Specicializace

Vaše nápady a návrhy
Uživatelský avatar
Miki
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 653
Registrován: 18.05.2008 13:45:11

Specicializace

Příspěvek od Miki »

Topik , který bude sloužit na návrhy specializace. Postujte jsem prosím kompletní návrhy specializaci pro jednotlivé povolání.

Jako příklad:
Návrh specializace klerik:
----------------------------------------------------------------
Greater Healer:100/110/90 ( primarní heal)
-specialní naušnice +10mgr/+10 inteligence
-healing roba +5 mgr +10 healing
-ress bandagema stoji 10 band a 10 staminy
-specialní item (Mass Greater Heal - timer 2min) obdoba ochrance
-pokud drží tato specializace spell book v ruce přidá +5mgr/+5int
-síla světla -> při poklikání na spell book(či specialní kroniku světla) přidá Greater Healeroj +10 magery/xy inteligence na 5minut.


kouzla:Greater heal ,Heal ,Arch Protection , Arch cure , Strenght , Bless , Reactive armor , Night Sight , Magic Arrow , Create Food , Dispel , Dispel Field , Summon Creature(pouze kone) Paralyze Field,Ressurection

Brnění:kůže,ringmail,chainmail
Štíty:nemožnost nošení heather,kite shield
-Nejsilnější IVM(55-65hp),možnost svitků ivm - prodleva 2s,Popřípadě nové healovací kouzlo - [Greater In Vas Mani]
-Nemožnost nošení obojručních zbraní
--------------------------------------------------------------------
Balanced Healer:100/100/100(balanced heal)
-specialní náušnice +10 healing/+10 str
-healing roba +5 magery/+10healing
-ress bandage 1 bandage a 0 staminy (žádný postih) -> Tato specializace resuje bandami spolubojovníky po smrti do poloviny jejích základní STR/Životů
-specialní item (Mass Greater Strenght - timer 2 min) obdoba ochrance
-specialní bandáže(instant heal sebe za [50 - 60hp] - váha 5-10bodů jedna) , očarování normálních bandaží v chrámu světla(cech) - cena 300 Magic Coinu jedna.

kouzla:Greater heal , Arch Protection , Cure , Strenght , Reactive armor , Night Sight , Magic Arrow , Paralyze , Paralyze Field, Dispel , Dispel Field , Mass Dispel ,Summon Creature(kun,slepice,klamne spiriti ),Ressurection

Brnění:kůže,ringmail,chainmail,plate(nemožnost hrudě)
Štíty:nemožnost nošení heather,
-Vyrovnané IVM(40-50hp),možnost svitků ivm- prodleva 4s
--------------------------------------------------------------------
Fighting Healer:110/90/100(bojový healer)
-specialní naušnice +10mf/+10str
-healing roba +5mf/+10 healing
-ress bandage 20 bandage a 15 staminy
-mace zbraně přidávájí +5mf
-specialni item (Mass Greater Bless - timer 2 min) obdoba ochrance
-specialní war mace of light (při ůspěšném udeření protivníka vyhealuje klerika za 30-40hp)

kouzla:Greater heal , Protection, Cure, Bless ,Reactive armor , Nighsigh ,Magic Arrow , Harm , Paralyze , Paralyze Field ,Dispel Field , Dispel , Summon Creature(kun, slepice,bojové spiriti) ,

Brnění:kůže,ringmail,chainmail,plate
Štíty:nemožnost nošení heather,

-Slabé IVM(35-45),nemožnost svitků
Depka
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 101
Registrován: 18.09.2011 14:24:09
Kontaktovat uživatele:

Re: Specicializace

Příspěvek od Depka »

pekny. akorar je divny ze v jednom topicu si stezujete ze sou dungy na vas moc easy a v druhym bys chtel dat clerovi mass ivm
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07.09.2006 19:12:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Specicializace

Příspěvek od Raziel »

Neříkám že se něčeho GMka nechytnou ale ani jeden z cleriků není specializovaný... Specializace (krom crafta) jsou dělané něco za něco, a omezení clerikovi brnění imho není oslabení, cler to brnění má vesměs kvůli statům.
Sahání na sílu IVM do toho bych se vůbec nepouštěl, oháníte se tady rovnováhou v PvP a přitom navrhuješ změnu jednoho z nejdůležitějších PvP(a vlastně i PvM) kouzel. Ad mass IVM - to ten artefakt co tohle dělá trochu ztrácí význam že ?
Jinak, věcičky na přidání skillů/statů ... to ti dalo spoustu práce vymyslet že ? Návrh mi přijde jako šitý horkou jehlou než že by sis s tím dal nějakou práci, asi je to něco s čím by někdo přišel kdyby musel nějaký návrh vymyslet za půlden. Není tam nic zajímavého, ani jsem si moc nevšiml čím se ty specializace (velký obrázek) vlastně liší(krom toho že fighting healer vypadá jako hezky retardovaný cler).

A ještě poslední postřeh ... charů co nosí v ruce knížku a jen kouzlí je už dost ne ? Moc to nesedí s klasickým pohledem na clerika který má palcát.
Naposledy upravil(a) Raziel dne 26.02.2012 23:43:41, celkem upraveno 1 x.
Acarus

Re: Specicializace

Příspěvek od Acarus »

Raziel píše:Neříkám že se něčeho GMka nechytnou ale ani jeden z cleriků není specializovaný... Specializace (krom crafta) jsou dělané něco za něco, a omezení clerikovi brnění imho není oslabení, cler to brnění má vesměs kvůli statům.
Sahání na sílu IVM do toho bych se vůbec nepouštěl, oháníte se tady rovnováhou v PvP a přitom navrhuješ změnu jednoho z nejdůležitějších PvP(a vlastně i PvM) kouzel. Ad mass IVM - to ten artefakt co tohle dělá trochu ztrácí význam že ?
Jinak, věcičky na přidání skillů/statů ... to ti dalo spoustu práce vymyslet že ? Návrh mi přijde jako šitý horkou jehlou než že by sis s tím dal nějakou práci, asi je to něco s čím by někdo přišel kdyby musel nějaký návrh vymyslet za půlden. Není tam nic zajímavého, ani jsem si moc nevšiml čím se ty specializace (velký obrázek) vlastně liší(krom toho že fighting healer vypadá jako hezky retardovaný cler).
Sdllim tvuj nahled na vec. Takhle by vypadala proste je nutnost to udelat nejak horkou jehlou. A za to to proste nestoji a mnohem vic lepsi je soucesny stav nez mit neco takoveho.

Massova kouzla nikterak nejspis doscriptit nepujdou tak jak bych si to predstavoval ... nejaka forma hromadnych propjeni pres neco pujde ... ale proste to je takova kostrbate reseni.

Nechci tim nikterak snizovat snahu, ktera se tu vzedmula, lze zde najit dost veci inspirativnich a zajimavych.
Uživatelský avatar
Strigwyr
Dark Elegizer
Dark Elegizer
Příspěvky: 899
Registrován: 08.10.2007 22:24:56
Kontaktovat uživatele:

Re: Specicializace

Příspěvek od Strigwyr »

Miki: to prezordelenie klerov je podla mna ako do roznych smerov dost male, dost vela itemov ktore davaju int/heal/mgr co je zbytocne by som povedal :) skorej na nejake itemy sa zameriavat a ano, aby som nezabudol, fighting healera by som uplne vynechal v prerozdelovani, lebo fighting healer je jednoznacne paladin :) a to uz ktorykolvek z tych 4.

Co by som navrhol ja?

Klerik

Totem Healer: specializovany klerik by vyuzival Totemy s timerom.

1. Boost Totem: prida 20str/15int/10dex. (nieco ako golden medailon na 3 minuty) kazdu 1 minutu (bez moznosti dispelu)
-moznost vymenit angelic cast za Boost totem ktory by daval staty napr. 30/20/10 bez timeru ako instant kuzlo (nieco ako u vampa mocne vysatie)
2. Refresh Totem: prida 20 hp 20 many 20 stamky ( pouzitelne raz za 20sec ? )
"Angelic Refresh Totem" - by reffoval 25/25/25 s moznostou pouzitia kazdych 10sec ?
(Samozrejme, tie angelic totemy by neboli NB ani linknute)
(ich cena moze byt 500k vyrobna alebo u NPC a budu NB [obyc totemy ] )

- moznost ich kombinovat s obyc kuzlami ( ten boost totem)

-Tieto ability by bolo mozne zakuzlit taktiez na svojich spoluhracov.

Kazdy totem by mal spotrebu : (napriklad) 50 bm 50 ga 50 gi a 1000 MC

- moze nosit vsetky druhy brnenia
-Kuzla take ake ma doteraz klerik ALE
dostal by specialny book silnejsich kuzel : o nieco vacsia spotreba regov - 30% silnejsi flam, vacsie zvysenie statov, vacsi armor a silnejsie IVM(o 5 - 8 )
-slabe summy (kone a 1 druh spiritov - iba ako klamak - ziadny utocny spirit - kludne aj spirit bez DMG)

Ako celkovo by som ho pochopil ako PvP klerika vhodnejsieho pre kratsie dungy a na tazsie pasaze.


Beast Healer: Klerik ktory by po specke bol premeneny do specialnej formy (nieco ako vamp do gargy/impa)

- Dostal by staty 150/110/100 (napriklad)
-GS potion by mohol davat viac STR
-mohol by spravit quest na fire imunku?
-Morf z angelic casti by mu dal lepsie staty/skilly
-moznost pridania dakch kuzel ktore by pridali ATK speed/ DMG alebo nieco nove na vydrz
-Pri angelic forme by dostal este vacsi armor a HP

-nemoznost pouzivania MF zbrani (ani inych) v human forme ani plate brnka
-kuzla ako obyc kler s oslabenymi sumami

Holy Hand healer:

Tento klerik by mal special abilitku - sacrifice chalice - moze to byt instant cast alebo kuzlo lvl 1,2 ?
-Mohol by nosit iba chain a len kite shieldy a koze
-kuzla ako obyc kler mozno o nieco posilene
-Kuzlo na zvysenie DMG - ak by to bolo mozne nascriptit, tak by buchne/rangovi... pridalo nejako zakladu DMG o nejakych 20% ?
Holy & darkness touch - Sebe, alebo svojim spoluhracom by za cenu many (napr. 15) pridal 20 many a 10 staminy? pripadne by to este nieco mohlo stat(napr MC alebo fakt nvm)
-Immortal stone - za nejaku cenu(napr mc alebo regy) by tento totem s napr. minutovym timerom daval nezranitelnost na 1 sec (napr. leti KVF zapnes, 5 drakov fluse - zapnes, buchna s midnajtkami ti ide lupnut poslednu ranu na dorazenie - zapnes)

Samozrejme, tieto navrhy nie su dokonale ani nemusia byt uplne tak, iba su to napady na nejake lepsie prepracovanie.


Necromancer

1. druh nejaky preklinac - (viac na pvp)

nove kuzla
- Blood Silence - - Fizzlo by to protihracovi castujuci spell (napr. KVF)
- Disarm - zhodi z ruky stit/zbrane/luky do baglu ?
- Evil´s curse - vacsie znizenie statov s extremly poisonom?
-Death hand - instant kuzlo ako mocne vysatie alebo daco ako VFP ignorujuce armor a DMG okolo 20, timer by mohol nahradzat timer nekro scrollov alebo obyc zvitkov
-novy sum - Bone curser - vytvori 150hp skeletona? - bude kuzlit iba VFP, harm, blesk a - staty prip mana drain?
-Satan´s flame - znici manu a staminu o 10 obidve?
s +25 kompletom / ancestralkou? by dostal nejaku ancient abilitu napr. silnejsie KVF o 5? alebo dake mocne VFP? 8)
- Bone catapult - zhodi nejake casti/cast brnka do baglu? :D

- nemohol by pouzivat EF scrolly


2. druh Grave master (viac na pvm)

- Nove summy obdoba magovskych elementov - nejaky superskeleton fighter rychly ako skel. war a dmg ako earth element
+ nejaky liche co by iba harmoval? - preberanie targetu na seba
- Bone wall - z vacsieho mnozstva by vytvoril bone wall ktory by nemal napr. ziadnu vydrz proti flusom ( bola by to obdoba 5 a 6. spell kruhu cize mensia spotreba many a rychlejsi cast ako EF ale zaroven pomalsie a drahsie ako wos)
-Bone rage - z nekro zvitkov by mohol summit este rychlejsie a este vacsie mnozstvo nekro sumy ( iba zombov a skeletonov popr. daco bez DMG s viac HP)
-cez summon by mal viac summov v zasobniku (namiesto 10 by mal 20?)
-nekro topko? alebo daco ... by mu dalo na nejaky kratsi cas imunitu proti nemrtvym tak ze by ho necastili ani neattackovali

-nemal by des mani, des sanct, VFP ani wis nox (VDS a rel wis ponechane)


3. druh - Ancient undead

Nekro by mohol morfnut do skeletona/licha? :)
-dostal by nejake specialne staty napr. 120 str 120 int a 80 dex ?
-Morf z ancestral casti by dal silnejsi morf a nejake kuzla navyse
- Bone wall - z vacsieho mnozstva by vytvoril bone wall ktory by nemal napr. ziadnu vydrz proti flusom ( bola by to obdoba 5 a 6. spell kruhu cize mensia spotreba many a rychlejsi cast ako EF ale zaroven pomalsie a drahsie ako wos)
- pri nejakych abilitach by mal imunu voci KVF / bleskom a pod.? 8)
-Dead bone - - premenil by sa daco ako do stone formy a bol by znehybneny a nesmrtelny na par sekund? :)
-Evil´s ressurection - kuzlo ako ress s rychlejsim timerom ? :P
- viac summov aj kal nox mani
- flesh harwester - z mrtveho tela by vysal zivot/manu/stamku
- bone stacker - z kazdeho tela co by zozral by dostaval nejake bonusove hp na vydrz, pri vyssom pocte pozranych tiel viac bonusov az do smrti

samozrejme nemohol by pouzivat jazditko, des mani, des sanct, wis nox a VFP

Aj tieto navrhy by som bral ako inspiraciu, to ze nekro by bol celkom uber na pvp, netreba tak brat. Su to len navrhy na nekrove zlepsenie, ja nevyhody moc vymysliet neviem iba vylepsenia 8)

Mage

1. Archmage
- Mal by moznost morfnut do draka/demona popr. inej formy bez naroku napr. archmagi casti alebo natrvalo
-WOS a EF by stalo menej regov
-menej summov cez kal xen
-Silnejsie sumy drakov a elementov
-Mal by intel boost? :)

-zrusene KVF


2. Elemental Summoner
- Najsilnejsie summy elementov
-mensia narocnost many a regov na elementy
-silnejsie TMR
-silnejsia DMG bleskov (o 5 napr.)
-nove summy cez kal xen napr. silnejsie hady a ich nemoznost sa navzajom mlatit
-mass IJS? :clap: :clap: :clap: ( ziadny extremny preboost, ale do dungu sa hodi :P)

-zrusene EF, KVF, Meteor

3. Evil´s Mind
-Silnejsie TMR
-Mensia narocnost many na KVF
-rychlejsi cast IJS
-Corp por - ignoruje armor a DMG bude zalezat od intelky (150int - 0 dmg ... 180 int - 30 dmg... 200 int 50 dmg? iba priklad :p )
-zruseny timer na zvitky - ano mohol by castit KVF zvitky zaradom 8)
-Satan´s precision - od urcitej intelky (ktoru bude mat s +25 robou a +25 kozenym kompletom) bude mat abilitku dead touch - instant kuzlo s timerom napr. 10 sekund a DMG 30 ignorujuca armor alebo instant Para
-Mind to Body - Premeni 20 many na 20 hp :clap: :clap: :clap: 8)

Zobrane EF, EF zvitky, ress zvitky, GH bude davat mensi heal ( iba 15? :P )

Samozrejme, chcelo by to vylepsienie ale napady mi uz dochadzaju, a nieco ubrat ma nenapada vobec :)

Warrior

Trochu ma napadlo vylepsenie:

1. Berserker

Specialny fighter na sekery Sekery - mino sekera, LBA, axe, hatcher, THA, flaming storma a pod. by mu pridavali 20 str a 10dex a mal by s nimi vacsiu dmg ako hocikto iny pripadne by s nimi mohol vyuzivat abilitu medal of berserker

Tak, mal by medal of berserker - Prida 10 str a 30 dex na urcity cas, zrychli utok a dmg so sekerami
Mohol by pouzivat golden medailon
-Heal nastaveny na 80% a mgr na 35%
-Sekery by pridavali 10% SW
1 rucne zbrane a stity by mali postih -10 str ?
Mal by abilitku - Charge of Power - na dalsi utok nemissne a prida daku dmg navyse, popr. nejaky specialny efekt - stalo by to napr. 10 zivotov (nieco ako war mystik do hracov)
-Mohol by nosit iba platy alebo iba chainy? :) tie chainy budu asi viac RP :p
-Ultimate slash- Na dalsiu ranu nemissne, zhodi supera z jazditka, nebude sa moct pohnut 1sec, zhodi mu zbran a stit a mozno nejaku 1 cast brnka a zrusi castovaci spell/bandu :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: 8) samozrejme odpovedajuci timer :)
-kuzla - sipka, svetlo, dexterita
Staty : 150 / 100 / 50 napriklad
( asi na PvP)

2. Minotaur
-Specialista na SW a Fenc zbrane - pridavali by mu 10 str 10 dex a 5% skillu
-Abilita Warrior´s blessing - prida na nejaky cas +30 str a +30 armor a -30 dex
-Kuzla - sipka, svetlo, STR
-Monster attack - na dalsi uder nemissne - monstru zobere 10% zivota? bude ho to stat napr. celu manu a 20hp a nejaky timer to bude mat ofc (nejakych 30s) :)
- MOZNOST nosit dvojrucnu zbran s lahkym stitom ? wooden, buckler, bronz, kite drevo a tak? :clap: :clap: :clap: :clap: 8)
Staty : 170 / 90 / 40
(skorej na pvm)

3. Rampage
Specialista na MF zbrane, ktore by mu pridavali staty a skilly, obyc zbrane by mal v normalke
-MF zbrane by boli este silenjsie? namiesto +9 by boli +15 ?
-Mohol by plate brnko aj heater
-Abilita - Horned Strike - Uder Dvojrucnou MF zbranou by davalo DMG a stunnlo by priseru hraca? tzn 1 sekundu bez Fyz a Magic. utoku a znehybneny ?
-conjure beast- vycaruje beasta? :) bude ho to stat full manu a 80 hp napr. a mozno MC, bude mat priserka vysoky armor a mensi DMG a vela HP
-Stunning throw- s jednorucnou zbranou by ju mohol hodit raz za 10-20s a davala by DMG ako +9 luk napr. :clap: :clap:
kuzla: sipka, svetlo, armor
-Staty 140 / 100 / 60

( taky mix :) )
Naposledy upravil(a) Strigwyr dne 29.02.2012 08:32:22, celkem upraveno 1 x.
Protokoll
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 87
Registrován: 30.11.2011 16:55:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Specicializace

Příspěvek od Protokoll »

prosimtě přemejšlíš ty taky u toho ?
Strigwyr píše: 1. Berserker
od kdy potřebuje povolaní s největší taktikou, skillem a nejlepšíma zbraněma zvýšit rychlost útoku, a item na miss?
přijde ti snad že máš malý dmg ?
rozdíl 35 a 30 magery neni rozdíl.
Strigwyr píše: 2. Minotaur
a paladina tu máme k čemu ?
Bejkal
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 228
Registrován: 13.11.2006 00:29:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Specicializace

Příspěvek od Bejkal »

Strigwyr píše:......
Neříkám, že všechny nápady jsou špatné. Některé by po zapracování mohly být zajímavé. Avšak koncepty celkově mi přijdou nezdařený.
Prvně si myslím, že aby člověk mohl něco k postavě vymyslet, měl by za ni hrát a znát její výhody. A splnit některé questy.
Čím více čtu různé specializace, tím více si přeji, aby snad žádné nebyli.
Persefona
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 108
Registrován: 10.04.2008 01:12:19
Kontaktovat uživatele:

Re: Specicializace

Příspěvek od Persefona »

Ohledně toho wara si nemyslim, že je třeba zavádět tuny nových itemů. Stačí v první řadě posílit ty, které už jsou a moc se nevyužívají. Například u jedné specializace posílit magic wood zbraně/štíty - klidně každý typ zbraně jinak... něčemu dát velkou rychlost (katana, club), něco by mohlo ignorovat armor(nějaká obouručka) atd.
Jiné specializaci může zase golden medailon dávat možnost brnění, nebo automaticky nějaký armor, případně delší výdrž jedné proměny.
Někde jinde se zase mohou upravit knightky, aby se zase chovaly jako speciální zbraně např. proti drakům, když už jsme ti rytíři a máme zachraňovat princezny.
Uživatelský avatar
Xan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1212
Registrován: 20.05.2007 16:04:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Specicializace

Příspěvek od Xan »

Jako nestačím se divit, co čtu, tady někomu fakt hráblo, jestli Mikiho klerové byly šity horkou jehlou, tak co je tohle, první co tě napadlo, tak si hodil mezi 3 specky, které mají samé plus a skoro žádné mínus. A fakt mě baví, ja si všude dávate jako ten "slabší" štít kite, aby to teda nebyl heater, tak dám kite:D
Warovi dávat spelly, aby si mohl nahazovat staty, přidávat mu furt něčím str apod a postih jen -5/-10, to je směšný, když teuton i iskariot pri pouzití něčeho, co by nosti neměl, dostane rovnou -20 str a -40 dex (na webu u uskariota ja -10 a -30 myslim, tzn na webu je chyba)...... doufám, že se z toho moc neujme
Uživatelský avatar
Stich
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 327
Registrován: 28.02.2009 17:34:10
Bydliště: Pri trhu
Kontaktovat uživatele:

Re: Specicializace

Příspěvek od Stich »

Strigwyr clerik vyzera zaujmavo. Ale ten mag sa mi moc nepaci ten Archmage v podstate nic nezyskal akurat ma menej summonov. Ele summoner si neviem predstavit v tazsom dungu bez EFiek nechal by som mu aspon zvitky (ale obmedzil ich vacsim timerom) a ta tretia specka je si myslim pekna.
Mate radi ptacky?
Uživatelský avatar
Xan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1212
Registrován: 20.05.2007 16:04:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Specicializace

Příspěvek od Xan »

Začíná se tu až moc překombinovávat a znovubjevoat, co už dávno existuje, doporučil bych místním aktivistům alespoň prjít weby ostatních shardů, ať si pročtou ability, ideálně ať si to vyzkouší a pak teprv něco píší...
Uživatelský avatar
Strigwyr
Dark Elegizer
Dark Elegizer
Příspěvky: 899
Registrován: 08.10.2007 22:24:56
Kontaktovat uživatele:

Re: Specicializace

Příspěvek od Strigwyr »

Bejkal píše:
Strigwyr píše:......
Neříkám, že všechny nápady jsou špatné. Některé by po zapracování mohly být zajímavé. Avšak koncepty celkově mi přijdou nezdařený.
Prvně si myslím, že aby člověk mohl něco k postavě vymyslet, měl by za ni hrát a znát její výhody. A splnit některé questy.
Čím více čtu různé specializace, tím více si přeji, aby snad žádné nebyli.
To co som len rozpisal, to je len taky zaklad nejakych veci, ktore by mohli byt zakomponovane do postav keby sa robili specializacie :)
Ono nemyslim vazne vsetky tie veci, iba davam ilustracny navrh, ze moznosti na specky je celkom dost, cize sa to moze kludne hocico s hocicim vymenit len dakedy dake nove originalne kuzlo alebo item je tazke vymysliet. Sice som vsetky postavy tak aktivne nehral, ani som nesplnil questy, ale pvp maga nekra by som vedel prepracovat naozaj dobre, ostatne len tak "naoko" 8)

Som za rozumnu debatu ked niekto napise pre proti a svoj navrh to som rad :) a nie nejaky Protokoll co vecne poucuje a svoje navrhy mu dako usli

Nejake itemy:
Som rozmyslal, ze este na DP nie je par itemov, ktore by mohli byt celkom fajn -

-Nieco ako mana kalich - premeni hp na manu a obratene
-Nejaky item na zvysenie DMG alebo attack speedu tu myslim ze ziadny taky nie je ale nie som si isty
(zrychlovatko by bol fajn item keby... A chains of stunning sa mi fakt paci dobra vec to je)
-Nejaky item na immortalitu - da nesmrtelnost na 1s, kto by vedel dobre casovat, by to vedel dobre vyuzit :)
-Nejaky zmrazovac (paralyzer) - nieco ako forma pary ktora sa neda zrusit na par sekund
-A chyba tu kuzlo na nicenie stamky co by bolo v pvp fajn :) popr. znizovanie stamky a many zaroven spolu
a tak dalej...

Nemam teraz zrovna vela napadov, mozno ze dakto bude mudrejsi :)
Stich píše:Strigwyr clerik vyzera zaujmavo. Ale ten mag sa mi moc nepaci ten Archmage v podstate nic nezyskal akurat ma menej summonov. Ele summoner si neviem predstavit v tazsom dungu bez EFiek nechal by som mu aspon zvitky (ale obmedzil ich vacsim timerom) a ta tretia specka je si myslim pekna.
Diky za uznanie a slusne vyjadrene :) ono tych PVM magov som nevedel dobre spracovat lebo mag je v PVM celkom dobry cize ma nenapada co take by som im pridal
Xan píše:blablabla.
Tak cakam tvoje excelentne navrhy tie najlepsie top navrhy podla ktorych sa 99% spravia specky - tak mozes mi napisat dik
Naposledy upravil(a) Strigwyr dne 27.02.2012 20:28:16, celkem upraveno 1 x.
Bejkal
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 228
Registrován: 13.11.2006 00:29:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Specicializace

Příspěvek od Bejkal »

Duchovní
Byl by to clerik se silným propojení mana/životy.
Mohl by určitý počet životů vyměnit za manu a obráceně.
Měl by abilitku za jednorázové přidání many za určitý čas.
dmg by mu nejprve bralo manu(nebo jen určité % by šlo z many) a až po té HP.Pokud někdo hrál diablo II. (energy shield)
Mohl by pouze svoji robu (žádné brnění),jen speciální roby, která by mu dávala armor

speciální předměty:hole a roby, --výhody u nošení dřevěných štítů(přidával by více AR než ostatním, nějaké str a dex)
-----nemusel by šlapat pasti
Uživatelský avatar
Strigwyr
Dark Elegizer
Dark Elegizer
Příspěvky: 899
Registrován: 08.10.2007 22:24:56
Kontaktovat uživatele:

Re: Specicializace

Příspěvek od Strigwyr »

Bejkal píše:Duchovní
dmg by mu nejprve bralo manu(nebo jen určité % by šlo z many) a až po té HP.Pokud někdo hrál diablo II. (energy shield)
This. 8) Ale vidim v tom jeden hacik, klerove IVM stoji neviem asi 12 many? a da 35+- hp? TZN ze vlastne ten stit by bol pekny napad, lenze bude to robit neplechu ked to niekto bude chceit minat len do urciten many a tak.. Neviem ako by som to spravil, este mozno tak, ze nieco ako "druhe ivm" ze ci za 15 many zacastis na seba "mana shield" ktory ta ubrani proti 40 fyzickej/magickej DMG a potom zmizne?...
Mihal
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 363
Registrován: 09.11.2006 14:00:11
Kontaktovat uživatele:

Re: Specicializace

Příspěvek od Mihal »

Ideálne by bolo, aby ked budu GMka robiť špecializacie nejaké nápady vybrali a konfrontovali to so skúsenejšími hráčmi čo tie postavy hrajú a majú ich ako tak zvládnuté. Príklad: Mám všetky postavy ale najčastejšie hravam necra poprípade z času na čas wara. Tak pri špeckách na Necra by som bol požiadaný o vyjadrenie sa k nim, hodnotenie kladov, záporov, možných zneužívaní, obchádzaní a globálny vplyv, poprípade nejaké postrehy, návrhy, pripomienky. Aby to nebolo len tak jednostranné, spustiť aj nejaku oponentúru alebo túto funkciu ponechať v rukách GM ... Je jasné, že každý svoje povolanie chce čo najviac vylepšiť a nič mu zobrať preto treba brat ohlad aj na tu oponenturu.
Uživatelský avatar
Strigwyr
Dark Elegizer
Dark Elegizer
Příspěvky: 899
Registrován: 08.10.2007 22:24:56
Kontaktovat uživatele:

Re: Specicializace

Příspěvek od Strigwyr »

Mihal píše:Ideálne by bolo, aby ked budu GMka robiť špecializacie nejaké nápady vybrali a konfrontovali to so skúsenejšími hráčmi čo tie postavy hrajú a majú ich ako tak zvládnuté. Príklad: Mám všetky postavy ale najčastejšie hravam necra poprípade z času na čas wara. Tak pri špeckách na Necra by som bol požiadaný o vyjadrenie sa k nim, hodnotenie kladov, záporov, možných zneužívaní, obchádzaní a globálny vplyv, poprípade nejaké postrehy, návrhy, pripomienky. Aby to nebolo len tak jednostranné, spustiť aj nejaku oponentúru alebo túto funkciu ponechať v rukách GM ... Je jasné, že každý svoje povolanie chce čo najviac vylepšiť a nič mu zobrať preto treba brat ohlad aj na tu oponenturu.
To by bol dobry napad, lenze ako som si cital navrhy ostatnych hracov tak ten kto co vymyslel, sa mu pacia jeho vlastne navrhy a bolo by to tazke skonzultovat s hracmi, pripadne keby sa to skonzultovalo s PVM hracmi, mohlo by sa aj s pvp hracmi.

Alebo par dni/tyzdnov pred zavedenim specializacii napisat do nejakeho extra topiku ze co daju co vezmu a nech sa naposledy vyjadria ludia, co sa do toho vyznaju este pred zavedenim

A po pravde, to ze "zobrat" niekomu nieco, si myslim, ze to ani nie je potrebne - Ano rang bol oslabeny a to znacne a po specke nic moc, ale ked si vezmes, tak vampovia - kazdy z nich dostal super veci (tremer a brujah) - boli naozaj dobre spracovany az na Gangrela, ktoremu sa nic nevzalo (nic rozumej co by mal dovod pouzit) ale pridalo sa mu na sile v pvp aj pvm o 300% vo vsetkych smeroch (keby chcel niekto vediet, to ako keby ste warovi zobrali moznost nosit magic wood zbrane, alebo invul boty.. asi daco take )

A este nazaver, ludia ktory si myslia ze nekrovi zobrat IJS, alebo take podobne veci, by sa k tomu radsej ani vyjadrovat nemali :P
Mihal
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 363
Registrován: 09.11.2006 14:00:11
Kontaktovat uživatele:

Re: Specicializace

Příspěvek od Mihal »

Strigwyr píše:
Mihal píše:Ideálne by bolo, aby ked budu GMka robiť špecializacie nejaké nápady vybrali a konfrontovali to so skúsenejšími hráčmi čo tie postavy hrajú a majú ich ako tak zvládnuté. Príklad: Mám všetky postavy ale najčastejšie hravam necra poprípade z času na čas wara. Tak pri špeckách na Necra by som bol požiadaný o vyjadrenie sa k nim, hodnotenie kladov, záporov, možných zneužívaní, obchádzaní a globálny vplyv, poprípade nejaké postrehy, návrhy, pripomienky. Aby to nebolo len tak jednostranné, spustiť aj nejaku oponentúru alebo túto funkciu ponechať v rukách GM ... Je jasné, že každý svoje povolanie chce čo najviac vylepšiť a nič mu zobrať preto treba brat ohlad aj na tu oponenturu.
To by bol dobry napad, lenze ako som si cital navrhy ostatnych hracov tak ten kto co vymyslel, sa mu pacia jeho vlastne navrhy a bolo by to tazke skonzultovat s hracmi, pripadne keby sa to skonzultovalo s PVM hracmi, mohlo by sa aj s pvp hracmi.

Alebo par dni/tyzdnov pred zavedenim specializacii napisat do nejakeho extra topiku ze co daju co vezmu a nech sa naposledy vyjadria ludia, co sa do toho vyznaju este pred zavedenim

A po pravde, to ze "zobrat" niekomu nieco, si myslim, ze to ani nie je potrebne - Ano rang bol oslabeny a to znacne a po specke nic moc, ale ked si vezmes, tak vampovia - kazdy z nich dostal super veci (tremer a brujah) - boli naozaj dobre spracovany az na Gangrela, ktoremu sa nic nevzalo (nic rozumej co by mal dovod pouzit) ale pridalo sa mu na sile v pvp aj pvm o 300% vo vsetkych smeroch (keby chcel niekto vediet, to ako keby ste warovi zobrali moznost nosit magic wood zbrane, alebo invul boty.. asi daco take )

A este nazaver, ludia ktory si myslia ze nekrovi zobrat IJS, alebo take podobne veci, by sa k tomu radsej ani vyjadrovat nemali :P

Ako hovorím, kto niečo navrhne nemal by sa k tomu vyjadrovať lebo nie je objektívny. A k PVP sa ako chceš vyjadrovať? Osobne si myslím, že špecky na pvp nie su potreba pre prskov, prsk má možností dosť a žiadna špecka pvp výrazne neohrozila teda okrem gangrela, ktorý má jazdítko zadarmo (2k MC nie je cena pri dnešnej cene koni) a nadčasovú dmg. A ten vamp s tym kúzlom čo dáva okamzity dmg a ignoruje ar či čo to robí je tiež relativne silné ale pre prska nie je výrazne nebezpečne aj ked ignoruje tušim aj ijs.
Uživatelský avatar
Strigwyr
Dark Elegizer
Dark Elegizer
Příspěvky: 899
Registrován: 08.10.2007 22:24:56
Kontaktovat uživatele:

Re: Specicializace

Příspěvek od Strigwyr »

Mihal píše:Ako hovorím, kto niečo navrhne nemal by sa k tomu vyjadrovať lebo nie je objektívny. A k PVP sa ako chceš vyjadrovať? Osobne si myslím, že špecky na pvp nie su potreba pre prskov, prsk má možností dosť a žiadna špecka pvp výrazne neohrozila teda okrem gangrela, ktorý má jazdítko zadarmo (2k MC nie je cena pri dnešnej cene koni) a nadčasovú dmg. A ten vamp s tym kúzlom čo dáva okamzity dmg a ignoruje ar či čo to robí je tiež relativne silné ale pre prska nie je výrazne nebezpečne aj ked ignoruje tušim aj ijs.
No tak k pvp by sa teda trebalo tiez vyjadrit po pravde, a bohuzial - v dnesnych casoch prsk uz nie je dostatocne silny - kazde povolanie sa zlepsuje - dostava nove veci a podobne..
Prsk bol silny, ked ludia boli lamky a ani sa nebandili ked ich niekto KVFkoval, teraz to takmer kazdy vie hrat a zabit niekoho za prska sa jednoducho neda aj ked si skiller. A preto ze kedysi si niekto solol prska 3 ludi tak si teraz vystrasene lamky myslia, ze je stale mooc silny...
A v dnesnej dobe, ani nehovorim ako sa beha PvP - to uz nie je PvP - zostava v blue v cove - z 10 ludi je to 3x kler, 2x vamp, 2x war, 1x pal, 1 mag a 1 nekro a To zarucene poviem, ze taketo trapne zostavy sa v PvP nikdy neobjavovali ale az poslednu dobu, lebo uz sa ani nikomu neoplati hrat prska lebo je slaby proste, KVF za 40 DMG co ubandis jak nic, mas rr, salat, medailon , IVM vsetko proste a prskovi (ak to niekto vie) dojde mana za 30 sekund a potom ma uz len kazdych 20 sekund 70 many to s tym teda moc neublizi a ano viem dobre o com hovorim
Irto
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 208
Registrován: 16.10.2011 11:28:22
Kontaktovat uživatele:

Re: Specicializace

Příspěvek od Irto »

Strigwyr píše: A po pravde, to ze "zobrat" niekomu nieco, si myslim, ze to ani nie je potrebne - Ano rang bol oslabeny a to znacne a po specke nic moc, ale ked si vezmes, tak vampovia - kazdy z nich dostal super veci (tremer a brujah) - boli naozaj dobre spracovany az na Gangrela, ktoremu sa nic nevzalo (nic rozumej co by mal dovod pouzit) ale pridalo sa mu na sile v pvp aj pvm o 300% vo vsetkych smeroch (keby chcel niekto vediet, to ako keby ste warovi zobrali moznost nosit magic wood zbrane, alebo invul boty.. asi daco take )

A este nazaver, ludia ktory si myslia ze nekrovi zobrat IJS, alebo take podobne veci, by sa k tomu radsej ani vyjadrovat nemali :P
Maš recht ja bych dal nekrovi dolu heal aspoň o 15bodiku max 45. Proč bylo 12nekru a jen 2magove na PVP turnaji? Maš sniženi statu což je mocný spell tvoje navrhy nekra jsou fakt ftipne NEKRO JE NEJSILNĚJŠÍ PVP CHAR je NEJLEPŠI SOLO FARMA CHAR. Proč? Ok ja bych mu dal i na bandu timer bandu jednou za 20s GH zežere manu.

Fascinuje mě tvoje navrhy :
Blood Silence - - Fizzlo by to protihracovi castujuci spell (napr. KVF) HAHAHa to mysliš važně?
- Disarm - zhodi z ruky stit/zbrane/luky do baglu ? Super ranger natahne šip chce vystřelit a ty šup mu luk do baglu a KVF ze svitku co mi je platne že to nahodim makrem z5 když mezi tim než znova vystřelim mě daš 3 spelly a ležim? U wara a pod ti to zde take už někdo napsal
- Evil´s curse - vacsie znizenie statov s extremly poisonom? Super ftip neměl tam byt deadly ?

atd..


Pokud ty rozumiš PVP tak se nezlob tak možná jak koza petrželi protože toto neni PVP char toto je One man show imba char jenž nema žadne riziko umrti. Sundal bych vam armor na 10 max. Sundal bych vam heal. Zakazal heal poty. At vam zežerou staminu když ho vypijete nebo manu.

v PVM omezeni healu u nekra bude tižené stíženi a aspoň boost clerika kterej fakt bude muset se o ty prsky starat jak to dela i ted. V PVP se radobi mastri budou muset rozmyslet jak na to..



BTW uprava ostrostrelce.
Udělal bych LC kuš jenž bude mit rychlost elveno bow bude davat do skillu jen +10 tac/arcery dmg bude davat cca 10-20hp ale každým vystřelem da paralizu. Ofc bude střilet i za běhu.

Prosim prosim mocné gm buďte tak hodní udělejte mi radnost vždyť chudak ranger v tom PVP nema žadnou šanci proti těm zlejm klukum s Kal Vas Flame IJS a ja nevim čim :p
Mihal
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 363
Registrován: 09.11.2006 14:00:11
Kontaktovat uživatele:

Re: Specicializace

Příspěvek od Mihal »

Strigwyr píše:
Mihal píše:Ako hovorím, kto niečo navrhne nemal by sa k tomu vyjadrovať lebo nie je objektívny. A k PVP sa ako chceš vyjadrovať? Osobne si myslím, že špecky na pvp nie su potreba pre prskov, prsk má možností dosť a žiadna špecka pvp výrazne neohrozila teda okrem gangrela, ktorý má jazdítko zadarmo (2k MC nie je cena pri dnešnej cene koni) a nadčasovú dmg. A ten vamp s tym kúzlom čo dáva okamzity dmg a ignoruje ar či čo to robí je tiež relativne silné ale pre prska nie je výrazne nebezpečne aj ked ignoruje tušim aj ijs.
No tak k pvp by sa teda trebalo tiez vyjadrit po pravde, a bohuzial - v dnesnych casoch prsk uz nie je dostatocne silny - kazde povolanie sa zlepsuje - dostava nove veci a podobne..
Prsk bol silny, ked ludia boli lamky a ani sa nebandili ked ich niekto KVFkoval, teraz to takmer kazdy vie hrat a zabit niekoho za prska sa jednoducho neda aj ked si skiller. A preto ze kedysi si niekto solol prska 3 ludi tak si teraz vystrasene lamky myslia, ze je stale mooc silny...
A v dnesnej dobe, ani nehovorim ako sa beha PvP - to uz nie je PvP - zostava v blue v cove - z 10 ludi je to 3x kler, 2x vamp, 2x war, 1x pal, 1 mag a 1 nekro a To zarucene poviem, ze taketo trapne zostavy sa v PvP nikdy neobjavovali ale az poslednu dobu, lebo uz sa ani nikomu neoplati hrat prska lebo je slaby proste, KVF za 40 DMG co ubandis jak nic, mas rr, salat, medailon , IVM vsetko proste a prskovi (ak to niekto vie) dojde mana za 30 sekund a potom ma uz len kazdych 20 sekund 70 many to s tym teda moc neublizi a ano viem dobre o com hovorim
No kedysi ludia nevedeli hrať ale zlepšili sa, tak je teraz rada na prskoch aby sa zlepšili natolko aby strhli výhodu na svoju stranu. A rozdiely sa proste znižujú. Kedysi bolo Porsche najrýchlejšie a v dnešnej dobe pomaly zaostáva je to proste bežný vývoj ... A popravde mi povedz, ako ťa taký war, pal v pvp ohrozí? Kým sa k tebe dostane musí sa začať braniť a bandiť aby nezomrel. A cove PVP nie je 1 vs 1 ale 5 pk prskov proti iným charom. Aj ked je tych charov 6 a 5 organizovaných prskov sa dohodne na jednom targete treba cler, tak ten cler 2OOhp za 2 sec. neustoji ani keby chcel ... a zrazu je to 5 vs 5. To, že dnešná úroveň PKčiek je podpriemerná je chyba tých PK a nie nastavenia ...
Odpovědět