Tak se zdá, že majitelé ohrádek zaniknou až s tímhle serverem... Nu což. Trochu mi to ale přijde nefér vůči novým i stávajícím hráčům, kteří to štěstí neměli, když byly k mání.
Už se to tu párkrát řešilo. Byly návrhy přidat ohrádky do světa, zdražovat nájmy atd. Jedno ani druhý nikam nevede. Stejně je shrábnou zase ti nejbohatší nebo si je i udrží a furt jich bude málo...
Tak jsem to vzal z jiného úhlu. Mít osobní ohrádku je asi milé, ale největší užitek a vyhovění více lidem v rámci menšího počtu ohrádek ve světě je v případě guildovní ohrádky. Taková guildovní ohrádka by byla asi dostačujícím řešením k uspokojení těch, kteří se k těm stávajícím nedostanou. Jo jasně, to asi taky někoho už napadlo dávno, ale za co jí obdržet?
Když bude jen za peníze, tak si ji koupí i jednotlivec, co si vytvoří guildu jen pro sebe. Když se to navíc omezí počtem lidi v guildě, tak nabere kopu altů a NBíků. Pokud se přidá podmínka, že guilda musí fungovat nějakou dobu, tak se jich založí rovnou několik do foroty a jednou z toho budou těžit taky. Sice mít ohrádku za 75K gp měsíčně (guildstone) není úplně levný, ale pro některý je to furt kapka v moři. No zkrátka podmínek a následných vochcávek se najde celá řada a stejně by to bylo jen o složení nějakého mamonu bez soudobých zásluh.
Proto navrhuji, že aktivním hráčům by se dostalo možnosti vlastnit jednu guildovní ohrádku. A to na základě dungeon bodů, které by získali zase o něco více na smysluplnosti a poskytly by tak i pěknou odměnu pro lidi v guildě. Tak např. možnost ohrádky by se odvíjela od počtu možných spawnů. Limit by byl třeba 4-5. Počet dostupných spawnů by se získal průměrem dungeon bodů členů guildy (jen ti, co mají více než 1K bodů pro neovlivnitelnost příležitostními hráči) lomeno cca tisícem a zaokrouhleno dolů. Smyslem návrhu není, aby každá guilda mohla mít max respů, ale musela tomu věnovat nějaký ten čas, aby vůbec nějaké měla. Případně bez zaokrouhlování, ale klidně s nějakou nelineární posloupností jednotlivých hranic spawnů. Navíc by bylo podmínkou alespoň minimálně třeba šesti členů guildy mající více než 1 K bodů pro platnost výpočtu (aby se předešlo spojením např. dvou silných hráčů na topu tabulky, kteří by výsledek ovlivnili snadno) a ten by se vyhodnocoval periodicky třeba jednou za den (pro nemožnost spojení sil jen kvůli založení a následně navrácení do svých guild). Také by byla vázaná na guild stone (při zaniknutí, by zanikla i ohrádka).
No to by bylo jen k výpočtu dostupných spawnů. Samozřejmě by ještě něco stáli. Zřízení ohrádky by mohlo stát symbolicky jednu sošku třeba. Dále pak za každý resp třeba socha a 1M*2^n, kde n je počet respů. S tím, že kdyby, někdo odešel z guildy a ovlivnil by kontrolní výpočet pro množství dostupných spawnů, tak by jejich počet klesnul, ale po nabrání více bodů by se vrátil zpět bez opětovného placení.
Edit: Případně by se výpočet počtu spawnů mohl dostávat opravdu od aktivních hráčů z přírůstku dungeon bodů za týden pro následující týden bez minimálního limitu bodů jednotlivých hráčů (nápad od Hájka II.). Což by mohlo být zajímavější, ale mohl by na ni dosáhnout snadno každý, proto by bylo vhodné prodražit pořízení samotné ohrádky nebo začlenit i podmínku pro nějakou nutnou minimální hranici dungeon bodů celé guildy.
Návrh systému ohrádek pro "každého"
-
- Slime Flourisher
- Příspěvky: 10
- Registrován: 29.09.2006 22:33:38
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návrh systému ohrádek pro "každého"
Oběhat spawny v lese v době, kdy hraje minnimum lidí, ti bohatě stačí, ohrádka je pouze pohodlnost, lenost...která něco stojí, co vím, poslední byla dražena za desítky miliónů, a tímhle by si znehodnotil investici těch, co si to zakoupili...Osobně žádnou ohrádku ani přístup nemám, a žiju také...
„Povaha člověka je jeho osudem.“
Re: Návrh systému ohrádek pro "každého"
Z mého pohledu je ohrádka totalní zbytečnost z šílenou dobou spawnu.
Jen tak orientačně už pokud bych měl za ohrádku dát např 5 milionů, tak se mi mnohem víc vyplatí ty klamáky koupit. Při ceně cca 700 za klamáka to máš 7000 klamáků a nevěřím, že tohle jen tak spotřebuješ.
Takže sečteno podtrženo, celkem zbytečná věc. Navíc co vím tak stejně nikdo nové ohrádky stavět nebude, aspoň tak to tu bylo kdysi řečeno
Jen tak orientačně už pokud bych měl za ohrádku dát např 5 milionů, tak se mi mnohem víc vyplatí ty klamáky koupit. Při ceně cca 700 za klamáka to máš 7000 klamáků a nevěřím, že tohle jen tak spotřebuješ.
Takže sečteno podtrženo, celkem zbytečná věc. Navíc co vím tak stejně nikdo nové ohrádky stavět nebude, aspoň tak to tu bylo kdysi řečeno
- Nagash
- True frakce
- Příspěvky: 300
- Registrován: 25.08.2008 09:13:16
- Bydliště: Nová Nara
- Kontaktovat uživatele:
Re: Návrh systému ohrádek pro "každého"
Stálo nás to těžkej mamon, nevzdáme se jich bez boje !
Ari to vystihl, kup si za pár mega několik tisíc klamáků a můžeš být vysmátý.
Ari to vystihl, kup si za pár mega několik tisíc klamáků a můžeš být vysmátý.
Nagash, Zydar, Bloodthirster, Marlboro, Smoker, Asfix (Amonthia)
Kdo ovlada minulost, ovlada i budoucnost. J.Orwel (1984)
Kdo ovlada minulost, ovlada i budoucnost. J.Orwel (1984)
Re: Návrh systému ohrádek pro "každého"
Nás stály baráky s gate komplexem taky mamon a stejně nám to GM z*
.
E.

E.