Zdravíčko, chtěl sem se tázat, zda se neplánuje přestavba werewolfa. Mám na mysli to, že si ho nelze udržet. Systém by přece měl fungovat tak, aby si ho někdo při velké aktivitě udržel. Teď je to nastaveno dle mého velmi špatně. Chápu asi účel, ale já bych to navrhl asi takhle :
Werewolfům by se počítali každěj měsíc dung body a právě ti x-y (x= počet ww, který uznáte za vhodné zůstat) (y=zbytek werewolfů), kteří by měli nejmíň dungeon bodů, tak by o něj přišli.
V praxi by to znamenalo, že by server na začátku měsíce měl třeba 4-5 ww a ke konci klidně víc, ale jen ti 4-5 nejlepších by zůstali.
Flame do mě.
Werewolf
Re: Werewolf
Takže by se nezměnilo v podstatě nic. Přežili by jen ti aktivní. Což v dnešním systému ti stačí taky -> být aktivní. A když o něj přijdeš můžeš si ho udělat znovu. A začínáš zase na základní hranici expů.
Re: Werewolf
Změnilo přeci, nemusel by jsi pořád dělat znovu ww, pokud by jsi byl surviver. A v dnešním systém musíš mít víc a víc expů. Tenhle by byl o soutěži s hráčema, né o soutěži se scriptem, která nejde vyhrát víc než 3x po sobě.Qvido píše:Takže by se nezměnilo v podstatě nic. Přežili by jen ti aktivní. Což v dnešním systému ti stačí taky -> být aktivní. A když o něj přijdeš můžeš si ho udělat znovu. A začínáš zase na základní hranici expů.
Stávající systém bych definoval jako "boj s větrnými mlýny"
Re: Werewolf
Systém ww ale byl takhle nastaven schválně. Aby si jej "nebylo" možné jen tak udržet. Je to questovní (bonus) postava. Nemá sloužit jako běžný common char. Respektive charakter který logneš 3x do měsíce a máš pokoj. Navíc při dnešním stavu smečky ?1? ww ani nemá cenu systém měnit.
A pro ty jež quest jednou splnili je snadné ho splnit znovu.
A pro ty jež quest jednou splnili je snadné ho splnit znovu.
Re: Werewolf
lock
Locknuto -> Qvido
Locknuto -> Qvido