Ale kdyz nekdo behem vypravy poisonuje, tak je skoda ty posiony rusit vankem, a zbytecna prace a cas hledat misto kam to vanko hodit aniz bych hodil cure i poisnutymu monstru. Zvlaste pak pokud ma haluze jen jeden clovek ktery omylem vyslapl past.Stich píše:myslim ze je vanko na haluze lepsie zrusi to haluze celej vyprave...
Robe of Healing
ressovat do tolika hp obycejnou bandou by zase uplne degradovalo zivou vodu, coz je docela dlouhy a narocny kvest. Stejne jako by zvysena magerka a nejaky unikatni sumy eliminovali (doufam ze jsem to pouzil spravne (: ) fci topka, ktery se taky neshani uplne snadno.Breezeway píše:1. nechat tak jak to je s tím, že ress bandou bude 1/2 až max hp.
2. resisty +10 / parring +10
Muj konecny navrh, se kterym by snad mohli GM souhlasit je v prvnim postu. Myslim ze magerka, sumy a ressovani do pulky HP nam u roby za blby tri cobby asi neprojde

-
- Undead Scriber
- Příspěvky: 668
- Registrován: 28.09.2006 14:52:49
- Bydliště: jak se to hodi
- Kontaktovat uživatele:
V porovnání s fajtkou či holineskou mi +5 magery příjde vyrovnané né-li slabší.
Paladin je bez Hollinesky v pvm téměř nepoužitelný.
Warior je podstatně lepsí damager s róbou nežli bez ní.
Nemluvě o róbě pro Crafta.
To vše za pouhé 3 coby.
Proč by tedy klerik nemohl mí to trošku lepší boosty?
Při ponechání současného nastavení bych uvítal kdyby 110 heal banda léčila haluze jak tu někdo navrhoval.
Paladin je bez Hollinesky v pvm téměř nepoužitelný.
Warior je podstatně lepsí damager s róbou nežli bez ní.
Nemluvě o róbě pro Crafta.
To vše za pouhé 3 coby.
Proč by tedy klerik nemohl mí to trošku lepší boosty?
Při ponechání současného nastavení bych uvítal kdyby 110 heal banda léčila haluze jak tu někdo navrhoval.
Správce charity válečníků
- Hunter
- thug
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 07.09.2006 19:27:13
- Bydliště: depends
- Kontaktovat uživatele:
Osobně rozhodně raději 100 healing, než 110.
Robe of healing by (abych tu měl taky svůj návrh) mohla vypadat +20 dex, +5magery(*).
Pravda snesla by se potom i druhá roba of mlácing, čili tam si dejte co chcete (nějakej ten +10mf, +5tact, jak někdo navrhoval, proč ne), ja za clera nemlátim ani když jdem dva, bo mam nastavený miss:hit ratio sedm ku jedné ;P
(*)k té pauze svitků - zaprvak 90+5=95, a i tak to je jedno, bo těch 96 co počítáte je trochu hodnota, která clerika vůbec nezajímá
edit: Ještě k tomu využití ve krizovkách, to se vyjádřit nemohu - jsem totiž tak top, že se nikdy do krizovek nedostanu (=umřu vždy dřív než krizovka stihne nastat) :/ True story.
Robe of healing by (abych tu měl taky svůj návrh) mohla vypadat +20 dex, +5magery(*).
Pravda snesla by se potom i druhá roba of mlácing, čili tam si dejte co chcete (nějakej ten +10mf, +5tact, jak někdo navrhoval, proč ne), ja za clera nemlátim ani když jdem dva, bo mam nastavený miss:hit ratio sedm ku jedné ;P
(*)k té pauze svitků - zaprvak 90+5=95, a i tak to je jedno, bo těch 96 co počítáte je trochu hodnota, která clerika vůbec nezajímá
edit: Ještě k tomu využití ve krizovkách, to se vyjádřit nemohu - jsem totiž tak top, že se nikdy do krizovek nedostanu (=umřu vždy dřív než krizovka stihne nastat) :/ True story.
Nexios
nosil sem - nepoznal semSofia píše:Róba má své využití, pokud se nic neměnilo. Poznat by to mělo být hlavně v resskillových situacích v dungu.

Guildmaster of Templars
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
Porad nechapu ten hroznej mega preboost na 5 magerce. To udela podle me v prumeru tak max o 2-3 bodiky lepsiho boosta, tak tu nemluv o nesmrtelnosti.Michaels píše:nechat to tak, naco by mel klerik bojovat? to rovnou muze war bostovat , a mgr? blbost bo by byl prebost tim padem silnejsi boosty a nesmrtelejsi
A zamluvil se nejak ten Parrying, ten bych mozna uplne nejradsi.
Guildmaster of Templars
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
- Hunter
- thug
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 07.09.2006 19:27:13
- Bydliště: depends
- Kontaktovat uživatele:
Wau, skutečně vyšší magery zvýší VUSu ar? A cler bude házet větší sílu? Jaké překvapeníMichaels píše:IVM za vis hp, vis statu pri bostu, silnejsi reaktiv silnjesi protekci [..]

Neboj se ničeho. Třeba se jednou z týhle diskotéky probudíš.Michaels píše:[..] padem mensi prodleva mezi svitky, bo to bdue vic jak 96
Nexios
-
- Elder Letter
- Příspěvky: 240
- Registrován: 04.10.2007 18:37:11
- Bydliště: 1.Maje 26, Habartov
- Kontaktovat uživatele:
vyzkousej si bostit s vyssim mgr? vsechno mas silnejsi napriklad dej si protekci od pala a pak od clera, a myslis ze to je rozdilem charu? ne, je to magerkou, a svitky do 96 sou 4 sec a o neutocnych to sou 2 sec a kdyz bude vic jak 96 tak u neutocnych tj 1 sec coz si myslim ze to je bez prodlevy jako mag zdi apod, vyved me z omylu
Jo ta pauza je opravdu od 96 takze 5 bodiku do magerky by na svitky vliv nemelo.
Nicmene me osobne se vic zamlouva parrying, a stale je tu ten fakt, ze vyssi magerku pro clera zamysleli GM tak, aby byla dostupna v topku, ne v robe.
[quote="Sofi"][/quote]
Jak mi v resskillove situaci pomuze +10 MF a Heal?
Leda bych se chtel sam placnout po hlave abych nezdrzoval moby.
Nicmene me osobne se vic zamlouva parrying, a stale je tu ten fakt, ze vyssi magerku pro clera zamysleli GM tak, aby byla dostupna v topku, ne v robe.
[quote="Sofi"][/quote]
Jak mi v resskillove situaci pomuze +10 MF a Heal?
Leda bych se chtel sam placnout po hlave abych nezdrzoval moby.