Další PK topic

Pokec o všem možném (témata neaktivní po dobu delší než jeden měsíc budou mazána)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Miky Mora
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 600
Registrován: 24 úno 2008 13:56

Další PK topic

Příspěvek od Miky Mora »

Čau,

na foru je nějaká nuda, tak sem si řekl, že založim tenhle topic. Vim, že mě 90% z vás pošlou do řiti, ale aspoň bude zas co číst. :).

No takže k věci.

Nebudu chodit kolem horké kaše a řeknu to narovinu - nejdou dobíhat dungeony. Nevim jak je to dlouho, ale co se změnil resp některých zásadních hlídačů v dungách, je to takřka nemožné. Doběhnout výpravu lze leda tehdy, pokud se výprava loudá a de strašně pomalu a nebo pokud to jde někdo na solo. Bavíme se teď o low-medium dungách.
Nyní rozepíšu oč jde konkrétně:
Terathan keep - Typický příklad toho dungu, kde závisí na tempu/ počtu lidí ve výpravě. Je však všeobecně známo, že lidi dnes rači počáteční část dungu proběhnou za lsnko, kde je to nemožné doběhnout.
Zásadní hlídači:
Terathan archer - resp 45 minut +
LSN- dole v pevnosti 1 hodina +
Cyclop valley- doběh závisí na 1 hlídačovi - Kyklop kingovi. Ten má resp tak zhruba 1 hodinu a za tu dobu už výprava dělí doma lot.
Hythloth - Key keeper - resp 1 hodina +-. Výprava by se po eventuelním respu 1. hodiny možná dala doběhnout na konci, kdyby se později ještě nečekalo na resp balrona. Tzn. obdoba CV - výprava nejde dřív dojde dung, než se respne balron.
Cove dung - Rozhoduje opět jeden hlídač - Liche Queen, resp okolo 1 hodiny +. Pokud se náhodou respne dřív, nestíháte naharvit náhrdelníky - výprava za vodou doma dělí lot.
Yamotsu mines - Po celou dobu dungu jde bez problému za sebou trackovat.
Deceit - Mnoho hlídačů, kteří se nerespnou, dřív než výprava dung dojde. Tohle ovšem beru jako dung, který je vymezen hlavně pro NB, což docela chápu. Co mě však mrzí je, že se stal útočištěm pro zkušené výpravy s neadekvátním equipem pro tento dung, bez rizika vylehání.
FDD - Hodinový resp balíka + následné harwení slziček z myší tento dung dělá opět nedobihatelným.
Destard - Hodinový + resp LAWa v druhém patře - nedobihatelné
Pride - anti-PK gate mluví sama za sebe.
Desp - Mno tady si neodvážím tvrdit.
Shame - zavřeno.
Ilsh dungy - to je pasé. I když sme párkrát zkošueli dobíhat Ankh, opět se nerespovali hlídači.

Takže zbývá už jen Ice a wrong, které jdou relativně dobře doběhnout.

Někde se stala chyba, u nás to však není. :shock:
Kdysi TLUPA a teď HATED 8-)
Gogo píše: Podla mna ked chcu hated pojazdovat desp nech to robia jak kovaren..
Uživatelský avatar
Lucky
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1350
Registrován: 07 zář 2006 18:28
Bydliště: plz - eň
Kontaktovat uživatele:

Re: Další PK topic

Příspěvek od Lucky »

Jumotu je spravne, jen ma podobny resp se sivler guardianem [tim co hlida dvere] to ze se tam trackovat da je dobre, stejne to lidi neumi. Neco jako Kvak :)
Pry uz wilzn informoval balta tak snad se s tim enco udela a tobe Shartiku rpeju pevny nervy v tomhle topiku... vsadil bych boty, ze az prijdu vecer domu bude mit 3+ stranky ;p
Hated

Nejste spokojeni s našimi službami? Napište nám! ---> http://hated.borec.cz/spamnicek.html
Uživatelský avatar
Miky Mora
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 600
Registrován: 24 úno 2008 13:56

Re: Další PK topic

Příspěvek od Miky Mora »

Stejně je tu nuda na tym foru :-P
Kdysi TLUPA a teď HATED 8-)
Gogo píše: Podla mna ked chcu hated pojazdovat desp nech to robia jak kovaren..
Acarus

Re: Další PK topic

Příspěvek od Acarus »

chybi ti tam drow treba kterej trackujete zase vy velmi zajimavym zpusobem.
Navic porad funguje ta stara finta s tim, ze muzete ty vypravu cekat v dungu/pred dungem.
Uživatelský avatar
Xan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1212
Registrován: 20 kvě 2007 16:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Další PK topic

Příspěvek od Xan »

Já jsem pro, přeci jen by to chtělo trošku víc usilí (když už tak kemp jak psal Acar) ze strany PK, když chtějí poject výprav, než jen oběhnout pár míst, tracknout, rozsekat hlídače a i následně výpravu kamenovkama a mít za relatvině chvíli v půlce dungu v kapse ekvip modráků, + popř. dojít zbytek dungu pro odměnu. To, že tím mají modráci v x dungách relativně bezpečnou možnost jít v neadekvátním ekvipu, je věc jiná související s nahromaděným mamonem a ekonomikou na DP.. viz jiný topicy...
Wrall Nightmare

Re: Další PK topic

Příspěvek od Wrall Nightmare »

Acarus píše:chybi ti tam drow treba kterej trackujete zase vy velmi zajimavym zpusobem...
..kterej jsi nam ty sam schvalil :)
Xan píše:Já jsem pro, přeci jen by to chtělo trošku víc usilí (když už tak kemp jak psal Acar) ze strany PK, když chtějí poject výprav, než jen oběhnout pár míst, tracknout, rozsekat hlídače a i následně výpravu kamenovkama a mít za relatvině chvíli v půlce dungu v kapse ekvip modráků, + popř. dojít zbytek dungu pro odměnu.
Ono vazne neni tak lehky nejakou vypravu pojet, jak si mozna modraci mysli. Nekdy si to zkuste.
Acarus

Re: Další PK topic

Příspěvek od Acarus »

Wrall Nightmare píše:
Acarus píše:chybi ti tam drow treba kterej trackujete zase vy velmi zajimavym zpusobem...
..kterej jsi nam ty sam schvalil :)
neplest si jabka s hruskama a jine gmka se mnou, ja Vam to neschvalil. Jen, ze vam to schvalilo nake gm sem se doslechl.
Uživatelský avatar
Legend Of Pain
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 596
Registrován: 26 kvě 2008 16:31

Re: Další PK topic

Příspěvek od Legend Of Pain »

ako exkovarnik viem, že vo výpravach sú vačšínou dementí ludia ktorí sú marní ešte aj tracknúť. tolko k náročnosti

s timerom by sa malo možno niečo robiť, neviem, neriešim to. Mne osobne to neprekáža, možno preto, lebo nehrám PK a za modráka sa to dá prežiť. hm tolko k téme, dovidenia, aj nabuduce.. +
Acarus píše:Navic porad funguje ta stara finta s tim, ze muzete ty vypravu cekat v dungu/pred dungem.
hm myslím že jasné, finito čokito
clear brainwashing
dNb prezents
Uživatelský avatar
Miky Mora
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 600
Registrován: 24 úno 2008 13:56

Re: Další PK topic

Příspěvek od Miky Mora »

Xan píše:Já jsem pro, přeci jen by to chtělo trošku víc usilí (když už tak kemp jak psal Acar) ze strany PK, když chtějí poject výprav, než jen oběhnout pár míst, tracknout, rozsekat hlídače a i následně výpravu kamenovkama a mít za relatvině chvíli v půlce dungu v kapse ekvip modráků, + popř. dojít zbytek dungu pro odměnu.
Jo kdyby to bylo tak jednoduchý, tak si ale vůbec nestěžuju :). Tohle co tu píšeš je většinou úspěšnej vzorec na pojetí výpravy, za předpokladu, že se k ním vůbec dostaneš. A to je to o čem tu mluvím já. Nedostaneš se k ní, protože se hlídači prostě nerespnou. Jde o to, že jsou modráci chráněni nastavením (dlouhým respem hlídačů) a přitom je tolik způsobů jak se můžou chránit sami bez zasáhu vyšší moci :). Vyjmenovávat je se mi tu nechce, protože je každý určitě zná.
Xan píše:To, že tím mají modráci v x dungách relativně bezpečnou možnost jít v neadekvátním ekvipu, je věc jiná související s nahromaděným mamonem a ekonomikou na DP.. viz jiný topicy...
Tohle ale přece vůbec není pravda. To je dáno tím, že je ten dung nedobihatelný a každý to ví. Kdyby byl stejně nedobihatelný třeba Ice, tak se to přenese právě tam.

To Acarus: Ohledně DC jsem se ptal GM a je to prý v pořádku. Stačí říct a my to tak dělat nebudem :).
Co se týče té "staré finty kempování před/v dungu" ...to už přece ale dávno neplatí.:) Velký dung jako pride nebo desp si můžeš teda odhadnout dle času, kdy se to chodí nejvíce a jít tam kempit, ale dnes už si tam každý pošle předskokana (vlastní zkušenosti).
A kempit low a mid dungy, který se můžou chodi od rána do noci, ale přitom to jdou tak 2 výpravy denně? No to je nesmysl:), to není zábava stát 10 hodin v dungu a čekat na něco.
Kdysi TLUPA a teď HATED 8-)
Gogo píše: Podla mna ked chcu hated pojazdovat desp nech to robia jak kovaren..
Acarus

Re: Další PK topic

Příspěvek od Acarus »

chmm chmm ...

Jinak ano dung na zaklade toho zda je lip ci min pojitelnej pk zvysuje celkovou obtiznost dungu a mela by tam k tomu byt i odmena. Pravda, ze?

Dalsi dung hure pristupny pro pk o lehke obtiznosti, by nemel byt odmenovat tolik a mel by byt zamereny spis na horsi vypravy (skillove), pravda?

Ne kazdy dung by mel byt tak snadno probehnutelnej pro dobihajici. Pravda?

Vyprava potencionalne pojeta riskuje svuj ekvip tim, ze jde do dungu proti mobum a proti potencionalnim pojzidecum. Pravda?

Vyprava pojizdejici riskuje ekvip proti mobum a zaroven i proti potencialne pojety vyprave?

Vypravy nejspis na stejne urovni co se tyce PvP a nejspis pojizdejici vyprava ma zde znacne navrch, ve vetsine pripadu?


Vyvstavaji otazky na ktere radno odpovedet ... Dekuji vsem za hodnotne posty a doplneni.
Uživatelský avatar
Lucky
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1350
Registrován: 07 zář 2006 18:28
Bydliště: plz - eň
Kontaktovat uživatele:

Re: Další PK topic

Příspěvek od Lucky »

Acarus píše: Vyprava potencionalne pojeta riskuje svuj ekvip tim, ze jde do dungu proti mobum a proti potencionalnim pojzidecum. Pravda?
Ja bych si s dovolenim vyquotnul jen tohle. To samozrejme pravda je, druha vec uz je ten ''Risk equipu proti mobum''.
Tady to bude spis na tobe abys dolnil jak se veci maji, ale co ja pomatuju tak sem snad nikdy nak neumrel v takovym wrongu treba. Nebo Ice, jak jsou ostatni dungy nevim, ale bylo by dobry se nad tim zamyslet. Uroven rizika od mobu je ve vetsine pripadu (medium dungy) mala. Vetsina vylehu je po zmene dungu [TK, Cove i ja tam po zmene nechal equip] jenze jednou se hebne a uz clovek vi jak na to a tim to konci.. a riziko zase klesa... neco se zmeni a zachvili uz to maj hraci zase nachozeny ... Takze tehle par otazek bude asi na delsi debatu.
Hated

Nejste spokojeni s našimi službami? Napište nám! ---> http://hated.borec.cz/spamnicek.html
Uživatelský avatar
Dudek
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 601
Registrován: 08 zář 2006 13:23
Bydliště: Papučárna
Kontaktovat uživatele:

Re: Další PK topic

Příspěvek od Dudek »

Z mého pohledu je to v současné situaci nastaveno relativně správně, nevidím důvod proč by PK mělo mít možnost proběhnout každej dung, to potom povede k tomu, že se dungy můžou omezit jen na hlídače a poslední místnost, protože nikdo nebude zabíjet nic jinýho, aby náhodou nebyl moc pomalej. PK a možnost pojetí v dungu beru součást hry, ale PK pro to taky musí udělat něco víc než se jen podívat: "A hele tady někdo byl, tak ho doběhnem!" A to, že budete muset nudně hodinu někde kempit, je myslím docela vyvážení hry na obě strany. Já za modrýho musím někde hodinu, nebo i víc někde shánět equip, v případě těžších dungů ještě mnohem dýl. To ta hodinka, dvě vám to klidně vyváží.
Já neříkám nic, ale na moje slova dojde...
Kdo jinému jámu kopá, je u něho na brigádě...
Uživatelský avatar
Anger
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 500
Registrován: 08 zář 2006 12:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Další PK topic

Příspěvek od Anger »

Samozrejme pk pro pk se respujou ekvipy v bance automaticky.

Jinak ty respy jsou obces docela voser a nekdy je az zarazejici demence modraku netrackovat snad jak kdyby nemeli makro nebo nevim.

Je mi jasny ze zarity modraci sem nenapisou at zkratej resp hlidacu ale aspon trochu sebereflexe a reknete si co jste mohli udelat pro to aby vas nikdo nepojel.
Acarus

Re: Další PK topic

Příspěvek od Acarus »

Anger píše: Je mi jasny ze zarity modraci sem nenapisou at zkratej resp hlidacu ale aspon trochu sebereflexe a reknete si co jste mohli udelat pro to aby vas nikdo nepojel.
A co udelat pro to, aby kazda modra vyprava nekopla nasrana z dungu v 'hottime', kdyz proste vy dycky vite, ze tam nekdo je ( jinej hlidac podle ID, uplne neni hlidac) ... vis jak zase na druhou stranu.
Uživatelský avatar
Dudek
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 601
Registrován: 08 zář 2006 13:23
Bydliště: Papučárna
Kontaktovat uživatele:

Re: Další PK topic

Příspěvek od Dudek »

A co trochu sebereflexe u červenejch, taky by pro to pojetí výpravy mohli udělat něco víc, než výprava pro to aby se do dungu, nebo na konec vubec dostala. Prřecejen výdělek pro PK je větší o výbavy modrejch, tak by tomu měla odpovídat námaha.
Já neříkám nic, ale na moje slova dojde...
Kdo jinému jámu kopá, je u něho na brigádě...
Uživatelský avatar
Miky Mora
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 600
Registrován: 24 úno 2008 13:56

Re: Další PK topic

Příspěvek od Miky Mora »

Dudek píše:A co trochu sebereflexe u červenejch, taky by pro to pojetí výpravy mohli udělat něco víc, než výprava pro to aby se do dungu, nebo na konec vubec dostala. Prřecejen výdělek pro PK je větší o výbavy modrejch, tak by tomu měla odpovídat námaha.
Bohužel, respnout hlídače zatim není v mojich silách, až mě to někdo naučí, přestanu si stěžovat. Celé to stojí na hlídačích, o tom taky je topic. O tom, co PK musí udělat, aby výpravu pojela a nestalo se, že výprava nebo moby pojedou PK, topic není.
Obcházet zablokované hlídané dveře jsme se taky zatím nenaučili, takže opravdu nevim co proto mám udělat, abych se k výpravě dostal, aniž bych musel počkat na resp hlídače. :shock:
Kdysi TLUPA a teď HATED 8-)
Gogo píše: Podla mna ked chcu hated pojazdovat desp nech to robia jak kovaren..
Acarus

Re: Další PK topic

Příspěvek od Acarus »

Miky Mora píše:Bohužel, respnout hlídače zatim není v mojich silách, až mě to někdo naučí, přestanu si stěžovat. Celé to stojí na hlídačích, o tom taky je topic. O tom, co PK musí udělat, aby výpravu pojela a nestalo se, že výprava nebo moby pojedou PK, topic není.
Obcházet zablokované hlídané dveře jsme se taky zatím nenaučili, takže opravdu nevim co proto mám udělat, abych se k výpravě dostal, aniž bych musel počkat na resp hlídače. :shock:
To Vas slechti.
Ale neni to jen o respech, ale je to o celkovem nastaveni co se tyce problematiky Pk a pojezdy v dungu.
Uživatelský avatar
Bidas
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 176
Registrován: 25 bře 2007 00:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Další PK topic

Příspěvek od Bidas »

pokud si vzpominam...driv tomu tak nebyvalo. Chapu, ze tech pojezdu bylo fakt moc a muselo se neco udelat...zase na neco prijdeme :wink:
Sejra 26 čer 2009

Regisi si klaun :/ a cela ta vaše frakce jeden velkej cirkus .. K tomu ještě hodně špatnej .

Eliška čt únor 19, 2009

Po tom co jste tu dnes předvedli, bych se vzdal vstupu aji já. Mihale, nad tvýma psotama jen kroutím hlavou.
Nycte
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 303
Registrován: 19 lis 2006 12:02

Re: Další PK topic

Příspěvek od Nycte »

Dudek píše:A co trochu sebereflexe u červenejch, taky by pro to pojetí výpravy mohli udělat něco víc, než výprava pro to aby se do dungu, nebo na konec vubec dostala. Prřecejen výdělek pro PK je větší o výbavy modrejch, tak by tomu měla odpovídat námaha.
A tak isto moze byt zarobok modrakov vacsi o vypravu PK ... U teba je smutne to ze ty beries automaticky dobehnutie blue vypravy za smrt, no ale co tak sa naucit branit a tie PK zabit?
Ale inak to ze nejde dobiehat je imho kravina. Sucastne nastavenie je myslim ze ok a Shart ak ty zase niesi schopny nieco dobehnut, hladaj problem skor u toho, komu tvoj monitor opaluje tvaricku :)
Uživatelský avatar
Xan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1212
Registrován: 20 kvě 2007 16:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Další PK topic

Příspěvek od Xan »

Jak psal Acar(nebaví mě kvotovat jen jednu větu z 10...) - vaše riziko(pvm i pvp) je většinou nesrovnatelně menší než modráků a zisk naopak nesrovnatelně vyšší, neboť jste dost zkušení hráči v obojím a proto jediný váš problém je v hlídačích, což je zatím taky jediná obrana proti vám. Dost lidí pvp neumí, nebaví je a já nevím co ještě, ale když jsou tady spokojený v rámci pvm, tak proč je nějak nezvýhodňovat a pak se objevují argumenty "když vás pvp nebaví, nebo o to nestojíte, jdětě jinam". Pokud vím DP není čistě pvp server, takže tu musí být dost vyžití pro všechny skupiny lidí, pokud si chce DP zachovat takhle vysokou populaci hráčů.

Nechci z pojezdů dělat věc jednoduchou jak facka, ale pokud nepotkáte skupinu modrých postav, kteří aktivně hrají pvp či jsou pk, tak to fakt tou jednoduchostí s min rizikem a max ziskem zavání.

A lépe odměňovat dungy lepšími poklady na konci, neboť kvůli větší možnosti pojezdu je dung obtížnější, asi taky není nejlepší nápad, páč obsah pokladnice právě z toho důvodu následně padne do rukou pojížděčů. . .
Odpovědět