King píše:
ale tohle uz nejsou ty "Top" Dungy kde stacil nahy mag a mapa a prosel se cely ve vysledku z toho bylo 8 soch 5 stringu a dalsi kupa bordelu ...
Tohle jsou dungy o:
-ublbnout monstrum mnozstvim targetu ze si ani nemajzne.
-zablokovat monstrum zdma a postavama s vysokou str, zatimco potencialni targety nema dostupne.
King píše:
ale tohle uz nejsou ty "Top" Dungy kde stacil nahy mag a mapa a prosel se cely ve vysledku z toho bylo 8 soch 5 stringu a dalsi kupa bordelu ...
Tohle jsou dungy o:
-ublbnout monstrum mnozstvim targetu ze si ani nemajzne.
-zablokovat monstrum zdma a postavama s vysokou str, zatimco potencialni targety nema dostupne.
tak mozna az na kazdem druhem policku nebude past nebude se muset mostrum blokovat a prsci rangove a klerici budou moci uhnout...
Hunter:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Celkovy napad na zmenu tech zdi se mi pozdava.. Akorat je pravda ze nekromancer by mohl bejt o neco bliz magovi v tech zdech.. treba by se zacal vyuzivat i ten necromancer do party vic jak doted.. Pac ja osobne hral nekra rad jenomze me vytlacila konkurence(magove) ze hry.. a to si myslim ze je nas takovych vic..
Baltik píše:
Tohle jsou dungy o:
-ublbnout monstrum mnozstvim targetu ze si ani nemajzne.
-zablokovat monstrum zdma a postavama s vysokou str, zatimco potencialni targety nema dostupne.
Ale logicky proc by si melo monstrum bouchnout? Vyprava je tam proto aby prezila ne proto aby stala a cekala se slovy " je bouchni si no priserko sup"
proc by melo jit po tech nejslabsich to ho radsi odtargetime.
Priznejme si ze mág je vhodnejsi do dungu nez necr.... a naopak necr je v hodnejsí solista a pvper. kazda postava ma neco. tak prcoc se snazite to jeste vic zblbnout.
King píše:
ale tohle uz nejsou ty "Top" Dungy kde stacil nahy mag a mapa a prosel se cely ve vysledku z toho bylo 8 soch 5 stringu a dalsi kupa bordelu ...
Tohle jsou dungy o:
-ublbnout monstrum mnozstvim targetu ze si ani nemajzne.
-zablokovat monstrum zdma a postavama s vysokou str, zatimco potencialni targety nema dostupne.
hochu asi si si spletl server:)
bys musel vsechnyd ngy totalne prestavet...
King píše:
ale tohle uz nejsou ty "Top" Dungy kde stacil nahy mag a mapa a prosel se cely ve vysledku z toho bylo 8 soch 5 stringu a dalsi kupa bordelu ...
Tohle jsou dungy o:
-ublbnout monstrum mnozstvim targetu ze si ani nemajzne.
-zablokovat monstrum zdma a postavama s vysokou str, zatimco potencialni targety nema dostupne.
vy jako stavite dungy tak aby i kdyz hraci umeji hrat umeji oblbnout to monstrum tak proste potrebujete aby se tam reskilovali umirali a podobne ? nebo ja to nechapu proc nemuzem Skilem zabit monstrum tak aby nam neco ublizilo ... ale jo radsi se reskilovat at to pak poradne buguje ..
edit: ale tak beru ze te mrzi ze ti kluci vybrali desp 5 hned napoprve .. tak proste uz nevis jak vymyslet dung aby se umrelo tak radsi upravis postavy a zdit a vselijake veci..
Hunter:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
King píše:
ale tohle uz nejsou ty "Top" Dungy kde stacil nahy mag a mapa a prosel se cely ve vysledku z toho bylo 8 soch 5 stringu a dalsi kupa bordelu ...
Tohle jsou dungy o:
-ublbnout monstrum mnozstvim targetu ze si ani nemajzne.
-zablokovat monstrum zdma a postavama s vysokou str, zatimco potencialni targety nema dostupne.
vy jako stavite dungy tak aby i kdyz hraci umeji hrat umeji oblbnout to monstrum tak proste potrebujete aby se tam reskilovali umirali a podobne ? nebo ja to nechapu proc nemuzem Skilem zabit monstrum tak aby nam neco ublizilo ... ale jo radsi se reskilovat at to pak poradne buguje ..
edit: ale tak beru ze te mrzi ze ti kluci vybrali desp 5 hned napoprve .. tak proste uz nevis jak vymyslet dung aby se umrelo tak radsi upravis postavy a zdit a vselijake veci..
Doufam ze po tedlech změnách se dropy v dugách upravěj směrem nahoru ,a v despech a pridech se budou oběvovat poklady ( 3 sochy , 4 draty , 5 topek ).
King píše:
vy jako stavite dungy tak aby i kdyz hraci umeji hrat umeji oblbnout to monstrum tak proste potrebujete aby se tam reskilovali umirali a podobne ? nebo ja to nechapu proc nemuzem Skilem zabit monstrum tak aby nam neco ublizilo ... ale jo radsi se reskilovat at to pak poradne buguje ..
Nepochopils. Pokud je ten "skill" spocivajici v primitivnosti AI (dejme tomu na hranici bugu), kterej zvladne i cvicena vopice (pokud se nauci klamakove na ts co ktere Ooook znamena), tak je neco spatne.
Edit: a v D5 si moc nezazdis teda, jak jiste vis, tam bych souvislost nehledal.
Joe píše:Ja souhlasim i nesouhlaim
Souhlasim s tim aby se zdi mazali(stackovali ? ) nybrz nesouhlaim aby zdi byli ruseny monstry.!
Pod to bych se docela podepsal, jen bych jeste doplnil, ze nesouhlasim s tim, aby se zdi rusili jinymi fíldy (velice negativni pvp dopad jak pro pk tak pro blue)
Myslim, že nestackovatelnost zdi stejného typu je dobrý nápad. Když to ulehčí serveru...
Zbytek mi přijde příliš krutej, ale když už tak bych stěnám zvýšil HP, tak aby je nesundal jeden flus a přidat grafiku na stav zdi (praskliny nebo zpruhledňování). Nemyslim, aby stěna přežila 10 flusů, ale od topky alespoň ten jeden a nebo ať ji zničí, ale jen na poli, kde je střed flusu a ostatní jen poničí, aby alespoň nějaká překážka zůstala.
Calderik píše:muj nazor je ten že se to fakt neda skoušeli sme cd a skoro sme zemetrasa kuli zemene sten ani nedali a potom na jinem miste kde byl potřeba provok a nebo odtargetit nestvuru tak sme na tom skoro lehli ortovani sumu na zdi a ruseni zdi flusem nebo nakym silnym vybuchem je podle me na nic to se ten dung neda skoro ani jit pak
To jste zistili az ted? , kvuli tomu nemusím chodit ani do dungu , abych to veděl. Protože koncepce dungeonu na DP stála na zdech , ted jak jsou předělané , tak je to very bad.
Jo napad je to peknej , ale aby drak sflusl stenu jednim fukem je k nicemu kort treba v destu kde ti flusnou treba dva tri najednou. Ze se zed bude nicit je logicke je to tak i v reale, ale vetsinou ji jednim dynamitem neodstrelis celou.Jak uz tu zaznelo praskani , zpruhledneni , vypadnuti jen jednoho policka ve stredu flusu nejak tak to doladit. Jinaki to taky nejak nechapu proc to ma tak byt, preci se jdu do dungu bavit pokecat s kamosema a ne nasravat reskillama. Dalsi co nechapu je to proc vlastne musi existovat dung ve kterym se musi lehnout a dojit to tak jednou z deseti pokusu? Opravdu nevidim nic spatneho na tom, ze vyprava dojde dung a vybere si poklad. Moc to Balte zeres, ty poklady nejsou pravy a o bohatstvi te nepripravime, neboj naklikas si dalsi.
V zasade se zmenou souhlasim a rikam si ze uz to chtelo posunout latku protoze top dung by mnel byt skutecne top a dojit se jednou za cas ale odmena musi byt kralovska.
Na druhou stranu ruseni zdi jinejma fieldama to ee ,Zdi nestockovat,Bourani zdi bych dal od vyssi hranice naprd 1500 obyc zed a 2500 energy fieldy.
Dragon Slayer píše:
... bych stěnám zvýšil HP, tak aby je nesundal jeden flus a přidat grafiku na stav zdi (praskliny nebo zpruhledňování)...
Sprav craftovi abilitku na opravovanie porusenych stien, alebo trebars ze by postavenu stenu vedel spevnit tak ze by ju nezhadzovali flusy. Koli moznosti starych nepadacich stien by sa aj craft zacal tahat do dungu
Carl Casius Clai píše:Opravdu nevidim nic spatneho na tom, ze vyprava dojde dung a vybere si poklad. Moc to Balte zeres, ty poklady nejsou pravy a o bohatstvi te nepripravime, neboj naklikas si dalsi.
a nezeries to moc ty? dungy sa dojst daju aj s tymito mechanizmami a ked ti to nejde tak sa prosim aspon nenavazaj do balta kt tu po dlhej dobe zacal nieco robit.
neznicielne energy fieldy aj diera len uprostred flusu sa mi zdaju ako celkom dobre napady
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Legend Of Pain píše:energy field urobte nezničitelnú. TOP dungy budú ťažšie, pretože sú proste skoky, kde je milion drakov a kedže mak nebude mať instantnú stenu, tak to nebude tak ooo strašny ízy. vlk bude nažratý, ovca celá a ja spokojný
Tzv do dungu , budou chodit jenom necrove. A máge skonči v zapomění.
Legend Of Pain píše:energy field urobte nezničitelnú. TOP dungy budú ťažšie, pretože sú proste skoky, kde je milion drakov a kedže mak nebude mať instantnú stenu, tak to nebude tak ooo strašny ízy. vlk bude nažratý, ovca celá a ja spokojný
Tzv do dungu , budou chodit jenom necrove. A máge skonči v zapomění.