Lze nějak docílit okamžité ukládání zpráv ze hry do Journal.log? Na tom grafickém podkladu z UO je excremento vidět (obzvláště v případě bílého písma) a mně se to nechce patchovat (nebo instalovat nějaké externí blbosti).
Když si na ten journal poštvu tail -F, tak mi to není moc platné, protože do něj client zapisuje v nějakých časových dávkách, není to synchronizované s děním ve hře... :^(
Synchronizace journalu
Re: Synchronizace journalu
Nojo, buffered i/oNazir píše: Když si na ten journal poštvu tail -F, tak mi to není moc platné, protože do něj client zapisuje v nějakých časových dávkách, není to synchronizované s děním ve hře... :^(
Asi to nepujde tak snadno. Jestli se ti chce s tim hodne hrat, tak si napis sniffer, to co chodi od serveru je normalni plaintext zaplacnutej do huffmana, druhou snadnejsi moznost mas asi si stahnout zdrojaky stareho UO injectionu http://sourceforge.net/project/showfile ... p_id=30523 a dopsat si to tam.
Mozna (nevim) by ale stacilo hooknout klientovi fprintf() a brat to z nej...
srbqf