Paladin
Re: Paladin
Robil som si ten svitok na iska asi pred pol rokom a mal 5 nabiti. Tazke pokial to neupravovali mal by mat stale 5.
- Stich
- Paper Elemental
- Příspěvky: 327
- Registrován: 28 úno 2009 17:34
- Bydliště: Pri trhu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Paladin
pokial viem ma 5 nabiti ale ak ich minies uz ho nabijes iba na 1 nabitie.
Mate radi ptacky?
Re: Paladin
Kouzla typu IVM, VAN - jsou dle mého přednosti klerika a tak by to také mělo zůstat. Tudiž dle mého k paladinovi (ani magickému zaměření) nepatří.
Co se týká Dispelu a Dispel fieldu. Paladin != mág/necromancer. Paladin má mít pouze kouzla na vlastní protekci. Žádná útočná či znevýhodňující kouzla jako je Dispel, nebo Dispel Field, nebo dokonce Harm.
Knight zbraně (čtěte jejich efekty) mají vyjímku na human body kůli zneužití v PvP. Nemyslím si, že by to nějak snižovalo jejich využitelnost.
Co mi přijde jako dobrý nápad je využití MW zbraní, ale ani ne tak přidáním bojovek, jako spíš třeba mgr, rezisty (u magického paladina)?
Co se týká Dispelu a Dispel fieldu. Paladin != mág/necromancer. Paladin má mít pouze kouzla na vlastní protekci. Žádná útočná či znevýhodňující kouzla jako je Dispel, nebo Dispel Field, nebo dokonce Harm.
Knight zbraně (čtěte jejich efekty) mají vyjímku na human body kůli zneužití v PvP. Nemyslím si, že by to nějak snižovalo jejich využitelnost.
Co mi přijde jako dobrý nápad je využití MW zbraní, ale ani ne tak přidáním bojovek, jako spíš třeba mgr, rezisty (u magického paladina)?
Re: Paladin
Ty bojovky by to chtělo taky apsoň těch 5% sice to taky není moc ale ani málo. Jinak Mgr by bylo fajn a rezisty v podstatě taky.Qvido píše:Co mi přijde jako dobrý nápad je využití MW zbraní, ale ani ne tak přidáním bojovek, jako spíš třeba mgr, rezisty (u magického paladina)?
Re: Paladin
Používám MW zbraně hlavně za iskariota. Knight pal má své speicálky se kterými může bouchat do všeho, navíc jsou velmi účinné a téměř nenáročné na famu (ve srovnání s ostatními specializacemi)Qvido píše: Co mi přijde jako dobrý nápad je využití MW zbraní, ale ani ne tak přidáním bojovek, jako spíš třeba mgr, rezisty (u magického paladina)?
ISKARIOT NEMŮŽE BOUCHAT DO VŠEHO SVÝMI SPEICÁLNÍMI ZBRANĚMI A VĚTŠINOU HO EQUIP TĚCHTO ZBRANÍ STOJÍ VELIKÉ PENIZE - KNIGHT UDĚLÁ POUZE QUEST BEZ DRAHÉ VSTUPENKY.
Za iskariota do jiných monster, než do kterých jsou určeny speciálky, nevyvíjí vlastně skoko žádný pořádny dmg. A tam jsem našel praktické využití MW zbraní.
Z tohoto důvodu nevidím u knight pala v MW tak veliký potenciál, jako u iskariota nebo teutona.
Popřípadě mě napadlo, že když už, tak by se mohlo udělat zvýhodnění pro všechny tři specializace, aby se vyvážily.
NAPŘÍKLAD:
mw zbraň pro teutona - parrying bonus/dex bonus a bonus ve formě efektu (popřípadě něco jako aggro, když má tak veliký parrying, armor, atp.)
iskariot - dmg bonus, efekt například 1/30 hitů přídavný efekt, taktika,combat skills bonus
magic - mgr, resist bonus - ve formě efektu (survival funkce)
- Mephist
- Pencil Master
- Příspěvky: 541
- Registrován: 16 říj 2006 12:04
- Bydliště: Templar's Town
- Kontaktovat uživatele:
Re: Paladin
Zrovna magica bych neposiloval. Magic, jako pal s nejlepsi magii a nejlepsima support boostama ze vsech paladinu by imho mel mit z paladinu nejmensi dmg, ale ve skutecnosti ma dmg nejlepsi. Spis bych trochu ty knightky a knight stit oslabil
Mephist|Phenom|Hammer Maiden|Fanatik|Sin|Ryla|Carokrasna|Amanita|Anicka
True victory is victory over oneself.
True victory is victory over oneself.
Re: Paladin
Neda mi nezareagovat ne Mephista. Support boosty = neda si silu za 19 ale za 21 a armor si da viac od ostatnych paladinov asi o 3 (v pvm aj tak caka na VUS). Ak si mal na mysli hudobne nastroje tak mal som velke ocakavania od nich ked to zavadzali ale na zadok som z toho teda nepadol. Bubon je cca ako VUSko a ci budem mat str 220 alebo 210 je zanedbatelne. Teda skutocne neprekonatelna vyhoda.
Potom najvacsi dmg ma iskariot aj ked ho stoji nejake tie gp vstupenka na q ale dmg maju specialky velmi pekny + k jednoruckam stit co healuje velmi pekny bojovy set.
Je pravda, ze zbrane magickeho paladina maju super dmg ale za cenu zbrani z kamena ktore nemoze pouzivat a stava sa neda viac menej nepouzitelny do pvp.
Z mojho pohladu je magicky paladin nastaveny uplne genialne a je to moj najoblubenejsi char takze by som bol velmi nerad keby sa s nim hybalo hlavne smerom k horsiemu.
Potom najvacsi dmg ma iskariot aj ked ho stoji nejake tie gp vstupenka na q ale dmg maju specialky velmi pekny + k jednoruckam stit co healuje velmi pekny bojovy set.
Je pravda, ze zbrane magickeho paladina maju super dmg ale za cenu zbrani z kamena ktore nemoze pouzivat a stava sa neda viac menej nepouzitelny do pvp.
Z mojho pohladu je magicky paladin nastaveny uplne genialne a je to moj najoblubenejsi char takze by som bol velmi nerad keby sa s nim hybalo hlavne smerom k horsiemu.
Re: Paladin
Aha a jine druhy nemas co mf? a jeste isk ma jako jediny specialni brnka , co chces vic i lepsi dmg?.p ma nejsilnejsi zbrane,nejlepsi brnka silver-shadow, a to je ti malo? ...Ave píše:Používám MW zbraně hlavně za iskariota. Knight pal má své speicálky se kterými může bouchat do všeho, navíc jsou velmi účinné a téměř nenáročné na famu (ve srovnání s ostatními specializacemi)Qvido píše: Co mi přijde jako dobrý nápad je využití MW zbraní, ale ani ne tak přidáním bojovek, jako spíš třeba mgr, rezisty (u magického paladina)?
ISKARIOT NEMŮŽE BOUCHAT DO VŠEHO SVÝMI SPEICÁLNÍMI ZBRANĚMI A VĚTŠINOU HO EQUIP TĚCHTO ZBRANÍ STOJÍ VELIKÉ PENIZE - KNIGHT UDĚLÁ POUZE QUEST BEZ DRAHÉ VSTUPENKY.
Za iskariota do jiných monster, než do kterých jsou určeny speciálky, nevyvíjí vlastně skoko žádný pořádny dmg. A tam jsem našel praktické využití MW zbraní.
Z tohoto důvodu nevidím u knight pala v MW tak veliký potenciál, jako u iskariota nebo teutona.
Popřípadě mě napadlo, že když už, tak by se mohlo udělat zvýhodnění pro všechny tři specializace, aby se vyvážily.
NAPŘÍKLAD:
mw zbraň pro teutona - parrying bonus/dex bonus a bonus ve formě efektu (popřípadě něco jako aggro, když má tak veliký parrying, armor, atp.)
iskariot - dmg bonus, efekt například 1/30 hitů přídavný efekt, taktika,combat skills bonus
magic - mgr, resist bonus - ve formě efektu (survival funkce)
- King
- Pencil Master
- Příspěvky: 534
- Registrován: 01 bře 2009 05:14
- Bydliště: Kapr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Paladin
- Box of Charms - pokud zameri warr/pal Viking Sword of Vanquishing, ma 1:10 sanci (1:5 u vylepsene verze) ze misto zbrane dostane Ice Viking Sword
vysel mi z toho +5 ice viking sword of ... a nejde ho equipnout ani pouzit na quest s dominikem ? to je dalsi moznost fizzu nebo mi to jen buglo ...
(id mece:04032eeab)
vysel mi z toho +5 ice viking sword of ... a nejde ho equipnout ani pouzit na quest s dominikem ? to je dalsi moznost fizzu nebo mi to jen buglo ...
(id mece:04032eeab)
Hunter:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Re: Paladin
Opraveno po restartu.
- King
- Pencil Master
- Příspěvky: 534
- Registrován: 01 bře 2009 05:14
- Bydliště: Kapr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Paladin
co zmenit svitek na iskariota aby sel nabit vickrat prvni nabiti 10k druhe 20k treti 30k atp kazdy by si ho nabil na to kolik, kolik se citi
Hunter:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Re: Paladin
Napadlo mě pár inovací které by možná pro hráče udělali paladina, speciálně teutona atraktivnější specializací. Zdá se mi že ze všech specializací pro paladiny má nejmenčí balance: To že mu štít přidá kromě bojových skillů také parrying je do jasné míry analogie k magickému palovi a knajtkám, kdy magický pal s knajt štítem má vpodstě stejné výhody(mimo 10str a 40dex) nicméně si z rewardy může vybrat jakoukoli knajt zbraň, tedy i štít a nic ho to vpodstatě nestojí. Co se týče teutona tak ten takovou možnost nemá(moznost ze padne obourucka). Další věc na teutonovi jsou šutrovky, taky využije zpravidla jednoručky nicméně šance že padne obouručka nebo fizz jsou rozhodně vyšší než šance že padne jednoručka tady pravděpodobnost hraje taky proti němu, tady bych navrhoval zavedení nějakého recyklátoru pro teutony kde by si mohl obouruční šutrovky za nějaký poplatek vyměnit za jednoruční, taky třeba s možností snížení durabky nebo fizzu, nebo na to udělat nějaký quest ať to není úplně zadarmo (iskovi se udělal quest na ress svitek), další a možní nejdůležitější ze změn kterou bych navrhoval je otázka myth scimu, jelikož je teutón bojovník se štítem, a jednoruční zbraní a ještě k tomu paladin, typická paladinská zbraň byla vždycky myth scim, jenže s příchodem šutrovek se přestal využívat, acarus psal že na něj možná bylo opomenuto v revizi a že se na to podívá pokud bude čas, nicméně tahle zbran by mohla být ideální zbraní pro teutona, navrhoval bych u ní však pro tuhle specku určité změny:
1) (teuton s myth scimem jakožto bojovník s jednoruční zbraní může bandovat aniž by ho myth scim zabil, snižování plusovosti se smrtí zachováno, snižování durabky se shozením zbraně nezachováno)
1) (teuton s myth scimem jakožto bojovník s jednoruční zbraní může bandovat aniž by ho myth scim zabil, snižování plusovosti se smrtí zachováno, snižování durabky se shozením zbraně nezachováno)
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08 zář 2006 17:56
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Paladin
to s tymi kamenkami by som urcite nerobil cez automat na vymenu. kazdy by si potom mohol menit zbrane kt sa mu nepacia... skor urobit jednorucne verzie obojrucnych kameniek s tym ze budu teuton only a tento automat by z obojrucnych verzii robil jednorucne. a zrovna knightky som myslel ze dostava jednorucne. nieje tomu tak snad?
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Re: Paladin
O knightkat teda nevím, a co se týče těch kamenovek, tak tak to bylo myšleno že budou teuton only:)
Re: Paladin
Já mam neověřenou ifnormaci, že pouze magic pal, si vybere, jakou knihgtku chce a ostatni mají smolíka, tzn za Iškariota a tuetona se to možná ani nevyplatí chodit:)
Re: Paladin
Je tomu opravdu tak teuton dostavá i obouručky knightky. Už jsem tu kdysi navrhoval změnu bylo mi řečeno že se s tím něco pokusí vymyslet pak mi bylo řečeno že na to serou. Takže asi tak
Re: Paladin
No snad se nám GM vyjádří k mojemu topicu bylo by fain kdyby se to tu trochu zas ozivilo.
- Nait Magusanus
- Elder Letter
- Příspěvky: 228
- Registrován: 07 zář 2006 22:00
- Kontaktovat uživatele:
Re: Paladin
myth scim ma byt silny kvuli tomu ze se nemuzes bandovat, tuhle nevyhodu spolu s vyhodami toho mece bych zachoval, kdyz uz ho udelat pouzitelny pro teutona tak bych nesel cestou povoleni bandu ale spis ze by se mohl healit napriklad tak ze kdyz bude mit nasazeny myth stit a neco do nej kousne veme mu to 10 many (pokud ma) a prida 10hp. Nemam ale jeste otestovane jak funguji u nej in mani svitky, pokud si je muze hazet teuton a pokud sou bez pauzy tak to staci imhopay píše:1) (teuton s myth scimem jakožto bojovník s jednoruční zbraní může bandovat aniž by ho myth scim zabil, snižování plusovosti se smrtí zachováno, snižování durabky se shozením zbraně nezachováno)
- Nagash
- True frakce
- Příspěvky: 300
- Registrován: 25 srp 2008 09:13
- Bydliště: Nová Nara
- Kontaktovat uživatele:
Re: Paladin
S teutonem toho moc nevymyslíš. Je to v podstatě zmršená specka, ale HF při testování. Svitky tušim nemaj pauzu, ale tahat sebou svitky na str, IM, RA je fatk peklo. Nemá v podstatě žádný + krom těch bojovekNait Magusanus píše:myth scim ma byt silny kvuli tomu ze se nemuzes bandovat, tuhle nevyhodu spolu s vyhodami toho mece bych zachoval, kdyz uz ho udelat pouzitelny pro teutona tak bych nesel cestou povoleni bandu ale spis ze by se mohl healit napriklad tak ze kdyz bude mit nasazeny myth stit a neco do nej kousne veme mu to 10 many (pokud ma) a prida 10hp. Nemam ale jeste otestovane jak funguji u nej in mani svitky, pokud si je muze hazet teuton a pokud sou bez pauzy tak to staci imhopay píše:1) (teuton s myth scimem jakožto bojovník s jednoruční zbraní může bandovat aniž by ho myth scim zabil, snižování plusovosti se smrtí zachováno, snižování durabky se shozením zbraně nezachováno)
Nagash, Zydar, Bloodthirster, Marlboro, Smoker, Asfix (Amonthia)
Kdo ovlada minulost, ovlada i budoucnost. J.Orwel (1984)
Kdo ovlada minulost, ovlada i budoucnost. J.Orwel (1984)