Boj o město
Boj o město
[b]O co půjde:[/b]
- Boj začíná v 20:00 každé úterý, přihlásit se je možné od 20:00 do 20:05 za svojí frakci do boje o město
- Účast je podmíněna členstvím v jedné z frakcí (Tz. Order/Chaos). PK a nefrakční modré postavy nemají účast povolenou*
* Modrými postavami je možné doplnit počty slabší strany
[b]Technické provedení:[/b]
Vždy budou stanoveny dva hlavní objekty v městě a dva vedlejší (Healer, Mage's Guild, Kovárna, Palác, Hrad, ...) o které se bude bojovat. U tohoto objektu bude kámen, který si bude moci každá strana zabrat a tím získávat body na skóre.
- Kámen půjde přebírat s zachováváním skóre pro obě strany
- Strana která první získá 1600 bodů, vyhraje klání
- Po zabrání hlavní kóty budou body přibývat +5 za 10 sekund. Hlavní kóta přidává +2 body.
- Hráč který zabere kótu dostává +500 fame
[b]Ztížení:[/b]
Hlavní problém pro obě strany bude, zabrat kótu:
- Zabírat bude vždy moc pouze jedna postava
- Zabírání trvá 5 sekund, při poklikání dostanete Paralyzu a ta vám během těch 7 sekund nesmí spadnout
[b]Odměny:[/b]
Vítězná strana dostane lvl9 loot pytlík a frakční Golthian štít, poražená strana lvl8 loot pytlík. Obě strany k tomu také dostanou 2500 fame (až do 10 000).
[b]O equip se [size=100]NEBUDE[/size] přicházet[/b], po smrti budete teleportování na startovní místo v daném městě. Po smrti dostanete na 35 sekund paralyzu, abyste se nemohli ihned zapojit znovu do boje.
Ve frakčních hrách (boj o město) jsou zakázány následující equipy:
- Adamantium části/štíty/róba
- TOP zbraně a artefakty ( elvenka, tempest, bow of pain atd. )
- Ice části a komplety
+ Zbraně maximálně +21
+ Minotaur's Axe a TOP armory povolání i nadále můžete
Zatím to nebudu řešit skriptově, dejte si o tom nějak navzájem vědět, ať equip zůstane v nějakých reálných hladinách. Pokud s něčím z tohoto seznamu bude někdo běhat, jednoduše ho to nebude při smrti portovat pryč a normálně umře.
Upozornění pro GuM frakčních guild: Je vaší povinností zajistit to, aby člověk s O/CH trestem neměl v frakci ani svoje další postavy.
- bude zakázáno čarovat WoS/EF (nelze to udělat pouze na okolí kóty, takže to bude globálně)
- nyní je v rewardě frakčí verze Golthian štítu, štít bude pojmenován dle města ve kterém byl získán
- trvanlivost štítu je 6 dní
- štítu snížen armor na úroveň +9 heater štítu a bonus do statů na +3/3/3
- štít je nyní NB
- je oznámeno blížící vítězství broadcastem (?)
- při smrti je automaticky odebrán Criminal flag
- při smrti je vypsáno současné skóre
- přidány dvě bonusové kóty, dávají +2 do skóre ale nejsou vypsány v přehledu po smrti
- 20 políček od hlavních kót nelze čarovat zdi, u bonusových kót limit není
- Boj začíná v 20:00 každé úterý, přihlásit se je možné od 20:00 do 20:05 za svojí frakci do boje o město
- Účast je podmíněna členstvím v jedné z frakcí (Tz. Order/Chaos). PK a nefrakční modré postavy nemají účast povolenou*
* Modrými postavami je možné doplnit počty slabší strany
[b]Technické provedení:[/b]
Vždy budou stanoveny dva hlavní objekty v městě a dva vedlejší (Healer, Mage's Guild, Kovárna, Palác, Hrad, ...) o které se bude bojovat. U tohoto objektu bude kámen, který si bude moci každá strana zabrat a tím získávat body na skóre.
- Kámen půjde přebírat s zachováváním skóre pro obě strany
- Strana která první získá 1600 bodů, vyhraje klání
- Po zabrání hlavní kóty budou body přibývat +5 za 10 sekund. Hlavní kóta přidává +2 body.
- Hráč který zabere kótu dostává +500 fame
[b]Ztížení:[/b]
Hlavní problém pro obě strany bude, zabrat kótu:
- Zabírat bude vždy moc pouze jedna postava
- Zabírání trvá 5 sekund, při poklikání dostanete Paralyzu a ta vám během těch 7 sekund nesmí spadnout
[b]Odměny:[/b]
Vítězná strana dostane lvl9 loot pytlík a frakční Golthian štít, poražená strana lvl8 loot pytlík. Obě strany k tomu také dostanou 2500 fame (až do 10 000).
[b]O equip se [size=100]NEBUDE[/size] přicházet[/b], po smrti budete teleportování na startovní místo v daném městě. Po smrti dostanete na 35 sekund paralyzu, abyste se nemohli ihned zapojit znovu do boje.
Ve frakčních hrách (boj o město) jsou zakázány následující equipy:
- Adamantium části/štíty/róba
- TOP zbraně a artefakty ( elvenka, tempest, bow of pain atd. )
- Ice části a komplety
+ Zbraně maximálně +21
+ Minotaur's Axe a TOP armory povolání i nadále můžete
Zatím to nebudu řešit skriptově, dejte si o tom nějak navzájem vědět, ať equip zůstane v nějakých reálných hladinách. Pokud s něčím z tohoto seznamu bude někdo běhat, jednoduše ho to nebude při smrti portovat pryč a normálně umře.
Upozornění pro GuM frakčních guild: Je vaší povinností zajistit to, aby člověk s O/CH trestem neměl v frakci ani svoje další postavy.
- bude zakázáno čarovat WoS/EF (nelze to udělat pouze na okolí kóty, takže to bude globálně)
- nyní je v rewardě frakčí verze Golthian štítu, štít bude pojmenován dle města ve kterém byl získán
- trvanlivost štítu je 6 dní
- štítu snížen armor na úroveň +9 heater štítu a bonus do statů na +3/3/3
- štít je nyní NB
- je oznámeno blížící vítězství broadcastem (?)
- při smrti je automaticky odebrán Criminal flag
- při smrti je vypsáno současné skóre
- přidány dvě bonusové kóty, dávají +2 do skóre ale nejsou vypsány v přehledu po smrti
- 20 políček od hlavních kót nelze čarovat zdi, u bonusových kót limit není
Naposledy upravil(a) Aahz dne 06 říj 2015 21:12, celkem upraveno 1 x.
-
- Undead Scriber
- Příspěvky: 835
- Registrován: 24 zář 2006 22:56
- Kontaktovat uživatele:
Re: Boj o město
*svěží vítr ze starých truhel*
super, jen musíme doufat, že se toho chytne nějaký slušný počet lidí..
trochu mám obavy z toho, že nějaké rc a ac nebudou dostatečnou motivací.. na druhou stranu snad jsou tu ještě hráči co si rádi zahrají pvp :p
super, jen musíme doufat, že se toho chytne nějaký slušný počet lidí..
trochu mám obavy z toho, že nějaké rc a ac nebudou dostatečnou motivací.. na druhou stranu snad jsou tu ještě hráči co si rádi zahrají pvp :p
Lepší lama kamarát ako skiller debil ;)
[Hated] je totiž něco jako sociální stigma.
-Posledním stupněm závisti je nenávist-
Filjins: Ty jo driv sem vypinal UO protoze proti me bylo moc lidi, tedka vypinam UO protoze neni ani hrac...
[Hated] je totiž něco jako sociální stigma.
-Posledním stupněm závisti je nenávist-
Filjins: Ty jo driv sem vypinal UO protoze proti me bylo moc lidi, tedka vypinam UO protoze neni ani hrac...
Re: Boj o město
dolezita vec us aj dnes?
Re: Boj o město
Když se jedna o frakcni akci, mozna by nebylo na skodu dat jako odmenu i rewardy a rozsirit nabidku u vendora, jen me z patra ted nenapada o co, na co by melo smysl treba setrit...frakcni doplny jako serpa, apron, sperk s bonusem pouzitelnym i do pvm? Mozna koupitelny za nove rewardy ziskatelne pouze timhle bojem, aby se to nezneuzivalo podobne jako golthiany lidma, ktery k pvp skoro necuchly...
Re: Boj o město
Spíše to vidím na lvl9 loot pytel pro vítěze a lvl 8 loot pytel pro poražené.Erik Nighelt píše: trochu mám obavy z toho, že nějaké rc a ac nebudou dostatečnou motivací.. na druhou stranu snad jsou tu ještě hráči co si rádi zahrají pvp :p
Trochu upraveny pravidla dle toho jak to je naskriptěno.
Re: Boj o Ilshenar
Zpřístupněte to i PK nebo dejte pauzu na relog mezi PK a frakcí 10m místo hodiny. To je pro mě a nejspíš i pro většinu gildy hlavní důvod, proč frakci nehrajeme...
Re: Boj o Ilshenar
A co si představuješ za +- 30 minut PvP ? Asi se tady GM snaží o nějaký druh vyrovnaného PvP ala wow battleground... nehrálo se kdysi pvp pro zábavu ? To bylo asi dávno...Dominik Cambala píše:Kvůli lvl9 loot pytli se vám na to každej vysere
Re: Boj o Ilshenar
Na pátek 20:00 hledám pár PvP hráčů (buď v frakci nebo bez guildy, jedno jestli blue/pk) na beta test. Přihlášky via ICQ 242 676 139.
- Nagash
- True frakce
- Příspěvky: 300
- Registrován: 25 srp 2008 09:13
- Bydliště: Nová Nara
- Kontaktovat uživatele:
Re: Boj o Ilshenar
Super frakcni odnoz guildy Amonthia se rada zucastni.
Nagash, Zydar, Bloodthirster, Marlboro, Smoker, Asfix (Amonthia)
Kdo ovlada minulost, ovlada i budoucnost. J.Orwel (1984)
Kdo ovlada minulost, ovlada i budoucnost. J.Orwel (1984)
- Nagash
- True frakce
- Příspěvky: 300
- Registrován: 25 srp 2008 09:13
- Bydliště: Nová Nara
- Kontaktovat uživatele:
Re: Boj o Ilshenar
A nebo se kazdej vys@#$$ na tebeDominik Cambala píše:Kvůli lvl9 loot pytli se vám na to každej vysere
Nagash, Zydar, Bloodthirster, Marlboro, Smoker, Asfix (Amonthia)
Kdo ovlada minulost, ovlada i budoucnost. J.Orwel (1984)
Kdo ovlada minulost, ovlada i budoucnost. J.Orwel (1984)
Re: Boj o Ilshenar
Výborný nápad. Veľmi sa mi to páči Myslím si, že sa nás nájde viac PvPerov, ktorí si radi zahrajú na takomto pravidelnom Evente. Dúfam však, že sa ľudia budú chovať slušne
Re: Boj o Ilshenar
V 20:00 bude sraz se zájemci o test u Britainského hřbitova. PvP v okolí hřbitova je zakázáno od 19:30 do 20:30.
Re: Boj o Ilshenar
Pokud stihnu dorazit z práce, počítejte se mnou. Ale nevím jistě, dyžtak se ozvu..
[color=#BF0000]
_____,^==¬¬¬¬___/|_
)_,.--'''[ µ"\_\****”””””””
[/color]
_____,^==¬¬¬¬___/|_
)_,.--'''[ µ"\_\****”””””””
[/color]
Re: Boj o Ilshenar
Bez lootu je to celkem nuda
Re: Boj o Ilshenar
je to par let co neco podobnyho bylo s lootem ... lidi se podarilo sehnat dost, ale dopadlo to tak ze za ch (prevazne prskove) a o (vetsina war/cler)... jeden utok, jedna porazka, 5 minut nadavek, zaspamovane icq a refflo uz jen zlomek lidiTuzemack píše:Bez lootu je to celkem nuda
bez lootu to muze byt zajimavejsi...
Bozsky NooB [True Order] .....
Lady PRASAK Alassea [Tlupa].... po smrti
Lady PRASAK Alassea [Tlupa].... po smrti
Re: Boj o Ilshenar
ja si myslím, že je to super nápad. Určite sa zúčastním pri najbližšom boji.
Beatka
Kasper
Kragon
Apia
Dianna
Themes
Black Berry
Fosco Alma
Kasper
Kragon
Apia
Dianna
Themes
Black Berry
Fosco Alma
Re: Boj o Ilshenar
Loot, HK atd. k PvP patří. Za chvilu to přestane lidi bavit, když nebudou moct trashovat ty support true zbraně pvperů z amontky
Re: Boj o Ilshenar
Chcelo by to vymyslieť systém balancovania tímov Premýšľa sa nad niečím?
Takisto padol dnes nápad, že miesto bojov o Ilshenar by mohli byť každý týždeň boje o hlavné mestá s tým, že víťazi by mali nejaký erb v meste, ktorého sa zmocnili. Čo vy na to?
A čo napríklad zapojiť do tejto hry aj krafta - tinkera, aby mohol vyrábať nejaké pasce?
Takisto padol dnes nápad, že miesto bojov o Ilshenar by mohli byť každý týždeň boje o hlavné mestá s tým, že víťazi by mali nejaký erb v meste, ktorého sa zmocnili. Čo vy na to?
A čo napríklad zapojiť do tejto hry aj krafta - tinkera, aby mohol vyrábať nejaké pasce?
Re: Boj o Ilshenar
Pasti by mohli být zneužívány k prudění. Nějak mě reálně nenapadá jaké výhody udělat pro frakci která vyhraje město.
Pro zájemce, dnes v 20:00 další test. Tentokrát pouze pro frakční hráče.
Pro zájemce, dnes v 20:00 další test. Tentokrát pouze pro frakční hráče.