Pravidla pro psaní scriptu (best practices)

Vaše nápady a návrhy
Odpovědět
darthdeus
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 15
Registrován: 07.08.2012 00:11:18

Pravidla pro psaní scriptu (best practices)

Příspěvek od darthdeus »

Tak jsem se hrabal na foru a našel jsem postík od baltika
Koho nachytam ze jede s prehnane malou pauzou nebo dokonce bez pauzy, pripadne ze mu script nehlida save a hezky tam nabufferuje 50 requestu, tak si proste pujde pobrucet na nejaky ten tyden do bananove republiku.
Dřív jsem na DP hrál docela dost a psal si hodně scripty, ale nikdy jsem ani neslyšel o tom, že by se měl hlídat save. Teď co jsem procházel scripty tak jsem taky nenašel nikoho, kdo by to dělal. Proto si tak říkám, jestli jsou ještě nějaká další pravidla, která nejsou nikde napsaná a co by se měly dodržovat.

Často narážím že každý řekne něco jinýho, a člověk pak neví v čem je pravda. Existuje nějaký seznam toho co se smí/nesmí?
Retromancer
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 390
Registrován: 11.02.2010 15:57:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Pravidla pro psaní scriptu (best practices)

Příspěvek od Retromancer »

Samotný save ohlídáš jen steží, ale troufnu si tvrdit, že 95% skriptů čeká na reakci v journalu, což je prakticky právě hlídání save.
Ocroc

Re: Pravidla pro psaní scriptu (best practices)

Příspěvek od Ocroc »

Správně napsaný skript taktéž čeká na nějakou zprávu z výstupu skillu (výrobní You put/failed), které během save taktéž počkají...
Uživatelský avatar
Mephist
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 541
Registrován: 16.10.2006 12:04:13
Bydliště: Templar's Town
Kontaktovat uživatele:

Re: Pravidla pro psaní scriptu (best practices)

Příspěvek od Mephist »

Pauzy by mely byt 500ms mezi cinnostma(presun itemu, otvirani containeru, prikazy pro summy apod) a 1000ms mezi pouzitim skillu.
Mephist|Phenom|Hammer Maiden|Fanatik|Sin|Ryla|Carokrasna|Amanita|Anicka

True victory is victory over oneself.
Uživatelský avatar
Leny-m
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 123
Registrován: 12.10.2006 22:18:07
Kontaktovat uživatele:

Re: Pravidla pro psaní scriptu (best practices)

Příspěvek od Leny-m »

Obecne se dynamicka pauza da napsat na temer vsechno. Pokud potom minimalni DP pauza je vetsi nez dynamicka, plati ta.

I kdyby vyrobni skilly nemely hlasky ...akce skoncila/you fail/you put, tak se na to porad da napsat dynamicka pauza. Stejne jako na kouzleni, chozeni a jine.

Co se normalnich skriptu tyce, nenarazil jsem na problem se save, proste skript ceka o neco dele na hlasku do journalu (napr.). Problem nastava treba s lehce autonomnimi skripty, kde se mi nic do journalu nevypisuje (skript, co sam nekam jde, po ceste dela cinnost, atd.) a na nic tedy necekam... tam je potom potreba pravidelne kontrolovat journal a sledovat World save, Resync, Restart... a v tu chvili skript pozastavit nebo rovnou vypnout (popripade ukoncit cinnost - hidnout, odportit atd.).

Pokud narazis na problem, ze nevis, jak dynamickou pauzu vytvorit, neboj se me kontaktovat. Rad Ti pomohu, je to precijen pro dobro vsech ^^
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07.09.2006 19:12:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Pravidla pro psaní scriptu (best practices)

Příspěvek od Raziel »

Tak bud tam píšu čekání na journal a nebo kde nejde čekat na výstup v journalu píšu tohle:

Kód: Vybrat vše

                        if (UO.InJournal("World save has been")) {
                            UO.Wait(50000);
                            UO.DeleteJournal();
                        }
v pohodě ta stačí než save skončí
Odpovědět