Kandown píše:Chcelo by to vymyslieť systém balancovania tímov Premýšľa sa nad niečím?
Tak asi šlo by mít kapitány, kde by si každý vybíral lidi do týmu z přihlášených, ale to zase kontruje s tou frakcí případně lidma co chcou hrát spolu.
Kandown píše:Chcelo by to vymyslieť systém balancovania tímov Premýšľa sa nad niečím?
Odmena ako gothian by sa mi páčil teda Chcelo by to ten reward nastaviť aj trošku v PvP úrovni, nie len loot pytlik. Predsa len sú to PvP hryOdmenu za vyhru/drzeni mesta bych krom teda loot pytliku videl v extra rewarde coinech, pripadne bych za to dal golthian frakcni stit, aspon by to byla odmena za pvp a ne pvm jako to je ted
Podľa mňa výborný nápad, akurát 120 sekúnd je už moc. Dal by som to na 30 - 35. To môže zamiešať karty. Pretože teraz v tých počtoch aj keď niekoho zabiješ, tak ani sa nestačíš rozhliadnuť a už je ten borec späť.. Chcelo by to nastaviť ten timer tak, že keď už zabijeme napríklad 5 protivníkov, aby to bolo zreteľné, že sme ich zabili.. Celkovo je tá akcia zatiaľ veľmi chaotická, ale to je možno aj tým, že si ešte hráči nenašli svoj systém hrania CTFVitasho píše:Když už se nepřichází o věci, tak prodloužit paru po smrti? Třeba 2 minuty.
Kód: Vybrat vše
- Town Battle - zvýšen limit na 1000 bodů (z 350)
- Town Battle - při dosažení 900 bodů je blížící se vítězství oznámeno broadcastem
- Town Battle - timer smrti zvýšen na 35 sekund (z 20)
- Town Battle - při smrti je automaticky odebrán Criminal flag
- Town Battle - při smrti je vypsáno současné skóre
s tymto suhlasim. ja by som asi vratil rc za golthian a vitazom daval zlavu.Kandown píše:2 - Magické prkno na Golthian by si mohol získať 3x do týždňa a tým pádom by každý chodil non-stop s Golthianom a potom by ten Golthian trošku stratil zmysel