V pvm je to dost velké omezení , většina dungu(tech větších) je přepastovaná takže furt stojíš a píšeš si o šipku.Takže je to velkej opruz , nemluvě o tom že takhle jednoduše zustaneš za dveřma protože ti tu šipku nikdo nedá.Xan píše:Nj, ale myslím, že Acar, nebo kdo, psal, že šipka u destra není hlavně antipvp nevýhoda ale primárně antiPvM... což nějak nepobírám, protže v pvm můžeš s destrem jen mlátit, kler tě bude ivmkovat a caster šipkovat... ale moje PvM znalosti jsou dosti omezené, takže možná jde o něco, co neznám...
Warrior - Destroyer
- Zola
- Undead Scriber
- Příspěvky: 757
- Registrován: 20 říj 2009 20:30
- Bydliště: DKnL
- Kontaktovat uživatele:
Re: Warrior - Destroyer
SóKár : Každý má svojí hlavu a vizi toho jak by to mělo správně. Si mladé GMko třeba se ze svých nezdarů poučíš.
Re: Warrior - Destroyer
Ta šipka je stejně úplná blbost, pokud se to bere jako omezení do PvM. Takovej gangrel nebo shaman mají dmg srovnatelnej s destrem, k tomu mají obrovskej armor, imunku na KVF, silny klamaky, hid, stealth... Nechapu tohle omezení prostě, pochopil bych to v rámci PvP, když destro IKčkoval, ale tohle je blbost.
- Helloween
- Pencil Master
- Příspěvky: 591
- Registrován: 07 zář 2006 23:17
- Bydliště: Nekde blizko hospody :P
- Kontaktovat uživatele:
Re: Warrior - Destroyer
Specky se neměli zavádět vůbec...udělalo to totální nepoměr mezi charama....základy bez specek be úprav byly vyvážený.Tuzemack píše:Ta šipka je stejně úplná blbost, pokud se to bere jako omezení do PvM. Takovej gangrel nebo shaman mají dmg srovnatelnej s destrem, k tomu mají obrovskej armor, imunku na KVF, silny klamaky, hid, stealth... Nechapu tohle omezení prostě, pochopil bych to v rámci PvP, když destro IKčkoval, ale tohle je blbost.
Teď se jen omezuje omezuje.....zajímavé, že všechny chary krom vampa....ten je pořád totál přeboost
Re: Warrior - Destroyer
Tak a tedka tu pisnicku o pokladech treba.Helloween píše:Specky se neměli zavádět vůbec...udělalo to totální nepoměr mezi charama....základy bez specek be úprav byly vyvážený.Tuzemack píše:Ta šipka je stejně úplná blbost, pokud se to bere jako omezení do PvM. Takovej gangrel nebo shaman mají dmg srovnatelnej s destrem, k tomu mají obrovskej armor, imunku na KVF, silny klamaky, hid, stealth... Nechapu tohle omezení prostě, pochopil bych to v rámci PvP, když destro IKčkoval, ale tohle je blbost.
Teď se jen omezuje omezuje.....zajímavé, že všechny chary krom vampa....ten je pořád totál přeboost
- Zola
- Undead Scriber
- Příspěvky: 757
- Registrován: 20 říj 2009 20:30
- Bydliště: DKnL
- Kontaktovat uživatele:
Re: Warrior - Destroyer
Jako specky jsou takové oživení.Pro mnoho lidí novej cíl , zábava a tak.Ale někdo hrál třeba víceméně jen wara , šel do destra a zjistil že se z něj stalo nudné povolání co nezachrání výpravu ress hulkou , všude ho to zaparuje protože dnešní stížení dungu=najebat tam miliardu a pul pastí.Luk neveme protože je to přeci hroznej přeboost.Furt spamuje méno a šipku.Ale bez něj ten dung nejde tak rychle , má super uber hustopřísnou destro zbran ktrerá ho zabije když nepřeklikne war mod po tý šipce od mága...Ale jinak dobrý , moje volba.Helloween píše:Specky se neměli zavádět vůbec...udělalo to totální nepoměr mezi charama....základy bez specek be úprav byly vyvážený.Tuzemack píše:Ta šipka je stejně úplná blbost, pokud se to bere jako omezení do PvM. Takovej gangrel nebo shaman mají dmg srovnatelnej s destrem, k tomu mají obrovskej armor, imunku na KVF, silny klamaky, hid, stealth... Nechapu tohle omezení prostě, pochopil bych to v rámci PvP, když destro IKčkoval, ale tohle je blbost.
Teď se jen omezuje omezuje.....zajímavé, že všechny chary krom vampa....ten je pořád totál přeboost
SóKár : Každý má svojí hlavu a vizi toho jak by to mělo správně. Si mladé GMko třeba se ze svých nezdarů poučíš.
- Helloween
- Pencil Master
- Příspěvky: 591
- Registrován: 07 zář 2006 23:17
- Bydliště: Nekde blizko hospody :P
- Kontaktovat uživatele:
Re: Warrior - Destroyer
Miliarda pastí se tam sere jen proto, že ty specky sou přeboost....mě se právě líbíl základ postav, žádný vymoženosti, serepetičky, prostě klasika.Zola píše: Jako specky jsou takové oživení.Pro mnoho lidí novej cíl , zábava a tak.Ale někdo hrál třeba víceméně jen wara , šel do destra a zjistil že se z něj stalo nudné povolání co nezachrání výpravu ress hulkou , všude ho to zaparuje protože dnešní stížení dungu=najebat tam miliardu a pul pastí.Luk neveme protože je to přeci hroznej přeboost.Furt spamuje méno a šipku.Ale bez něj ten dung nejde tak rychle , má super uber hustopřísnou destro zbran ktrerá ho zabije když nepřeklikne war mod po tý šipce od mága...Ale jinak dobrý , moje volba.
Jasný je to nějaký oživení už dávno mrtvé hry,ale přeci jen...tímto stylem to půjde úplně do kytek...bude se ožezávat a dungy ztěžovat, že to nakonec nikdo nebude chodit, protože bude potřeba 80 specializací aby se někam dostali....
Re: Warrior - Destroyer
Neboj sa deceit sa isto nebude upravovat aby bol narocnejsi. Takze ked si odporca speciek tak si nechaj zaklad a mozes chodit deceit to mi pripada, ze je z tvojho pohladu najlepsia volba.
- Helloween
- Pencil Master
- Příspěvky: 591
- Registrován: 07 zář 2006 23:17
- Bydliště: Nekde blizko hospody :P
- Kontaktovat uživatele:
Re: Warrior - Destroyer
Potrefená husa zakejhalaJoewar píše:Neboj sa deceit sa isto nebude upravovat aby bol narocnejsi. Takze ked si odporca speciek tak si nechaj zaklad a mozes chodit deceit to mi pripada, ze je z tvojho pohladu najlepsia volba.
Re: Warrior - Destroyer
Když bouchnu v domku destro gunou do klamáka tak mě to dá IK. To asi nebude chtěný.
Nešlo by něco udělat se stunou vylezu z dungu se 8.5fame a jedna smrt a už ju neobleču.
Nešlo by něco udělat se stunou vylezu z dungu se 8.5fame a jedna smrt a už ju neobleču.
- Zola
- Undead Scriber
- Příspěvky: 757
- Registrován: 20 říj 2009 20:30
- Bydliště: DKnL
- Kontaktovat uživatele:
Re: Warrior - Destroyer
Tahle poslední novinka : - Při přeměně Destroyer's zbraní zpět na normální, je + zarovnáno na +9 , takže to znamená že mi craft už neopraví destro zbran?Jo vím že si jí mužu opravit i sám ale to jí víc rozmlátím.To se chtělo dicílit toho aby se nedostala +17 speara třeba k magoj?
SóKár : Každý má svojí hlavu a vizi toho jak by to mělo správně. Si mladé GMko třeba se ze svých nezdarů poučíš.
- Rod Sacketts II
- Paper Elemental
- Příspěvky: 387
- Registrován: 04 dub 2009 22:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Warrior - Destroyer
podle mě to funguje s tim zarovnánim až po nasazení do ruky...Zola píše:Tahle poslední novinka : - Při přeměně Destroyer's zbraní zpět na normální, je + zarovnáno na +9 , takže to znamená že mi craft už neopraví destro zbran?Jo vím že si jí mužu opravit i sám ale to jí víc rozmlátím.To se chtělo dicílit toho aby se nedostala +17 speara třeba k magoj?
Re: Warrior - Destroyer
Neni pravda. Destro zbran sa meni uz len pri jej pokuse o pohnutie. A je jedno ci je to na zemi alebo v batohu.Rod Sacketts II píše:podle mě to funguje s tim zarovnánim až po nasazení do ruky...Zola píše:Tahle poslední novinka : - Při přeměně Destroyer's zbraní zpět na normální, je + zarovnáno na +9 , takže to znamená že mi craft už neopraví destro zbran?Jo vím že si jí mužu opravit i sám ale to jí víc rozmlátím.To se chtělo dicílit toho aby se nedostala +17 speara třeba k magoj?
Bizón charakteru najmenšieho z najväčších kusov,volne žijucich na Západnej strane Oravy.Kopytá jeho sťa 5 korunáčky,hriva jeho veje vo vetre volnej prérie bez strešného okna,má stále silné trisky primontované na zadnú časť svoju!
Re: Warrior - Destroyer
03.01.2014 23:55:56 - Ocroc
- Repair Kit - lze opravovat Scepter of Peaceful Mind, Inscribed Staff, Angelic Robe, Destroyer's Maul, Destroyer's Halbed, Destroyer's Spear
takže oprava by neměla být problém, ale asi už si nebudeš moct dělat +17 destro -> +17 normal zbraň pro ostatní postavy
edit: jeslti to je jak sguardem ze pohnutim se změni, tak je otázka, jestli si to +17 zachová pro případ nasazení destrem ale ostaním postavám to +17 fungovat nebude...
jako spadne ti to do baglu jako destro/guard zbran a to opravis bez pohnuti, ale pri vraceni s tim pohnes:)
edit: a po poslednich událostech si to tu Ocroc neprecte, kdyz si smazal acc na foru, tak to jsem zvedav, kdopak vam to opravi
- Repair Kit - lze opravovat Scepter of Peaceful Mind, Inscribed Staff, Angelic Robe, Destroyer's Maul, Destroyer's Halbed, Destroyer's Spear
takže oprava by neměla být problém, ale asi už si nebudeš moct dělat +17 destro -> +17 normal zbraň pro ostatní postavy
edit: jeslti to je jak sguardem ze pohnutim se změni, tak je otázka, jestli si to +17 zachová pro případ nasazení destrem ale ostaním postavám to +17 fungovat nebude...
jako spadne ti to do baglu jako destro/guard zbran a to opravis bez pohnuti, ale pri vraceni s tim pohnes:)
edit: a po poslednich událostech si to tu Ocroc neprecte, kdyz si smazal acc na foru, tak to jsem zvedav, kdopak vam to opravi
- Zola
- Undead Scriber
- Příspěvky: 757
- Registrován: 20 říj 2009 20:30
- Bydliště: DKnL
- Kontaktovat uživatele:
Re: Warrior - Destroyer
Nezbejvá než mu napsat na icq , zkoušel sem si s destrem už párkrát opravovat zbraně a i s 100% arms lore je to spíš ničení
SóKár : Každý má svojí hlavu a vizi toho jak by to mělo správně. Si mladé GMko třeba se ze svých nezdarů poučíš.
Re: Warrior - Destroyer
Hold to je i na bsko, kor u novejch zbrani nekdo tusim rikal, ze to je nastaveny vic na bs nez arms lore, ale tomu prd rozuminm, hold to reportnete Ocrocovi na ickve
-
- Orc Writer
- Příspěvky: 68
- Registrován: 21 úno 2007 21:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Warrior - Destroyer
Měl bych takovou menší přípomínku + důležitý dotaz.
Jak se řešila šipka, tak mi jako pve nevýhodou moc nepřijde. 3 šipky v para pasti dle mého stačí pak máš TMR. Pokud se někdo vymluvi na fizz, dle mého chyba wara. V pasti s mana burnem a parou nevidím rozdíl mezi ostatními charaktery. Cler, vamp, pal,... Si také musí napsat o šipku v mana burnu.
A teď k otázce.
Když půjdu např za destra TK a dobehnou nás nezvani hosté, nemusim se ani zkoušet bránit? Když mi dá zbraň IK? Vím nosit víc zbraní, ale v TK netřeba a nosit sebou +9 bardu jen kvůli pk se mi vážně nechce. Zda je toho nějak ošetřené nebo destro ostrouhal i při pve a vlastní obraně při nechtenem pvp?
Jak se řešila šipka, tak mi jako pve nevýhodou moc nepřijde. 3 šipky v para pasti dle mého stačí pak máš TMR. Pokud se někdo vymluvi na fizz, dle mého chyba wara. V pasti s mana burnem a parou nevidím rozdíl mezi ostatními charaktery. Cler, vamp, pal,... Si také musí napsat o šipku v mana burnu.
A teď k otázce.
Když půjdu např za destra TK a dobehnou nás nezvani hosté, nemusim se ani zkoušet bránit? Když mi dá zbraň IK? Vím nosit víc zbraní, ale v TK netřeba a nosit sebou +9 bardu jen kvůli pk se mi vážně nechce. Zda je toho nějak ošetřené nebo destro ostrouhal i při pve a vlastní obraně při nechtenem pvp?
Re: Warrior - Destroyer
Hodně dlouho tu běhali destrové v pvp s IK zbraněma do čehokoliv, když se to konečně změnilo, tak se to určitě vracet nebude
-
- Orc Writer
- Příspěvky: 68
- Registrován: 21 úno 2007 21:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Warrior - Destroyer
Mě nejde o to to vracet, jde mi o to proč musím nosit sebou speciálně zbraň na víc kvůli pk do dungu? Proč? V pvp ať ty zbraně nejsou, ale sebrali tím možnost se bránit bez použití jiné zbraně. Tak ať gangrel odmorfne stona když na ne nabehnou pk a morfne jen specku. To je stejneXan píše:Hodně dlouho tu běhali destrové v pvp s IK zbraněma do čehokoliv, když se to konečně změnilo, tak se to určitě vracet nebude
Re: Warrior - Destroyer
pokud vím tak by to neměl být až takovej problém nastavit zbraně podle zony když si v dungeon zone klidne bych jim tu vlastnost ik do majitele odstranil
-
- Orc Writer
- Příspěvky: 68
- Registrován: 21 úno 2007 21:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Warrior - Destroyer
V tom je problém, že v delu je taky dung zóna a na vícero místech. Dále by tohle zas vedlo k tomu, že by se pojizdelo v 5ti destrech a to 2x taky nikdo nechce (krom pár jedinců).Ciatronic píše:pokud vím tak by to neměl být až takovej problém nastavit zbraně podle zony když si v dungeon zone klidne bych jim tu vlastnost ik do majitele odstranil
Spíš jsem měl namysli něco jako přepínání, kde by si Destro mohl udělat z Destro haly klasickou halu bez dmg bonusu. Chovalo by se to stejne jako hala v ruce obyc wara, nedávala by IK, nezabijela by majitele a klidně by se v prepnutem módu mohla hodit na +9 aby nebyly dohady a při přepnutí zpět na +17 nebo do hodnoty kterou měla. Měl by tuhle možnost jen destro. Ostatní nastavení resetu plusovosti by mohlo zůstat.
Nemusíš tahat zbytečně další zbraň aby jses mohl bránit + když budeš tele a neprepnes to, tak tě prostě zabije