Stity
Re: Stity
Klidne by to mohlo vyresit specializace charu ...
Re: Stity
Nejjednodussi reseni: zvyseni dmg dvouruckam. Ubranim dmg jednorucek by hranicilo s mizivou dmg obecne a zabilo by je to v pvp...
Re: Stity
Neresime, zde problem 1h vs 2h zbrani, najdeme si zde jiste klady a i zaporo pro pouziti danych zbrani v urcitych situacich.
Warrior bezstitovou variantu ma.
Par napadu jak to udelat jinak, nez sem zamyslel tu bylo ... ono sahnout jen na AR a nekompenzovat to rekneme u mene vyuzitelnych stitu k jejich zatraktivneni je hloupost zda se.
Zajimavy Skuhryho napad, kdy by se snad mozna naslo vyuziti pro nepouzitelne momentalne stity jako je metal, buckler ( nepocitam necra na staty )Bonusy do Taktiky/str/bojovek, hlavne ne primarne do int,dex - to uz cloveka nevytrhne:
heather - velky ar, maly bonus do neceho
kite - mesni ar, vetsi bonus do neceho
kulaty - maly ar, velky bonus do neceho
nejaka takovahle posloupnost.
Kazdopadne je to velke sousto a moc prace + dalsi orgie pri x mesicnimu "ladeni" a rvani lidi
Podle meho mozna heather ano vzhledem k velikosti, ale kdyz uz se za nej schovas tak bud neudelas ani krok a jsi v obrannem postaveni a nebo se na nem muzes nechat poslat domu.to Acar: osobne by som povedal ze Ar stitov by mal tvorit az 50% brnka ale ak sa neche hybat s armormy brnenia tak nastavenie 25-30% bude najvhodnejsia.
Riesenie typu heater -str, zatial co nizssie stity +str, to by trosku rozhadzalo system imho, neviem ci je ziadane znizovat armor a zaroven posilovat str (u najnizsich by to bolo zajimave ale zas nekro...)
Nelze nascriptit.Ovsem bych zavedl neco jineho, coz je mozna scriptove neproveditelne a to je rychlost jezditek. Pri heateru by Llama nesla pouzit, kun by sel krokem, mustove krokem a zosti by bezeli normalne...
Jasne Wlerne zmente cokoliv co nepouzivam ja a bude vse v poradku.Jinak s bonusy bych souhlasil, ale nepostihoval bych heater... Nejak si nedokazu predstavit clerika bez heateru ) a to by mi prislo divnejsi, nez kdyz by mel v ruce misto zbrane spell book )
Ano taky, ale u klerika si nedokazu moc dobre predstavit vetev bez stitu moc, i kdyz.Klidne by to mohlo vyresit specializace charu ...
Warrior bezstitovou variantu ma.
V PvP je to sumak, tam bych klidne zbranim obecne zvysil damage, ale v PvM uz takova dmg jako nektere zbrane maji paseku obcas dela nepeknou. Ale tam je to taky dost o kvantite lidi. Cesta prihozenim DMG 2h neni dle meho optimalni.Nejjednodussi reseni: zvyseni dmg dvouruckam. Ubranim dmg jednorucek by hranicilo s mizivou dmg obecne a zabilo by je to v pvp...
Par napadu jak to udelat jinak, nez sem zamyslel tu bylo ... ono sahnout jen na AR a nekompenzovat to rekneme u mene vyuzitelnych stitu k jejich zatraktivneni je hloupost zda se.
Re: Stity
Zajímavé nápady - vím, že to, co navrhnu já by asi bylo trnité, ale zkusím to.
Ze zkušeností z šermu - čím menší štít - tím méně zásahů vykryje, jeho nositel schytá větší damage - tedy v UO víceméně ošetřeno ARMOREM.
Čím VĚTŠÍ štít, tím težší je jej držet a po nějaké době po silném zásahu vůbec udržet.
napadají mě cesty:
A) každý zásah do štítu by ubíral staminu. Čím větší štít, tím více staminy dolů.
B) každý štít by mohl mít něco jako paměť zásahů, potažmo šanci na shození. - viz abilita goblin mutanta, který shazuje zbraně a štíty. Opět, čím větší štít, tím větší šance, že mi ho mob shodí a já dostanu plnou ránu...
Nebo extra - čím menší štít, tím obratnější a dá se použít i ofenzivně - nevím, jestli by to šlo nascriptovat, ale co kdyby u menších štítů (samozřejmě v závislosti na velikosti skillu parrying) byla šance vrátit část dmg útočníkovi?
Ze zkušeností z šermu - čím menší štít - tím méně zásahů vykryje, jeho nositel schytá větší damage - tedy v UO víceméně ošetřeno ARMOREM.
Čím VĚTŠÍ štít, tím težší je jej držet a po nějaké době po silném zásahu vůbec udržet.
napadají mě cesty:
A) každý zásah do štítu by ubíral staminu. Čím větší štít, tím více staminy dolů.
B) každý štít by mohl mít něco jako paměť zásahů, potažmo šanci na shození. - viz abilita goblin mutanta, který shazuje zbraně a štíty. Opět, čím větší štít, tím větší šance, že mi ho mob shodí a já dostanu plnou ránu...
Nebo extra - čím menší štít, tím obratnější a dá se použít i ofenzivně - nevím, jestli by to šlo nascriptovat, ale co kdyby u menších štítů (samozřejmě v závislosti na velikosti skillu parrying) byla šance vrátit část dmg útočníkovi?
- Lucky
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1350
- Registrován: 07 zář 2006 18:28
- Bydliště: plz - eň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stity
A zas je z toho wowko namisto ultimy, aneb clerik bez stitu alá retard
Jak muze bejt pro wara napr tezky drzet shield? Dyt je to je chodici masa svalu posledni co ho trapi je ze drzi nakej shield...
Hmm prihozeni dmg obouruckam .. ta prectava je pomerne zajimava ted uz by dusk daval ik vsemu úja. Tedy z pohledu pvp.
Skuhry to vystihl docela dobre zda se ...
Jak muze bejt pro wara napr tezky drzet shield? Dyt je to je chodici masa svalu posledni co ho trapi je ze drzi nakej shield...
Hmm prihozeni dmg obouruckam .. ta prectava je pomerne zajimava ted uz by dusk daval ik vsemu úja. Tedy z pohledu pvp.
Skuhry to vystihl docela dobre zda se ...
Re: Stity
I na jednotlivá povolání by se to mohlo dát ošetřit. Zkus si s tím štítem bojovat - věř mi, že nebude trvat dlouho a bude ti na paži maximálně viset za řemeny.Lucky píše:A zas je z toho wowko namisto ultimy, aneb clerik bez stitu alá retard
Jak muze bejt pro wara napr tezky drzet shield? Dyt je to je chodici masa svalu posledni co ho trapi je ze drzi nakej shield...
Hmm prihozeni dmg obouruckam .. ta prectava je pomerne zajimava ted uz by dusk daval ik vsemu úja. Tedy z pohledu pvp.
Skuhry to vystihl docela dobre zda se ...
Jasně, když už bychom to brali do těchto detailů, mělo by se něco takového, jako únava z boje brát i na zbraně. Ale tenhle topic je o znevýhodnění štítů a toto by bylo zajímavější, než jim brát armor.
Re: Stity
Souhlas! Pekny napad a zni to logickyWhiwihoo píše:Ale tenhle topic je o znevýhodnění štítů a toto by bylo zajímavější, než jim brát armor.
Re: Stity
Ale zas na druhou stranu se to da jednoduse podchytit TRkem, takze by se vlastne nic nestalo..
Re: Stity
Zkuste se pochybovat v mezích reality darkparadise... jde o to ze jakekoliv změny typu bude to brat staminu při uderu nebo jenom při držení je docela těžko proveditelné ... uvažujme tedy jenom nad upravou praktickou spojenou se specializacemi povolaní:
Heater velký armor pro všechny povolání co maj parring a muzou ho nosit.... Jenomže armor není v tomdle nastavení serveru všechno mit plus 10 ar nebo mít víc statů ja osobně bych volil variantu kite -10ar ale vic statů
Možná úprava vede jenom tím zvýhodnit ostatní štíty co do bonusu skillu a statu při budoucích specializací charakterů které je budou nosit
Heater velký armor pro všechny povolání co maj parring a muzou ho nosit.... Jenomže armor není v tomdle nastavení serveru všechno mit plus 10 ar nebo mít víc statů ja osobně bych volil variantu kite -10ar ale vic statů
Možná úprava vede jenom tím zvýhodnit ostatní štíty co do bonusu skillu a statu při budoucích specializací charakterů které je budou nosit
Re: Stity
To neni ale pravda, brani staminy pri uspesnem "blocku" pripadne pri noseni, je oboje zrovna velice snadno proveditelne. Tohle drainovani staminy podle typu stitu a naslednej unequip pri 0, by davalo navic velike moznosti v kombinovani.
Armor je praveze na DP obrovska fatalita (viz surv prsku/cleru). Pokud se nechce sahat do nastaveni zbrani* tak dalsi moznost je oslabit (mass) protection spelly, pripadne je uplne zrusit (cimz by taktez equip nabral trochu na dulezitosti, protoze momentalni rozdil mezi +20 +25 spolehlive casto vyrovna rozsah VUS) .
*coz teda osobne nechapu, protoze pokud jsou zbrane udelane tak aby 1r i 2r dali za stejny cas stejnou dmg, tak proste 1r budou s jakymkoliv stitem vzdycky lepsi volba
Armor je praveze na DP obrovska fatalita (viz surv prsku/cleru). Pokud se nechce sahat do nastaveni zbrani* tak dalsi moznost je oslabit (mass) protection spelly, pripadne je uplne zrusit (cimz by taktez equip nabral trochu na dulezitosti, protoze momentalni rozdil mezi +20 +25 spolehlive casto vyrovna rozsah VUS) .
*coz teda osobne nechapu, protoze pokud jsou zbrane udelane tak aby 1r i 2r dali za stejny cas stejnou dmg, tak proste 1r budou s jakymkoliv stitem vzdycky lepsi volba
Naposledy upravil(a) Wizzy dne 30 lis 2010 15:20, celkem upraveno 2 x.
Re: Stity
To sice ano, ale zase bys musel častěji pít TR na úkor třeba GSek nebo u klerika TMR, takže by se víc využívaly ty menší štíty, které by tolik staminy nebraly. A trochu by to i zvýhodnilo postavy s vyšší dexteritou, jejíž význam v této chvíli za int a hlavně str pokulhává.Katrin píše:Ale zas na druhou stranu se to da jednoduse podchytit TRkem, takze by se vlastne nic nestalo..
Základem topicu byla otázka, jestli je kromě celkového snížení armoru jiná cesta jak znevýhodnit štíty, protože mají velmi vysoký poměr cena / výkon. Kdyby měly ještě něco přidávat, to by bylo kontraproduktivní - toto je možné pouze u Teutona a v dále vytvořením specializacie u klerika a u válečníka, přímo se zaměřením na štít.Sarrisa píše:Možná úprava vede jenom tím zvýhodnit ostatní štíty co do bonusu skillu a statu při budoucích specializací charakterů které je budou nosit
Re: Stity
To by byly pak clerove hodne zadani do dungu..Wizzy píše:dalsi moznost je oslabit (mass) protection spelly, pripadne je uplne zrusit
Re: Stity
Já nevím co řešíte.
Štít byl vždycky i v realu při boji nejduležitější součast brnění, na blízko jím obránce odrážel utočníkovu zbraň. Na dálku se mohl skrýt proti střelcům..
Oslabovat heatery a brát jim bonus ( třeba u specialek ) je dost velkej problem.
ps: pokud se vám zdá na serveru že jsou zbytečně metal, wood a buckler štíty tak je zrušte.
Štít byl vždycky i v realu při boji nejduležitější součast brnění, na blízko jím obránce odrážel utočníkovu zbraň. Na dálku se mohl skrýt proti střelcům..
Oslabovat heatery a brát jim bonus ( třeba u specialek ) je dost velkej problem.
ps: pokud se vám zdá na serveru že jsou zbytečně metal, wood a buckler štíty tak je zrušte.
Re: Stity
Tady jde spise o ten problem v maximalni velikosti AR. Je proste mez, pres kterou nema smysl jit, protoze Sphere je to burt potom. A vzhledem k tomu, ze v +25 kompletu v Lordovi a s +9 Heaterem je ta hranice jiz skoro nadoraz. Takze je treba nejakym zpusobem snizit maximalni mozny AR dosazitelny za par GP aby se jednak stizilo dungovani jinak nez pridavanim nesmyslnych pasti a druhak naslo vyuziti pro TOP armory ...erunno píše:Já nevím co řešíte.
Štít byl vždycky i v realu při boji nejduležitější součast brnění, na blízko jím obránce odrážel utočníkovu zbraň. Na dálku se mohl skrýt proti střelcům..
Oslabovat heatery a brát jim bonus ( třeba u specialek ) je dost velkej problem.
ps: pokud se vám zdá na serveru že jsou zbytečně metal, wood a buckler štíty tak je zrušte.
Jinak napad se staminou je si myslim velice zajimavy ... Prinese to spoustu nutneho taktizovani typu, tak vypiju si TR a budu mit heater, nebo si radsi vypiju GS nebo necham moznost GH ... ASi bych lehci stity jako wooden a metal nechal uplne bez drainu, ale na heater a kite by to bylo zajimave ...
Naposledy upravil(a) Arim dne 01 pro 2010 12:00, celkem upraveno 2 x.
Stary mrzuty kocour, co nema rad pondelky ...
Re: Stity
Taky si myslim ze klerik se do dungu bere z hodne duvodu, ale ze VUS je zrovna na jednom z poslednich mist ... Mame ryby, nastroje ...Morlith píše:katrin, s klerikmi by to nezrobilo absolutne nic...
Stary mrzuty kocour, co nema rad pondelky ...
- Lucky
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1350
- Registrován: 07 zář 2006 18:28
- Bydliště: plz - eň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stity
Ja vzdycky zil v tom domeni ze heater nosi jen ti co na to maji .. proste co ho unesou... tim to pro me konci :p
-on to myslel asi tak ze kdyz by trash kydlala do clerika s heaterem tak by byl hned bez stamky, nedej boze jeste nekoho resovat .. (bere to porat stamku?)
Me by se treba libilo ubrat ar vsem brnkam, zacit pekne u kuzi, pomalu se prorpacovat prez kosti k chainum az k platu ... prijde mi zvlastni ze nekr v +15 kostech ma takrka stejny ar jako ranger v nakejch normalnich chainech.
Vusko klidne zrusit, ale reaktiv by byl daleko zajimavejsi :p
-on to myslel asi tak ze kdyz by trash kydlala do clerika s heaterem tak by byl hned bez stamky, nedej boze jeste nekoho resovat .. (bere to porat stamku?)
Me by se treba libilo ubrat ar vsem brnkam, zacit pekne u kuzi, pomalu se prorpacovat prez kosti k chainum az k platu ... prijde mi zvlastni ze nekr v +15 kostech ma takrka stejny ar jako ranger v nakejch normalnich chainech.
Vusko klidne zrusit, ale reaktiv by byl daleko zajimavejsi :p
-
- Book Snake
- Příspěvky: 87
- Registrován: 09 zář 2010 19:00
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stity
Souhlasím.Lucky píše:Me by se treba libilo ubrat ar vsem brnkam, zacit pekne u kuzi, pomalu se prorpacovat prez kosti k chainum az k platu ...
Raději jen snížit mocnost kouzla, ten efekt nahození se mi líbí bylo by mi smutno .Lucky píše:Vusko klidne zrusit
Re: Stity
Rovnou napište "nechci ,aby měl clerik heater". Už vidím jak ressuju, běžím se 440 váhou v dungu a do toho mě nečekaně attakují monstra, který mi tak tím ještě sundávají štít na zem.
Mohl bych vám potom ještě vyprávět tu klasickou pohádku o "zábavě dungu"/hratelnosti.
Z pozice podřadnýho hráče klidně snižte celkový armory brnění o 20 ale nenutte cleriky do nekonečna chlastat TR.
Mohl bych vám potom ještě vyprávět tu klasickou pohádku o "zábavě dungu"/hratelnosti.
Z pozice podřadnýho hráče klidně snižte celkový armory brnění o 20 ale nenutte cleriky do nekonečna chlastat TR.
Re: Stity
Pod todle se podepíšu, ono žraní staminy je sice pěkný napád, dokonce na "některých shradech" :ppp to funguje i léta, akorát tam taky funguje meditace, takže kouzlící povolání můžou pít i jiné potiony než bugfix TMR.Bejkal píše:
Z pozice podřadnýho hráče klidně snižte celkový armory brnění o 20 ale nenutte cleriky do nekonečna chlastat TR.
kdyby měl štít jakkoliv žrát staminu, tak každý clerik bude chodit bez štítu, maximálně ho nasadí někam na skok na flus a pak ho zase sundá.