Zničitelnost GM mortu
Re: Zničitelnost GM mortu
Já se do toho taky ještě vložím, když už jste mě vytáhli z pelechu.
No jasně že to souvisí s tím jak hráči s GM Mortarem zachází. Na druhou stranu účelově něco takového zavádět jen kvůli jednomu případu, který by samozřejmě šel vyřešit i nějak jinak, to by za to samozřejmě nestálo. Spíš to lze vidět jako to, že skutečnost veřejně umístěného GM Mortaru nám nepřišla jako zase veliký problém, ale upozornilo to na stav, který nebyl žádoucí (tj. nesmrtelný předmět a s tím související nemožnost to umisťovat do pokladů atd.). A tak následovalo ladění.
Takže jasně že to souvisí s tím umístěním mortaru na veřejné místo (čemuž ani nechceme bránit, pokud to je takto dvousečné - rozbitelnost). Majitelé mortaru si sami mohou vybrat, jestli jim to za to stojí nebo ne.
Co se rozbitých mortarů týče, budeme samozřejmě vědět až se nějaký rozbije a není tedy problém jejich množství ve světě udržovat na stejné úrovni nebo naopak klidně i přidávat, vzhledem k tomu, že se teď budou nejspíš používat míň. Na tohle máme kontrolní mechanismy, takže nehrozí, že se na to zapomene, jak tu někdo naznačoval. Přirovnání k charm bookům není na místě, charm booky se nedávají, protože je hráči moc nechtějí.
Retromancer: Podle toho co popisuješ prostě jen chceš hrát jinou hru než UO na DP. Nikdo ti nebrání. Utíkej. Nikdo z nás nemá zapotřebí dělat cokoliv jiného než snažit se udělat tu hru lepší a zajímavější. Ve svém volném čase, na úkor rodiny, přátel, práce, školy atd. Nebo si tu vážně někdo myslí, že se všichni GM snaží udělat tu hru co nejvíc na prd pro všechny co tu hrají a dostat je ze serveru pryč? Ale prosim vám, to nás podceňujete :o). Vždycky se na to přece můžeme vykašlat a server vypnout, pokud bychom chtěli, aby to takhle skončilo.
Bohužel většina "moudrých" hráčů nemá ani páru o tom, co práce GMka na DP obnáší. To nepíšu, abych se těmto hráčům vysmíval nebo shazoval jejich názory, ale spíš jako smírčí vysvětlení toho, že se neděje to, co by si představovali, ale to, co jim nepřijde jako správné.
Malý dovětek k zamyšlení - kdyby se GM tým teď sebral a začal dělat novou hru, nejspíš by vypadala o dost jinak než jak vypadá UO na DP. Ale to by nejen UO na DP přestala existovat. Což by zase spoustu lidí mrzelo. Snažte se to prosím vidět v mnohem širších souvislostech, včetně minulosti. Víme, že má DP SPOUSTU chyb. A taky víme, že drtivou většinu z nich nemůžeme opravit buď protože to nejde, nebo proto, že tak velký zásah by DP sotva uneslo.
Edit4: Omlouvám se, pokud to zní příliš povýšeně nebo bezohledně vůči hráčům, jako bychom si vás nevážili. Není to pravda, opak je pravdou. Právě kvůli radosti hráčů ze hry a kvůli úctě k vám tuhle neplacenou práci na hodiny denně děláme nebo jsme dělali. Záleží nám na vás. Akorát prostě nejsme všemocní (to zaprvé) a v některých věcech musíme dělat i nepopulární kroky (to zadruhé). Doufáme jen v pochopení a v důvěru, že víme, co děláme.
Edit5: A ještě jedna poznámka. My samozřejmě podněty a stížnosti od hráčů zaznamenáváme a zvažujeme. Bohužel u mnoha z nich prostě jen musíme pokrčt rameny, protože i když jsou v jádru dobré a zejména když stížnosti jsou oprávněné (např. "ta alchemka je nudaaa"), tak nějak není úplně snadné udělat to jinak a ty dopady jsou většinou tak zásadní, že si to prostě dovolit nemůžeme.
Edit: Jestli tu je nějaký mod online, prosím Filovi o krátký baník na vychladnutí. Ne za to, že nás kritizuje (to bereme), ale za to, jakým způsobem se vyjadřuje. Na tohle není nikdo zvědavý.
Edit2: Ještě jedna věc ohledně změn obecně. Už jsem to zažil tolikrát, že mi nedá to nezmínit. Bylo by fajn na obyčejné hráčské úrovni diskutovat změny herního nastavení až ve chvíli, kdy si je každý vyzkouší, ověří atd. Tohle úplně nesedí sem k mortaru, ale obecně. Ono většinou každý si začne představovat ty hrozivé dopady a pak se ukáže, že vlastně byl dost mimo atd. Zbytečně neplašit a vše by bylo lepší.
Edit3: Jinak drtivou většinu skillů potřebných (tj. nutných) ke hře na DP (tj. víceméně bojové skilly) není třeba makrovat a natrénovat hrou. Jo, postavička možná nebude ta nejnašláplejší, ale to přece nevadí, ne? Kdo máš čas a sílu na to to makrovat, má taky možnost. Bude o stupínek výš. Ale ti ostatní si stejně pořád zahrajou. K hraní člověk alchemku nepotřebuje. Stačí, že jí má někdo jiný.
No jasně že to souvisí s tím jak hráči s GM Mortarem zachází. Na druhou stranu účelově něco takového zavádět jen kvůli jednomu případu, který by samozřejmě šel vyřešit i nějak jinak, to by za to samozřejmě nestálo. Spíš to lze vidět jako to, že skutečnost veřejně umístěného GM Mortaru nám nepřišla jako zase veliký problém, ale upozornilo to na stav, který nebyl žádoucí (tj. nesmrtelný předmět a s tím související nemožnost to umisťovat do pokladů atd.). A tak následovalo ladění.
Takže jasně že to souvisí s tím umístěním mortaru na veřejné místo (čemuž ani nechceme bránit, pokud to je takto dvousečné - rozbitelnost). Majitelé mortaru si sami mohou vybrat, jestli jim to za to stojí nebo ne.
Co se rozbitých mortarů týče, budeme samozřejmě vědět až se nějaký rozbije a není tedy problém jejich množství ve světě udržovat na stejné úrovni nebo naopak klidně i přidávat, vzhledem k tomu, že se teď budou nejspíš používat míň. Na tohle máme kontrolní mechanismy, takže nehrozí, že se na to zapomene, jak tu někdo naznačoval. Přirovnání k charm bookům není na místě, charm booky se nedávají, protože je hráči moc nechtějí.
Retromancer: Podle toho co popisuješ prostě jen chceš hrát jinou hru než UO na DP. Nikdo ti nebrání. Utíkej. Nikdo z nás nemá zapotřebí dělat cokoliv jiného než snažit se udělat tu hru lepší a zajímavější. Ve svém volném čase, na úkor rodiny, přátel, práce, školy atd. Nebo si tu vážně někdo myslí, že se všichni GM snaží udělat tu hru co nejvíc na prd pro všechny co tu hrají a dostat je ze serveru pryč? Ale prosim vám, to nás podceňujete :o). Vždycky se na to přece můžeme vykašlat a server vypnout, pokud bychom chtěli, aby to takhle skončilo.
Bohužel většina "moudrých" hráčů nemá ani páru o tom, co práce GMka na DP obnáší. To nepíšu, abych se těmto hráčům vysmíval nebo shazoval jejich názory, ale spíš jako smírčí vysvětlení toho, že se neděje to, co by si představovali, ale to, co jim nepřijde jako správné.
Malý dovětek k zamyšlení - kdyby se GM tým teď sebral a začal dělat novou hru, nejspíš by vypadala o dost jinak než jak vypadá UO na DP. Ale to by nejen UO na DP přestala existovat. Což by zase spoustu lidí mrzelo. Snažte se to prosím vidět v mnohem širších souvislostech, včetně minulosti. Víme, že má DP SPOUSTU chyb. A taky víme, že drtivou většinu z nich nemůžeme opravit buď protože to nejde, nebo proto, že tak velký zásah by DP sotva uneslo.
Edit4: Omlouvám se, pokud to zní příliš povýšeně nebo bezohledně vůči hráčům, jako bychom si vás nevážili. Není to pravda, opak je pravdou. Právě kvůli radosti hráčů ze hry a kvůli úctě k vám tuhle neplacenou práci na hodiny denně děláme nebo jsme dělali. Záleží nám na vás. Akorát prostě nejsme všemocní (to zaprvé) a v některých věcech musíme dělat i nepopulární kroky (to zadruhé). Doufáme jen v pochopení a v důvěru, že víme, co děláme.
Edit5: A ještě jedna poznámka. My samozřejmě podněty a stížnosti od hráčů zaznamenáváme a zvažujeme. Bohužel u mnoha z nich prostě jen musíme pokrčt rameny, protože i když jsou v jádru dobré a zejména když stížnosti jsou oprávněné (např. "ta alchemka je nudaaa"), tak nějak není úplně snadné udělat to jinak a ty dopady jsou většinou tak zásadní, že si to prostě dovolit nemůžeme.
Edit: Jestli tu je nějaký mod online, prosím Filovi o krátký baník na vychladnutí. Ne za to, že nás kritizuje (to bereme), ale za to, jakým způsobem se vyjadřuje. Na tohle není nikdo zvědavý.
Edit2: Ještě jedna věc ohledně změn obecně. Už jsem to zažil tolikrát, že mi nedá to nezmínit. Bylo by fajn na obyčejné hráčské úrovni diskutovat změny herního nastavení až ve chvíli, kdy si je každý vyzkouší, ověří atd. Tohle úplně nesedí sem k mortaru, ale obecně. Ono většinou každý si začne představovat ty hrozivé dopady a pak se ukáže, že vlastně byl dost mimo atd. Zbytečně neplašit a vše by bylo lepší.
Edit3: Jinak drtivou většinu skillů potřebných (tj. nutných) ke hře na DP (tj. víceméně bojové skilly) není třeba makrovat a natrénovat hrou. Jo, postavička možná nebude ta nejnašláplejší, ale to přece nevadí, ne? Kdo máš čas a sílu na to to makrovat, má taky možnost. Bude o stupínek výš. Ale ti ostatní si stejně pořád zahrajou. K hraní člověk alchemku nepotřebuje. Stačí, že jí má někdo jiný.
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Re: Zničitelnost GM mortu
tak preci jen jsem vyhral!Triglav píše: Edit: Jestli tu je nějaký mod online, prosím Filovi o ban. Ne za to, že nás kritizuje (to bereme), ale za to, jakým způsobem se vyjadřuje. Na tohle není nikdo zvědavý.
btw nemuzu preci napsat ze me to doslova kadi...to by nevyznelo a navic by to nebyla pravda...

Re: Zničitelnost GM mortu
Ve světě je xy GM mortů, které většinou mají postarší guildy a které se neničí. Překvapivě s nimi ani nikdo nemá potřebu vylézat z baráku nedej bože z GZ. Odliv mortů ze světa je 0 a protože nechceme, aby byl GM mort a krabka věcí obecně přístupnou nemůže žádný další nový padnout.
Mě to přijde logicky nejjednodušší cesta, jak docílit alespoň nějaké změny množství GM mortů na DP. Topka se taky ničí (alespň doufám).
Edit: Sakra, to si člověk nemůže od rozepsaného příspěvku ani odskočit a zatelefonovat, aby mu někdo nevyfouknul (Triglav) myšlenku?
Mě to přijde logicky nejjednodušší cesta, jak docílit alespoň nějaké změny množství GM mortů na DP. Topka se taky ničí (alespň doufám).
Edit: Sakra, to si člověk nemůže od rozepsaného příspěvku ani odskočit a zatelefonovat, aby mu někdo nevyfouknul (Triglav) myšlenku?
Bez podpisu
- Mara z Acoma
- Hitgirl
- Příspěvky: 287
- Registrován: 11.09.2006 02:25:45
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zničitelnost GM mortu
Jste se zblaznili? Verejny gm mortar? Vam to prijde opravdu v pohode? Hold si o to dotycni koledovali.
Show is over motherlovers!
Re: Zničitelnost GM mortu
Vzacne veci by se meli nicit pomalu? Tak proc se ada kite shield nici kurva rychle? Nebo uz stim konecne nekdo neco udelal po mnohem upozornovani?
Rekl bych ze je jasne videt ze nekomu hodl vadil mortal v Nare a ze na nem muze kazdy michat.
edit: charm booky nikdo nechce? Rekl bych ze chce ale akorad by ste tam museli davat kouzla co nekdo vyuzije.
Jeden jedinej charm book sem videl, kde byli zdi, blesky a lidi si malem utrhali ruce. Pak byl jeste jeden s teleportem celkem dobrej. Jinak dalsich 15 co sem vydel byl odpad s kterym si muzes nahodit svetlo nebo vycarovat jidlo atd. Takze charm book dobra uzitecna vec ale ne ve vasem podani cpat je vsude a k nicemu. Lepci jich davat malo ale vyuzitelnych.
edit: star dust ale tech je hodne a neni vzacny...
Rekl bych ze je jasne videt ze nekomu hodl vadil mortal v Nare a ze na nem muze kazdy michat.
edit: charm booky nikdo nechce? Rekl bych ze chce ale akorad by ste tam museli davat kouzla co nekdo vyuzije.
Jeden jedinej charm book sem videl, kde byli zdi, blesky a lidi si malem utrhali ruce. Pak byl jeste jeden s teleportem celkem dobrej. Jinak dalsich 15 co sem vydel byl odpad s kterym si muzes nahodit svetlo nebo vycarovat jidlo atd. Takze charm book dobra uzitecna vec ale ne ve vasem podani cpat je vsude a k nicemu. Lepci jich davat malo ale vyuzitelnych.
edit: star dust ale tech je hodne a neni vzacny...
Naposledy upravil(a) Longhorn dne 07.07.2010 16:16:30, celkem upraveno 2 x.
Re: Zničitelnost GM mortu
Vystydni s tím výrazivem, na to tu nejsem zvědavý!Longhorn píše:Vzacne veci by se meli nicit pomalu? Tak proc se ada kite shield nici kurva rychle? Nebo uz stim konecne nekdo neco udelal po mnohem upozornovani?
Rekl bych ze je jasne videt ze nekomu hodl vadil mortal v Nare a ze na nem muze kazdy michat.

Bez podpisu
Re: Zničitelnost GM mortu
me to v pohode neprijde, ale proc ho proste nepremisti do hradu a radsi "poskodi" vsechny majitele GM mortaru?Mara z Acoma píše:Jste se zblaznili? Verejny gm mortar? Vam to prijde opravdu v pohode? Hold si o to dotycni koledovali.
ano koledovali si o to dotycni, ale ne cele DP...

e: btw dokud tu nebyl tento topik tak sem ani netusil ze je v nare verejne pristupny GM mort...
Naposledy upravil(a) Fila dne 07.07.2010 15:56:00, celkem upraveno 1 x.
- Krupavylcan
- Walking Scribbler
- Příspěvky: 45
- Registrován: 09.11.2006 17:19:43
- Bydliště: nechtějte vědět a vidět, záviděli byste a to není hezké
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zničitelnost GM mortu
Nic jiného než snahu odstranit GM mortar z Nary za tím také nevidím.
Logika, že vše se časem ničí - souhlas, rozhodně lepší než zavádět další pravidlo, které by GMs museli hlídat a jeho porušení sankcionovat namísto věnování se hře, questům, nastavení a tedy i zlepšení hráčského zážítku...
Nicméně - neberte to tak tragicky - vždycky se najde někdo, kdo bude ochotný prodávat potiony na trhu, jak to ostatně bylo dosud.
Logika, že vše se časem ničí - souhlas, rozhodně lepší než zavádět další pravidlo, které by GMs museli hlídat a jeho porušení sankcionovat namísto věnování se hře, questům, nastavení a tedy i zlepšení hráčského zážítku...
Nicméně - neberte to tak tragicky - vždycky se najde někdo, kdo bude ochotný prodávat potiony na trhu, jak to ostatně bylo dosud.
Re: Zničitelnost GM mortu
Ja si porad pri kazde zmene k horsimu rikam, ze uz nic horsiho nemuze byt a vy me vzdy presvedcite o opaku a zmrvite neco, co nikdo neceka 
Mimochodem to bude super pravdepodobnost, uz to vidim jak v Nare si nekdo michne deset tisikrat a ja pak jednou kliknu na mort a bude pryc :p

Mimochodem to bude super pravdepodobnost, uz to vidim jak v Nare si nekdo michne deset tisikrat a ja pak jednou kliknu na mort a bude pryc :p
Guildmaster of Templars
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
Re: Zničitelnost GM mortu
Já vlastnit Mortal v Naře tak ho odendám ...
Re: Zničitelnost GM mortu
Takhle to nefunguje. To te muzu ujistit.Ducky píše: Mimochodem to bude super pravdepodobnost, uz to vidim jak v Nare si nekdo michne deset tisikrat a ja pak jednou kliknu na mort a bude pryc :p
-
- Paper Elemental
- Příspěvky: 390
- Registrován: 11.02.2010 15:57:21
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zničitelnost GM mortu
Triglav : já chci pouze a jenom hru, u které se můžu bavit. Také jsem přesvědčen o tom, že nikoho nebaví 20 hodin v kuse koukat na kvedlající postavu jen proto, abych se pak mohl 3 hodiny bavit v dungu - co já hcci je poměr! Pokud mám dungeon, který se jde dejme tomu 5 hodin, byl bych rád, abych výbavu na něj měj nějakým způsobem nakoupenou/vyrobenou/nalezenou za 5 hodin. Ne za týden, nebo měsíc.
Všichni víme o čem mluvím. To k tomu odchodu nebudu moc komentovat, je to vaše (GM) oblíbená hláška a myslím si, že jí každý rok hezkých pár desítek lidí uposlechne. Ale moc hezky jsi to napsal, to se mi líbilo - "vážíme si vás milí hráči, ale pokud se vám nelíbí co děláme, tak se neozejvejte a jděte hrát něco jiného".
Z pohledu toho obyčejného hráče to ale vážně nevypadá moc rozumně - na jednu stranu chtějí GM aby hráči netrénovali mlácením do sebe v cechu, na druhou stranu neustále zvyšují nároky na skilly a výbavu v dungeonech kvůli pár TOP hráčům, jejichž majetek se stejně pohybuje ve stamilionech. Jakmile nějaký hráč (většinou nováček) navrhne třeba i rozumné ulehčení neustálého makrování (například skill bodíky a skill booky na víc skillů) je mu "taktně" naznačeno, že současný stav všem vyhovuje.
Všichni víme o čem mluvím. To k tomu odchodu nebudu moc komentovat, je to vaše (GM) oblíbená hláška a myslím si, že jí každý rok hezkých pár desítek lidí uposlechne. Ale moc hezky jsi to napsal, to se mi líbilo - "vážíme si vás milí hráči, ale pokud se vám nelíbí co děláme, tak se neozejvejte a jděte hrát něco jiného".
Z pohledu toho obyčejného hráče to ale vážně nevypadá moc rozumně - na jednu stranu chtějí GM aby hráči netrénovali mlácením do sebe v cechu, na druhou stranu neustále zvyšují nároky na skilly a výbavu v dungeonech kvůli pár TOP hráčům, jejichž majetek se stejně pohybuje ve stamilionech. Jakmile nějaký hráč (většinou nováček) navrhne třeba i rozumné ulehčení neustálého makrování (například skill bodíky a skill booky na víc skillů) je mu "taktně" naznačeno, že současný stav všem vyhovuje.
- Morlith
- Pencil Master
- Příspěvky: 432
- Registrován: 09.09.2006 16:30:45
- Bydliště: kde bolo tam bolo, no tu to nebolo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zničitelnost GM mortu
pod toto sa podpisujem, create food, svetlo a sipka naozaj nikoho neoslniLonghorn píše: edit: charm booky nikdo nechce? Rekl bych ze chce ale akorad by ste tam museli davat kouzla co nekdo vyuzije.
Jeden jedinej charm book sem videl, kde byli zdi, blesky a lidi si malem utrhali ruce. Pak byl jeste jeden s teleportem celkem dobrej. Jinak dalsich 15 co sem vydel byl odpad s kterym si muzes nahodit svetlo nebo vycarovat jidlo atd. Takze charm book dobra uzitecna vec ale ne ve vasem podani cpat je vsude a k nicemu. Lepci jich davat malo ale vyuzitelnych.

a k mortaru, uvidi sa

snivaj dalej, no nepredstavuj si, ze sa vsetko splni
Re: Zničitelnost GM mortu
Triglave snad necekas, ze by az na par lidi nekdo mel zajem a bavilo ho hrat bez moznosti jake jsou ted, to znamena maxnout se makrovanim u ktereho ani nak moc nemusim bejt(takze nehrat s nemaxnutou postavou), nemit opravdu dobrou vybavu a spotrebak(coz obnasi mamonit, makrovat, mamonit, makrovat + si to urychlit prave gm mortarem)
Samozrejme jsou kousci kteri hraji i s ne max postavou a bez vybavy, ale to ve vetsine pripadu jsou lenosni, lakomi, vycurani lajdaci, ne ti ktere ta hra bavi od A do Z
Samozrejme jsou kousci kteri hraji i s ne max postavou a bez vybavy, ale to ve vetsine pripadu jsou lenosni, lakomi, vycurani lajdaci, ne ti ktere ta hra bavi od A do Z
Re: Zničitelnost GM mortu
Nojo, bohužel to není tak jednoduché jak to vypadá. Minimálně nemusíš koukat na kvedlající postavu, můžeš si potiony koupit. A nebo nejít holt v top výbavě se vším všudy, nevypálit na zombíka TMR atd. On se totiž pak ten poměr 1:1 dostaví. Hra se trošku zobtížní, ale nároky na výbavu (resp. čas na její získání) se rapidně sníží. Jsou dva typy nejlepších hráčů (resp. partiček). Ti, co fakt dokážou věci jako nikdo jiný a ti, kteří dokáží najít tu optimální nejefektivnější cestu. A na to mnozí zapomínají. Tohle je mimochodem specifikum hry tady, že to nejlepší není vždy to nejlepší (rozuměj optimální).Retromancer píše:Triglav : já chci pouze a jenom hru, u které se můžu bavit. Také jsem přesvědčen o tom, že nikoho nebaví 20 hodin v kuse koukat na kvedlající postavu jen proto, abych se pak mohl 3 hodiny bavit v dungu - co já hcci je poměr! Pokud mám dungeon, který se jde dejme tomu 5 hodin, byl bych rád, abych výbavu na něj měj nějakým způsobem nakoupenou/vyrobenou/nalezenou za 5 hodin. Ne za týden, nebo měsíc.
Z pohledu toho obyčejného hráče to ale vážně nevypadá moc rozumně - na jednu stranu chtějí GM aby hráči netrénovali mlácením do sebe v cechu, na druhou stranu neustále zvyšují nároky na skilly a výbavu v dungeonech kvůli pár TOP hráčům, jejichž majetek se stejně pohybuje ve stamilionech. Jakmile nějaký hráč (většinou nováček) navrhne třeba i rozumné ulehčení neustálého makrování (například skill bodíky a skill booky na víc skillů) je mu "taktně" naznačeno, že současný stav všem vyhovuje.
A s tím makrováním to vážně není tak zlé, minimálně ne pro nováčky, kteří trénují první postavy. Že nejde hrát s nízkými skilly není pravda, jen pak člověk musí zapomenout na ty těžší dungeony. Ale to už je samozřejmě všechno o schopnostech, pokoře, učenlivosti, flexibilitě, skromnosti atd. Je v pořádku že ten, kdo tou hrou nežije denně nedosáhne holt na ty nejvyšší laťky.
Ale kdepak. Ozývejte se. Jen se neuražte, když nebudeme skákat jak pískáte. Jinak zbytek je pravda a je to přece v pořádku. Ne každému vyhovuje každá hra. A ani to nejde. Jen není třeba tomuhle prohlášení uměle šroubovat čertí růžky, jakože tím někoho vyháníme a nehodláme naslouchat zpětné vazbě. Je ale potřeba si uvědomit, že každý hráč má jiné nároky a jiné požadavky a kdyby se dělalo všechno podle toho jak to chtěj všichni, nedopadlo by to dobře. A my se holt musíme držet toho, co UO na DP nabízí speciálního. Toho, v čem je její síla. A to je mimo jiné obtížnost a trvanlivost, docílená právě tou nedosažitelností některých prvků. My totiž mimochodem ani nemáme moc na výběr a naše ruce jsou v tomto VELMI svázané, pokud chceme zachovat DP takové, jaké je. Což chceme.Retromancer píše:To k tomu odchodu nebudu moc komentovat, je to vaše (GM) oblíbená hláška a myslím si, že jí každý rok hezkých pár desítek lidí uposlechne. Ale moc hezky jsi to napsal, to se mi líbilo - "vážíme si vás milí hráči, ale pokud se vám nelíbí co děláme, tak se neozejvejte a jděte hrát něco jiného".
No, tohle je každého volba. Mamonení samozřejmě patří ke hře, každý chce mít to TOP. O tom přece ta hra je, i když všichni rádi na mamonění nadávaj a odsuzujou ho. Ale samozřejmě mamonění je jedna z nejzábavnějších prvků ve hře. Jen prostě k němu vede víc cest. Jedna je řekněme pomalejší a zábavná, jiná je rychlejší a otravná. A teď...ono by samozřejmě bylo lepší, kdyby ta první varianta nebyla pomalejší, ale byla stejně rychlá. Jenže to je jen o tom, z jakého pohledu se na to člověk dívá. Ono jde o to, že ona je nasazená adekvátně a správně. Pouze holt ta makrovací nudná cesta je ještě rychlejší. Mimo jiné také proto, že tyhle dvě cesty jsou systémově provázané a nelze je oddělit (například tu druhou nudnou makrovací rychlou cestu prostě zrušit). A navíc ono to makrování k DP také patří, spoustě lidem vyhovuje, když mají čas a možnost hru zapnout a při makrování pokecat ve hře s kamarádem, nebo k tomu bokem napůl dělat ještě něco jiného atd. (ideálně v práci). Je to variabilita, která je podle mě v pořádku (a teď to beru z pozice hráče). Ať si to každý dělá jak chce, v rámci nastavení systému. V tomhle nechceme nikoho do ničeho nutit a pokud bychom chtěli, pokusíme se o to opět systémově (třeba pozitivní motivací boje v přírodě, viz. tréninkové zbraně, zvyčující se množství míst s potvorami v přírodě, drobné questíky na skilly atd.).Pheme píše:Triglave snad necekas, ze by az na par lidi nekdo mel zajem a bavilo ho hrat bez moznosti jake jsou ted, to znamena maxnout se makrovanim u ktereho ani nak moc nemusim bejt(takze nehrat s nemaxnutou postavou), nemit opravdu dobrou vybavu a spotrebak(coz obnasi mamonit, makrovat, mamonit, makrovat + si to urychlit prave gm mortarem)
Samozrejme jsou kousci kteri hraji i s ne max postavou a bez vybavy, ale to ve vetsine pripadu jsou lenosni, lakomi, vycurani lajdaci, ne ti ktere ta hra bavi od A do Z
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
-
- Undead Scriber
- Příspěvky: 813
- Registrován: 19.02.2007 12:32:06
- Bydliště: Yew
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zničitelnost GM mortu
Já bych měl zas jiný návrh: asi jste si všimli, kdo je mistrovský alchemista, že taková lavabomba nebo halucinace se dá umíchat najednou, zatímco ostatní lektvary se kolikrát kvedlají i jeden za půl minuty. Nebylo by zároveň lepší dát možnost každý lektvar za stejně krátkou dobu jako halucinace či lavabombu? Byla by to nejen dostatečná náhrada za nemožnost duálu, ale i velké oživení hry. Možnost umíchat si rychle i tmr by motivivalo více hráčů vzít si i neklák do dungu. A nebo ještě lépe: kdo má alchemy neklák, mohl by si rychleji míchat lektvary výše zmíněným způsobem, což by zvýšilo jeho cenu i akční využití. Ale to by zas byli mágové a vampové v příliš velké výhodě, tak nevim.
Papez - The Vampire.
Hodny Stistko - The Mage.
Lara Craft - The Craftswoman.
Pytlak Riha - True NB Ranger
Svaty Otec - True NB Cleric
http://www.laracraft.cz
Hodny Stistko - The Mage.
Lara Craft - The Craftswoman.
Pytlak Riha - True NB Ranger
Svaty Otec - True NB Cleric
http://www.laracraft.cz
Re: Zničitelnost GM mortu
To je dost zajimavy napadPapez píše:Já bych měl zas jiný návrh: asi jste si všimli, kdo je mistrovský alchemista, že taková lavabomba nebo halucinace se dá umíchat najednou, zatímco ostatní lektvary se kolikrát kvedlají i jeden za půl minuty. Nebylo by zároveň lepší dát možnost každý lektvar za stejně krátkou dobu jako halucinace či lavabombu? Byla by to nejen dostatečná náhrada za nemožnost duálu, ale i velké oživení hry. Možnost umíchat si rychle i tmr by motivivalo více hráčů vzít si i neklák do dungu. A nebo ještě lépe: kdo má alchemy neklák, mohl by si rychleji míchat lektvary výše zmíněným způsobem, což by zvýšilo jeho cenu i akční využití. Ale to by zas byli mágové a vampové v příliš velké výhodě, tak nevim.

Re: Zničitelnost GM mortu
A co třeba: vezměte si nádobíčko, ingredience a dojděte si do dungu XY do velmi mega vybavené laboratoře temného alchymisty pana YZ a pokud přežijete, můžete si tam namíchat lektvary z donesených ingrediencí dle libosti prakticky instantně.Papez píše:Já bych měl zas jiný návrh: asi jste si všimli, kdo je mistrovský alchemista, že taková lavabomba nebo halucinace se dá umíchat najednou, zatímco ostatní lektvary se kolikrát kvedlají i jeden za půl minuty. Nebylo by zároveň lepší dát možnost každý lektvar za stejně krátkou dobu jako halucinace či lavabombu? Byla by to nejen dostatečná náhrada za nemožnost duálu, ale i velké oživení hry. Možnost umíchat si rychle i tmr by motivivalo více hráčů vzít si i neklák do dungu. A nebo ještě lépe: kdo má alchemy neklák, mohl by si rychleji míchat lektvary výše zmíněným způsobem, což by zvýšilo jeho cenu i akční využití. Ale to by zas byli mágové a vampové v příliš velké výhodě, tak nevim.
"Pravda," řekla poštolka, "je jen střípek ledu."
http://www.panslabyrinth.com/
http://www.panslabyrinth.com/
-
- Undead Scriber
- Příspěvky: 813
- Registrován: 19.02.2007 12:32:06
- Bydliště: Yew
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zničitelnost GM mortu
A pokud vás cestou nikdo nepojede, nenapráší a nebude čekat, aby si namíchal za vás :p.Kaj píše: A co třeba: vezměte si nádobíčko, ingredience a dojděte si do dungu XY do velmi mega vybavené laboratoře temného alchymisty pana YZ a pokud přežijete, můžete si tam namíchat lektvary z donesených ingrediencí dle libosti prakticky instantně.
Ale je to taky jedna z možností, a navzájem se nevylučují.
Naposledy upravil(a) Papez dne 07.07.2010 17:54:34, celkem upraveno 1 x.
Papez - The Vampire.
Hodny Stistko - The Mage.
Lara Craft - The Craftswoman.
Pytlak Riha - True NB Ranger
Svaty Otec - True NB Cleric
http://www.laracraft.cz
Hodny Stistko - The Mage.
Lara Craft - The Craftswoman.
Pytlak Riha - True NB Ranger
Svaty Otec - True NB Cleric
http://www.laracraft.cz
- Night Storm
- Undead Scriber
- Příspěvky: 704
- Registrován: 08.07.2007 01:39:31
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zničitelnost GM mortu
Jakmile to bude v dungu neda se to pouzit instatne tak jak to Papez asi myslel. Papezi tohle vubec neni spatny napad. Jinak Papez o voze a Kaj o kozeKaj píše:A co třeba: vezměte si nádobíčko, ingredience a dojděte si do dungu XY do velmi mega vybavené laboratoře temného alchymisty pana YZ a pokud přežijete, můžete si tam namíchat lektvary z donesených ingrediencí dle libosti prakticky instantně.Papez píše:Já bych měl zas jiný návrh: asi jste si všimli, kdo je mistrovský alchemista, že taková lavabomba nebo halucinace se dá umíchat najednou, zatímco ostatní lektvary se kolikrát kvedlají i jeden za půl minuty. Nebylo by zároveň lepší dát možnost každý lektvar za stejně krátkou dobu jako halucinace či lavabombu? Byla by to nejen dostatečná náhrada za nemožnost duálu, ale i velké oživení hry. Možnost umíchat si rychle i tmr by motivivalo více hráčů vzít si i neklák do dungu. A nebo ještě lépe: kdo má alchemy neklák, mohl by si rychleji míchat lektvary výše zmíněným způsobem, což by zvýšilo jeho cenu i akční využití. Ale to by zas byli mágové a vampové v příliš velké výhodě, tak nevim.
