to funguje jinde?
Za kazdych 10% zvyseni o nejakou hodnotu?
Nebylo by to potom fer ze by pro to musel kazdy neco taky udelat?
Za kazdych 10% zvyseni o nejakou hodnotu?
Nebylo by to potom fer ze by pro to musel kazdy neco taky udelat?
Naposledy upravil(a) Xorine dne 29 črc 2016 13:52, celkem upraveno 2 x.
- Mighty PvP GOD
- Paper Elemental
- Příspěvky: 279
- Registrován: 23 dub 2015 00:04
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lehce upravena dmg kouzel
Ked sa ale da hybat s DMG kuzlami, nevidim sice do scriptu ale predpokadam ze cislo DMG je nejaka premenna a tu by sa nedalo vynasobit MGR/100? Nemam tusenia aky druh C# alebo C++ alebo co sa tam pouziva, ale ak mate pristup do zdrojaku tak by to nemal byt problem si myslim... druha vec je ci skriptovanie nerobite pomocou nejakeho "vizualneho" systemu ktory ma obmedzene moznosti
Firestorm - Icestorm - Cherry Kisska
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Re: Lehce upravena dmg kouzel
To, že to dává větši dmg buchnám to mi nevadí, to je v pořádku, ono zabít teutona, tremera, brujaha,wh za prska na solo bylo takřka nemožný, teď co jsme mel tu možnost je to o něco vyrovnanější, ale nechal bych posilněné jen (KvF,PoG + PCW)
STOP SUPPORTU!
Re: Lehce upravena dmg kouzel
Verim, ze scriptove to poresit pres svitky bude urcite snazsi jakoze vse na dp je pres itemy, kazdopadne pres inscript to nic nevyresi, to je vytrenovany relativne hned a neni to nic extra, co by hrace v necem vyznamne rozlisovalo, jdjen o to na tyden pustit makro. Posledni dobou uvazuju zas lognout a zkouknout stav Dp, ted me to zas odrazuje. Kdyz posilujete prsky, proc neposilite wary? Retezy jsou k nicemu a stoji majlant, obrana jednoducha, sesednu a nasednu na 2 sec, shrinka taky k nicemu, kdyz ma kdekdo script co za behu vyhodi jezdo, nasedne a ulozi do pameti, takze je zas redy na nasedani a sesedani. Nic nrma to smysl, sry, jsem proti, zkusim lognout a testnout to, pripadne vymenim wary, wampy, rangy za prsky abude. Svitky nesvitky i s radoby ekvipem se v pvp vyplati xkrat vic nez cokoliv jinyho, argumenty jak prskovi dojde mana se systemem tmr a bandama za 1/3 hp jsou podle me mimo.
- Mighty PvP GOD
- Paper Elemental
- Příspěvky: 279
- Registrován: 23 dub 2015 00:04
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lehce upravena dmg kouzel
Keby sa hrali len prskovia v pvp bolo by to dobre, ten stav bol taky kedysi davno a bol dobry, ked sa dostali do mety plechy islo vsetko dole vodou...
Firestorm - Icestorm - Cherry Kisska
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Re: Lehce upravena dmg kouzel
Mozem ti hned teraz lognut vsetko mimo crafta a garantujem ti ze ma s prskom nezabijes ani teraz, nieto este pred tou zmenou.Xan píše:Verim, ze scriptove to poresit pres svitky bude urcite snazsi jakoze vse na dp je pres itemy, kazdopadne pres inscript to nic nevyresi, to je vytrenovany relativne hned a neni to nic extra, co by hrace v necem vyznamne rozlisovalo, jdjen o to na tyden pustit makro. Posledni dobou uvazuju zas lognout a zkouknout stav Dp, ted me to zas odrazuje. Kdyz posilujete prsky, proc neposilite wary? Retezy jsou k nicemu a stoji majlant, obrana jednoducha, sesednu a nasednu na 2 sec, shrinka taky k nicemu, kdyz ma kdekdo script co za behu vyhodi jezdo, nasedne a ulozi do pameti, takze je zas redy na nasedani a sesedani. Nic nrma to smysl, sry, jsem proti, zkusim lognout a testnout to, pripadne vymenim wary, wampy, rangy za prsky abude. Svitky nesvitky i s radoby ekvipem se v pvp vyplati xkrat vic nez cokoliv jinyho, argumenty jak prskovi dojde mana se systemem tmr a bandama za 1/3 hp jsou podle me mimo.
Ono ja vcelku suhlasim, ze davat 0 ar prskovi na summon konovi KVF za 50 je (hodne) prehnane, ale ako si pocul tuto Quida stranu dozadu, osefovat toto cez gear nejde. Avsak nechat prska v equipe za 5k a equipe za 500k rovnako silneho je tiez zle. Jedine dve atributy dolezite pre prska v pvp su str a vaha. Na nicom inom nezalezi a ked je jediny rozdiel medzi +5 odpadom a "najlepsim" bezne zohnatelnym brnenim 4hp, tak je to nastavene nedobre.
Re: Lehce upravena dmg kouzel
co celkem tu řešíme asi každej něco jinýho a přitom spolu souhlasíme, všichni u wara samozřejmě poznáš nejvíc slušnej ekvip vs šrot, u prska ne. Ale proč posilovat prska obecně, to nechápu, nemá to podle mě zapotřebí- resp ne v rovině přidáme +dmg jen tak. By mě zajímalo, proč se tak vedení DP rozhodlo. Mám za to, že sám Acar kdysi někde psal, že bejt po jeho, klidně přidá dmg warům do pvp...
Re: Lehce upravena dmg kouzel
Ekvip neekvip, ultima laguje, lagovala a lagovat bude. Kousnout se pri kazdym spellu o policko je dost blbe a za prska plechovkam ik nedas. V hlave jsem tu myslenku mel na dost vetsi post, ale tak chapem se. Hm?
Jak řiká Tuxo... "ZABIJU TI CELOU RODINU", ale Strigwyr ví, že som iba lenivy
<Hunter> jj, ryko je takova ticha voda .. vypada jako zmrd, chova se jako zmrd, ale v jadru je to vazne hodnej kluk
<Hunter> jj, ryko je takova ticha voda .. vypada jako zmrd, chova se jako zmrd, ale v jadru je to vazne hodnej kluk
Re: Lehce upravena dmg kouzel
Kvfko by už nemělo mít takovej dmg. Vyzkoušejte a případně reportujte.
- Mighty PvP GOD
- Paper Elemental
- Příspěvky: 279
- Registrován: 23 dub 2015 00:04
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lehce upravena dmg kouzel
Podla mna by prave kvfko malo mat vacsiu dmg ak to ma byt boost pre prskov ale neviem neskusal som to zatial len moj nazor, skorej si myslim ze harm by nemal mat vobec zvysenu dmg lebo to prskovia skoro nepouzivaju a kler by s tym mohol byt pekne otravny... a blesk zvysenu len mierne kedze ho mozu tremeri aj druidi, takze z toho mi ostava len kvf...Qvido píše:Kvfko by už nemělo mít takovej dmg. Vyzkoušejte a případně reportujte.
Firestorm - Icestorm - Cherry Kisska
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08 zář 2006 17:56
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lehce upravena dmg kouzel
podla mna by zrovna kvfko posilnovat fakt nepotrebovalo. ked uz chces niekoho kempit na skoku s nakliknutym kvf zvitkom, nech si na to zozenies aspon 3 ludi... zvysenie dmg pogu, fireball a harmu je podla mna viac ok prave preto, ze ho moze pouzit nielen prsk.
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Re: Lehce upravena dmg kouzel
Tywe uz to zas zacina, kvfko umi muj mag, posilte to at dam kazdyho na 2 kvfka i se zapitim GH, ale co by mohl proti me pouzit jinej char, to neposilujte omg rofl lol !!! A hlavne buchny jsou strasne op, tak vsechno proti nim
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08 zář 2006 17:56
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lehce upravena dmg kouzel
klapky na oci su esencialna vybava kazdeho kto beha...
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
- Mighty PvP GOD
- Paper Elemental
- Příspěvky: 279
- Registrován: 23 dub 2015 00:04
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lehce upravena dmg kouzel
Mozno ze ciel upravy je aby sa hrali v cv pvp prskovia a nie plechy...Xan píše:Tywe uz to zas zacina, kvfko umi muj mag, posilte to at dam kazdyho na 2 kvfka i se zapitim GH, ale co by mohl proti me pouzit jinej char, to neposilujte omg rofl lol !!! A hlavne buchny jsou strasne op, tak vsechno proti nim
Z isteho pohladu ked sa nato pozries tak je dp zle nastavene, preco? Lebo dobry prsk nikdy nezabije dobreho plecha a naopak. Ked sa stretnu prskovia? Skoro vzdy jeden umre... v tomto bolo pvp co ja pamatam 2005-2009 absolutne najlepsie lebo vtedy nikto neriesil presilovku lebo sa hrali 90% prskovia a bolo to skvele... ked som s pk zacinal, sli sme 3 pk do jedneho modraka, do minuty nas vsetkych 3 polozil sam... toto sa v plechovkovom pvp nikdy nestane, uplne sa straca unikat skillu co je typicke pre uo... ja som kedysi behaval casto sam ked sa este hrali prskovia lebo vzdy som mal nejaku sancu.. potom ked prisla era plechov sa proste vobec nevyplati samemu behat a kvoli tomu zdochlo cele pvp na dp...
Na e-ndore to bolo z urciteho hladiska dobre ze tam sa kazda postava vedela zabit hociakuinu, rozhodoval hlavne skill (len level system uplne suckoval lebo si nemal sancu proti niekomu kto mal o 5-10 lvlov viac aj ked bol skillovo znacne slabsi)
Osobne si myslim aj ked mam rad prskov ze kvf za 50 je dost, ale kedze je sfera zastarala tak sa pravdepodobne neda dmg naviazat na equip, jedine co ma napada dat bud znacne staty equipu (+25 kosti by davali 30 hp, pvm je to stejne jedno), pvp ada roba z 1 ada yarnu by davala +30 statu, klasicka ada +50 +60)
Proste posunut gear do uplne inej dimenzie, mino kombo +100 hp, ancestral kombo +60 hp, atd atd... a v pvmku sa zvysia dmge priseram a do pvp aspon budu ludia tahat slusne equipy... byt namne tak proste urobim gear takto:
+5 kombo = +10 staty
......
+25 kombo = + 50 staty
Top komba = +100 az 150 staty...
Preco nie? Stejne v dungu ik dostanete a do pvp by aspon zacal gear rozhodovat, je stejne smiesne ze ada kombo ktore zbieraju 2 heaci niekolko rokov dalo +60 hp... nech da +300 statu a potom by mal niekto gule ho vziat aj do dungu aj do pvp a nie robit z ada komba cradtske brnko..
Argumentovat tym ze su to obrovske staty - tak sa posilnia alebo pridaju pvm prisery...
Myslim si ze toto by nemal byt problem nascriptit...
Dalej gear, nedal by sa urobit cez pasivky? Dal.
Kler dostana z ×obych mf zbrani manu, tak urobte magom +9 pvp staffky ktore budu davat slusny mana regen...
Alebo pridavne efekty ze ak ma mag nekro nejaky equip a zacasti na target kuzlo 4. A viac kruhu, da nejaky efekt targetu alebo sebe...(harm targetu alebo in mani sebe)...
Sposobov je milion otazka je ci je ochota, teraz ked nastupili nove gmka tak by sa mohlo nieco skusit zmenit...
Tento moj post nie je ziadny flame ulet ale napady, ak chce niekto reagovat nech napise v com vidi problem posunutia gearu do inych vysin, ak sa to neda z nejakeho dovodu tak napisat dovod a najdeme inu cestu... ked sa do tejto hry pridali chainy a klerovske mana macky tak si myslim ze je miesto kam posunut ostatne geary...
Aby +5 kosti dali 6 hp a +25 kosti +10 hp je smiesne a este aj vazia rovnako tak je nezmysel s tym behat pvp...
Ocakavam konstruktivnu kritiu/navrhy. Za sucasneho stavu sa neplanujem vratit na dp aj ked posilili mojich oblubenych prskov(radsej skusam moriu ktora vyzeta byt fajn) ale ak by sa urobili velke razantne zmeny tak by som dosiel...
Zmeny sa daju vratit ak budu zle, tak sa netreba bat experimentovat, ak budu zmeny dobre vela hracov si bude pochvalovat...
Firestorm - Icestorm - Cherry Kisska
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Re: Lehce upravena dmg kouzel
jenže ty vidíš a chtěl bys mít DP čistě jen o prskách, což je nesmysl, neříkám, že by si prsci nezasloužili vylepšit to, aby měli znatelnější výhodu v lepším ekvipu, ale nemžeš zas chtít mít staty v +25 kostech, což je snadno sehnatelnej ekvip jako paladin
- Mighty PvP GOD
- Paper Elemental
- Příspěvky: 279
- Registrován: 23 dub 2015 00:04
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lehce upravena dmg kouzel
Cisto o prskoch zase nie, idealny pomer by bol 3:1...Xan píše:jenže ty vidíš a chtěl bys mít DP čistě jen o prskách, což je nesmysl, neříkám, že by si prsci nezasloužili vylepšit to, aby měli znatelnější výhodu v lepším ekvipu, ale nemžeš zas chtít mít staty v +25 kostech, což je snadno sehnatelnej ekvip jako paladin
Staty equipov som navrhoval vsetkych (plate kosti koze), co sa tyka hodnoty equipu tak tie platy sa pouzivaju na 4 charaktery kde kosti na 1 tak preto je to cenovo take no... velky dopyt... nemusi to byt presne ako som pisal, len by som osobne dost predimenzoval staty equipov vsetkym postavam kedze sa neda naviazat dmg na equip resp. zlozito... necham to na kompetentnych co s tym spravia, zatial sa mi zmena prskov paci, uvidime co bude dalej
Firestorm - Icestorm - Cherry Kisska
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
-
- Orc Writer
- Příspěvky: 57
- Registrován: 10 úno 2014 17:40
Re: Lehce upravena dmg kouzel
A ty hraješ momentálně zase a nebo jak to s tebou je ?
- Mighty PvP GOD
- Paper Elemental
- Příspěvky: 279
- Registrován: 23 dub 2015 00:04
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lehce upravena dmg kouzel
Zatial nie, ale stravil som na dp dost casu tak mi aj zalezi na servriNoncompet Ismentis píše:A ty hraješ momentálně zase a nebo jak to s tebou je ?
Firestorm - Icestorm - Cherry Kisska
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Re: Lehce upravena dmg kouzel
Neni spatne, ze se neco meni. Nicmene z pohledu PvP se mi tahle plosna zmena moc nelibi.
Dle meho nazoru by se tenhle problem dal vyresit speckama pro Magy/Nekry. Kdy jedna specka bude vice pvp like a druha vice pvm like.
Dokazu si predstavit PvP specku pro maga, kdy bude mit misto klasickych spellu spelly nove(popripade stavajici silnejsi), a to bud s novym PvP spellbookem ci se specialnimi svitky tak, jak to ma Necromancery.
Chces byt PvP mag? Neni problem, kvfko klidne za par many se zvysenym dmg, vic dexterity=staminy. Ale zapomen ze budes davat steny jako Franta zednik, zapomen ze budes hazet Pfka.
Chces byt PvP nekr? Neni problem, zapomen na sumovani vortu, ozivovani priser, zapomen na VDS. Dostanes akorat DS, silnejsi spelly a mensi CD na svitky a manadrain kterej doopravdy funguje.
________________________________________________________________
^^ PvP nehraju, takze jestli sem tu vyblil totalni nonsense tak se omlouvam. Ale stojim si za tim, ze specka pro nekry/magy by tento problem s PvP vyresila. Sic by to asi nebylo hned a chtelo by se nad tim vice popremyslet. Rozhodne si dokazu predstavit PvP specky, ktere v PvM prijdou(ci se omezi) o jejich core ability(steny/pfka/vds/summy) at uz treba manacostem, cooldownem ci podobne.
Dle meho nazoru by se tenhle problem dal vyresit speckama pro Magy/Nekry. Kdy jedna specka bude vice pvp like a druha vice pvm like.
Dokazu si predstavit PvP specku pro maga, kdy bude mit misto klasickych spellu spelly nove(popripade stavajici silnejsi), a to bud s novym PvP spellbookem ci se specialnimi svitky tak, jak to ma Necromancery.
Chces byt PvP mag? Neni problem, kvfko klidne za par many se zvysenym dmg, vic dexterity=staminy. Ale zapomen ze budes davat steny jako Franta zednik, zapomen ze budes hazet Pfka.
Chces byt PvP nekr? Neni problem, zapomen na sumovani vortu, ozivovani priser, zapomen na VDS. Dostanes akorat DS, silnejsi spelly a mensi CD na svitky a manadrain kterej doopravdy funguje.
________________________________________________________________
^^ PvP nehraju, takze jestli sem tu vyblil totalni nonsense tak se omlouvam. Ale stojim si za tim, ze specka pro nekry/magy by tento problem s PvP vyresila. Sic by to asi nebylo hned a chtelo by se nad tim vice popremyslet. Rozhodne si dokazu predstavit PvP specky, ktere v PvM prijdou(ci se omezi) o jejich core ability(steny/pfka/vds/summy) at uz treba manacostem, cooldownem ci podobne.
Obcas prej moc kecam. Kdyztak me zastavte.
Re: Lehce upravena dmg kouzel
Pvp specka zni fajn, ale predstav si jak ti nabehne pvp specka na pojezd dungu, to uz pak nebude tak stastnej napad :p
Jak řiká Tuxo... "ZABIJU TI CELOU RODINU", ale Strigwyr ví, že som iba lenivy
<Hunter> jj, ryko je takova ticha voda .. vypada jako zmrd, chova se jako zmrd, ale v jadru je to vazne hodnej kluk
<Hunter> jj, ryko je takova ticha voda .. vypada jako zmrd, chova se jako zmrd, ale v jadru je to vazne hodnej kluk