Champion quest
Champion quest
Zdravím,
chtěl bych se zeptat, jestli by GM tým nechtěl přehodnotit situaci ohledně tohoto questu, konkrétně se mi jedná o resp Vadzasiaha. Vše je to vymyšlené dobře, systém jak je to vyřešené skrz ohrádku atd je fajn. Co mi ale vadí je, že tu ohrádku chodíme často čistit (plníme quest), ale vždy nám dané quest npc někdo vybral (při naší smůle). Jde mi o to, že quest je celkově poměrně zdlouhavý, odehrává se celý v pvp zóně a když jdete do ohrádky zabít nechtěná monstra tak nikdy nevíte, do čeho dete, jestli se vám za tu hodinu a něco respne nebo ne.
Můj návrh je takovýl, že by se respoval náhodně instantně po zabít předešlého moba. Tzn, pokud by se nerespl ihned po zabití moba, tak by se tam za tu hodinu resplo něco jiného. Nebo druhý návrh, že by se vždy instantně respl např. po LLL nebo sliztovi. Nevím, jestli je to systémově možné, inspiroval jsem se takhle z respu jezdítek. Myslím si, že je to pro dotyčné co plní tento quest férové řešení.
Díky za vyjádření.
chtěl bych se zeptat, jestli by GM tým nechtěl přehodnotit situaci ohledně tohoto questu, konkrétně se mi jedná o resp Vadzasiaha. Vše je to vymyšlené dobře, systém jak je to vyřešené skrz ohrádku atd je fajn. Co mi ale vadí je, že tu ohrádku chodíme často čistit (plníme quest), ale vždy nám dané quest npc někdo vybral (při naší smůle). Jde mi o to, že quest je celkově poměrně zdlouhavý, odehrává se celý v pvp zóně a když jdete do ohrádky zabít nechtěná monstra tak nikdy nevíte, do čeho dete, jestli se vám za tu hodinu a něco respne nebo ne.
Můj návrh je takovýl, že by se respoval náhodně instantně po zabít předešlého moba. Tzn, pokud by se nerespl ihned po zabití moba, tak by se tam za tu hodinu resplo něco jiného. Nebo druhý návrh, že by se vždy instantně respl např. po LLL nebo sliztovi. Nevím, jestli je to systémově možné, inspiroval jsem se takhle z respu jezdítek. Myslím si, že je to pro dotyčné co plní tento quest férové řešení.
Díky za vyjádření.
Re: Champion quest
Jasne, nech to mozte docit 24h hodin denne, a nikto iny sa k tomu nedostane 
To iste bol medailon. Myslim ze to harvil 24/7 hrac od vas tiez nie?
Ak si si nevsimol, tak gmka sa snazia tieto dlhozauzivane a naucene kvesty stazit, nie ich zlahcit ...

To iste bol medailon. Myslim ze to harvil 24/7 hrac od vas tiez nie?

Ak si si nevsimol, tak gmka sa snazia tieto dlhozauzivane a naucene kvesty stazit, nie ich zlahcit ...
Imma keep it real with ya.
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Re: Champion quest
Jak nedostane? A proč jen my jako? Může tam chodit kdokoliv, každý má stejný podmínky.
Re: Champion quest
toto je, alebo skor bol, qwest v prirode, cize sa nedal kempit stale... respektive dal, ale neni problem dotycnych zabit
A anvyse ked to davnejsie bolo v prirode cele, tak som to kempil ja, este 1-2 blue a pk gyldy Hated a LAW...
Kazdopadne po uprave draka do terajsej podoby to ajtak skoro nik nechodil, tak nevidim zmysel v tom, ze Vadzach respne raz mesacne v ohradke..

Kazdopadne po uprave draka do terajsej podoby to ajtak skoro nik nechodil, tak nevidim zmysel v tom, ze Vadzach respne raz mesacne v ohradke..
Re: Champion quest
No chápu že se GMkám nelíbilo, že byl Vadza bokem v relativně bezpečné oblasti, tak ho přesunuli do delu, je to takhle dobře, i ta myšlenka, že se k němu musíš probojovat skrz pár mobů. Akorát ten resp je takhle docela nešťastnej.
Re: Champion quest
By sa mohol respovat na kope do delu, na tej velkeeej plosine ) A na okraje dat plosky, co ho aj draka kopnu spat do stredu, aby sa neodtahoval 

Re: Champion quest
Quest sleduji a často se stává, že tam Vadzasiah bývá i několik dní. Současná podoba questu mi přijde v pořádku. Instatní respování npc není dobrý nápad. Ohlídání respu by neměl být takový problém.
Re: Champion quest
Právěže to ohlídání respu je problém. Častokrát se nám stalo, že se nerespl ani napošesté nebo se jednou respl někdy v noci, kdy jsme spali a vybral ho někdo jiný ráno. Zabíjet to npc 6x nebo vícekrát denně sežere spoustu času, když resp je něco přes hodinu. Pak se to respne někomu jinýmu a je to prostě celé strašně o náhodě a ti co plní quest, se k jeho dokončení nedostanou i třeba několik dní. Já myslím, že si to lidi co to plní zaslouží, nejdřív musí zabíjet potvory, z některých itemy nepadají vždy, celý quest je v pvp zóně, riziko pojezdu je bezprostřední, utrácí několik tisíc MC denně za průchod do ohrádky a na závěr tam ještě musí zabít NPC (ke kterému se dostanou třeba jednou za tři dny, pokud vůbec) na který je třeba hodně lidí a vždy na ně může někdo naskakat a zabít je.
Už tu bylo spoustu návrhů jak vylepšit PvP spíše ze strany PK, naprostá většina nebo možná spíše vše bylo od GM týmu odmítnuto, tak aspoň zkuste udělat jeden vstřícný krok a opravdu to zvážit. Třeba to PvP se nějakým způsobem aspoň na nějakou chvíli zase trochu oživí a Vám, jako GM, to nedá žádnou práci s vymýšlením nových věcí nebo upravováním starých.
Už tu bylo spoustu návrhů jak vylepšit PvP spíše ze strany PK, naprostá většina nebo možná spíše vše bylo od GM týmu odmítnuto, tak aspoň zkuste udělat jeden vstřícný krok a opravdu to zvážit. Třeba to PvP se nějakým způsobem aspoň na nějakou chvíli zase trochu oživí a Vám, jako GM, to nedá žádnou práci s vymýšlením nových věcí nebo upravováním starých.
Re: Champion quest
Takže tu nejde v podstatě o ten quest, ale o oživení PvP. Už to, že celý quest je pk friendly je myslím dostatečné. Pokud by tento quest byl jak ty říkáš instatní, vedle by to akorát k tomů, že Pk by si namastili kapsy a řešili bychom stížnosti od Blue hráčů, kteří by jej chtěli více zabezpečit.
Re: Champion quest
Samozřejmě že de o quest, proto jsem ten topic taky základal. Psal jsem ale, že by oživení PvP mohlo být vedlejším efektem, kterej si myslím, že je žádoucí. Píšeš tu jakoby tenhle quest mohly plnit jen PKčka a modráci ne. Ty si asi myslíš, že by s tou změnou quest pkčka ovládla. Kolik PK tu dnes aktivně hraje? Určitě mnohem míň než modráků, kteří se ukazují v Cove. Pokud se nějaká PKčka objeví v ohrádce jak dávají abbota nebo draka, neni problém aby na ně za pár minut naskákalo 10 lidí pokud je někdo objeví. Takže tvrdit tu že tu jakkákoliv skupina převezme převahu nad questem, je podle mě zcestné. Vždy to bude záležet na situaci kolik bude lidí v danou dobu na obou stranách.
A že mám být rád, že je quest v pvp zoně, určené pro lidi co mají zájem o pvp, pk-friendly? To je směšné
A že mám být rád, že je quest v pvp zoně, určené pro lidi co mají zájem o pvp, pk-friendly? To je směšné

Re: Champion quest
Ale já tu netvrdím, že to máte plnit za Pkčka. Jen to, že už tak vám tam musí modráci chodit jako na dlani pokud chtějí plnit quest. Takže větší zpřístupnění questu by hrálo do karet pouze Pkčkům, což myslím není chtěné.
Re: Champion quest
Problém je ale v tom, že quest za těchto podmínek nikdo neplní nebo pokud ano, tak velice ojediněle. Než nás prvně napadlo, že ho vyzkoušíme, tak v ohrádce bylo LSN snad dva měsíce.
Už strašně dlouhou dobu se tady pár PKček snaží lobovat za zlehčení podmínek při dobíháná dungu, což už snad každý pochopil, že je to pro vás nechtěné a holt se nijak ustupovat nebude. Teď, když je tu návrh, který by ovlivnil jen a pouze lidi, kteří vyhledávají pvp a nijak by nezasáhl do života PvM hráčů, tak se Vám zase něco nelíbí. A koneckonců tady není problém v PKčkách, podmínky pro splnění questu budou mít všichni stejné.
Už strašně dlouhou dobu se tady pár PKček snaží lobovat za zlehčení podmínek při dobíháná dungu, což už snad každý pochopil, že je to pro vás nechtěné a holt se nijak ustupovat nebude. Teď, když je tu návrh, který by ovlivnil jen a pouze lidi, kteří vyhledávají pvp a nijak by nezasáhl do života PvM hráčů, tak se Vám zase něco nelíbí. A koneckonců tady není problém v PKčkách, podmínky pro splnění questu budou mít všichni stejné.
Naposledy upravil(a) Igelitka dne 11.02.2013 19:39:59, celkem upraveno 1 x.
Re: Champion quest
Ale to prece neni nase chyba.
Jedna se o quest a o moznost si jen tak obehat par mobu a vydolovat si odmenu, za kterou dostane mob, ktereho na povrchu nikde jinde nenajdete a museli byste hodne hluboko do dungu, navic s sanci na drop neceho co na povrchu taky nikde nepada.
Jestlize ho chcete, zabijejte, jestli ze radsi chcete do dungu chodte dung.
Jedna se o quest a o moznost si jen tak obehat par mobu a vydolovat si odmenu, za kterou dostane mob, ktereho na povrchu nikde jinde nenajdete a museli byste hodne hluboko do dungu, navic s sanci na drop neceho co na povrchu taky nikde nepada.
Jestlize ho chcete, zabijejte, jestli ze radsi chcete do dungu chodte dung.
Re: Champion quest
Zkuste si položit otázku, jestli je to pro Vás opravdu až tak moc nepřijatelné, že si na tom někdo (určitá jedna skupina) bude tak hrozně mamonit. Když tam bude resplý Vadzasiah, tak si ho časem vždy někdo vybere (většinou někdo kdo má zásoby soch z minula, protože teď to nikdo neharwí), mně jde jen o to aby si odměnu mohla vybrat skupina, která si to zaslouží ( která si to tam poctivě celý den čistila).
Já nechci 100% instantní resp, když tam zabiju LSNko nebo nightmare. Návrhy jsem tu psal dva:
1. Dát procentuální šanci (třeba 25%) že se Vadzasiah respne ihned po zabití monstra, pokud ne, tak se za hodinu respne jiné monstrum
2. Dát instatní resp vždy po NPC LLL nebo Slizto.
Nevím však, jestli je to technicky možné.
Já nechci 100% instantní resp, když tam zabiju LSNko nebo nightmare. Návrhy jsem tu psal dva:
1. Dát procentuální šanci (třeba 25%) že se Vadzasiah respne ihned po zabití monstra, pokud ne, tak se za hodinu respne jiné monstrum
2. Dát instatní resp vždy po NPC LLL nebo Slizto.
Nevím však, jestli je to technicky možné.
Re: Champion quest
Odmenu si muze vybrat porad kdkoliv, at uz je to systematickem hlidani a nebo stesti.
Menit se nic neplanuje.
Menit se nic neplanuje.
Re: Champion quest
Hm, mrzí mě váš přístup. Tímhle by si každý přišel na svoje, žádná strana by nebyla zvýhodněna nebo naopak znevýhodněna. Mohlo to přinést spoustu zábavy, takhle z toho opět zůstane spíše neaktivní quest, čímž práce s jeho vytvářením, přišla v podstatě vniveč.
Re: Champion quest
Mno tak jestli ti stačí že to dělá pár lidí do roka, tak je to asi ok no. Každopádně rozhodnutí GM je neoddiskutovatelné a názor už předpokládám na to nezměníte, tak to můžete asi lock no. 

Re: Champion quest
Zabavne to bolo na zaciatku
Sice sa to dalo zabit na solo, ale bola to proste sranda s naozaj peknym lootom
Po stazeni draka to je len o hodne ludoch co ho umlatia, coz neni len tak zohnat... takze vacsina ludi to neplni nie pre resp, poziciu a podobne, ale pre obtiaznost... je to nechutne otravne to davat a aj ked mam sochu a je Vadzach resp, tak na to nikoho nenajdu 
--- neuvazovalo by sa o vytvoreni podobneho qwestu ako bol Sampion pred zmenou s nizsou odmenou alebo nizsou sancou na odmenu? )



--- neuvazovalo by sa o vytvoreni podobneho qwestu ako bol Sampion pred zmenou s nizsou odmenou alebo nizsou sancou na odmenu? )
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Champion quest
uz si nepamatam co je za odmenu, ale nedaju sa stale harvit wyrmy pre to npc co sa spawnuje v buxe?Severka píše:Zabavne to bolo na zaciatkuSice sa to dalo zabit na solo, ale bola to proste sranda s naozaj peknym lootom
Po stazeni draka to je len o hodne ludoch co ho umlatia, coz neni len tak zohnat... takze vacsina ludi to neplni nie pre resp, poziciu a podobne, ale pre obtiaznost... je to nechutne otravne to davat a aj ked mam sochu a je Vadzach resp, tak na to nikoho nenajdu
--- neuvazovalo by sa o vytvoreni podobneho qwestu ako bol Sampion pred zmenou s nizsou odmenou alebo nizsou sancou na odmenu? )
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit