Necromancer

Odpovědět
Uživatelský avatar
Nagash
True frakce
Příspěvky: 300
Registrován: 25.08.2008 09:13:16
Bydliště: Nová Nara
Kontaktovat uživatele:

Re: Necromancer

Příspěvek od Nagash »

Já bych nechal necra tak jak je. Specku by si zasloužil War a Cler.
Maga a Necra bych nechal tak jak jsou, povolání mi přijdou vyrovnaná, jeden umí to a druhý zase ono.
Pokud vám vadí, že mág nemá VFP tak ho nehrajte. So easy.
Nagash, Zydar, Bloodthirster, Marlboro, Smoker, Asfix (Amonthia)
Kdo ovlada minulost, ovlada i budoucnost. J.Orwel (1984)
Pacholek
Inkless
Inkless
Příspěvky: 25
Registrován: 05.11.2011 23:04:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Necromancer

Příspěvek od Pacholek »

Nagash má pravdu ...
Možna ani tomu klerovi bych je nedaval, taky mi to přijde zbytečny.
A pokud jde o specky na Wara, tak tomu bych jen rád vrátil rdost do dungu. Protože dmg oproti jiným povoláním ( speckám ) nulová a arrmor jakš takš, ale za jakou cenu? Nechci overboost warriora, jen prostě aby se s nim zase vyplatily chodit dungy. Keci jako že nešlape pasti si nechte pro sebe, kdysi se pasti šlapali a nikdo to neřešil a dnes? medvěd je šlape a do dungu se bere víc jak warrior.
P.S. Omlouvám se asi by to mělo patřit do topiku s warriorem, ale co už ....
Kesemot
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 386
Registrován: 10.08.2010 14:04:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Necromancer

Příspěvek od Kesemot »

Pacholek píše:medvěd je šlape a do dungu se bere víc jak warrior.
Medveda som nevidel v dungu od kedy ho spravili :PP
Ale suhlasim s tym, ze war by si konecne zasluzil specky. Ked idem dung s gangrelom a potom s warom, tak sa citim, jak keby som mal dmg jak na hb, ked som ho trenil :P
Imma keep it real with ya.
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Anibakul
Inkless
Inkless
Příspěvky: 29
Registrován: 02.06.2009 18:47:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Necromancer

Příspěvek od Anibakul »

Dorpedu upozornujem ze chcem len rozprudit debatu nic ine :) Aby ak nastane doba specializacie nekra bolo z coho vyberat. Upozornujem ze nie som pro ani neviem scriptovat ani nepoznam obmedzenia sphery atd. len Vam chcem poskytnut moje 2 pohlady na nekra a co si o tom myslite. Necra nehram takze je to napad uplne zvonku co by nemuselo byt na skodu lebo nie som tym padom zaujaty takze:

Necro – Specializace

Undead Summoner

Nemoze pouzivat spely: Lightning, Mind Blast, Explosion, Flame Strike, VFP – necrobolt.

Undead Summoner je specialista na vyvolávanie príšer a preto by mal summony zmenene nasledovne:

Rat > Giant Rat
Skeleton > Skeleton (Axe)
Zombie > Ghoul (35 necro)
Skeleton (Axe) > nebude žiadny summ
Dark Oclock > Undead Oclock (nejake mala vizualna uprava )
Ghoul > Mummy
Mummy > Undead Corpse
Wraith > zostane
Undead Corpse > Walking Corpse
Skeleton Warrior > Lost Soul
Liche > nejaka advanced version licha
Death Vortex > Phantom
Demiliche > Walking Carcass (necro 120)

Magic arrow Undead summonera ma An Ort efekt.

Zvyseny pocet Summon Slotov.

Specialny item – Lost Book of the High Summoner – po splneni questu nahradi necrobook, linknuta a non NB, pridava 10 STR, 10 INT +5 necro.

Specialny item - Skeleton´s/Skeleton Knight´s/Bone Knight´s buckler - transformacia z plusovych bucklerov podla + pridava AR a INT.

Death Lord

Zobrane summy – Demiliche, Death Wortex, Liche, Skeleton Knight, Mummy.

Zobrane Spelly: Energy Vortex, Mass Curse, Blade Spirit, Weaken, Feeblemind, Curse, Animate dead.

Alchemy >100, Inscription > 100

Manacost utocnych spelov znizena o 30%. (Harm, Lightning, KVF, VFP, Explosion - pripadne ich vsetky nahadzat do novej nekro knihy s inymi nazvami ak by to bolo takym sposobom scriptovo osetritelne)

Specialny item – Rotten Heart of the Lich king (idealne quest, mam aj nieco vymyslene :D )

1. Varianta:pri pouziti Transformuje nekromanta na Anicient licha na niekolko minut (kvanta HP, kvanta many, silna magia atd). Po niekolkych minutach sa Rotten Heart rozpadne a nekromant umrie.

2. varianta: V pripade ze by Death lord dostal dmg = alebo > ako STR (IK) uzavrel by dohodu so Smrtou – nahradil by svoje srdce srdcom Lich kinga – neumrel by ak by nedostal dalsiu ranu, takze zostane na 0(1)hp a moze vyhealovat – Srdce sa samozrejme rozpadne.

Specialny item Staff of the Lich Queen - +20 int, + 10 mgr, moze sa nabit na 5 pouziti. Pri zasahu prisery (ak je nabita) zosle Dotek smrti – sposobi zranenie rovnajúce sa množstvu many nekromanta – pri uspesnom zasahu nekromant mana 0 a timer na TMR/MR. Nabijat sa moze napr krvou temneho alebo sa urobi nejaky miniquestik, alebo cash.

Specky Nekra by mali prist sucasne s magom aby sa nestal jeden char na urcitu dobu znacne zvyhodneny oproti druhemu.

Poprosim nazory :)
Kesemot
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 386
Registrován: 10.08.2010 14:04:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Necromancer

Příspěvek od Kesemot »

Je pekne, ze sa snazis vymysliet nove veci, ale toto je trochu prehnane. Uz len tym Walking Corpse by si necro zasumil vsetko za par sekund. K tej druhej specke, pochopil som to tak, ze ma byt primarne na pvp, ale s tym special itemom ti to pvp nikto behat nebude (myslim teraz ta smrt po vycerpani toho srca).
Imma keep it real with ya.
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Anibakul
Inkless
Inkless
Příspěvky: 29
Registrován: 02.06.2009 18:47:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Necromancer

Příspěvek od Anibakul »

Vsak summony sa daju vzdy nejak rozumne upravit pointa je ta, aby mal zmenene a silnejsie sumony ako obyc necomancer s tym ze pride o urcite kuzla. Ono uz teraz mam pocit ze nekro si aj tak zasumi cokolvek akurat sa mi nepaci ze sa nepouziva top summ (aniciet liche) a vsetko sa ide cez Death vortexi, preto by bolo fajn to nejak rozclenit a ako top summ dat nejaky vyuzitelny summ (tank ktory ma aj dobry dmg napr), lebo kedze je to summoner tak mu nic ine ako sumonit neostava ani nema iny dmg takze jasne ze ty summoni musi byt podstatne lepsi oproti Death Lordovi, ktory bude mat tiez summy.

To srdce by bolo prave pre niekoho kto by siel dung s Death Lordom, Stale ma ake take summy priapdne by sa mu nechalo nieco viac a mohol by taktiez rozdat krasny dmg dotykom smrti do silnych monstier (5x za dung si myslim ze neni nic uzasne).
Kesemot
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 386
Registrován: 10.08.2010 14:04:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Necromancer

Příspěvek od Kesemot »

Necro nema suma Anicient (Ancient) liche.
A k tomu ze nema dmg, vidiet ze ho nehravas. Ma vortov, mumky do armoru, blesky, vdsko na provoky, vednettu. Len to treba vediet vyuzit.
Imma keep it real with ya.
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Nycte
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 303
Registrován: 19.11.2006 12:02:22

Re: Necromancer

Příspěvek od Nycte »

Nechce sa mi to rozquotovavat, ale ten PVP necro je cely zle ( mozno aj PVM ale to necham na inych )

Vziat vsetkych summov je blbost, pretoze v PVP obcas summa potrebujes... skor znizit pocet slotov na nejake 2-3, popr ho donutit nosit equip ak chce summona.

Vziat worta, BS, animate dead, Mass Curse kludne, ale brat znizovacky ako take, co vyuzijes primarne v PVP je tak isto hlupost.

Alchemy Inscription su pre hru samotnu absolutne nepotrebne skilly, takze je ich zbytocne pchat do specializacie. Navyse na vyrobne skilly tu bol vzdy mag.

Manacost -30% je fajn, aj ked mam take podozrenie, ze to nepojde spravit :)

Srdiecko 1. varianta - Moze to byt celkom fajn napr. pri pojazde ( ktore sice uz ziadne niesu ) , ale vo world PVP si to neviem nejak dobre predstavit.
E: jedine ze by dostal zrychlovatko, aby stihal za ludmi na konikoch

Srdiecko 2. varianta - nenaskriptitelne.

Staffka - Uplne useless... so zakladom 200 many aby som sa 5 minut modlil, nech trafim kvoli smiesnemu 200DMG, co da specializovany dmg za par sekund je smiesne. s 200 (+ TMR 60 ) manou spravim ovela viac dmg kuzlami, ako mlatenim. Zaujimave by bolo mat staffku s 3 nabitiami co by dala dmg mana*4 napriklad
Anibakul
Inkless
Inkless
Příspěvky: 29
Registrován: 02.06.2009 18:47:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Necromancer

Příspěvek od Anibakul »

To kasemot, nevravim ze nema obecne dmg vravim ze nema summa ktory ma aj dmg aj AR/HP, a ako specializovany na sumony by takeho mal dostat. Na strankach je pisany ako top summ Demiliche tak neviem v dungo som ho nikdy nevidel pouzit preto iny top summ ktory bude pouzitelny (uz ked to ma byt summoner). O blesky a ostatne utocne kuzla ako summoenr pride (Lightning = blesk). Takze dmg len zo sumov preto ich posilit.
Nycte píše: Vziat vsetkych summov je blbost, pretoze v PVP obcas summa potrebujes... skor znizit pocet slotov na nejake 2-3, popr ho donutit nosit equip ak chce summona.
Niekto nepisal ze vziat vsetkych sumov ostane ti Wraith ako Death Lordov top summon.
Nycte píše:Vziat worta, BS, animate dead, Mass Curse kludne, ale brat znizovacky ako take, co vyuzijes primarne v PVP je tak isto hlupost.
Ok single target znizovacky by ostali, nato je tu diskusia :wink:
Nycte píše:Alchemy Inscription su pre hru samotnu absolutne nepotrebne skilly, takze je ich zbytocne pchat do specializacie. Navyse na vyrobne skilly tu bol vzdy mag.
Detail moze nemusi byt.
Nycte píše:Manacost -30% je fajn, aj ked mam take podozrenie, ze to nepojde spravit :)
Ak nie tak prerobit necro knihu a pridat tam vsetky kuzla, ktore po specializacii ostanu za zmeneny manacost.
Nycte píše:Srdiecko 1. varianta - Moze to byt celkom fajn napr. pri pojazde ( ktore sice uz ziadne niesu ) , ale vo world PVP si to neviem nejak dobre predstavit.
E: jedine ze by dostal zrychlovatko, aby stihal za ludmi na konikoch
Ponechavame k dalsej diskusii :D
Nycte píše:Srdiecko 2. varianta - nenaskriptitelne.
To je sice skoda, ale tak ostaneme pri variante 1.
Nycte píše:Staffka - Uplne useless... so zakladom 200 many aby som sa 5 minut modlil, nech trafim kvoli smiesnemu 200DMG, co da specializovany dmg za par sekund je smiesne. s 200 (+ TMR 60 ) manou spravim ovela viac dmg kuzlami, ako mlatenim. Zaujimave by bolo mat staffku s 3 nabitiami co by dala dmg mana*4 napriklad
Budto zvysit dmg ak sa ma hitovat alebo urobit ako kuzlo s meele range inac povedane 2xklik na staffku 1xklik na monstrum (ako ked sa lockuje poklad) postava musi byt pri danej prisere na dosah aby sa mohol priseri "dotknut".
Uživatelský avatar
Helloween
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 591
Registrován: 07.09.2006 23:17:40
Bydliště: Nekde blizko hospody :P
Kontaktovat uživatele:

Re: Necromancer

Příspěvek od Helloween »

Já osobně bych mága a negra nechal tak jak je a specky na to nedělal...
Ono....
v dnešní době je pár hráčů, co opravdu umí prskat a aby do dungu bylo potřeba dva mágy, dva negry skrze specky není myslím dobrej nápad...
Já se mezi ty opravdu zdatné prsky a zedníky neřadím, mága mám asi 5 let, ale umět to za něj je opravdu umění a zvlášť v dungu(těžším).
Do prsků bych opravdu nezasahoval. Je to jen moje domění, nevím jak pro ostatní....
Prskové jsou opravdu specifický povolání a opravdu jakákoliv změna by jim mohla uškodit a pro háče by to mohlo být fatální.
Nedej bože konečné pro server.
Do teď(nepočítám wara) se specializace jakštakš povedli, ale nemusí to být vždy, aby se povedli.

Já třeba osobně bych zavedl systém, který běžel před 5 rokama. Lidi to bavilo, bylo hodně připojených a nic takovýho se nemuselo řešit, jako že teuton, iškariot, druid a já nevím co má v prdeli tohle a tamto....
Systém byl zaběhlý a fungoval dobře.....
Třeba nechápu, proč se takový změny dělali...
Uškodilo to serveru, lidi odešli(a nebylo jich málo). Proč se vlastně zavádí pro těch pár stálých zarytých hráčů ty specializace? Vždyť hráči tim trpí.
Ruku na srdce....když přijde novej hráč, tak neví co má dělat, základní postavu co si vybere, tak stojí za velký hov.., s tím co má tak si nevydělá ani na +5 zbraň a když už se někam dostane, tak ho sjede Pk, který mu dá full, HK, popřípadě RK...Takovej člověk se za těch pár chvil co to hraje na to vysere..
Protože ani na tu specializaci ten 1M nebo ty věci na wara nezíská jen tak a novýho hráče jen tak nikdo do dungu nevezme.
Pro hráče co tu je x let je to jedno, ale pro nový je tento systém napi..
Takto to vidím já.

A teď mě kamenujte
Uživatelský avatar
Xan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1212
Registrován: 20.05.2007 16:04:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Necromancer

Příspěvek od Xan »

*hodil kamenem* :)

Hráči odcházejí přirozeně, jestli někdo odešel kvulí speckám, tak takovejch škoda není, protože doposavad základní chary zůstaly stejné a i kdyby se tu čirou náhodou ukázal nový hráč, což u UO moc nehrozí, tak nepozná jestli jsou základní chary vůbec nějak omezeny. Pro stávající je podle mě specializace dobrým směrem, jak je vytrhnout z nudy a dát víc možností už tak stařičké UO na ještě starší sféře a udržet si zbytek lidí, co zde hrají z nostalgie a ze zvyku, já to oceňuji
Pacholek
Inkless
Inkless
Příspěvky: 25
Registrován: 05.11.2011 23:04:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Necromancer

Příspěvek od Pacholek »

Helloween píše:Já osobně bych mága a negra nechal tak jak je a specky na to nedělal...
Ono....
v dnešní době je pár hráčů, co opravdu umí prskat a aby do dungu bylo potřeba dva mágy, dva negry skrze specky není myslím dobrej nápad...
Já se mezi ty opravdu zdatné prsky a zedníky neřadím, mága mám asi 5 let, ale umět to za něj je opravdu umění a zvlášť v dungu(těžším).
Do prsků bych opravdu nezasahoval. Je to jen moje domění, nevím jak pro ostatní....
Prskové jsou opravdu specifický povolání a opravdu jakákoliv změna by jim mohla uškodit a pro háče by to mohlo být fatální.
Nedej bože konečné pro server.
Do teď(nepočítám wara) se specializace jakštakš povedli, ale nemusí to být vždy, aby se povedli.
S tím musím plně souhlasit !!! Dobrých a výborných prsků je na dp už pomálu a toto by mohl byt pro některé další konec, do toho bych vubec nezasahoval .... Nechce se mi to nijak rozpatlávat, v podstatě Helloween mi mluví z duše ....
Helloween píše:Já třeba osobně bych zavedl systém, který běžel před 5 rokama. Lidi to bavilo, bylo hodně připojených a nic takovýho se nemuselo řešit, jako že teuton, iškariot, druid a já nevím co má v prdeli tohle a tamto....
Systém byl zaběhlý a fungoval dobře.....
Třeba nechápu, proč se takový změny dělali...
Uškodilo to serveru, lidi odešli(a nebylo jich málo). Proč se vlastně zavádí pro těch pár stálých zarytých hráčů ty specializace? Vždyť hráči tim trpí.
Ruku na srdce....když přijde novej hráč, tak neví co má dělat, základní postavu co si vybere, tak stojí za velký hov.., s tím co má tak si nevydělá ani na +5 zbraň a když už se někam dostane, tak ho sjede Pk, který mu dá full, HK, popřípadě RK...Takovej člověk se za těch pár chvil co to hraje na to vysere..
Protože ani na tu specializaci ten 1M nebo ty věci na wara nezíská jen tak a novýho hráče jen tak nikdo do dungu nevezme.
Pro hráče co tu je x let je to jedno, ale pro nový je tento systém napi..
Takto to vidím já.

A teď mě kamenujte
Tady musim souhlasit s Xanem, ty specky to aspoň trochu oživily tu hru ( snad ) :) Jen mě hodně mrzí, že postavy, které bývávali v dungu téměř nezbytné, tam jsou momentálně k ničemu, dnes je to v dungu samej shaman .... a proč? dmg jako prase, mraky životů, během pár vteřin vyháže i 10 leopardů, kteří rozmetají uplně všechno....
Uživatelský avatar
Helloween
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 591
Registrován: 07.09.2006 23:17:40
Bydliště: Nekde blizko hospody :P
Kontaktovat uživatele:

Re: Necromancer

Příspěvek od Helloween »

Tady musim souhlasit s Xanem, ty specky to aspoň trochu oživily tu hru ( snad ) :) Jen mě hodně mrzí, že postavy, které bývávali v dungu téměř nezbytné, tam jsou momentálně k ničemu, dnes je to v dungu samej shaman .... a proč? dmg jako prase, mraky životů, během pár vteřin vyháže i 10 leopardů, kteří rozmetají uplně všechno....
Neříkám že to neoživilo, ale k čemu je třeba v dungu druid, kterej má s ring brnkem až k smíchu ar (menší než mág v kůži) ((je tam prakticky jen na tamnutí jezdítka)) a je tam podstatně jako klamák. (Ostro bohužel tamne ty samý jezda, jen pár jich neumí a dmg se s druidem nedá rovnat)

Dřív to bylo vyvážený, co se týkalo dungu. Díky pár ubrečeným lamám, co brečeli nad tím, jak je ranger top v dungu na a na PvP a to nemluvím jen o rangovi.
Tak se z toho podstatně stalo to, co je teď.
Dnes se na DMG hodí do dungu opravdu jen shaman kterej má dmg podstatně větší jak war (přičemž jako warrior by mělo rozumově být nejsilnější povolání)
Opak je pravdou....specky udělali chatický rozložení...x specek se do dungu ani nebere.
U wara sem třeba očekával, že se udělají jen dvě specky, přičemž každá bude mít primárně od něčeho (mám na mysli dmg a nějaký special efekty)
Jak sem dřív napsal návrh na specku.
Uživatelský avatar
Xan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1212
Registrován: 20.05.2007 16:04:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Necromancer

Příspěvek od Xan »

Prosím do pokecu, jsme v tematu Necromancer, pardon já si nevšiml
Anibakul
Inkless
Inkless
Příspěvky: 29
Registrován: 02.06.2009 18:47:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Necromancer

Příspěvek od Anibakul »

No vsak nech povodny nekro ostane ako je (ako napr paladin atd.) Nemusi sa mu nic zobrat mozno nejaky vyrobny skill alebo ani to, len sa specializuje 2 cestamy ktore ho v niecom posilia v niecom oslabia, a kto bude chciet si necha nekromanta tak ako je :)

Skor mi islo o to pridat sposob hry pre tu postavu a to 1. Top solo char ktory ma super sumy a da si toho najviac solo, 2. spell dmg, ktory si neda v dungu summami tolko co je ale je vyborny na PvP alebo ako magic dmg.

Kludne som zato aby ostal aj obyc necro pre tych co ho nechcu specializovat...ale viete ako...dnes je to moderne vyvoj nezastavis :D
Uživatelský avatar
Helloween
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 591
Registrován: 07.09.2006 23:17:40
Bydliště: Nekde blizko hospody :P
Kontaktovat uživatele:

Re: Necromancer

Příspěvek od Helloween »

Anibakul píše:No vsak nech povodny nekro ostane ako je (ako napr paladin atd.) Nemusi sa mu nic zobrat mozno nejaky vyrobny skill alebo ani to, len sa specializuje 2 cestamy ktore ho v niecom posilia v niecom oslabia, a kto bude chciet si necha nekromanta tak ako je :)

Skor mi islo o to pridat sposob hry pre tu postavu a to 1. Top solo char ktory ma super sumy a da si toho najviac solo, 2. spell dmg, ktory si neda v dungu summami tolko co je ale je vyborny na PvP alebo ako magic dmg.

Kludne som zato aby ostal aj obyc necro pre tych co ho nechcu specializovat...ale viete ako...dnes je to moderne vyvoj nezastavis :D
Pokud se ponechá základ tak jak je, klidně ať se udělají dvě specky. Nápad je to suprovej...
Stejně tak u mága. Nechat základ jak je. a pak dvě specky, jednu do dungu a jednu na PvP.
Mihal
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 363
Registrován: 09.11.2006 14:00:11
Kontaktovat uživatele:

Re: Necromancer

Příspěvek od Mihal »

Neverím tomu, že necrovi sa necha základ a nič sa mu nezoberie, takže preto si myslím, že špecku nepotrebuje ...
Demilichovia a už ani lichovia sa nevyužívajú kvôli zmene so žranim sumonov. kedysi som to používal ale dnes to nemá využitie. čo žere sumy aj na dialku musim zabiť bez sumov a čo nie použíjem normalnych sumonov.
Zoberte v potaz, že na serveri je čoraz menej ludi, preto rozkladať chary a robit z nich nesamostatné nie je dobrá cesta. Ak spravite špecku, čo jedna bude mat sumony a druhy kuzla, necro ako prsk bude takmer zbytočny. Ak bude prišera žrať summy je nahrany lebo ju nebude moct ani usumiť ani ubleskovať a druhy variant (PVP) bude všetko bleskovat a ten sumon mu ako rozptylenie bude stačit, ale to iste dokažu aj ine chary a maju napriklad taming alebo ivm ...
Nič v zlom anibakul, ale ako môže niekto vymyšlať špecku na necra ked ho nehrá a má medzery v znalostiach o nom? Ako kreativitu to beriem ale treba aj ten char poznať ...
Anibakul
Inkless
Inkless
Příspěvky: 29
Registrován: 02.06.2009 18:47:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Necromancer

Příspěvek od Anibakul »

Mihal píše:Nič v zlom anibakul, ale ako môže niekto vymyšlať špecku na necra ked ho nehrá a má medzery v znalostiach o nom? Ako kreativitu to beriem ale treba aj ten char poznať ...

No sak prave preto moze vymyslat specku na necra :) Lebo nie je v rozpolozeni neco je super ako je nesahajte mi nanho :) Preto ze som kreativny a mam predstavu o tom ako by mohol specializovany nekromancer vypadat. A presne preto podnet ma prist z vonku a technicke podrobnosti a doladenie detailov od hracov ktory toho necra ovladaju ako napr ty :)

Podla teba je dobra cesta ked sa snizuje pocet ludi robit chary co najsamostatnejsie ? Sak potom to ludi prestane hrat, kazda MMORPG ludi prestane bavit ked nemaju dobru partiu, ludi na solo to vzdy po urcitom case omrzi behat solo :)

Myslis ze Ranger specku potreboval ? Alebo Warrior ? A ak ano preco myslis ze ju necro nepotrebuje ? :) Lebo sitoho da na solo viac ako WAR? napr? nechapem vysvetlit pls :)

Pre mna je to spestrenie hry a otvorenie novych moznosti :)

Urcite mas co ponuknut k postrehom na nekra ale poposim ta odosobni sa od toho ze necro nepotrebuje specky a pripadne daj nejaky navrh o tom ako by uvedene specky mohli fungovat. Vieme ze specky nechces ok. Ale ak mozem pomoct pri ich vyvoji tak ked sa nato pozries nezaujato.

Ked vravis ze by nemohol zabit priseru co zerie sumy, co tak nejakym sposobom urobit top summa tomu sumonerovy ktory nebude zozratelny/nebude zozratelny urcitym typom mobov(obyc lich sorcerer, ale len silnejsie moby). Pripadne nejake ine riesenie ?
Uživatelský avatar
Mephist
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 541
Registrován: 16.10.2006 12:04:13
Bydliště: Templar's Town
Kontaktovat uživatele:

Re: Necromancer

Příspěvek od Mephist »

Necro je uz ted nejlepsi dmg summoner a solista, tezko by se z nej delal jeste lepsi summoner. Pokud posilit v summovani, pak treba snizit spotrebu many u necro svitku. Dobrej napad je taky ort sipka. Nebo koncept ozivovace, kterej by mel mnohem levnejsi animate dead kouzlo, ale byl omezeny v normlanich summech. Nejaka uprava soucasnejch lichu/demilichu atd.
Kazdopadne by se mi libily spis drobnejsi zmeny, ktery zachovaj variabilitu hrani a treba pridaji nejaky vylepseni, ktery, kdyz clovek bude umet spravne pouzit, tak bude silny. Proste aby to hrani bylo o premysleni, taktikach a rozmanity a ne stylem "1 hotkey na jednoho supersumma a jen summuju a znicim vsechno".
Mephist|Phenom|Hammer Maiden|Fanatik|Sin|Ryla|Carokrasna|Amanita|Anicka

True victory is victory over oneself.
Mihal
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 363
Registrován: 09.11.2006 14:00:11
Kontaktovat uživatele:

Re: Necromancer

Příspěvek od Mihal »

Anibakul píše:
Mihal píše:Nič v zlom anibakul, ale ako môže niekto vymyšlať špecku na necra ked ho nehrá a má medzery v znalostiach o nom? Ako kreativitu to beriem ale treba aj ten char poznať ...

No sak prave preto moze vymyslat specku na necra :) Lebo nie je v rozpolozeni neco je super ako je nesahajte mi nanho :) Preto ze som kreativny a mam predstavu o tom ako by mohol specializovany nekromancer vypadat. A presne preto podnet ma prist z vonku a technicke podrobnosti a doladenie detailov od hracov ktory toho necra ovladaju ako napr ty :)

Podla teba je dobra cesta ked sa snizuje pocet ludi robit chary co najsamostatnejsie ? Sak potom to ludi prestane hrat, kazda MMORPG ludi prestane bavit ked nemaju dobru partiu, ludi na solo to vzdy po urcitom case omrzi behat solo :)

Myslis ze Ranger specku potreboval ? Alebo Warrior ? A ak ano preco myslis ze ju necro nepotrebuje ? :) Lebo sitoho da na solo viac ako WAR? napr? nechapem vysvetlit pls :)

Pre mna je to spestrenie hry a otvorenie novych moznosti :)

Urcite mas co ponuknut k postrehom na nekra ale poposim ta odosobni sa od toho ze necro nepotrebuje specky a pripadne daj nejaky navrh o tom ako by uvedene specky mohli fungovat. Vieme ze specky nechces ok. Ale ak mozem pomoct pri ich vyvoji tak ked sa nato pozries nezaujato.

Ked vravis ze by nemohol zabit priseru co zerie sumy, co tak nejakym sposobom urobit top summa tomu sumonerovy ktory nebude zozratelny/nebude zozratelny urcitym typom mobov(obyc lich sorcerer, ale len silnejsie moby). Pripadne nejake ine riesenie ?
Hej ale dávať nápady o niečom, o čom nemáš ani poriadne potuchy? Ja by som to obratil aby kostru spravili skúsený hráči a doladenie istych veci kreativny ... teda pri tom, ked už je fakt nutné robiť špecializaciu necrovi ... skôr by GMka mohli venovať čas do riešenia klasickych problemov poprípadne otvorením nejakých dungov na spestrenie ....
Ja na solo za necra nebeham, nebavi ma hrať solo a ked už tak za wara som chodil na solo dungy ... Ale ak máš čas ty a tvoji kamarati nie tak si ten dung nezajdeš, nie? A nie každý tu má 20 kamaratov čo su stale ochotní ísť dung ... A ked aj su, nemôžte si dovoliť zobrat 2x prska a 2x clera aby ste mali to, čo teraz dokáže jeden prsk ... Nechcem samostatnost v to zmysle, že každý char bude mat vsetky kuzla, všetky skilly ....
Nemôžem sa vyjadrovať k rangerovi, paladinovi pretože ich nehrám ... takže neviem či tie špecky potrebovali ... war tu špecku nepotreboval, ak chceli vyrovnať dmg, stačilo zaviesť trebars nejaku zbraň resp. nechat top zbrane padať trošku častejšie (napr. berserky) ... A prečo ju necro nepotrebuje? Necro je podla mňa vyvážený oproti mágovi ... Dokonca mag je v niektorých ohladoch lepší ako necro ... Jedine, čo necro nedokáže dať si take velke HP ako mag v drakovi ale kvoli tomu robiť špecku je zbytočne ...
A to že si necro da viac na solo ako war? To sa ťažko hodnotí lebo obe povolania majú úplne inú orientaciu ... necro si na solovku neda lvl 5 mapu, warior ano. Warior si nesolne trebars risu po odpočívadlo ale prsk ano ... obe povolania maju svoje klady a zapory ... a za wara dokážem zabiť 95% príšer a za necra len nejakych 85%-90%.
pre teba je to spestrenie hry, ale písal si tuším, že necra nemáš a ani nehráš ... to si trošku odporuje
Ja si myslím, že necro nepotrebuje špecku, má všetko čo potrebuje ... a mam niečo navrhnuť ked si myslím, že je to dobre? Skús navrhnúť svojej vysnenej priatelke nejakú plastíckú korekciu ;).
Ak by mal nezožratelnych sumov tak si dungy soluje všetky a nebude prišera, ktoru nezabije ;). Potom sa do dungov bude chodit v zloženi 2x cler, 8x necro ...
Odpovědět