Ice Dungeon
Re: Ice Dungeon
Big Bude, já tu nechcu nějak slavnostně prohlašovat a "machrovat", že jenom já tu ty dungy dobíhám. Jen tím chcu říct to, že když vy to neděláte, neznáte respy hlídačů, tak logicky nemůžete vědět tolik, co o tom vijou lidi co to praktikují. Jestli jsem někomu zněl nějak namyšleně, tak to se omlouvám, jen sem chtěl napsat, jak to holt je.
Pro lidi, kterým se zdá, že sem nějak brečel: Já tu nijak nelobuju za to, aby se změnily respy hlídačů. Už sem si dávno zvykl, že se náš revír přesunul jen do pár dungeonů. Fakt mně to nějak moc nevadí. Jen mně vadí lidi, co říkají, že to není pravda, ale já vim že to tak prostě je (viz 1. odstavec mojeho postu).
Pro lidi, kterým se zdá, že sem nějak brečel: Já tu nijak nelobuju za to, aby se změnily respy hlídačů. Už sem si dávno zvykl, že se náš revír přesunul jen do pár dungeonů. Fakt mně to nějak moc nevadí. Jen mně vadí lidi, co říkají, že to není pravda, ale já vim že to tak prostě je (viz 1. odstavec mojeho postu).
Kdysi TLUPA a teď HATED 8-)
Gogo píše: Podla mna ked chcu hated pojazdovat desp nech to robia jak kovaren..
- Johny Matovic
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1317
- Registrován: 22.12.2007 12:29:24
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
Mne sa zda ze ficis na drogach ktore ovplyvnuju kratkodobu pamet pretoze sa mi zda ze som taketo nieco od vas(hateeeed) cital uz aspon 5x :p.Miky Mora píše:Big Bude, já tu nechcu nějak slavnostně prohlašovat a "machrovat", že jenom já tu ty dungy dobíhám. Jen tím chcu říct to, že když vy to neděláte, neznáte respy hlídačů, tak logicky nemůžete vědět tolik, co o tom vijou lidi co to praktikují. Jestli jsem někomu zněl nějak namyšleně, tak to se omlouvám, jen sem chtěl napsat, jak to holt je.
Pro lidi, kterým se zdá, že sem nějak brečel: Já tu nijak nelobuju za to, aby se změnily respy hlídačů. Už sem si dávno zvykl, že se náš revír přesunul jen do pár dungeonů. Fakt mně to nějak moc nevadí. Jen mně vadí lidi, co říkají, že to není pravda, ale já vim že to tak prostě je (viz 1. odstavec mojeho postu).
Alebo mam mozno schizu no
Sklb - okrasny clovek
Please, for fuck sake, no revolution.
Please, for fuck sake, no revolution.
Re: Ice Dungeon
No tak vidíš, že je to málo, když to lidi furt nechápou. Opakování je matka moudrosti :p
Kdysi TLUPA a teď HATED 8-)
Gogo píše: Podla mna ked chcu hated pojazdovat desp nech to robia jak kovaren..
- Lucky
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1350
- Registrován: 07.09.2006 18:28:14
- Bydliště: plz - eň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
Presne tohle ti chci rict no, kdyz uz je ta otazka na me tedy a zkusim ti to i rozepsat treba se to pak lepe vsakne.Farwik píše:Takze mi chces rict Lucky, ze dneska uz nikoho v TK, cyclopech, Cove, yomotsu, hytlu a ve FDD nedobehnes?
Tk) Teratan archer resp cca 90min, lsn resp 2 hodiny cca, dalsi lsn zrejme nejak podobne.
CV) Kyklop king resp 2 hod. Pokud se tak postesti a povede se vyprava pojet predtim ciste nahodou pak je to mozne, ale to je fakt nahoda/bonz ale otazka se vztahuje na dobihatelnost takze ne .. nelze.
Cove) resp liche kralu 2hodiny predtim ruzne respy po ceste, namatkou ogrelord stone harpky atp .. kazdy bych si tipl 20-50 minut.
Yomo) podobny resp silver/mytheril guarda. Ten dung je trakovatelnej snad za jakejkoliv char, nehlede na to ze na sebe vypravy obcas i vidi...
Hytl) resp prvniho klicnika 2hod mozna aji vic, kdo ví, nema smysl.
FDD) resp balrona 2hodky mozna aji, kdo ví, nema smysl.
Me tahle myslenka parkrat napadla, ale kdyz se vyprava dostane za onu pomyslnou pulku nez skonci resp prvniho hlidace je treba abych se te zeptal ja...napadlo te nekdy ze by dungy mely byt pojezditelne?The Heretic píše: A napadlo vás třeba, že dungy by neměly bejt dobíhatelný dál než třeba do poloviny?
- Castian
- Undead Scriber
- Příspěvky: 752
- Registrován: 08.09.2006 13:05:10
- Bydliště: Blava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
Jako jo dobihani a pojezd ma medzi sebou "velke" rozdily ovsem kdyz dojde k stretu blue pk je jedno jak to nazves... v CV mas nekolik prilezitosti jak pojet vypravu a neni to jen o nahode treba v chramu v t2a nebo kdyz musi vyprava druhykrat prechazet zacatek. Taky se mi stalo, ze nas dobehli pk pri pokladu..Lucky píše:CV) Kyklop king resp 2 hod. Pokud se tak postesti a povede se vyprava pojet predtim ciste nahodou pak je to mozne, ale to je fakt nahoda/bonz ale otazka se vztahuje na dobihatelnost takze ne .. nelze.
No ale jo kdyz teda potrebujete diskutovat o tom jak se ty dungy na dp tezko pojizdeji tak treba:
wrong - lehce dobihatelnej, hned na zacatku vis jestli ho nekdo jde nebo ne
destard - hned u dveri vis jestli predchvili nekdo vesel dovnitr nebo ne.
ice - lehce dobihatelnej
water - lehce dobihatelnej s probehnutim az po konec
terra sanctum - lehce dobihatelnej, vstup cez t2a
drow city - lehce zistitelne jestli je vyprava vevnitr, dobehnuti vypravy taky nedela zadne problemy
A s tym kam se vyvinula komunita dp a jak tady fungujou ruzne vztahy medzi lidmi cemu je velice blizke praskani vyprav, ziskavate mnohdy obrovske vyhody pri pojezdech ktere se do zadne statistiky nezapisou a o kterych se tady ani nemluvi..
[b]Save a horse, ride a tractor![/b]
- The Heretic
- Book Snake
- Příspěvky: 88
- Registrován: 07.09.2006 19:13:04
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
Napadlo. A jsem toho nazoru, ze od urciteho mista v normalnim dungu by sance pro pk na dobehnuti vypravy mela bejt hodne mala/nulova, a ze je spravne, ze jsou tu jak dungy, kde si pk neskrtaj vubec, tak dungy, kde pk probehnou az k pokladu.Lucky píše:Me tahle myslenka parkrat napadla, ale kdyz se vyprava dostane za onu pomyslnou pulku nez skonci resp prvniho hlidace je treba abych se te zeptal ja...napadlo te nekdy ze by dungy mely byt pojezditelne?The Heretic píše: A napadlo vás třeba, že dungy by neměly bejt dobíhatelný dál než třeba do poloviny?
Treba v tom CV nebo Cove mate za pk proste prostor na dobehnuti, a od urcityho mista se vase sance rapidne snizi. To je z meho pohledu ferove nastaveni pro pk i blue. Jestli to vidite jinak, tak mame proste odlisne nazory.
Jen tak na okraj - to, ze ma nekterej hlidac resp 2 hodiny, jeste prece neznamena, ze ta vyprava je za nim od pk v bezpeci.
Heretic, Heterik, Hehetik a podobny kedlubny
[url=http://heretic.linuxgames.com/np/heretic-1.jpg]Zrůda jménem Heterik[/url]
Kdo je vic nez Chuck? No prece [url=http://i6.photobucket.com/albums/y214/Yurietti/promo_07.jpg]Nick Slaughter![/url]
[url=http://heretic.linuxgames.com/np/heretic-1.jpg]Zrůda jménem Heterik[/url]
Kdo je vic nez Chuck? No prece [url=http://i6.photobucket.com/albums/y214/Yurietti/promo_07.jpg]Nick Slaughter![/url]
- Lucky
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1350
- Registrován: 07.09.2006 18:28:14
- Bydliště: plz - eň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
My uz si na tohle taky tak nak zvykli, ze tu je jen par dungu ktere dobihat jdou jak napsal nadtebou Castian. Jsme s tim docela smireni, jen je smutne ze se stale najdou lidi kteri tento maly pocet chteji zredukovat na uplnou nulu.The Heretic píše: Napadlo. A jsem toho nazoru, ze od urciteho mista v normalnim dungu by sance pro pk na dobehnuti vypravy mela bejt hodne mala/nulova, a ze je spravne, ze jsou tu jak dungy, kde si pk neskrtaj vubec, tak dungy, kde pk probehnou az k pokladu.
Treba v tom CV nebo Cove mate za pk proste prostor na dobehnuti, a od urcityho mista se vase sance rapidne snizi. To je z meho pohledu ferove nastaveni pro pk i blue. Jestli to vidite jinak, tak mame proste odlisne nazory.
Jen tak na okraj - to, ze ma nekterej hlidac resp 2 hodiny, jeste prece neznamena, ze ta vyprava je za nim od pk v bezpeci.
Jinac k tvemu nazoru ala CV/Cove. Rekneme si pravdu nez dojedes do kyklopu lodí abys zjistil jeslti je nekdo nejde, tak je vyprava uz v lodenici, nez se respne stounka je vyprava v tretim patre cove. Ja tady vidim moznost dobehu jen nekoho, kdo si to soluje a jde tedy pomalu, protoze dnes malo kdo je hloupy a kazdy si rekne hele tedka ten zacatek probehnem stejnak tu nic nepada a za timhle uz nas nepojedou...
Re: Ice Dungeon
Pojizdeni je beztak prasarna - zakazat pvp v dungach a byl by klid. To je strasnej trend, kazdej druhej ma pkcko a chce snadny a neumerny vydelek. Celkove spojovat pvp s pvm je spatne a zvlast v systemu kde pri smrti prijdete o vsechno(dost hardcore system).
Guildmaster of Templars
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
Re: Ice Dungeon
tj, by bolo treba zaviest 90% sancu na znicenie itemu, ak ho looti niekto iny ako majitelDucky píše:Celkove spojovat pvp s pvm je spatne a zvlast v systemu kde pri smrti prijdete o vsechno(dost hardcore system).

- Reginald
- Paper Elemental
- Příspěvky: 344
- Registrován: 08.09.2006 23:34:22
- Bydliště: nejvedsi mesto v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
to mi je ale chytrej nápad,to pak nechci vidět dungy kde přežije třeba jen war a lotí ostatní z výpravy,nebo nonress místa..:ppp
Cizí chyby máme na očích, svoje za zády.
NEJSEM REGIS!
NEJSEM REGIS!
- Muzzy
- Book Snake
- Příspěvky: 142
- Registrován: 07.09.2006 20:19:13
- Bydliště: Kladno, to je to město.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
aspon by to nemel pak tak tezky to odnestReginald píše:to mi je ale chytrej nápad,to pak nechci vidět dungy kde přežije třeba jen war a lotí ostatní z výpravy,nebo nonress místa..:ppp

- Dudek
- Undead Scriber
- Příspěvky: 601
- Registrován: 08.09.2006 13:23:43
- Bydliště: Papučárna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
A nemyslíš, že vaše poměrně časté pojezdy vedly k tomu, že se první půlka prakticky všech dungů probíhá? Třeba já bych s chutí povraždil v dungu úplně všechno, i ty Headlessy v Cove, ale vzhledem k tomu, že většina výpravy uznává princip preventivní opatrnosti, tak se deset minut běží, abychom byli co nejdál, a nemohl nás nikdo pojet. Kdybyste vy (PK obecně, proto malé v) nevyužívali všechny možnosti k pojezdu, třeba by si někdo dal i tu práci, chodil pomalu, a tím by se pro vás staly i ostatní dungy dobíhatelný, protože timer by podle měl být nastaven tak, aby to bylo rozumný, když vybíjím vše a ne jen hlídače.Lucky píše: Ja tady vidim moznost dobehu jen nekoho, kdo si to soluje a jde tedy pomalu, protoze dnes malo kdo je hloupy a kazdy si rekne hele tedka ten zacatek probehnem stejnak tu nic nepada a za timhle uz nas nepojedou...
Já neříkám nic, ale na moje slova dojde...
Kdo jinému jámu kopá, je u něho na brigádě...
Kdo jinému jámu kopá, je u něho na brigádě...
- Lucky
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1350
- Registrován: 07.09.2006 18:28:14
- Bydliště: plz - eň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
K tomu mozna vedlo nase hledani vyprav, pojezdy ne. Pojezd samotny je fail vypravy (at uz non track/nepripravenost/makro na hid a kop/rudo pred ocima s busicim srdcem v krku a castecnou paralyzu hornich koncetin)Dudek píše:A nemyslíš, že vaše poměrně časté pojezdy vedly k tomu, že se první půlka prakticky všech dungů probíhá? Třeba já bych s chutí povraždil v dungu úplně všechno, i ty Headlessy v Cove, ale vzhledem k tomu, že většina výpravy uznává princip preventivní opatrnosti, tak se deset minut běží, abychom byli co nejdál, a nemohl nás nikdo pojet.Lucky píše: Ja tady vidim moznost dobehu jen nekoho, kdo si to soluje a jde tedy pomalu, protoze dnes malo kdo je hloupy a kazdy si rekne hele tedka ten zacatek probehnem stejnak tu nic nepada a za timhle uz nas nepojedou...
No nevyuzivat vsechny moznosti pojezdu to si nedokazu moc prectavit ... no moc .. popravde vubec. To neco jako kdyz du dung, cestou nelotim a ani si nevezmu poklad?Dudek píše: Kdybyste vy (PK obecně, proto malé v) nevyužívali všechny možnosti k pojezdu, třeba by si někdo dal i tu práci, chodil pomalu, a tím by se pro vás staly i ostatní dungy dobíhatelný, protože timer by podle měl být nastaven tak, aby to bylo rozumný, když vybíjím vše a ne jen hlídače.
Jinac ikdyz se udela systemovy opatreni jakykoliv (vyjma zakazu pvp v dungu tedy) tak probihacka zustane ... protoze i prez to si kazdej rekne no nebudem to riskovat preci.. nikdá nevis, probehnem to jardo... Ja bych spis tomuhle prizpusobil respy. [ted sou nastaveny tak aby se tohle nedelo u vetsiny dungu]
Nesouhlasim podivej se na ty nubiky co vas ted chteli sjet v pride nedali to ani s bonzem coze je dost /facepalm teda to se jen tak kde komu nepovede na to uz clovek musi bejt exemplar...Ducky píše: Pojizdeni je beztak prasarna - zakazat pvp v dungach a byl by klid. To je strasnej trend, kazdej druhej ma pkcko a chce snadny a neumerny vydelek. Celkove spojovat pvp s pvm je spatne a zvlast v systemu kde pri smrti prijdete o vsechno(dost hardcore system).
Cimz sem chtel rict ze na pojezd je treba umet zaklady pvp, zaklady pvm a trosku si pripravit treba scenar toho co se asi tak muze dit a proste se nad tim zamejslet, coz jak vidis ne kazdy dokaze. Uznavam ze se to muze jevit snadny pro lidi kteri tomu neholduji a nerozumi, ale ver mi, ze pri spouste pojezdu se mi radne orosila zadnice...
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18.10.2006 05:59:00
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
Jojo to je presne ten duvod proc me to zrovna u ice sere, pac jedinej zpusob jak si ten dung zajit je pulku probehnout celou a druhou pulku zabijet jen to nutny. Celkove je tohle problem vic dungu. tenhle trend by to chtelo nejak zmenit. Vlastne tohle je puvodni duvod proc sem vubec sem do toho topicu postil ohledne pkacek.Dudek píše: Třeba já bych s chutí povraždil v dungu úplně všechno, i ty Headlessy v Cove, ale vzhledem k tomu, že většina výpravy uznává princip preventivní opatrnosti, tak se deset minut běží, abychom byli co nejdál, a nemohl nás nikdo pojet.
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
- Wilson
- Death Litographer
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 07.09.2006 20:26:53
- Bydliště: ŠKO-ENERGO Aréna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
Me napadlo kdyby slo po vsech dungach udelat "pasti" na pk, tak jako sou v sorcu na vampy a bastety, s tim ze pk by je museli zabijet pokud by chteli jit dal, tzn trosku by je to zdrzovalo a nemohli by jen probihat ... Co za typ pasti a jak silny atd to by se poresilo, ale kdo vi jestli to jde takhle naskriptit aby na to byly setly dvere nebo tak nejak ...
- Stich
- Paper Elemental
- Příspěvky: 327
- Registrován: 28.02.2009 17:34:10
- Bydliště: Pri trhu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
no a pk co spravi parne vyskocenu pascu (povedzme lsn) a ide dalej to toho moc nevyriesi
Mate radi ptacky?
Re: Ice Dungeon
lze udelat ze vstup do dungu, pkcka hodi nekam do jinyho kusu dungu, kde kdyz se probijou skrze par mistnosti, je to hodi zpatky do puvodniho dungu
- Wilson
- Death Litographer
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 07.09.2006 20:26:53
- Bydliště: ŠKO-ENERGO Aréna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
Stich píše:no a pk co spravi parne vyskocenu pascu (povedzme lsn) a ide dalej to toho moc nevyriesi
priste stichu 10x cti a 1x pisWilson píše:Me napadlo kdyby slo po vsech dungach udelat "pasti" na pk, tak jako sou v sorcu na vampy a bastety, s tim ze pk by je museli zabijet pokud by chteli jit dal, tzn trosku by je to zdrzovalo a nemohli by jen probihat ...

Re: Ice Dungeon
Presne tak, s tim taky souhlasim (coz Miky asi vi, protoze ja jsem silne antiPK zamerenejDucky píše:Pojizdeni je beztak prasarna - zakazat pvp v dungach a byl by klid. To je strasnej trend, kazdej druhej ma pkcko a chce snadny a neumerny vydelek. Celkove spojovat pvp s pvm je spatne a zvlast v systemu kde pri smrti prijdete o vsechno(dost hardcore system).

Obtiznost dungu se preci neda merit tim jestli me nedko muze snadno dobehnout, povrazdit a polootit (opet, zadny odliv itemu, jenom se to preleje k nejaky socce v ress robce do bedny).
Kdyz to prezenu tak ICE se skutecne da dobehnout v ress robce bez jediny bandy az k pokladu (a to mam za modraka vyzkouseny pro Mikiho, ktery ma predstavu o tom, ze jakozto pure blue hrac opravdu za zadnych okolonosti nemuzu ani vzdalene vedet jakej hlidac ma jakej resp - prosimte probude se, kdo ten dung jde vice nez 3x tak ty respy musi znat zrovna tak dobre jako to chudak dobihajici PK)
Jak tu uz nekdo psal, volny pohyb rude hrozby neznamena pro dungare nic jinyho, ze system, tak skocime a bezime az na druhou stranu a tam zabijem toho a toho a ostatni nechame na sumech a za zdi ... Tak skocime a probehmene tou chodbickou az na druhou stranu a pasti nechame za zdi ... Pochybuju ze by to tak vetsina praktikovala, protoze se tim pripravuje o potencionalni mamon, protoze sance ze neco bude v pokladu je dost mala ... (rejp : a ze treba v Shame byla hromada pekny pasticek na ktere se vyplatilo pockat a pobit, dokud ho nekdo trochu nez**** /rejp)
P.S.: Specialne pro Mikiho, treba takovy deceit se da dobehnout az k pokladu zlato ... Pokud to jdou tri lidi, kteri maji skilly max 70-80 a to pouze ty hlavni a nevedi ani kde maji hledat tracking, tak je ten dung velice snadno dobihatelny ... (aaa pardon, takovy lidi nemaji co lezt do dungu vid, meli by stat v cechu a makrovat ....)
Stary mrzuty kocour, co nema rad pondelky ...