Warrior
-
- Death Litographer
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 07 zář 2006 18:43
- Kontaktovat uživatele:
- Night Storm
- Undead Scriber
- Příspěvky: 704
- Registrován: 08 črc 2007 01:39
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
-
- Orc Writer
- Příspěvky: 77
- Registrován: 26 zář 2006 20:02
- Kontaktovat uživatele:
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18 říj 2006 05:59
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
Nejsem si jistej jestli by to byl nakej prinos. Jednorucky se nosej kvuli stitu a pochybuju, ze 2x jednorucka by dokazala se vyrovnat nakymu dobrymu obourcu kveru. V pvp taktez nevidim prilisnou ucinnost, kdyz +5 haly a pod se tahaj ve velkym z automat pokladu a diky nizky pruraznosti tech jednorucek bys vlastne treba z dvou +5 scimu udelal nedomrdlou +5 halu, s kterou bys stejne do cehokoli s armorem delal odparovavace leda.
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18 říj 2006 05:59
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
No jde o to, ze kdyz chces mlatit low ar, tak ti na to staci i obyc scim a kdyz mi nebude stacit +5, tak bych si osobne vzal radsi +7 a stit, nebo obourucku, kterou udelam dmg i do klerika a plecha kdyz na to prijde. Jako jestli to nekdo vyuzije, prosim, jsem pro jakykoli spestreni hry, ale muj osobni nazor je, ze ke vsem tem vlastnostem co by ty zbrane meli je lepsi alternativa mezi zbranema normalnima.
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18 říj 2006 05:59
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
Jo to je sice hezky, ale nascripti to tak aby byl Pal plnohodnotnej sermir a war plnohodnotnej berserk, kdyz na tyhle kouli ani neudelas special pohyby atd. Vsechno bys to musel delat pres itemy a to by znamenalo 150 novejch itemu, questu a skriptu pro obe povolani.
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08 zář 2006 17:56
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
hm. dve jednorucky za wara by mohlo byt super ale myslim ze prave vzhladom na sferu by bolo jednoduchsie oddelit wara a pala zakazanim obojruciek palovi. hold by mal pal na dmg war mace, war fork a v mecoch sa nevyznam + jednorucne kamenky + jednorucne specky. a war vsetko. podla mna v pohode...
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18 říj 2006 05:59
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
Jestli je podle me neco hlavne cesta dohaje, tak obrat chary o schopnosti. Uz takhle war umi jen tupe mlatit, uz takhle maj kouzlici chary docela malo kouzel atd.
Kdyztak to chce prave oboum charum pridat neco co je bude vyrazneji odlisovat a pak v navaznosti na pridany veci, jim treba decentne nekde ubrat. Pokud nejdriv uberes, tak ten char totalne zmrvis a nikdo ho nebude hrat. Coz plati hlavne pro mlaticky, u kouzlicich charu by to bylo taky blby, ale furt mensi zlo.
Ted malej navrh na odliseni wara a pala: Udelat male a jednoduche questiky, kde Paladin bude moct upgradovat mece a War treba obourucky, na zbrane, ktery budou suplovat specialni pohyby. Myslim to jako takovou malou nahrazku za onoho plnohodnotynho sermire a berserkra.
Priklad:
War ziska +9 LBA, zabehne kratkej questik, na jehoz konci mu NPC upravi +9 LBA na +9 LBA of berserking a sekera bude umet na poklikani provest specialni utok na vsechny okolni policka s timerem treba jako RR
Pal ziska +9 Vika tak nabehne na quest na jehoz konci dostane +9 Vika od Swordsman a vik bude umet na poklikani disarm utok s prislusnym timerem *
* Priklady jsou sci-fi.
Kdyby se to udelalo jen na urcity typy zbrani a jen u urcity plusovosti + max 2 takovy pro kazdej char, tak by to nemuselo tolik sferu zaprasit scriptama. Ale je dost mozny, ze si slintam na triko bo o tom moc nevim.
Kdyztak to chce prave oboum charum pridat neco co je bude vyrazneji odlisovat a pak v navaznosti na pridany veci, jim treba decentne nekde ubrat. Pokud nejdriv uberes, tak ten char totalne zmrvis a nikdo ho nebude hrat. Coz plati hlavne pro mlaticky, u kouzlicich charu by to bylo taky blby, ale furt mensi zlo.
Ted malej navrh na odliseni wara a pala: Udelat male a jednoduche questiky, kde Paladin bude moct upgradovat mece a War treba obourucky, na zbrane, ktery budou suplovat specialni pohyby. Myslim to jako takovou malou nahrazku za onoho plnohodnotynho sermire a berserkra.
Priklad:
War ziska +9 LBA, zabehne kratkej questik, na jehoz konci mu NPC upravi +9 LBA na +9 LBA of berserking a sekera bude umet na poklikani provest specialni utok na vsechny okolni policka s timerem treba jako RR
Pal ziska +9 Vika tak nabehne na quest na jehoz konci dostane +9 Vika od Swordsman a vik bude umet na poklikani disarm utok s prislusnym timerem *
* Priklady jsou sci-fi.
Kdyby se to udelalo jen na urcity typy zbrani a jen u urcity plusovosti + max 2 takovy pro kazdej char, tak by to nemuselo tolik sferu zaprasit scriptama. Ale je dost mozny, ze si slintam na triko bo o tom moc nevim.
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Ta lba by byla masakr to se mi libi! A disarm utok, to myslis jak?Inkvizitor Dan píše:Jestli je podle me neco hlavne cesta dohaje, tak obrat chary o schopnosti. Uz takhle war umi jen tupe mlatit, uz takhle maj kouzlici chary docela malo kouzel atd.
Kdyztak to chce prave oboum charum pridat neco co je bude vyrazneji odlisovat a pak v navaznosti na pridany veci, jim treba decentne nekde ubrat. Pokud nejdriv uberes, tak ten char totalne zmrvis a nikdo ho nebude hrat. Coz plati hlavne pro mlaticky, u kouzlicich charu by to bylo taky blby, ale furt mensi zlo.
Ted malej navrh na odliseni wara a pala: Udelat male a jednoduche questiky, kde Paladin bude moct upgradovat mece a War treba obourucky, na zbrane, ktery budou suplovat specialni pohyby. Myslim to jako takovou malou nahrazku za onoho plnohodnotynho sermire a berserkra.
Priklad:
War ziska +9 LBA, zabehne kratkej questik, na jehoz konci mu NPC upravi +9 LBA na +9 LBA of berserking a sekera bude umet na poklikani provest specialni utok na vsechny okolni policka s timerem treba jako RR
Pal ziska +9 Vika tak nabehne na quest na jehoz konci dostane +9 Vika od Swordsman a vik bude umet na poklikani disarm utok s prislusnym timerem *
* Priklady jsou sci-fi.
Kdyby se to udelalo jen na urcity typy zbrani a jen u urcity plusovosti + max 2 takovy pro kazdej char, tak by to nemuselo tolik sferu zaprasit scriptama. Ale je dost mozny, ze si slintam na triko bo o tom moc nevim.