NB skilly
NB skilly
zdravím,
tak mě napadlo jestli už dávno není čas zvednout počáteční skilly u nových postav.
Hráčů ubývá a pro nové je už tak dost těžké začít hrát. Zvlášt když do začátku dostanou postavu se kterou nemůžou ani zabít zombíka.
Už pár lidí co znám se málem vrátilo k uo, nebo i pár nových by začlo hrát, ale ty počáteční skilly a trénování po dlouhých týdnech je hlavní důvod proč to nevydrželi ...
Je velký rozdíl mezi nováčkem a hráčem co tady je už XX let. Skilly postavy patří mezi to nejmenší. Stačí se podívat na obtížnost dungů co byla kdysi a co byla ted. Jak by vám bylo kdybyste opravdu s uo začali a šli nějaký destard (který není nějak extrémně moc těžký )?
Měli bysme se snažit tu propast od nových hráčů zmenšit. Lidi se chtějí bavit, nechtějí hrát hru kde pustí makro a budou sledovat seriály.
NB dungy byly odjakžila blbý nápad, a nutnost trénovat v cechu nebo na hb a strávit "nehraním" hodně času prostě není nejlepší lákadlo ani pro hráče, kteří tady kdysi hráli.
Moje idea by byla nastavit hlavní skilly postav alespon na uroven jaká byla původně ... výrobní skilly a podpůrné nejsou třeba, stačí hlavní skilly + healing. Záleží na postoji GM k tomuhle.
Určitě se to tady někdy probíralo, jen si říkám že kdysi kopání nové postavy(už naštěstí zrušeno) a snížení skillů se dělalo proto že hráčů bylo tolik že to server neutáh, což už dávno neplatí...
tak mě napadlo jestli už dávno není čas zvednout počáteční skilly u nových postav.
Hráčů ubývá a pro nové je už tak dost těžké začít hrát. Zvlášt když do začátku dostanou postavu se kterou nemůžou ani zabít zombíka.
Už pár lidí co znám se málem vrátilo k uo, nebo i pár nových by začlo hrát, ale ty počáteční skilly a trénování po dlouhých týdnech je hlavní důvod proč to nevydrželi ...
Je velký rozdíl mezi nováčkem a hráčem co tady je už XX let. Skilly postavy patří mezi to nejmenší. Stačí se podívat na obtížnost dungů co byla kdysi a co byla ted. Jak by vám bylo kdybyste opravdu s uo začali a šli nějaký destard (který není nějak extrémně moc těžký )?
Měli bysme se snažit tu propast od nových hráčů zmenšit. Lidi se chtějí bavit, nechtějí hrát hru kde pustí makro a budou sledovat seriály.
NB dungy byly odjakžila blbý nápad, a nutnost trénovat v cechu nebo na hb a strávit "nehraním" hodně času prostě není nejlepší lákadlo ani pro hráče, kteří tady kdysi hráli.
Moje idea by byla nastavit hlavní skilly postav alespon na uroven jaká byla původně ... výrobní skilly a podpůrné nejsou třeba, stačí hlavní skilly + healing. Záleží na postoji GM k tomuhle.
Určitě se to tady někdy probíralo, jen si říkám že kdysi kopání nové postavy(už naštěstí zrušeno) a snížení skillů se dělalo proto že hráčů bylo tolik že to server neutáh, což už dávno neplatí...
Re: NB skilly
Pravdu díž, čtvrt roku jsem přemlouval kamaráda, ať zkusí místo WoWka UO a zalomil to po patnácti minutách v cechu
Re: NB skilly
O nečem takovém se uvažuje. Ale jednalo by se spíše o formu odměny za projití nb dungu + něco na povrchu a hráč by obdržel hlavní skill daného charu na nějakou vyšši úroveň.
Re: NB skilly
Qvido píše:O nečem takovém se uvažuje. Ale jednalo by se spíše o formu odměny za projití nb dungu + něco na povrchu a hráč by obdržel hlavní skill daného charu na nějakou vyšši úroveň.
Myslíš ten nb dung jak je tedka hostinec ? Nebo nb dungy které jsou přístupné už z normálního světa ?
Ono to je možná jedno ... protože stejně s těma nb skillama nováček nedá nic... co já si pamatuju jak jsem začínal tak jsem pravidelně umíral i na HB v britu (se starýma skillama!) navíc jak tam člověk umře tak si ani nedojde pro věci... ve více lidech to jde projít ... ale imho ne takových co uo vidí poprvé, což je(byla) hlavní skupina pro které ty dungy jsou dělané.
Víš určitě, že tohle je cesta pro nové hráče? Nebo spíš pro starší hráče, kteří si dělají novou postavu a tímhle budou mít možnost si zkrátit dobu tréninku ?
Tymyan: Tak kamarádi u toho vydrželi déle ... vzal sem je i do dungu ... na nějaký deceit, ale to je taky nebavilo, protože zjistili kdybych šel bez nich že to vyjde nastejno ... nemají damage, jen missujou, nebo fizzujou ... prostě o ničem. Ani se jim moc nedivím... kdysi to bylo fuk ... nikdo neměl max skilly, ale tedka ...
Re: NB skilly
Ted uz je to asi vse jedno. Ale v dobe lepsich casu uo bych zavedeni vetsich pocatecnich skillu, nebo jejich zvyseny rust povazoval jen za "bude tu vic debilu"
A abych reagoval na"NB dungy byly odjakžila blbý nápad". Sice to nesouvisi s hraci kteri umi hrat tedy vami vsemi, ale nb dungy bylo krome makrovani to jedine, kdyz me neschvatil lag nebo blbost, co jsem rad delal
A abych reagoval na"NB dungy byly odjakžila blbý nápad". Sice to nesouvisi s hraci kteri umi hrat tedy vami vsemi, ale nb dungy bylo krome makrovani to jedine, kdyz me neschvatil lag nebo blbost, co jsem rad delal
Re: NB skilly
A co takto zaviest skillpointy aj na ostatne skili? Osobne pri vrateni sa k UO ako aj na jej zaciatku ma nebavilo makrovanie a teda somaj ked s skilmi 20 chodil po mape na HB a tak dalej a skusal co zabijem a co nie. To iste nb dungy, kedysi bola najvacsia sranda pre mna stretnut dalsich 2 nb v minocu a umret na skeleton knighta a kedze nedavno som zacinal odznova s velkou chutou som sa do tychto dungov opät šiel pozrieť.
Zvysovanie skilov atd. by skor pomohlo hracom ktory si chcu zalozit nove psotavy...ale true NB nebude stat v cechu a mlatit figurinu chce sa pri hre bavit (aspon ja) a ochotne pojdem mlatit zombiky a skeletony a misovat pavuky a ratmanov.
Ale myslim si ze keby za odmenu okrem rastu skilov utokom rastli aj zbieranim skillpointov bolo by to rychlejsie a zabavnejsie.
Takze moj navrh:
Zaviest do skillpointov aj ostatne skili (magery, bojove skili, healing...).
Poprosim o nazor, mozno ze to je kravina ale mne to priapda ako dobry napad.
Zvysovanie skilov atd. by skor pomohlo hracom ktory si chcu zalozit nove psotavy...ale true NB nebude stat v cechu a mlatit figurinu chce sa pri hre bavit (aspon ja) a ochotne pojdem mlatit zombiky a skeletony a misovat pavuky a ratmanov.
Ale myslim si ze keby za odmenu okrem rastu skilov utokom rastli aj zbieranim skillpointov bolo by to rychlejsie a zabavnejsie.
Takze moj navrh:
Zaviest do skillpointov aj ostatne skili (magery, bojove skili, healing...).
Poprosim o nazor, mozno ze to je kravina ale mne to priapda ako dobry napad.
Re: NB skilly
Tohle mi připadá jako dobrý nápad, i protože práce by s tím bylo minimumAnibakul píše:...skillpointy aj na ostatne skili...
Re: NB skilly
nebo do reward nebo pokladu nb/lehcich dungu pridat velmistrovske/naucne knihy na bojove skilly, magery, healing?
- Stich
- Paper Elemental
- Příspěvky: 327
- Registrován: 28 úno 2009 17:34
- Bydliště: Pri trhu
- Kontaktovat uživatele:
Re: NB skilly
to co navrhujete s tymi dungami nebude mat moc zmysel pre novych hracov kedze nemaju macra pvm skusenosti nepoznaju herny system a dalsie faktory ovplyvnujuce tzv. herny skill... pre stareho hraca je lahke zobrat mythril a lepsiu zbran a vytrieskat nb dungeon za 15minut. Novy hrac toto nema ani minimalnu sancu spravit jedine v skupine a priznajme si na tomto servery zohnat skupinu hracov s NB postavami do NB dungu je heroicky vykon...ak nie nemozny.
Mate radi ptacky?
- Johny Matovic
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1317
- Registrován: 22 pro 2007 12:29
- Kontaktovat uživatele:
Re: NB skilly
Treba to takto zjednodusit (aspon 1 hlavny skill z neakeho nb dungu) a spravit poriadnu reklamnu kampan na facebooku alebo kde pre hc hracov ;pp
Sklb - okrasny clovek
Please, for fuck sake, no revolution.
Please, for fuck sake, no revolution.
Re: NB skilly
ee stejne by to nikdo nehral, existuje tu loot, a uz by to nehrali, pak vsechny eter. programy, makra apod, na to by nemely ani nervy, pak uvidi grafiku a cus tady uz total nb nepotkas snad vubec
Re: NB skilly
ee stejne by to nikdo nehral, existuje tu loot, a uz by to nehrali, pak vsechny eter. programy, makra apod, na to by nemely ani nervy, pak uvidi grafiku a cus tady uz total nb nepotkas snad vubec
Re: NB skilly
Asi tak ono je to moc moc prudive to cele rozbehat, potom este trenit, zhanat vybavu, fuj
Ale dalo by sa skusit neco ako:
1. postavy by zacinali s max taktikou, jednym bojovym skillom, magery a healom
2. nemoznost lootit slabsiu vybavu, dajme tomu po valorit/+15, po +5 alebo az +7 zbrane a take ako bandy, regy, flase...
3. non-pvp harv/just for fun lokacie - nieco ako hb (rychly resp, mensi loot...), ale samozrejme velkeee, nech je sranda
4. linknutu vybavu na zaciatok, dajme tomu +20 brnko, +7 zbran - kym sa nerozmlati (nejaky podobny navrh pre maga a klerika, nevim ted )
5. fenix + all dostupne a uzitocne makra uz priamo v nom + nastavene profily na kazdu postavu (samozrejme nastavene makra niesu to naj, ale aspon to clovek vidi ako na to) + nejak nb-friendly napisany navod
6. vyclenit ludi, co by mali chut a cas to tu novacikom poukazovat, vysvetlit, poradit atd. a kontakty na nich priamo na webe nak
7. a vela vela dalsieho
Ono stejne sa skoro nik nenajde, ale tak odstranovat to, co ludi odradza je dobry zaciatok...
Ale dalo by sa skusit neco ako:
1. postavy by zacinali s max taktikou, jednym bojovym skillom, magery a healom
2. nemoznost lootit slabsiu vybavu, dajme tomu po valorit/+15, po +5 alebo az +7 zbrane a take ako bandy, regy, flase...
3. non-pvp harv/just for fun lokacie - nieco ako hb (rychly resp, mensi loot...), ale samozrejme velkeee, nech je sranda
4. linknutu vybavu na zaciatok, dajme tomu +20 brnko, +7 zbran - kym sa nerozmlati (nejaky podobny navrh pre maga a klerika, nevim ted )
5. fenix + all dostupne a uzitocne makra uz priamo v nom + nastavene profily na kazdu postavu (samozrejme nastavene makra niesu to naj, ale aspon to clovek vidi ako na to) + nejak nb-friendly napisany navod
6. vyclenit ludi, co by mali chut a cas to tu novacikom poukazovat, vysvetlit, poradit atd. a kontakty na nich priamo na webe nak
7. a vela vela dalsieho
Ono stejne sa skoro nik nenajde, ale tak odstranovat to, co ludi odradza je dobry zaciatok...
- Dudek
- Undead Scriber
- Příspěvky: 601
- Registrován: 08 zář 2006 13:23
- Bydliště: Papučárna
- Kontaktovat uživatele:
Re: NB skilly
Mysliím, že to, že je tu loot, je pro spoustu lidí zajímavý, problém je v tom, že i když by hráli třeba PvP tak mají problém v tom, že to není odstupňovaný, jak v jiných MMO, že na ně jako nooby může vletět PK, co bude mít na max upně všechno, co ho napadne. V jinejch hrách je toto poměrně omezený, ať už lokacema, nebo levlama, koho ještě zabít lze, a koho už ne. Ale je pravda, že pokud se my hráči, a tím myslím bez rozdílu všechny, omezíme na PvP a PvM bez osobních invektiv, bude to snesitelnější, nic nepotěší nooba tak, jako když ho sjede první PK, vylooti do 0, da RK, ololuje a odkopne. (V poslední době toto už není tak aktualní, při počtu aktivních PK) Jinak je pravda, že při takhle malým počtu lidí s malejma skillama (malo noobu), by ty hlavní skilly mohly růst malinko rychleji, dokud to člověk nedohoní tak hraje prakticky sám, pokud si jej někdo nevezme někam do dungu.
Jak tady někdo psal, vzít tlupu NB do deciku je sice záslužná věc, ale udělat to tak, abych šel s nima vyrovnanou postavou, nebo jen jako nápověda, nemusím jim zabit všechno, a když polehají, tak poressuju a jdem dal. Ovšem ta možnost mít poloNB na tyhle veci se mi líbí víc.
Jak tady někdo psal, vzít tlupu NB do deciku je sice záslužná věc, ale udělat to tak, abych šel s nima vyrovnanou postavou, nebo jen jako nápověda, nemusím jim zabit všechno, a když polehají, tak poressuju a jdem dal. Ovšem ta možnost mít poloNB na tyhle veci se mi líbí víc.
Já neříkám nic, ale na moje slova dojde...
Kdo jinému jámu kopá, je u něho na brigádě...
Kdo jinému jámu kopá, je u něho na brigádě...
- Amigor
- Elder Letter
- Příspěvky: 163
- Registrován: 28 kvě 2010 16:27
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: NB skilly
Tys asi upadl ? to rovnou mužou dostat all skills.... řekl bych že si zrovna jeden stěch co to nechtěji trenovat...Severka píše:Asi tak ono je to moc moc prudive to cele rozbehat, potom este trenit, zhanat vybavu, fuj
Ale dalo by sa skusit neco ako:
1. postavy by zacinali s max taktikou, jednym bojovym skillom, magery a healom
Amigor - Padlý anděl,vyhnán svatým Michealem z nebe,jenž bloudí po zemi,a zotročuje všechny duše.
Zortlak - Temny Elfí mág, jenž poznal černou magii, a snaži se zotročit duše, živých i mrtvých.
Zortlak - Temny Elfí mág, jenž poznal černou magii, a snaži se zotročit duše, živých i mrtvých.
Re: NB skilly
ja mam uz vse dolezite natrenovane Ale narovinu, ak v dnesnej dobe trva ziskat postavu, co aspon nieco pozabija sama, dlhsie ako tyzden, mozes na novych ludi zabudnut rovnoAmigor píše:Tys asi upadl ? to rovnou mužou dostat all skills.... řekl bych že si zrovna jeden stěch co to nechtěji trenovat...Severka píše:Asi tak ono je to moc moc prudive to cele rozbehat, potom este trenit, zhanat vybavu, fuj
Ale dalo by sa skusit neco ako:
1. postavy by zacinali s max taktikou, jednym bojovym skillom, magery a healom
edit:
ale tvoj navrh je asi lepsi no, ono stejnak trening nic zaujimave neprinasa, kym neni max sa pomaly nic robit neda, je to nuda... proste asi jediny dovod, preco nesu all skilly na max je, aby to ludia nehrali
Re: NB skilly
Podle me je naprosta hloupost davat vetsi skili.At si to kazdej vytrenuje sam.To rovnou dejte kazdy postave vsechny skily na max kazdymu barak zadarmo mnoho milionu a bude.Kazdej musi zacit od piky a ne hned takto.Sou skilpointy knihy.A ze je nekdo linej trenit bojovky jeho problem.
- Amigor
- Elder Letter
- Příspěvky: 163
- Registrován: 28 kvě 2010 16:27
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: NB skilly
Já bych do těch Nb dungu dal třeba ty rewardy na +5% atd.... coz by si hrac vybral sam, do určite výše (např co pusti skilly do nb dungu a tim by se dalo předejit i zneuživaní ... jen pro nb...
Amigor - Padlý anděl,vyhnán svatým Michealem z nebe,jenž bloudí po zemi,a zotročuje všechny duše.
Zortlak - Temny Elfí mág, jenž poznal černou magii, a snaži se zotročit duše, živých i mrtvých.
Zortlak - Temny Elfí mág, jenž poznal černou magii, a snaži se zotročit duše, živých i mrtvých.
- Mephist
- Pencil Master
- Příspěvky: 541
- Registrován: 16 říj 2006 12:04
- Bydliště: Templar's Town
- Kontaktovat uživatele:
Re: NB skilly
1) Vytvorit rozsahlou zonu, kam bude vstup omezenej skillama. V ty zone by byly extra slaby monstra, ktery dokaze zabijet i novej hrac s uplne NB postavou. Drop z techto extraslabych monster by bylo malo gp, ale treba specialni poukazky na kade s obyc heal/cure potiony, regy, bandy. Taky bych sem umistil vendory na zakladni zbrane/brnka. Dale by tu byla spousta lehkych questiku(zabij - dones) a za tyto questiky by hraci dostavali linkovany skill booky na nejaky hlavni skilly. Podobny miniquestiky pro zacinajici postavy by mohly byt i v normalnim svete. Ty by byly vytvoreny tak, aby to NB motivovalo k prozkoumavani sveta.
Proste vytvorit oblast, kde by se dalo zabavne hrat i s novou postavou a nebyl kazdej deprimovanej, ze sam nezabije ani obycejnou zombii.
2) Vytvorit na foru sekci "Pomoc zacatecnikum", kde by se mohli novy hraci ptat, jak to tu funguje apod. Mohli by si tu najit lidi co jim pomuzou, nebo je nekam vezmou.
3) Dat na stranky zabalenou hru + fenu se zakladnima scriptama vcetne vsech zakladnich treninkovych, tak aby stacilo rozbalit a mohlo se hrat. K tomu jeste vytvorit na stranky navod, jak vytvaret hotkeys ve fenixu a jak pouzivat makra atd.
3) Rozeslat mail na vsechny registracni maily za celou dobu existence serveru a napsat starym hracum, ze existuje moznost obnoveni starych postav i s jejich skillama. Lidi co tu driv hrali a treba dostali chut vratit se, se o tyhle moznosti nemaj jak dozvedet.
Otazka je, kdo by mel cas a chut to vsechno vytvorit
Proste vytvorit oblast, kde by se dalo zabavne hrat i s novou postavou a nebyl kazdej deprimovanej, ze sam nezabije ani obycejnou zombii.
2) Vytvorit na foru sekci "Pomoc zacatecnikum", kde by se mohli novy hraci ptat, jak to tu funguje apod. Mohli by si tu najit lidi co jim pomuzou, nebo je nekam vezmou.
3) Dat na stranky zabalenou hru + fenu se zakladnima scriptama vcetne vsech zakladnich treninkovych, tak aby stacilo rozbalit a mohlo se hrat. K tomu jeste vytvorit na stranky navod, jak vytvaret hotkeys ve fenixu a jak pouzivat makra atd.
3) Rozeslat mail na vsechny registracni maily za celou dobu existence serveru a napsat starym hracum, ze existuje moznost obnoveni starych postav i s jejich skillama. Lidi co tu driv hrali a treba dostali chut vratit se, se o tyhle moznosti nemaj jak dozvedet.
Otazka je, kdo by mel cas a chut to vsechno vytvorit
Mephist|Phenom|Hammer Maiden|Fanatik|Sin|Ryla|Carokrasna|Amanita|Anicka
True victory is victory over oneself.
True victory is victory over oneself.
Re: NB skilly
tohle zni ovsem zajimave...Mephist píše:1) Vytvorit rozsahlou zonu, kam bude vstup omezenej skillama. V ty zone by byly extra slaby monstra, ktery dokaze zabijet i novej hrac s uplne NB postavou. Drop z techto extraslabych monster by bylo malo gp, ale treba specialni poukazky na kade s obyc heal/cure potiony, regy, bandy. Taky bych sem umistil vendory na zakladni zbrane/brnka. Dale by tu byla spousta lehkych questiku(zabij - dones) a za tyto questiky by hraci dostavali linkovany skill booky na nejaky hlavni skilly. Podobny miniquestiky pro zacinajici postavy by mohly byt i v normalnim svete. Ty by byly vytvoreny tak, aby to NB motivovalo k prozkoumavani sveta.
Proste vytvorit oblast, kde by se dalo zabavne hrat i s novou postavou a nebyl kazdej deprimovanej, ze sam nezabije ani obycejnou zombii.
2) Vytvorit na foru sekci "Pomoc zacatecnikum", kde by se mohli novy hraci ptat, jak to tu funguje apod. Mohli by si tu najit lidi co jim pomuzou, nebo je nekam vezmou.
3) Dat na stranky zabalenou hru + fenu se zakladnima scriptama vcetne vsech zakladnich treninkovych, tak aby stacilo rozbalit a mohlo se hrat. K tomu jeste vytvorit na stranky navod, jak vytvaret hotkeys ve fenixu a jak pouzivat makra atd.
3) Rozeslat mail na vsechny registracni maily za celou dobu existence serveru a napsat starym hracum, ze existuje moznost obnoveni starych postav i s jejich skillama. Lidi co tu driv hrali a treba dostali chut vratit se, se o tyhle moznosti nemaj jak dozvedet.
Otazka je, kdo by mel cas a chut to vsechno vytvorit
jinak jak tady nekdo psal o grafice. kdyz sem videl wowko tak sem uznal ze uo je mnohem hezci hra