Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
ked uz si acar vedel o tom afk clovekovi na konci dc, nemohol si ho hodit mimo dung a dat nam nejakym sposobom na vedomie ze tento sposob hrania pk nieje ziaduci? hodit nam len tak hellbeastov pod nohy je urcite zabavnejsie ale svoj ucel (aby sa tymto sposobom nestrazili dungy) to splnilo az tu na fore ked si to po nasom strasne nezmyselnom a neopravnenom brekote ozrejmil.
keeper: mile ze "najnormalnejsi" (rozumej ze za to pk aj skutocne niekoho stretnem a zabijem) sposob hrania je ten kt si tu napisal. zial rly mi to tak vacsinou pripada...
bereg: sice si krasne vymenoval dungy ku ktorym sa da lahko dostat. polovicu z toho je ale zvacsa nemozne dobehnut. vravis ze co to je za argument me se nechce... keby trval resp druheho (toho co sa respne po modrej vyprave) hlidace cca tolko, co trva normalnej (napr mag+neger na tk sa ako normalna grupa neberie) vyprave vybit miestnost/i pred nim, tak by to bolo ok. keby tvoja uspesnost dungov zavisela na tom aby si ho presiel za nejaky casovy limit (kym modraci neprejdu rewardou) a do toho casoveho limitu sa ti musi zmestit respawn hlidacov (a to sa malokedy stane) tak by si na to pozeral mozno inak. obzvlast ked si to x krat skusil a ked sa ti to z x=10 uspesne podari tak 1 krat.
pk su sucast dp. sucast hrania pk na dp je aj strazenie pokladov od vykradacov. sucastou strazenia pokladov od vykradacov je miziva pravdepodobnost uspesnosti a vela premarneneho casu kedy chceme hrat, ale system nam to moc neumoznuje.
a ked uz som tu tak krvavy novy rok ^^
keeper: mile ze "najnormalnejsi" (rozumej ze za to pk aj skutocne niekoho stretnem a zabijem) sposob hrania je ten kt si tu napisal. zial rly mi to tak vacsinou pripada...
bereg: sice si krasne vymenoval dungy ku ktorym sa da lahko dostat. polovicu z toho je ale zvacsa nemozne dobehnut. vravis ze co to je za argument me se nechce... keby trval resp druheho (toho co sa respne po modrej vyprave) hlidace cca tolko, co trva normalnej (napr mag+neger na tk sa ako normalna grupa neberie) vyprave vybit miestnost/i pred nim, tak by to bolo ok. keby tvoja uspesnost dungov zavisela na tom aby si ho presiel za nejaky casovy limit (kym modraci neprejdu rewardou) a do toho casoveho limitu sa ti musi zmestit respawn hlidacov (a to sa malokedy stane) tak by si na to pozeral mozno inak. obzvlast ked si to x krat skusil a ked sa ti to z x=10 uspesne podari tak 1 krat.
pk su sucast dp. sucast hrania pk na dp je aj strazenie pokladov od vykradacov. sucastou strazenia pokladov od vykradacov je miziva pravdepodobnost uspesnosti a vela premarneneho casu kedy chceme hrat, ale system nam to moc neumoznuje.
a ked uz som tu tak krvavy novy rok ^^
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
wizzy to si asi trosku pletej pojmy s dojmy, kdyby jsme tam chytli aspon kazdou 10 tak by se to horko tezko vyplatilo, ale ono jich nechodi tolik pri 100 hracich na servu. A kdyz uz na vypravu narazis tak to neni 100% uspech. To ze jste za mamony pojizdeli kdyz bylo 2x tolik lidi je hezky, ale asi by jsi mel zase lognout red a zkusit neco dobehnout, trebas takovy tk, cove, shame, yomo nebo muzes jit špízlovat fanatiky...enjoy.A myslis ze hated dungy neobihaj? To jako vzdycky k nam na mapu prijde nejakej praskac, rekne nam o vyprave a zase si jde po svych ? nebo jak myslis ze ty dungy zjistime?Wizzy píše: píše ...
A k ze v dungu nebyl pal pripravenej na tezsi pvm.. a co? proč by měl do drowu, běžně tam hellbeasti neskacou. Ty kdyz pujdes harvit nekam na hb, tak u sebe taky neponeses packa s nesmyslama, a je to logicky vid. protoze nikdo nepredpoklada ze se tam neco takovyho muze objevit.
Jo a nevidim uplnej rozdil mezitim jestli nekdo kempne na zacatku dungu nebo na konci, kdyz maji modraci(podle tebe featurku) v tom, ze vidi na poklad od prvni mistosti, tak proc by todle nemohlo byt jako riziko.
-
- Undead Scriber
- Příspěvky: 668
- Registrován: 28.09.2006 14:52:49
- Bydliště: jak se to hodi
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
Jsem rád že si mi to objasnilAcarus píše:Pokud ty ne, tak ja ano. Kazdy kdo si zkousel hrat se spherou zjistil, ze doba spawnu mosntra je zavisla na case ulozenem v promene morex a morey, kdy tyt hodnoty jsou minimalnicas a maximalni cas *60 v sekundach, kdy se ma monstrum spawnout, ale jelikoz sphere naumi poznat fakt ze prave sem se vyspawnil tak zastavim timer a hle umrel sem pustim timer z intervalu {morex;morey} a delala si to po svem tak ze dobehne timer z intervalu {morex;morey} => chceck hle je to mrtve nebo neni, je li mrtve udelam noveho moba neni tak vyberu cislo z intervalu {morex;morey} a pocitam si dal. Takze se mohlo stat ze zabiju moba a hle timer je 10 == mob se respne po 10s. Naprosta ignorace nastaveni spawnu se tomu rika. Proto se rika, ze lze cekat na na jeden resp pote protoze uz tika nejaky ten cas z toho intervalu intervalu {morex;morey} a my vime, ze to je mala pravdepodobnost, ze to bude prave morey*60. Proto Balt pred x mesici mozna i nejaky ten rok, nastavil na hladane dvere to ze dycky toho hlidace to resetlo jakz takz do spravnych koleji, spis vic nez min. Coz se nyni pri teto uprave muze odmazat, a dat tam skutecna cisla ... takze k tomu asi tak...Raynor píše:Moji milý hejtyd :-*
Odpustě mi ten vulgarismus ale nebylo by mnohem jednoduší se na to dépé nebo ještě lépe na celou uo vysrat? :p
edit:
Takovéhle návrhy už tu na foru padaly či nějaké podobné ale pokažde byly umassovány brečícími posty ublížených modráku.Reset spawnů s tím nemá co dělat imho. Nevidím tam souvislost.
oot:Uz dlouho sem neslysel od pvp hracu, obecne i hracu, nejaky konkretni konstruktivni napad jak danou problematiku resit. Vzdycky je to jen o tom sasku bav nas nejak nebo .... a nebo to vymysli sam.

Tak teď máš možnost s tím hýbat a nastavit to tak aby si i pk přišli na své.Konstruktivní nápad tu máš od Wizzyho k tomu už není co víc dodat.Stačí už jen chtít.Po přečtení těch šesti stran to bude hádám problém
Správce charity válečníků
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
Nebehali jsme zas tak davno aby hracu bylo 2x vic, bylo jich +-10 stejne jako tedka, s tim ze byli i PK Runy. V TK je max o jedny blokovaci navic, v Shame jestli jsou dvoje blokovaci dvere v celym dungu tak je to moc. Cove ani Yomo se vubec nezmenili, takze mi ver ze ano zkouseli jsme si je dobihat. Jedina zmena muze bejt skutecne jen v tom (jak bylo ted o post vys napsano ze bude asi i zruseno) ze otevreni dveri prodlouzi timer na spawn. To ze nemate cas obihat dungu jste tu ale psali vy, dokonce me tu snad nekdo i loloval za to posty.
Tak na HB zrovna asi ne, ale na pojezdy jsme vsichni tyhle zakladni PvM veci tahali.
Tak na HB zrovna asi ne, ale na pojezdy jsme vsichni tyhle zakladni PvM veci tahali.
- Dudek
- Undead Scriber
- Příspěvky: 601
- Registrován: 08.09.2006 13:23:43
- Bydliště: Papučárna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
Asi jeste porad nechapu, jak to bylo, ale mam ten pocit, že kempil na konci, pak prolezl ven a doběhli to ze začatku, to je asi celej ten problem, kdyby jako cela grupa kempili na konci a cekali na vypravu, tak dostanou polena za kempeni pokladu a ne za tohle. Proste zase obesli nastaveni uplně stejně jako predtim, jen s drobnym rozdilem ze netrackovali z mista kde trackovana skupina vubec nebyla, ale "trackovali" z mista, kde skupina jeste nebyla, ale pak pribehli ze strany, kde uz byla. Z myho pohledu je to uplne stejny zneuziti nastaveni a vsechny kecy okolo jsou mimo. Pakliže se mnou nesouhlasite je to Vaše věc.
... by mě zajímalo, proč píšu chvilku s diakritikou, a chvilku bez..
... by mě zajímalo, proč píšu chvilku s diakritikou, a chvilku bez..
Já neříkám nic, ale na moje slova dojde...
Kdo jinému jámu kopá, je u něho na brigádě...
Kdo jinému jámu kopá, je u něho na brigádě...
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
Tak oni jsou docela problem i jedny blokovaci dvere...v TK kde ma lsn resp. hodinu a pul je to zrovna docela problem. V tomdle staro/novym shamu se zakazem trackingu zjistis taky kulovy kdo tam je, tedy kdyz nebudes mít štěstí a nepolezes tam kazdych 5 minut. Yomo kde mas resp pres hodinu, a o dalsich vecech v tom dungu ani rikat nebudu, a stounky v cove jsou taky celkem na obtíž.Wizzy píše:píše..
Nevim jak vy, ale my ty pojezdy chodime docela pravidelne, tak asi vime kolik vyprav nam utece a kolik jich chytnem. A to co vyprava stravi v dungu je pomalu ekvivalentni k tomu co my stravime hlidanim...
A k tomu ze jste nebehali tak davno.... 01.12.2007 23:00 posledni vec u vas na webu, pravda, 3 roky zpet. Podle me to neni tak malo, to asi nebyl rozdil +- 10
Naposledy upravil(a) berny dne 31.12.2010 00:53:30, celkem upraveno 1 x.
- Sir Artuhr
- Trhovec
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 07.09.2006 18:41:42
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
Proste tu hru budete hrat tak, jak chteji GM!! Tady neni cas na tvoreni vlastni zabavy!!
-
- Paper Elemental
- Příspěvky: 390
- Registrován: 11.02.2010 15:57:21
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
První věta je snad jasná. Druhá je špatně, chybí ti tam "pouze" a "na úkor ostatních".Sir Artuhr píše:Proste tu hru budete hrat tak, jak chteji GM!! Tady neni cas na tvoreni vlastni zabavy!!
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
na ukor ostatnich myslis sebe a svou bandu mobaru?
-
- Undead Scriber
- Příspěvky: 668
- Registrován: 28.09.2006 14:52:49
- Bydliště: jak se to hodi
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
Tím že jdete dung je obsazen a nemůže tam jít jiná pvm banda a to je kažení hry a to úmyslné.
Nemluvě o tom že když vyberete poklad tak ho nebude mít další výprava a to je kažení hry a to úmyslné.
Modráci jste prasata!
Nemluvě o tom že když vyberete poklad tak ho nebude mít další výprava a to je kažení hry a to úmyslné.
Modráci jste prasata!
Správce charity válečníků
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
Vy porad melete to same, jen pojez pojez pojezd, vzdyt vam ani nejde o to PVP, jste k smichu 
Zakazat PVP v dungach a bylo by vyreseno takovych problemu.
Proste 10 lidi kazi hru dalsim 90 lidem, kdyz by nic gmka nedelali, tak by ste tu taky mozna nemeli koho dobihat.

Zakazat PVP v dungach a bylo by vyreseno takovych problemu.
Proste 10 lidi kazi hru dalsim 90 lidem, kdyz by nic gmka nedelali, tak by ste tu taky mozna nemeli koho dobihat.
Guildmaster of Templars
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
- Sir Artuhr
- Trhovec
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 07.09.2006 18:41:42
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
Anebo konecne prestat brecet. Naucit se aspon zaklady PvP, coz na ubraneni proti vetsine pk naprosto staci.Ducky píše:Vy porad melete to same, jen pojez pojez pojezd, vzdyt vam ani nejde o to PVP, jste k smichu
Zakazat PVP v dungach a bylo by vyreseno takovych problemu.
Proste 10 lidi kazi hru dalsim 90 lidem, kdyz by nic gmka nedelali, tak by ste tu taky mozna nemeli koho dobihat.
-
- Undead Scriber
- Příspěvky: 835
- Registrován: 24.09.2006 22:56:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
resp LSNka je tak dlouhý že když výpravu nechytneš před dveřma od LSN (jakože se zkoušelo tolikrát a v podstatě nechytneš (ano jednou z osmi pokusů se zadaří že chytneš nbiky viz post výše)) tak už je nechytneš do konce dungu ač si je trackoval na mostěWizzy píše: V TK je max o jedny blokovaci navic
mno a takhle se dá pokračovat u většiny dungů

Lepší lama kamarát ako skiller debil ;)
[Hated] je totiž něco jako sociální stigma.
-Posledním stupněm závisti je nenávist-
Filjins: Ty jo driv sem vypinal UO protoze proti me bylo moc lidi, tedka vypinam UO protoze neni ani hrac...
[Hated] je totiž něco jako sociální stigma.
-Posledním stupněm závisti je nenávist-
Filjins: Ty jo driv sem vypinal UO protoze proti me bylo moc lidi, tedka vypinam UO protoze neni ani hrac...
-
- Paper Elemental
- Příspěvky: 390
- Registrován: 11.02.2010 15:57:21
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
Lituju vás, máte to strašně těžké. Neplačte prosím, zrušíme sbírky pro NB (stejně žádní nejsou) a uděláme sbírky pro PK. Přeci jen, my modráci hromadíme mamon z těch pokladů tak snadno a není třeba na to nic umět, že si můžem dovolit nějaký ten akt milosrdenství.
Teď trochu vážně - vůbec by nebylo třeba zakazovat pvp v dungu, ono by úplně stačilo zakázat vzájemný loot v dungu (třeba vyjma guildy) a hned by se vidělo nakolik jde těm slavným "ekonomiku_shardu_chráníme" PK o PvP (hehe) a nakolik o snadný zisk
Teď trochu vážně - vůbec by nebylo třeba zakazovat pvp v dungu, ono by úplně stačilo zakázat vzájemný loot v dungu (třeba vyjma guildy) a hned by se vidělo nakolik jde těm slavným "ekonomiku_shardu_chráníme" PK o PvP (hehe) a nakolik o snadný zisk

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
Nebo zakazat komplet lootovani, aby bylo videt kdo hraje pro mamon a kdo chodi do dungu za zabavou.
- Morlith
- Pencil Master
- Příspěvky: 432
- Registrován: 09.09.2006 16:30:45
- Bydliště: kde bolo tam bolo, no tu to nebolo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
si hral pvm dost dlho na to aby si vedel jak to je kamarade...Sir Artuhr píše:Anebo konecne prestat brecet. Naucit se aspon zaklady PvP, coz na ubraneni proti vetsine pk naprosto staci.Ducky píše:Vy porad melete to same, jen pojez pojez pojezd, vzdyt vam ani nejde o to PVP, jste k smichu
Zakazat PVP v dungach a bylo by vyreseno takovych problemu.
Proste 10 lidi kazi hru dalsim 90 lidem, kdyz by nic gmka nedelali, tak by ste tu taky mozna nemeli koho dobihat.
ale suhlasim s duckym, akurat potom sa bude cakat pred dungom, ovsem aspon ho neskoncite v polovici...
snivaj dalej, no nepredstavuj si, ze sa vsetko splni
- Sir Artuhr
- Trhovec
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 07.09.2006 18:41:42
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
Praveze hral a hraju a za celou tu dobu me pojeli pk tak 10krat 20krat by oko. A to pocitam i pripady, kdy teda jako uplne nepojeli, ale museli jsme kopnout,takze dung nedosli. Jinak stacilo nezmatkovat,trosku se zkoncentrovat a nenechat se pojet driv strachem z pk, nez pak tema pk samotnyma.
Re: Drow City
Tak to mě řekni za jakým jiným účelem tam stoji to mě zajíma:)Wrall Nightmare píše:Ano, odlognuti u pokladu je proti pravidlum, to je jasny, ale proc i pouhe stani u nej? Zadne GM prece nedoplni poklad, kdyz vidi, ze u nej stoji hrac, ne? Z toho vyplyva, ze ten hrac tam stoji za asi trochu jinym ucelem. A kdyz tedy nepouziva tracking, jake pravidlo porusuje? Jenom to, ktere si ted zrovna vycucas z prstu?Acarus píše:Hlidani pokladu zda do nej gm neco hodi, at uz lognoutnout ci afk--zdajici se byt postavou zakazane je.
Ochcavani nastaveni serveru taktez tolerovano nebude.
Re: Drow City
1) Jasný už vidím jak jdeš raději na quest misto pojezdu třeba výpravy v Pride.Otec Z Nebes píše:No nemá smysl se tu o cokoliv hádat, ale dal bych pár příkladů k zamyšlení...
1) Pk dungy nepojíždí (aspoň velmi zřídka) když se jim někdo (Gm) věnuje formou kvestu nebo jiné zábavy
2) Dokud byl starej Vadzasiah system, tak pk harvili itemy (opet misto obihani se zabavili jinak) a pak chodili na vaška..
3) Nějaký možný dosažitelný cíl (item/jezdo/rare) pro pk formou plnění něčeho by taky zaměstnal ty hráče jinak.
--> tohle se vztahuje hlavně k tomu, že hodně hráčů z hated nehraje nebo ani nemá modré postavy, a tak je to pro ně jediná možnost zíksatt něco na sebe tím že někoho pojedou. (až tu bude zas někdo křičet že si tu cestu vybral sám, tak je to směr hry kterej by si zaloužil stejnou podporu jako ten co hrajete vy)
Celý co tím chci říct, že nemůžeš přehazovat vinu jen na jednu stranu. Hádat se tu o tom že modraci hlídají dungy za duchy, pak tu blejou bobky že tam můžou stát že čekají na ress bez těla apod, to nikoho nevzrušuje :p (pravda jednou za půl roku se exemplárně někdo potrestá)
2) Rare jezdo... nechápu proč by měl být nějakej ukol pro PK na rare jezditko, když není ani pro ostatní hráče aneb začni chodit dungy a možná nějaký ráre jezdítko získaš tak jako ostatní hráči.
3) Modráci v duchovi je to pravda, že stávají v duchovi a sem tam někoho i gm potrestaj, ale na druhou stranu kolikrát vy jste ochcali server a gm vas za to potrestali ??
Re: Drow City
To tě ale vůbec nemusí zajímat, nic proti pravidlům to není. To že to laguje server je jen pouhej výmysl ze strany GM, aby měli záminku nás potrestat. Nebo hlídání nb modrákem v dungu výpravu snad nelaguje server, když tam stojí?Aken píše:Tak to mě řekni za jakým jiným účelem tam stoji to mě zajíma:)Wrall Nightmare píše:Ano, odlognuti u pokladu je proti pravidlum, to je jasny, ale proc i pouhe stani u nej? Zadne GM prece nedoplni poklad, kdyz vidi, ze u nej stoji hrac, ne? Z toho vyplyva, ze ten hrac tam stoji za asi trochu jinym ucelem. A kdyz tedy nepouziva tracking, jake pravidlo porusuje? Jenom to, ktere si ted zrovna vycucas z prstu?Acarus píše:Hlidani pokladu zda do nej gm neco hodi, at uz lognoutnout ci afk--zdajici se byt postavou zakazane je.
Ochcavani nastaveni serveru taktez tolerovano nebude.

Kdysi TLUPA a teď HATED 8-)
Gogo píše: Podla mna ked chcu hated pojazdovat desp nech to robia jak kovaren..