Vampire

Odpovědět
Kentak
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 126
Registrován: 20 lis 2006 06:59
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Kentak »

Natrefil jsem na jednu věc, mam gangrel vampa morfnutýho v top morfu, ale jak gmka dělali upravy pro kopání v morfu u gangrela, je to záměr, aby vamp v top morfu nemohl kopat horozit mystic drawem ?
Sikulka
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 373
Registrován: 08 zář 2006 06:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Sikulka »

Kentak píše:Natrefil jsem na jednu věc, mam gangrel vampa morfnutýho v top morfu, ale jak gmka dělali upravy pro kopání v morfu u gangrela, je to záměr, aby vamp v top morfu nemohl kopat horozit mystic drawem ?
Ocroc píše:Proto přesně tam je to "kamenné síle".
Oproman
Inkless
Inkless
Příspěvky: 28
Registrován: 08 led 2008 16:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Oproman »

Vím, že to tu píšu pořád dokola, ale chtěl bych vyjádření GM.

Proč není v Ankhu v části s Yawulou a ani Avatarem krev nebo horizit?

Není lehké shánět nabití, tak proč to do tohoto dungu nepřidat? Podle mě se tento dung neprobíhá a myslím si, že je to právě dobrý dung na umístění krve temného.

Určitě by to ocenilo více hráčů.
Uživatelský avatar
Nagash
True frakce
Příspěvky: 300
Registrován: 25 srp 2008 09:13
Bydliště: Nová Nara
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Nagash »

Oproman píše:Vím, že to tu píšu pořád dokola, ale chtěl bych vyjádření GM.

Proč není v Ankhu v části s Yawulou a ani Avatarem krev nebo horizit?

Není lehké shánět nabití, tak proč to do tohoto dungu nepřidat? Podle mě se tento dung neprobíhá a myslím si, že je to právě dobrý dung na umístění krve temného.

Určitě by to ocenilo více hráčů.
Tady nejde o to co chtěj hráči :)
ale jako souhlasm s tebou, podle mího by měla bejt všude třeba krátká řeka, wisp, uq1-3, ice 2, cave of madnes atd atd ........
Nagash, Zydar, Bloodthirster, Marlboro, Smoker, Asfix (Amonthia)
Kdo ovlada minulost, ovlada i budoucnost. J.Orwel (1984)
Oproman
Inkless
Inkless
Příspěvky: 28
Registrován: 08 led 2008 16:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Oproman »

Nagash píše: Tady nejde o to co chtěj hráči :)
ale jako souhlasm s tebou, podle mího by měla bejt všude třeba krátká řeka, wisp, uq1-3, ice 2, cave of madnes atd atd ........
Chápu, že nejde o to co chtěj hráči, ale přece jen by se GM mohlo alespoň vyjádřit..

Chápu to u dungů jako Uq 1 - 2, že tam ta krev prostě není - ten dung se strašně probíhá, tak proč tam dávat tu krev.
Je fakt, že v Poisned River by to mohli dát i do té lehčí části. To samé platí i pro UQ 3, Wisp i ICe 2 .
Sikulka
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 373
Registrován: 08 zář 2006 06:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Sikulka »

Oproman píše:
Nagash píše: Tady nejde o to co chtěj hráči :)
ale jako souhlasm s tebou, podle mího by měla bejt všude třeba krátká řeka, wisp, uq1-3, ice 2, cave of madnes atd atd ........
Chápu, že nejde o to co chtěj hráči, ale přece jen by se GM mohlo alespoň vyjádřit..

Chápu to u dungů jako Uq 1 - 2, že tam ta krev prostě není - ten dung se strašně probíhá, tak proč tam dávat tu krev.
Je fakt, že v Poisned River by to mohli dát i do té lehčí části. To samé platí i pro UQ 3, Wisp i ICe 2 .
mozno to chce len cas pockat a raz sa dockas
Uživatelský avatar
Atalia
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 290
Registrován: 14 čer 2007 13:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Atalia »

Sikulka píše:
Oproman píše:
Nagash píše: Tady nejde o to co chtěj hráči :)
ale jako souhlasm s tebou, podle mího by měla bejt všude třeba krátká řeka, wisp, uq1-3, ice 2, cave of madnes atd atd ........
Chápu, že nejde o to co chtěj hráči, ale přece jen by se GM mohlo alespoň vyjádřit..

Chápu to u dungů jako Uq 1 - 2, že tam ta krev prostě není - ten dung se strašně probíhá, tak proč tam dávat tu krev.
Je fakt, že v Poisned River by to mohli dát i do té lehčí části. To samé platí i pro UQ 3, Wisp i ICe 2 .
mozno to chce len cas pockat a raz sa dockas
To bych se spíš bála, že dotaz vyšumí do ztracena :)
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08 zář 2006 17:56
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Shadowsong »

Acarus píše:Nemoznost hybat s krystali v morfu je kvuli tomu, abych si nemorfl a hodil ho do banky a nemohl i nej prijit, tak to proste chceme.

Krev temneho je na stavitelech dungeonu jestli tam byt ma a nebo nema. Nektere dungy mohou mit hodne krve a jinde zadnou.
mne ani tak nejde o nemoznost hybat krystalmi v morfe, ako o nemoznost hybat krystalmi s imunkou. nemoznost morfnut a odlozit krystal je v poriadku. nevidim ale dovod aby som po dungu musel prist o nabitia v imunke pri prepinani len koli tomu aby som mohol pohnut s krystalom...

a tu sa ponuka otazka ci stavitelia dungov svojho casu ratali napriklad s tym ze imunka tak rapidne zdrazie... (alebo ci stavitelia bezpravidlakov ratali s tym ze casom pridu o normalne dvere a normalne gaty)

a stale je tu ta zalezitost so zelenym krystalom ktory musim, k tomu tuctu dalsich nb a pod itemov, stale nosit len a len koli tomu aby som mohol odmorfnut...
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Uživatelský avatar
Xan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1212
Registrován: 20 kvě 2007 16:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Xan »

On je ten zelenej krystal tak tezkej, nebo si ho nemuzes v dnesni dobe programu a scriptu presunout na nejaky fajn okraj batohu? ,hide taky funguje, kdyz neco hledas, jinak taky neni podle me problem odmorfovat jen urcitym itemem, hl. ze to funguje a nedela to bordel, za to budte radi... Me to problem nedela a je mi jedno, jestli v dungu, nebo mimo.
Nemoznost hybat horizite/klanovym, kdyz ma clfvek human imunku a nebo v klanovym morfu, tzn. horizit nepotrebuje, je naprd. Stejne tak verim, ze je naprd to nascriptit pro kazdej morf zvlast. Ja jsem rad, ze klany jsou jinak funkcni a vyvazeny, neresim prkotiny
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08 zář 2006 17:56
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Shadowsong »

ked dostanem potvrdene ze ma nikto nezavrie za prekrocenie max poctu itemov v batohu, lebo v nom musim mat 20 blbosti, tak sa nebudem stazovat na to ze na kazdu abilitu mam zvlast item a kludne si tam hodim naspat aj ten travel book a rune book
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Oproman
Inkless
Inkless
Příspěvky: 28
Registrován: 08 led 2008 16:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Oproman »

Krev je na stavitelech dungeonů, počítali ale stavitelé s tím, že se potřeby upíra, tak výrazně zvětší? Podle mého ne a proto jsem taky navrhl přidání krve do dungeonů ve kterých není. I tak díky za odpoveď.
Uživatelský avatar
Strigwyr
Dark Elegizer
Dark Elegizer
Příspěvky: 899
Registrován: 08 říj 2007 22:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Strigwyr »

Mozno by nebolo zle zvysit gangrelovu dmg/vydrz v TOP morfe...
Vela ludi sa zhodlo na tom ze je to to iste avsak davat 333 AC za 1 smrt ked je to to iste ako morf do stony......
PVP - http://www.fire.websnadno.cz
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk

( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
Severka
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 417
Registrován: 05 kvě 2009 12:44
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Severka »

Strigwyr píše:Mozno by nebolo zle zvysit gangrelovu dmg/vydrz v TOP morfe...
Vela ludi sa zhodlo na tom ze je to to iste avsak davat 333 AC za 1 smrt ked je to to iste ako morf do stony......
Teoreticky jemne znizit dmg stony a jemne zvysit dmg topka, cize vo vysledku tam bude rozdiel a oplati sa to ;)
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08 zář 2006 17:56
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Shadowsong »

idealne znizit dmg stone tremerovi a brujahovi a zvysit dmg top gangrelovi nie? :p
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Uživatelský avatar
Xan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1212
Registrován: 20 kvě 2007 16:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Xan »

Nevim proc by vysada stony mela byt zas jen ve prospech gangrela, zakladni stone by mel byt pro vsechny stejny, nehlede na to, ze brujah a castecne tremere jsou spise human specky. Proc by si nongangrel nemohl morfnout peknou dmg. Stona nechat, jestli na neco sahat, tak top morf, kdyz je tak top a je dost omezenej uz jen tim, ze je omezenej poctem morfnuti a ne vylehem, jako beznej ekvip
Acarus

Re: Vampire

Příspěvek od Acarus »

Xan píše:Nevim proc by vysada stony mela byt zas jen ve prospech gangrela, zakladni stone by mel byt pro vsechny stejny, nehlede na to, ze brujah a castecne tremere jsou spise human specky. Proc by si nongangrel nemohl morfnout peknou dmg. Stona nechat, jestli na neco sahat, tak top morf, kdyz je tak top a je dost omezenej uz jen tim, ze je omezenej poctem morfnuti a ne vylehem, jako beznej ekvip
Uz to nemuzu najit ten post s moderatorem. Jestli bys chtel to tu moderovat, neni problem.
Uživatelský avatar
Strigwyr
Dark Elegizer
Dark Elegizer
Příspěvky: 899
Registrován: 08 říj 2007 22:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Strigwyr »

Xan píše:Nevim proc by vysada stony mela byt zas jen ve prospech gangrela, zakladni stone by mel byt pro vsechny stejny, nehlede na to, ze brujah a castecne tremere jsou spise human specky
To je co za logiku toto... A kto by si potom urobil gangrela, keby mal rovnaky najpouzivanejsi morf za tremera/brujaha a k tomu milion moznosti v humanovi? to by si nikto potom neurobil gangrela...
PVP - http://www.fire.websnadno.cz
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk

( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
Uživatelský avatar
Xan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1212
Registrován: 20 kvě 2007 16:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Xan »

1) gangrel neni jen o stonovi
2) gangrel stona ma + skilly, staty a pokud se nemylim i dmg (i kdyby ne dmg, tak uz tohle je dost vyhoda)
3) obyc stone wamp funguje stejne uz leta, nevidim duvod to omezovat, castit svitkem muze i gangrel, kazdej ma svy + a - a brat neco, co je za quest a neni standart, neni ideal
Uživatelský avatar
Strigwyr
Dark Elegizer
Dark Elegizer
Příspěvky: 899
Registrován: 08 říj 2007 22:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Strigwyr »

Xan píše:1) gangrel neni jen o stonovi
2) gangrel stona ma + skilly, staty a pokud se nemylim i dmg (i kdyby ne dmg, tak uz tohle je dost vyhoda)
3) obyc stone wamp funguje stejne uz leta, nevidim duvod to omezovat, castit svitkem muze i gangrel, kazdej ma svy + a - a brat neco, co je za quest a neni standart, neni ideal
No ty to takto vidis... ja by som navrhoval aby bol tremer/brujah rovnako pouzitelny v morfe tak ako gangrel v humanovi... Takze v podstate rovno zrusit tremerovi/brujahovi vsetky morfy a nechat mu len zakladny cez zeleny krystal :p ... Ty chces mat tremera co bude mat dmg jak gangrel a popritom najlepsi pvp vamp s velkymi moznostami...
Neber to nejak ofenzivne ale tremer/brujah su proste human specky... ten morf by mal byt skorej okrasa ...
PVP - http://www.fire.websnadno.cz
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk

( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08 zář 2006 17:56
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Vampire

Příspěvek od Shadowsong »

tremere je morf aj human specka a je velmi dobra. podla mna asi najlepsie zvladnuty vamp subclass. velke pole moznosti v obidvoch formach a dmg v morfe tiez velmi slusny.
gangrel ma xy morfov, odkladanie fame a cuduj sa svete, da sa hrat aj v humanovi a vobec to nieje na zahodenie. pride mi to vsak ze na to aky ma velky dmg a moznosti morfu tak by ste chceli stale len viac a viac vyhod... (vid kopanie z morfu. pre mna za mna dobre. ale ked uz, tak preco to nema aj stone brujah a tremere?! )
brujah ma svoje bonusy v humanovi, vdaka dyke ma aj aspon ako take vyuzitie a v morfe sa to ako tak da... stale mi ale pride brujah human slabsi ako tremere human a brujah morf slabsi ako tremere morf. brujah by mohol aspon trochu posilnit stone morf. s jeho klanovym morfom ten stone takmer straca vyznam. mohol by aspon tu kudlicku vediet pouzivat z morfu...

v kazdom pripade tu ale neslo o oslabenie stony ale o posilnenie top morfu. osobne som s touto obludou este nemal co do cinenia ale staznosti som nan zatial nepocul. tak ci onak, gangreli, kto z vas hral aj za ine klany a stale je toho nazoru ze gangrel toho ma malo a potrebuje posilnit?

a stale tu cakaju zapadnute take tie srandovne otazky ako

ci sa trosku neprehodnoti stav krvi vzhladom na nove nastavenie upira
ci sa nebude dat hybat klanovym krystalom v stone humanovi
ci sa nebude moct odmorfovavat aj cez nieco ine ako zeleny krystal
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Odpovědět