Základní skilly ze skillpointů.
Re: Základní skilly ze skillpointů.
takze mf a fenc si mam dodelat sparryngem ?
Joe - hodný craftik, se zlym kladivkem.
Re: Základní skilly ze skillpointů.
Ocividne ...
Imma keep it real with ya.
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Re: Základní skilly ze skillpointů.
Neni to tak trochu nefer.. ze ostatnim to prida zaklady skilly a war si je musi dodelat?
Joe - hodný craftik, se zlym kladivkem.
Re: Základní skilly ze skillpointů.
Nekrovi to taky nepřidává necromancery. Nemůžeš chtít aby ti to vymaxovalo postavu. To zase chápu, ale aspoň ty rezisty by to mohlo přidávat. Je to udělané hlavně kvůli začínajícím hráčům a jelikož vyleze z HB se 75 magery, 45 healingem tak stejně musím ty regy a manarefy nakoupit aby dotrénil rezisty a někdo ho vzal vůbec do dungu. Takže hlavní pointa toho celého, ušetřit nováčkům peníze a čas je vlastně zbytečná.Joe píše:Neni to tak trochu nefer.. ze ostatnim to prida zaklady skilly a war si je musi dodelat?
Když se Donalda Trumpa zeptali, co by udělal, kdyby zkrachoval, odpověděl "začal bych dělat MLM". Jeho partneři se pobaveně smáli a on reagoval "váš smích je přesně důvod, proč vy jste tam kde jste a já jsem multimilionář"!
- Helloween
- Pencil Master
- Příspěvky: 591
- Registrován: 07.09.2006 23:17:40
- Bydliště: Nekde blizko hospody :P
- Kontaktovat uživatele:
Re: Základní skilly ze skillpointů.
Jak sem kdysi na jenom nejmenovaným americkým serveru hrál, tak tam byla možnost:Tiano píše:Nekrovi to taky nepřidává necromancery. Nemůžeš chtít aby ti to vymaxovalo postavu. To zase chápu, ale aspoň ty rezisty by to mohlo přidávat. Je to udělané hlavně kvůli začínajícím hráčům a jelikož vyleze z HB se 75 magery, 45 healingem tak stejně musím ty regy a manarefy nakoupit aby dotrénil rezisty a někdo ho vzal vůbec do dungu. Takže hlavní pointa toho celého, ušetřit nováčkům peníze a čas je vlastně zbytečná.Joe píše:Neni to tak trochu nefer.. ze ostatnim to prida zaklady skilly a war si je musi dodelat?
Samozdřejmě to tady po DP nechci. Jen poukážu směr:
Do 60% AFk (mimo povolení afk bych to nechal, jak to je + )
nad 60% formou úkolů, kvestů, nebo i pokračováním ve sparryingu jak je libo.
Čímž by to zde vypadalo následovně: (můj návrh)
Od 60% daného skillu by byla jakási možnost si udělat (qest, úkol, cokoliv...říkejme tomu jakkoliv) kde získáš třeba 5% skillu po splnění.
Příklad:( berte to s rezervou, to mě teď v tuto chvíli napadlo)
Skill Carpentry - Vendoři: Archer mister, Wooden major( wooden major by chtěl dejme tomu 10K shaftu) major by to předělal na dejme tomu 10 lucky shaftu
a Archer mister by chtěl 100 lucky shaftu čímž bych dostal plácnu 5% Carpentry, samozdřejmě úkoly by byli náhodný, bylo by jich více (v rozmezí procentuelního skillu co chceme)
Bylo by to rozhodně zábavnější. Samozdřejmě, furt je tu ten cyklus dělání něčeho dokola(shafty), jenže u skillu tu jakási jiná alternativa není (mimo součastného stavu, formou skillpointu, nebo (NB dung)
Vím, že koule už tak má dost zatížení, ale myslím si, že by to nebyl špatný nápad....
Já bych ten čas rozhodně věnoval více nějakýmu úkolu, který by samozdřejně nespočíval jen v hledání vendora.
Daná pozice by byla stálá určitého vendora pro daný skill, neměnila by se, jen by se měnil úkol dle výši skillu.

Dál se to určitě rozvinout dá. Popřemýšlejte o tom

Re: Základní skilly ze skillpointů.
Nj chtelo by to nejakou zpruhu.. prece jen uz nehraje tolik novych hracu.. a hlidat sparryng se spouste hracum nechce..
Joe - hodný craftik, se zlym kladivkem.
Re: Základní skilly ze skillpointů.
momentalni nastaveni je super jen bych to trosku vysperkoval ale nevim zda by to slo...
Postava by si prosla tim nb dungem a dostala jako do ted nejake to vysvedceni...
skilpointy by pridavaly jako do ted pouze 3 skilly (budeme brat v potaz treba wara), takze ze startu SW, taktika, heal -> pridavalo by to do MAX - 20 takze SW a taktiku do 80 heal do 55-60
po dodelani techto skillu ze skillpointu by byl podobny nb dung ktere by dalo jine vysvedceni a prepnulo to na jine skilly takze MF, Fenc, + trba rezistty nebo neco jineho....
Nedaval bych tam nejake vyrobni skilly jako inscript apod.
popripade udelat nejaky treti "nb" dung ktery by po projiti a dosazeni maximalni hranice ze skillpointu z predchozich dvou vysvedceni vystavil nove vysvedceni, ktere by ze zelenych skillpointu davalo skilly do maxima
Postava by si prosla tim nb dungem a dostala jako do ted nejake to vysvedceni...
skilpointy by pridavaly jako do ted pouze 3 skilly (budeme brat v potaz treba wara), takze ze startu SW, taktika, heal -> pridavalo by to do MAX - 20 takze SW a taktiku do 80 heal do 55-60
po dodelani techto skillu ze skillpointu by byl podobny nb dung ktere by dalo jine vysvedceni a prepnulo to na jine skilly takze MF, Fenc, + trba rezistty nebo neco jineho....
Nedaval bych tam nejake vyrobni skilly jako inscript apod.
popripade udelat nejaky treti "nb" dung ktery by po projiti a dosazeni maximalni hranice ze skillpointu z predchozich dvou vysvedceni vystavil nove vysvedceni, ktere by ze zelenych skillpointu davalo skilly do maxima
Re: Základní skilly ze skillpointů.
jak rikas.. s tim bych souhlasil.. jinak ale craft skilly a vsechny vyrobni (alchemy, inscript, atd) bych tam nedaval.. to je ciste vec kterou si musis udelat sam.. a navic na craft skilly jsou questy v cechu nebo uz ne?Arianna píše:momentalni nastaveni je super jen bych to trosku vysperkoval ale nevim zda by to slo...
Postava by si prosla tim nb dungem a dostala jako do ted nejake to vysvedceni...
skilpointy by pridavaly jako do ted pouze 3 skilly (budeme brat v potaz treba wara), takze ze startu SW, taktika, heal -> pridavalo by to do MAX - 20 takze SW a taktiku do 80 heal do 55-60
po dodelani techto skillu ze skillpointu by byl podobny nb dung ktere by dalo jine vysvedceni a prepnulo to na jine skilly takze MF, Fenc, + trba rezistty nebo neco jineho....
Nedaval bych tam nejake vyrobni skilly jako inscript apod.
popripade udelat nejaky treti "nb" dung ktery by po projiti a dosazeni maximalni hranice ze skillpointu z predchozich dvou vysvedceni vystavil nove vysvedceni, ktere by ze zelenych skillpointu davalo skilly do maxima
Joe - hodný craftik, se zlym kladivkem.
- Helloween
- Pencil Master
- Příspěvky: 591
- Registrován: 07.09.2006 23:17:40
- Bydliště: Nekde blizko hospody :P
- Kontaktovat uživatele:
Re: Základní skilly ze skillpointů.
Ještě bych to možná rozvinul o jeden systém 
Nebylo by špatné, třeba na konec dungeonu dát jakýsi stone který ti přidá skill.
Bylo by to rozdělené podle obtížnosti dungu.
Třeba:
Deceit by dával +1% skillu
Desp by dával +5% skillu
Byla by to jakási forma odměny za projití dungu. A hráč by si mohl vybrat jakýkoliv skill dle vlastní volby. A pouze jen jeden, který si vybere. Aby si tam nenaklikal dané procento u všech skillů
Samozdřejmě by se to muselo nějak ošetřit, aby se to nezneužívalo. Dát jakýsi timer, nebo nějaké vázání s postavou na určitý čas. Nebo i něco jako až po projití dungeonu ti to ten skill přidá a určitý čas nebudeš moct kámen na konci využít.
Myslím, že by to bylo spestření a hráči by měli motivaci chodit dungy i nejen pro mamon, ale mohli by si přidat skilly, které jsou například těžké vytrénovat.
Například M.ressisty.
Samozdřejmě byla by volba na hráči, jaký skill by si přidal.
To mě taky napadlo teď.....nemyslím si, že by to byl špatný nápad něco takovýho udělat.
Co vy na to GM´s?

Nebylo by špatné, třeba na konec dungeonu dát jakýsi stone který ti přidá skill.
Bylo by to rozdělené podle obtížnosti dungu.
Třeba:
Deceit by dával +1% skillu
Desp by dával +5% skillu
Byla by to jakási forma odměny za projití dungu. A hráč by si mohl vybrat jakýkoliv skill dle vlastní volby. A pouze jen jeden, který si vybere. Aby si tam nenaklikal dané procento u všech skillů

Samozdřejmě by se to muselo nějak ošetřit, aby se to nezneužívalo. Dát jakýsi timer, nebo nějaké vázání s postavou na určitý čas. Nebo i něco jako až po projití dungeonu ti to ten skill přidá a určitý čas nebudeš moct kámen na konci využít.
Myslím, že by to bylo spestření a hráči by měli motivaci chodit dungy i nejen pro mamon, ale mohli by si přidat skilly, které jsou například těžké vytrénovat.
Například M.ressisty.
Samozdřejmě byla by volba na hráči, jaký skill by si přidal.
To mě taky napadlo teď.....nemyslím si, že by to byl špatný nápad něco takovýho udělat.
Co vy na to GM´s?
Re: Základní skilly ze skillpointů.
Urcite by sa mi pacilo, keby za prejdenie despu si vyberes 5% skillu ktoreho chces...
napriklad taky taming - podla slov GM nie je chcene aby bolo DP "mesto duchov" a takto by chodili ludia tie dungy aby si mohli naklikat tie % skillov a netrenili by z 90% AFK po cechu a domcekoch... A zahrnut do toho vsetky skilly ako aj Remove Trap atd... predsa len by sa vysila hratelnost a nemuseli by ludia byt zakempeny po domcekoch a AFK makrit blbosti...
napriklad taky taming - podla slov GM nie je chcene aby bolo DP "mesto duchov" a takto by chodili ludia tie dungy aby si mohli naklikat tie % skillov a netrenili by z 90% AFK po cechu a domcekoch... A zahrnut do toho vsetky skilly ako aj Remove Trap atd... predsa len by sa vysila hratelnost a nemuseli by ludia byt zakempeny po domcekoch a AFK makrit blbosti...
PVP - http://www.fire.websnadno.cz
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
- Helloween
- Pencil Master
- Příspěvky: 591
- Registrován: 07.09.2006 23:17:40
- Bydliště: Nekde blizko hospody :P
- Kontaktovat uživatele:
Re: Základní skilly ze skillpointů.
Právě. Proto mě to takhle napadlo, byla by to daleko lepší varinata, a když se sbalí dejme tomu 6 lidí co nejsou zrovna skill a vyrazí i do decíku a dojdou nakonec, tak si každej může nakliknout 1% skillu, jaký by chtěl. Pro mě rozhodně zábavnější, než do toho čumět, jak tam mlátí a nebo vyrábí dokola jak blb. Nebo ten šutr přidat do té zény co tě kopne reward gate. Tam by měl možnost si to nakliknout.Strigwyr píše:Urcite by sa mi pacilo, keby za prejdenie despu si vyberes 5% skillu ktoreho chces...
napriklad taky taming - podla slov GM nie je chcene aby bolo DP "mesto duchov" a takto by chodili ludia tie dungy aby si mohli naklikat tie % skillov a netrenili by z 90% AFK po cechu a domcekoch... A zahrnut do toho vsetky skilly ako aj Remove Trap atd... predsa len by sa vysila hratelnost a nemuseli by ludia byt zakempeny po domcekoch a AFK makrit blbosti...
Re: Základní skilly ze skillpointů.
tak to by nemusel byt zadny stone, stacilo by dat do rewardy velmistrovu knihu umeni, ktera se linkne na postavu, pripadne nastavit jako u artefaktu, ze po case by se jinak rozpadla, jen by se knize zmenila barva aby sla rozpoznat, pripadne pred ni pridat jmeno hrace. a v pripade despu by to dalo 5 knih.
- Helloween
- Pencil Master
- Příspěvky: 591
- Registrován: 07.09.2006 23:17:40
- Bydliště: Nekde blizko hospody :P
- Kontaktovat uživatele:
Re: Základní skilly ze skillpointů.
Nebo i tak, to je jedno....Raona píše:tak to by nemusel byt zadny stone, stacilo by dat do rewardy velmistrovu knihu umeni, ktera se linkne na postavu, pripadne nastavit jako u artefaktu, ze po case by se jinak rozpadla, jen by se knize zmenila barva aby sla rozpoznat, pripadne pred ni pridat jmeno hrace. a v pripade despu by to dalo 5 knih.

Re: Základní skilly ze skillpointů.
To by se mi taky líbilo , kdyby z reward dropovala velmistrova kniha umění. Samozřejmě link na postavu.Helloween píše:Nebo i tak, to je jedno....Raona píše:tak to by nemusel byt zadny stone, stacilo by dat do rewardy velmistrovu knihu umeni, ktera se linkne na postavu, pripadne nastavit jako u artefaktu, ze po case by se jinak rozpadla, jen by se knize zmenila barva aby sla rozpoznat, pripadne pred ni pridat jmeno hrace. a v pripade despu by to dalo 5 knih.
Re: Základní skilly ze skillpointů.
jedine z fortress of despair
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Základní skilly ze skillpointů.
co keby (ak by sa to dalo nascriptit) vlastnictvo vysvedcenia ovplyvnovalo narast skillov aj pri makre/sparingu? napr war by si vdaka vysvedceniu cez skillpointy rychlo natrenoval sw, tct a nvm ake zakladne skilly mu to este dava, ale okrem toho ak by mal vysvedcenie pri sebe, tak by mu fenc a mf liezli rychlejsie. takto by sa urychlilo vytrenovanie len tych zakladnych skillov kt skillpointy nepridavaju. ako napr fenc u vampa, mf a fenc u plechov, necromancery pre nekra a pod. ziadne rezisty pre warov, alchemka pre vampov ani nic take.
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Re: Základní skilly ze skillpointů.
xy let to tak funguje tak proc to menit? NB hrac to ani nepozna , protoze nebude vedet co delat, a stekne nb sem nechopdi, ale vraci se jen stary hraci...budte radi ze to je udelany nove tak jak je, ale i tak je to moc op....
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Základní skilly ze skillpointů.
nie ze by som s tym ja bol nespokojny. ja len ze ludom tu chybalo dotrenovanie si tych dalsich bojovych a kuzliacich skillov tak mi napadlo ze mozno by sa s tym nieco dalo urobit touto cestou...
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Re: Základní skilly ze skillpointů.
Dá se získat vysvědčení někde dodatečně? Díky za odpověď