proc offtopicujes pomalu 2,5 mesice stary posty?Night Storm píše: a ja? a muj kamos?
Neklak pro crafta
Re: Neklak pro crafta
- Krupavylcan
- Walking Scribbler
- Příspěvky: 45
- Registrován: 09.11.2006 17:19:43
- Bydliště: nechtějte vědět a vidět, záviděli byste a to není hezké
- Kontaktovat uživatele:
Re: Neklak pro crafta
Každého s jedním skillem myslíš? Možná... To by se ale dalo vyřešit tím, že tato specializace by se dala vybrat až ve chvíli, kdy budeš mít - třeba - alespoň tři skilly na GM úrovni. Myslím, že pak by si lidi jen tak dalšího krafta s tím daným skillem nevytrénili. A ubylo by i kraftů, kteří mají jenom to BS - bez kladívka by fizzovali přece jen o něco víc.Wizzy píše:Ve chvili kdy das takovoudle specializaci craftum, lidi budou delat radsi 4 crafty, kazdyho jen s jednim skillem a speckou.Krupavylcan píše: Co radši umožnit craftům volbu specializace na určitý druh výroby?
Hlavní otázka v tomto ohledu ale je, jestli by byla změna v podobě možnosti dosáhnout vyššího skillu tailoring, tinkering, bowcraft nebo carpentry vítaná hráči a jestli by GMs vůbec byli ochotní ji zavést do světa.
Re: Neklak pro crafta
jediny kde se realne vyuzije vyssi skill je blacksmithing kde uz kladivko jeKrupavylcan píše: Hlavní otázka v tomto ohledu ale je, jestli by byla změna v podobě možnosti dosáhnout vyššího skillu tailoring, tinkering, bowcraft nebo carpentry vítaná hráči a jestli by GMs vůbec byli ochotní ji zavést do světa.
by se museli pridat novy recepty....
Re: Neklak pro crafta
Otazka by spis dle me mela znit: proc znevyhodnit lidi ktery si vymakrovali "pouze" BS?Krupavylcan píše: Každého s jedním skillem myslíš? Možná... To by se ale dalo vyřešit tím, že tato specializace by se dala vybrat až ve chvíli, kdy budeš mít - třeba - alespoň tři skilly na GM úrovni. Myslím, že pak by si lidi jen tak dalšího krafta s tím daným skillem nevytrénili. A ubylo by i kraftů, kteří mají jenom to BS - bez kladívka by fizzovali přece jen o něco víc.
Hlavní otázka v tomto ohledu ale je, jestli by byla změna v podobě možnosti dosáhnout vyššího skillu tailoring, tinkering, bowcraft nebo carpentry vítaná hráči a jestli by GMs vůbec byli ochotní ji zavést do světa.