Mamon/čas (ustřiženo z Ceny adamantia)
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18.10.2006 05:59:00
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
Respektive pokud nemas mamon kamarady, ktery te protahaj 3x tejdne despem na 6 hod, tak na nakej ada komplet rovnou zapomen. To je jen pro TOP!!! hrace, ktery maj cas sedet u UO 10 hodin denne. Pro normalni smrtelniky, co obcas musej neco delat takove veci zrejme na DP nejsou, nebo si je muzes peknejch par let kupovat po ingotu za 350k na vyvesce abys potom mel onen supertop komplet a smazal acc protoze dal uz zadna vyzva na tomto shardu neni.
Naposledy upravil(a) Inkvizitor Dan dne 21.05.2009 21:02:10, celkem upraveno 1 x.
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
- Night Storm
- Undead Scriber
- Příspěvky: 704
- Registrován: 08.07.2007 01:39:31
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18.10.2006 05:59:00
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
- Hunter
- thug
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 07.09.2006 19:27:13
- Bydliště: depends
- Kontaktovat uživatele:
Respektive - proč bys měl taky vlastnit ada komplet, pokud nebudeš pořádně chodit TOP dungy a sedět u tý hry co to jen půjde. Nevidím jediný důvod, proč by mělo nejlepší (=nejdražší) brnko co jde ve hře získat přístupné pro lidi, co si dvakrát tejdně zajdou menší dung.Inkvizitor Dan píše:Respektive pokud nemas mamon kamarady, ktery te protahaj 3x tejdne despem na 6 hod, tak na nakej ada komplet rovnou zapomen. To je jen pro TOP!!! hrace, ktery maj cas sedet u UO 10 hodin denne. Pro normalni smrtelniky, co obcas musej neco delat takove veci zrejme na DP nejsou, nebo si je muzes peknejch par let kupovat po ingotu za 350k na vyvesce abys potom mel onen supertop komplet a smazal acc protoze dal uz zadna vyzva na tomto shardu neni.
Ada JE top věc, čili je pro hráče, co do hry investujou hodně času a úsilí.
Nestává se často, že bych s tebou souhlasil, ale teď si to velice pěkně vystihl. Náčelníku.Night Storm píše:rekl bych ze chtel vedet neco o cene a ne ty tvoje ublizeny kecy..
Nexios
- Night Storm
- Undead Scriber
- Příspěvky: 704
- Registrován: 08.07.2007 01:39:31
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Ja bych zase rek ze to jsou spis ty ublizeny keci.. adamantium jde normalne posbirat, doba jakou to skladas je primo umerna tve herni aktivite.. kdo chce tak ma, kdo nechce zavidi a hleda vymluvy.. jako ze to je moc drahy a ze musis byt 10hodin v dungu a ze musis chodit s top lidma.. tj jasny ze asi s nb guildou ada platy neposkladas..Inkvizitor Dan píše:Nevidel bych to jako ublizeny keci, ale jako realnou informaci o dostupnosti ada kompletu. Zato u tveho postu postradam informacni hodnotu.
achjo..
ty voe tak bud s tim nesouhlasis tak to nehraj a nebo ti to je jedno tak proc fnukas?
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18.10.2006 05:59:00
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
Proc bych mel vlastnit ada komplet kdyz nechodim pravidelne top dungy? Treba proto, ze jsem hracskym skillem na uplne stejny urovni jako ty co ho chodej, akorat nemam cas ty dungy obihat nekolikrat tydne dokola ( coz uz neni projev skillu, nybrz jen rutina s obrovskym ziskem ) a mam na nej cas dejme tomu jednou za dva mesice? To je prave problem DP. Dostanes se jako hrac na urcitou uroven a dal uz pred tebou nestoji zadna vyzva krom shromazdovani mamonu a cely se to pak zmeni jen na soutez kdo u toho prosedi vic casu. A to je na co? To je na nic.... Tyhle veci by v normalnich dungach vubec nemeli byt. Mel by se jednou za cas postavit superdung jako byl nedavno ank 3 a kdo to prvni dokaze dojit bude tam mit tenhle mamon jako odmenu za svuj skill, nikoli odmenu za to kolik hodin tydne vydrzi klikat furt dokola to same. Uz dost lidi co znam DP opustilo presne z tohohle duvodu. Byli to skill lidi co nemeli cas u toho furt sedet a chodit stejny dungy dokola - diky tomu meli furt prdlajs a prestalo je DP bavit.Hunter píše:Respektive - proč bys měl taky vlastnit ada komplet, pokud nebudeš pořádně chodit TOP dungy a sedět u tý hry co to jen půjde. Nevidím jediný důvod, proč by mělo nejlepší (=nejdražší) brnko co jde ve hře získat přístupné pro lidi, co si dvakrát tejdně zajdou menší dung.Inkvizitor Dan píše:Respektive pokud nemas mamon kamarady, ktery te protahaj 3x tejdne despem na 6 hod, tak na nakej ada komplet rovnou zapomen. To je jen pro TOP!!! hrace, ktery maj cas sedet u UO 10 hodin denne. Pro normalni smrtelniky, co obcas musej neco delat takove veci zrejme na DP nejsou, nebo si je muzes peknejch par let kupovat po ingotu za 350k na vyvesce abys potom mel onen supertop komplet a smazal acc protoze dal uz zadna vyzva na tomto shardu neni.
Ada JE top věc, čili je pro hráče, co do hry investujou hodně času a úsilí.Nestává se často, že bych s tebou souhlasil, ale teď si to velice pěkně vystihl. Náčelníku.Night Storm píše:rekl bych ze chtel vedet neco o cene a ne ty tvoje ublizeny kecy..
Naposledy upravil(a) Inkvizitor Dan dne 21.05.2009 21:29:09, celkem upraveno 1 x.
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
- Hunter
- thug
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 07.09.2006 19:27:13
- Bydliště: depends
- Kontaktovat uživatele:
To už abys Dane konečně začal hrát ale trochu jiný hry, protože ses koukam ale šeredně seknul výběrem vhodné klikačky. Pokud ti jde čistě o skill a ne o strávenej čas, tak nevím proč se zdržuješ hraním MMORPG. Protože tam je čas důležitá komodita vždycky - alespoň co mi napovídá zkušenost a že já už těch MMORPG zkoušel klikat. Fakt ne, nikde to jiné nebylo.
Pokud chceš mít TOP výsledky jen a pouze za tvůj TOP skill, tak plavej progejmingovat strategie, nebo třeba střílečky. Ty si můžeš pustit jen každou kvalifikaci/turnaj a máš TOP výsledky zaručený bez času investovanýho. MMORGP maj prostě jiný bariéry a požadavky, než si tu snažíš vysnít.
Pokud chceš mít TOP výsledky jen a pouze za tvůj TOP skill, tak plavej progejmingovat strategie, nebo třeba střílečky. Ty si můžeš pustit jen každou kvalifikaci/turnaj a máš TOP výsledky zaručený bez času investovanýho. MMORGP maj prostě jiný bariéry a požadavky, než si tu snažíš vysnít.
Naposledy upravil(a) Hunter dne 21.05.2009 21:25:07, celkem upraveno 1 x.
Nexios
- Night Storm
- Undead Scriber
- Příspěvky: 704
- Registrován: 08.07.2007 01:39:31
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
kdyz budes chtit vyhrat zavody ale budes mit malo natrenovano a proto nevyhrajes.. budes se taky vymlouvat na ostatni ze tomu venovali vic casu?
tak bez behat jinou hru.. pro ty s min casem.. ne vazne ale opravdu to myslim vazne.. me fascinuje ze nekdo tu nekolik let hraje a zacne se ohanet tim jak to je nefer .. to si driv nevedel?
tak bez behat jinou hru.. pro ty s min casem.. ne vazne ale opravdu to myslim vazne.. me fascinuje ze nekdo tu nekolik let hraje a zacne se ohanet tim jak to je nefer .. to si driv nevedel?
- Johny Matovic
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1317
- Registrován: 22.12.2007 12:29:24
- Kontaktovat uživatele:
imho do toho musis investovat tak isto casu :p tj jedno co to je ked sces byt dobry (TOP vysledky) musis to robit furt a tak je to aj v hre aj v rl :pHunter píše:Ty si můžeš pustit jen každou kvalifikaci/turnaj a máš TOP výsledky zaručený bez času investovanýho. MMORGP maj prostě jiný bariéry a požadavky, než si tu snažíš vysnít.
Sklb - okrasny clovek
Please, for fuck sake, no revolution.
Please, for fuck sake, no revolution.
- Hunter
- thug
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 07.09.2006 19:27:13
- Bydliště: depends
- Kontaktovat uživatele:
Johny Matovic: Máš pravdu, ale .. to je zase trochu jiná teorie.
Si to rozeberem.
MMORPG: Díky koncepci hra funguje tak, že obvykle máš relativně nízký strop skillu, který můžeš dosáhnout. Čili "naučit" se hrát "top" netrvá obvykle nijak dlouho a pokud se člověk snaží, tak to není zas takový problém. A proto cíl hry není obvykle v tom "být top skillzor", ale v něčem jiném. Jelikož "top skillzorů" je tedy kotel, tak se "topkovost" řeší jinak. A to například majetkem, schopností organizace, zvládání různých situací ve větším počtu, objevování nových věcí + hlavně čas. Čas na tohle všechno, no hlavně čas na sbírání lepších a lepších itemů. Například.
nějakej progejming: Teoreticky, pokud bys byl nějakej freaking džínijs, tak nemusíš u hry strávit při "obyčejném hraní, tréningu" ani minutu, ale stačí ti vyhrávat turnaje. Ovšem v praxi u tý hry musíš sedět kotel, protože pokud nejseš "vyklikanej, vytrénovanej, vypamatovanej" apod., tak nemáš moc šancí. Hlavním lákadlem zde nebývá majetek, ale právě onen "herní skill", kterýžto má cap daleko v oblacích a málokdy je vůbec možné ho dosáhnout (ve smyslu, že už prostě nejde být lepší).
na tyhle pohádky máte pokec, buďte tak laskavi
/Soap
edit: njn, zas mam volnej večer ;P
Si to rozeberem.
MMORPG: Díky koncepci hra funguje tak, že obvykle máš relativně nízký strop skillu, který můžeš dosáhnout. Čili "naučit" se hrát "top" netrvá obvykle nijak dlouho a pokud se člověk snaží, tak to není zas takový problém. A proto cíl hry není obvykle v tom "být top skillzor", ale v něčem jiném. Jelikož "top skillzorů" je tedy kotel, tak se "topkovost" řeší jinak. A to například majetkem, schopností organizace, zvládání různých situací ve větším počtu, objevování nových věcí + hlavně čas. Čas na tohle všechno, no hlavně čas na sbírání lepších a lepších itemů. Například.
nějakej progejming: Teoreticky, pokud bys byl nějakej freaking džínijs, tak nemusíš u hry strávit při "obyčejném hraní, tréningu" ani minutu, ale stačí ti vyhrávat turnaje. Ovšem v praxi u tý hry musíš sedět kotel, protože pokud nejseš "vyklikanej, vytrénovanej, vypamatovanej" apod., tak nemáš moc šancí. Hlavním lákadlem zde nebývá majetek, ale právě onen "herní skill", kterýžto má cap daleko v oblacích a málokdy je vůbec možné ho dosáhnout (ve smyslu, že už prostě nejde být lepší).
na tyhle pohádky máte pokec, buďte tak laskavi
/Soap
edit: njn, zas mam volnej večer ;P
Nexios
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18.10.2006 05:59:00
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
Jenze DP uz zabiha v tomhle do extremu. Je jasny, ze cas musis investovat v MMORPG, ale na DP investujes od jisty faze vyvoje tvejch hracskejch schopnosti pouze ten cas. Skill, chovani a schopnosti hrace jsou tu zcela na vedlejsi koleji. Jednou ten desp dojdes, zadnej tezsi dung tu neni a zvrhava se to pouze v rutinu chozeni, harveni a mamoneni. Ja ten cas napr. mam, kterej do toho muzu investovat + si troufnu rict ze i skill na to ty top dungy chodit. Ale nemam ten cas 6-8 hodin v kuse 3x tejdne a diky tomu tyhle radobytop veci mit nikdy nebudu. Jak jsem rekl, dostupnost jistejch itemu, je tady resena naprosto nesmyslne. Maj bejt za skill + cas , ne pouze za cas.
Kamarad presne z tohohle duvodu odesel na jinej shard, cimz se mi nabidlo srovnani vice nez adekvatni a muzu rict, ze stav DP je v tomhle totalne zalostnej. Perfektni ukazkou toho je DP makrovani. Kdybych cas, co jsem stravil hranim v dungach, mel zapnuty makro a prodaval na trhu, tak mam takovej mamon, ze to tu nikdo jeste tolik pohromade nevidel a mam na co si vzpomenu a za co? Jen a jen za cas, bez potreby projevit minimalni skill a vytahnout paty z GZ.
Takze jestli mi chces tvrdit, ze takhle vypada kazdy MMORPG i jiny shardy UO, tak to bych se docal zasmal, to se na me nezlob. Jestli chces obrazek kvalitni ekonomiky a spravny dostupnosti itemu vs cas/skill, tak se zeptej Raeganna jak to vypada na shardu XY kde zrovna hraje. Ne ze by to tam nemelo mouchy, ale DP by se od nich mohlo v tomhle hoooodne ucit.
Kamarad presne z tohohle duvodu odesel na jinej shard, cimz se mi nabidlo srovnani vice nez adekvatni a muzu rict, ze stav DP je v tomhle totalne zalostnej. Perfektni ukazkou toho je DP makrovani. Kdybych cas, co jsem stravil hranim v dungach, mel zapnuty makro a prodaval na trhu, tak mam takovej mamon, ze to tu nikdo jeste tolik pohromade nevidel a mam na co si vzpomenu a za co? Jen a jen za cas, bez potreby projevit minimalni skill a vytahnout paty z GZ.
Takze jestli mi chces tvrdit, ze takhle vypada kazdy MMORPG i jiny shardy UO, tak to bych se docal zasmal, to se na me nezlob. Jestli chces obrazek kvalitni ekonomiky a spravny dostupnosti itemu vs cas/skill, tak se zeptej Raeganna jak to vypada na shardu XY kde zrovna hraje. Ne ze by to tam nemelo mouchy, ale DP by se od nich mohlo v tomhle hoooodne ucit.
No a to je prave problem DP, naprosta obsence jinejch duvodu proc tu hrat, nez proto bejt skiller a mamon. RP nula. Deni ve svete nula. Podpora hracu co si chteji neco takoveho udelat samy nula. Tudiz od domaxovani postavy absence vetsiny RPG prvku, krom oblikani si paperdollu do svitivejsich veci. Ten svet je tak moc statickej, az mi obcas hrani na DP pripomina osekanej multiplayer Baldurs Gate.Hunter píše:
Si to rozeberem.
Díky koncepci hra funguje tak, že obvykle máš relativně nízký strop skillu, který můžeš dosáhnout. Čili "naučit" se hrát "top" netrvá obvykle nijak dlouho a pokud se člověk snaží, tak to není zas takový problém. A proto cíl hry není obvykle v tom "být top skillzor", ale v něčem jiném.
Naposledy upravil(a) Inkvizitor Dan dne 21.05.2009 22:04:53, celkem upraveno 1 x.
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
- Hunter
- thug
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 07.09.2006 19:27:13
- Bydliště: depends
- Kontaktovat uživatele:
Netuším kde Raegan hraje, ale asi neznám hru, kde by se nedalo vydělávat mamon POUZE za čas. Napadá mě pár MMORPG co jsem hrával, tak například:
Na Lineage 2 si sednu na prdel do města, zapnu private workshop a lidi si tam na mě budou točit shoty/matroš/itemy a já můžu tou postavou operovat 2x tejdně a to tak, že jen dolejvat matroš a vylejvat mamon. A za čistej čas si potom nakoupim co chci.
Na WoWku nemusim ani z města taky. Začnu kempit Auction house a točit itemy (koupim levný, prodam drahý) a jen za čas mam takovej mamon, že se budeš divit. Když bych chtěl bejt jen s tím časem opravdu hodně akční, tak si teda ještě bez potřeby "skillzorovosti" budu lítat po světe a sbírat kytky a míchat flašky, nebo kopat rudu a vyrábět itemy. Wau. Jediný co jsem k tomu potřeboval bylo naexpit char a teď už jen vyměňuju čas za mamon. WoWko je sice trochu ošetřený, že se se itemy linkujou, ale pokud mám mamon, tak žádnej problém aby mě nějaká parta dotáhla pro tady medvěda třeba a já nemusel dělat skoro nic.
Na TZtku jsme zase začli hrát, jeden člověk napsal makra a jelo se. AFK crafti jeli vkuse a když bylo málo mamonu, tak se pustil tamer na hárvest, kterej potřeboval maximálně tak makro na all guard me a vydělával, že jsi nestačil sbírat. Jo ten herní skill, co se projevil byl ten, že jsi tu postavu namakroval a došel si pro dva pety. Opět - čistej čas = naprostej mamon.
A když mám naprostej mamon (kterej si skutečně můžu zajistit pouze výměnou za čas), tak už si můžu sehnat všechno - ať už se to v tý hře linkuje, nebo ne.
Jediná hra, kde mají všichni na určité věci času stejně (kde se tedy liší pouze to, kdo kdy začal hrát), je co znám asi EVE Online. Protože tam se skilly trénují za rl čas, nezávisle na tom, zdali jsi online, nebo offline. Ale stejně - kdo má čas dýl těžit/questit/bojovat - ten má vždycky víc, než ten, kdo na to ten čas nemá.
Na Lineage 2 si sednu na prdel do města, zapnu private workshop a lidi si tam na mě budou točit shoty/matroš/itemy a já můžu tou postavou operovat 2x tejdně a to tak, že jen dolejvat matroš a vylejvat mamon. A za čistej čas si potom nakoupim co chci.
Na WoWku nemusim ani z města taky. Začnu kempit Auction house a točit itemy (koupim levný, prodam drahý) a jen za čas mam takovej mamon, že se budeš divit. Když bych chtěl bejt jen s tím časem opravdu hodně akční, tak si teda ještě bez potřeby "skillzorovosti" budu lítat po světe a sbírat kytky a míchat flašky, nebo kopat rudu a vyrábět itemy. Wau. Jediný co jsem k tomu potřeboval bylo naexpit char a teď už jen vyměňuju čas za mamon. WoWko je sice trochu ošetřený, že se se itemy linkujou, ale pokud mám mamon, tak žádnej problém aby mě nějaká parta dotáhla pro tady medvěda třeba a já nemusel dělat skoro nic.
Na TZtku jsme zase začli hrát, jeden člověk napsal makra a jelo se. AFK crafti jeli vkuse a když bylo málo mamonu, tak se pustil tamer na hárvest, kterej potřeboval maximálně tak makro na all guard me a vydělával, že jsi nestačil sbírat. Jo ten herní skill, co se projevil byl ten, že jsi tu postavu namakroval a došel si pro dva pety. Opět - čistej čas = naprostej mamon.
A když mám naprostej mamon (kterej si skutečně můžu zajistit pouze výměnou za čas), tak už si můžu sehnat všechno - ať už se to v tý hře linkuje, nebo ne.
Jediná hra, kde mají všichni na určité věci času stejně (kde se tedy liší pouze to, kdo kdy začal hrát), je co znám asi EVE Online. Protože tam se skilly trénují za rl čas, nezávisle na tom, zdali jsi online, nebo offline. Ale stejně - kdo má čas dýl těžit/questit/bojovat - ten má vždycky víc, než ten, kdo na to ten čas nemá.
Nexios
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18.10.2006 05:59:00
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
Ma vic to ano. Ale chyba je v dostupnosti. Kdyby ty co chodej despy byli radi, ze maj kazdej jedno topko, bylo by dostupny pro hrace co ma jen mamon z makra? Ne, protoze by mu ho nikdo neprodal. Navic ada a topka jsou nejlepsi itemy ve hre... nic nepsiho neni, tak proste nedokazu pochopit co tyhle veci delaj v pokladech v dungach co se chodej jako rutina. To ma bejt odmena pro ty nejlepsi, ne pro ty, ktery Emp protahne dungem rikajic: Bacha 2 policka pred tebou je past. Prestavi se Desp? Ano do pokadu topko, proc ne. Dojde se to? Uz tam bude pouze beznej equip, protoze dal uz ten dung je degradovanej, protoze GMka nemaj 24/7 cas hlidat kdo to jde poprve a kdo ne. A vzhledem k casovejm intervalum beznejm pro naky zmeny na DP, by ty topka byli najednou dostupny tak jak maj bejt, protoze by to nikdo neprodal a Kapr by v tom nechodil decik.
Naposledy upravil(a) Inkvizitor Dan dne 21.05.2009 22:30:38, celkem upraveno 3 x.
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Dane praveze skill a vylepsovani taktiky ti ty dungy dovoli chodit za kratsi cas (samozrejme, ze zas pod nejakej opravdu nelze klesnout a ty dungy casove "narocne" jsou, ale pokud si proste nenajdes par hodin v kuse, tak to top dungy na dp opravdu to prave nejsou), a opravdu bych nerekl ze v pripade despu by nejkratsi realnej cas byl 6-8 hodin (kdyt i d4 zezacatku urcite lidi chodili zakolik, 23 hodin?), to akorat ty, protoze nejsi skill (coz zahrnuje i tvorbu a pouzivani taktiky a prizpusobitelnosti), to neumis rychleji, takze v tomto pripadu rezervy opravdu jsou
navic mas i jine dungy, kde potkas to ada a dokonce mnohem vice pristupnejsi casove
jinak co se tyce obtiznosti, dp opravdu nema co nabidnout, je to uz pouze rutina a prave jediny zpusob, co mi pripadl, jak si to "ozivit" je chozeni dungu v malem poctu (a co s nejmensim poctem zakysu)
edit:
a ke zbytku co jsi psal, takhle bys topka omezil na minimum a staly se z toho rare cetky co se vubec netahaj a to opravdu neni chteny, pristup k topkam je v soucasnosti rozumny s tim jak se tahaj do dungu a s tim jak se o ne prichazi, to ze si je nektery lidi jen susej v bance, to je holt jina vec
edit2:
navic mas i jine dungy, kde potkas to ada a dokonce mnohem vice pristupnejsi casove
jinak co se tyce obtiznosti, dp opravdu nema co nabidnout, je to uz pouze rutina a prave jediny zpusob, co mi pripadl, jak si to "ozivit" je chozeni dungu v malem poctu (a co s nejmensim poctem zakysu)
edit:
jenze to je problem herniho nastaveni dp, ze tady to stoji na prskovi, navic ale takovato vyprava, slozena jen z nubiku tazenych po vt, ma mnohem vetsi sanci na vyleh a taky pravdepodobne bude trvat delsi casInkvizitor Dan píše: Emp protahne dungem rikajic: Bacha 2 policka pred tebou je past.
a ke zbytku co jsi psal, takhle bys topka omezil na minimum a staly se z toho rare cetky co se vubec netahaj a to opravdu neni chteny, pristup k topkam je v soucasnosti rozumny s tim jak se tahaj do dungu a s tim jak se o ne prichazi, to ze si je nektery lidi jen susej v bance, to je holt jina vec
edit2:
Jako v tomhle mas urcite pravdu, protoze top dungy chodi hodne low hracu, takze neni tezke byt na tom shodne skillemInkvizitor Dan píše: Treba proto, ze jsem hracskym skillem na uplne stejny urovni jako ty co ho chodej
Přeji pěkný den!
- Raegann
- Paper Elemental
- Příspěvky: 313
- Registrován: 08.09.2006 22:43:20
- Bydliště: Jhelom/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Uz to pochop, tady se to nikdy nezmeni a vsichni sou s tim v zasade spokojeni..Inkvizitor Dan píše:Takze jestli mi chces tvrdit, ze takhle vypada kazdy MMORPG i jiny shardy UO, tak to bych se docal zasmal, to se na me nezlob. Jestli chces obrazek kvalitni ekonomiky a spravny dostupnosti itemu vs cas/skill, tak se zeptej Raeganna jak to vypada na shardu XY kde zrovna hraje. Ne ze by to tam nemelo mouchy, ale DP by se od nich mohlo v tomhle hoooodne ucit.

K tomu mamonu pouze za cas - ano, asi je to skoro vsude, jde o to nastavit system tak, aby se to minimalizovalo. Ono kdyz po x hodinach bezhlavyho investovani casu pro mamon vidis, ze bez jakykoliv pridany hodnoty to bylo celkem nevydelecny a bez smyslu a ten chudak si ty, tak te to od toho shardu celkem rychle odradi, pokud hledas zrovna tenhle styl hry. A rozhodne je mozny nastavit system tak, abys makrem ziskal jen naprosty minimum takrka pro prezivani. Taktez pokud se zameris pouze na repetitivni solo dungovani, casem te to proste omrzi, protoze v systemu, ktery na tenhle styl mamoneni neni nastaveny, zkratka nenajdes pro svuj styl hry dostatek vyziti. Spravna MMORPG by mela byt nastavena tak, abys i pro to svoje mamoneni musel provadet neustale interakce s ostatnima, ne ze lognes na deset hodin makro a jedina interakce je nasledny prodej vyrobku. Jiste - v dungach tady spoluprace musi byt, ale to je spis hra stroje slozeneho z vice casti. Ono kdyz pak prijdes nekam jinam a vidis, ze s timhle tam rozhodne neobstojis, tak ti nikdo nenamluvi, ze takhle to chodi vsude.. protoze i ten mamon a skilly ziskas hlavne poznavanim novych lidi, chytrosti a aktivni hrou, ktera nezavani stereotypem. V techto systemech je taky poradne znat, jestli si pouze prumerny nebo neco vic. Oproti tomu na DP mi prijde, ze i s tou prumernosti si bohate vystacis tak, abys ziskal vsechno materialni zajisteni, ktere kdy budes potrebovat a ktere si budes prat. Chces ada? Zbyvajicimi cleny rovnice je prumernost + OOC (protoze to minimum pro svoje povolani se vetsina hracu v dnesni dobe nauci behem pul roku cca) zkusenost a znalosti + cas. Uz to pochop, takhle to tu chodi uz dlouho.
Nicmene to neznamena, ze bych chtel na tenhle shard jen nadavat, vydrzel sem tu dlouho a za vsechnu zabavu sem rozhodne vdecnej celemu RT a hlavne taky lidem, s kteryma sem mel tu cest se bavit. Stejne sem tu tak dlouho vydrzel prave kvuli nim a myslim, ze to co sme v zaveru dokazali bylo takove prijemne zavrseni (ackoliv v souvislosti s tim, co sem napsal vyse je to vlastne naprosto zanedbatelne)..

Without [u]me[/u] it's just [u]Aweso[/u].
Take my Life and paint it Black Until I'm sleeping
And my Promise, I take it back So please stop creeping
http://last.fm/user/Raegann
Take my Life and paint it Black Until I'm sleeping
And my Promise, I take it back So please stop creeping
http://last.fm/user/Raegann
Můj názor je na to takový...
Ano, adamantium neni lehké sehnat jako dřív (mapky nebo nemluvně ještě dřív, mining)
O tom, že v Despu je jedině ada, s tim nesouhlasim....ada ore/ingoty se objeví ač v malém množství ale objeví i v mëdium dungách.
Čas+Risk+Eqip zrovna jako vyrovnané co z Despu doneseš taky neni tolik úměrná...nemluvně o tom, že jde o Desp 3/4 protože, jít třeba dvojku a narazit na 0 items je o to horší a né tak často tam ada je
Je pravda, že třeba další velice těžký dung Pride (Říše/Peklo) je tak zřídka během roku doplňované, že tam se taky ada lehce neposkládá...
Pak už tu zbejvaj Ratmany, kde si jen tak člověk nezajde...
Socry, tam ada nenajdeš jen tak...
Suma sumárum, Desp 3/4 jedinej dung, kde se dá v nějakém větším množství ada získat.
Bohužel neni moc prsků, co tenhle dung dá, takže chápu, že GM tam nenarvou poklady, aby to vykompenzovalo (Čas+Eqip+Risk) za to odevzdaný...
Ano, adamantium neni lehké sehnat jako dřív (mapky nebo nemluvně ještě dřív, mining)
O tom, že v Despu je jedině ada, s tim nesouhlasim....ada ore/ingoty se objeví ač v malém množství ale objeví i v mëdium dungách.
Čas+Risk+Eqip zrovna jako vyrovnané co z Despu doneseš taky neni tolik úměrná...nemluvně o tom, že jde o Desp 3/4 protože, jít třeba dvojku a narazit na 0 items je o to horší a né tak často tam ada je

Je pravda, že třeba další velice těžký dung Pride (Říše/Peklo) je tak zřídka během roku doplňované, že tam se taky ada lehce neposkládá...
Pak už tu zbejvaj Ratmany, kde si jen tak člověk nezajde...
Socry, tam ada nenajdeš jen tak...
Suma sumárum, Desp 3/4 jedinej dung, kde se dá v nějakém větším množství ada získat.
Bohužel neni moc prsků, co tenhle dung dá, takže chápu, že GM tam nenarvou poklady, aby to vykompenzovalo (Čas+Eqip+Risk) za to odevzdaný...
-Harpagons-