Dave Lister píše:tak zrovna yoko scripty clovek kterej umi programovat pochopi tak za 5 minut..
Raegann píše:valna vetsina injectu je zdokumentovana
- - které fce odesílají data na server, které ne? (--> kam vrazit pauzu, kam ne)
- kdy se jaké proměnné uzavírají do uvozovek / apostrofů. Jaký je mezitím rozdíl a jaký to ma dopad na konečnou funkčnost?
- pořadí příkazů (wait... před use...)
- proč script nefunguje, ač je tam vše syntakticky správně? (problém prázdých řádků (třeba po odmazaném komentáři, které na některých místech způsobují (tuším) parse error)
- globální proměnné - formát, nastavování, vracení
- dynamické pauzy a pauzy obecně - jaké texty se vrací při určitých akcích
- návratové hodnoty fcí
- práce s objekty uloženými v injectionu
- type & graphic itemů ve světě
- práce s craft menu
To jsou víceméně dost specifika Yoko Injectionu a člověk se jimi rozhodně neprokouše za pět minut. Minimálně to chce hodně času na reálné zkoušení ve hře.
Ad dokumentace - je někde v češtině nebo angličtině? Myslím tím popis fcí, jejich parametrů, atp. Ofic help a stránky typu
http://www.reiko-yoko.wz.cz/ znám, ale zajímalo by mne, jak dlouho by člověk (řekněme ultimy neznalý) hledal význam slova věty "If my or 2 then searched bekpake and all the pouches" (autopřeložená část z uo.findType o parametrech fce).
Takže ano, ten jazyk_je_ relativně jednoduchý. Ale reálná aplikace vyžaduje mnohem více mnohem více práce (pokud se nejedná o script, který jen dosazuje vhodné parametry do uo.moveItem(), že). Člověk ten jazyk možná i pochopí za nějaký krátký časový úsek, nicméně doba mezi tímhle a nějakým scriptem, který by byl alespoň v základních rysech OK je větší než si tady většina lidí představuje.
Takže prosím, dělejme bu bu bu (je to potřeba a v některých případech i oprávněné), ale zase to tak nedémonizujme, protože potom se ta relevantní fakta poněkud ztrácí v těch, ehm, nerelevantních.