Sphere 0.56b

Než se zeptáte, tak si pročtěte FAQ, zda nebyl váš dotaz již zodpovězen
Odpovědět
Ashe
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 64
Registrován: 23.03.2008 22:57:42
Kontaktovat uživatele:

Sphere 0.56b

Příspěvek od Ashe »

Kluci mam mensi problem presel sem na spheru 56b z 51a a nemohu se dopatrat jak prepsat ci jak opravyt kouzleni u sumonu ci KVF je tam straaaaaaaaaaaaasne dlouhy timer jak to opravima skratim prosimporadte nekdo dik moc (nasel semtam jeste vic kouzel ktere totak maji da seto udelat nejak hromadne nebo musim u kazdeho kouzla neco upravit pripadne kde a co)

Dik moc ;)
Uživatelský avatar
Xanthos
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 172
Registrován: 04.01.2008 19:12:42

Příspěvek od Xanthos »

sphere_spells.scp

CAST_TIME=x.x


U kazdyho zvlast .... a da ti to hoooooooooooooode moc prace abys to trefil stejne jak je to u 51a .... a ze spellu z 51a to neopises protoze je to napsany tak a kouzli to jinak :-D
Ashe
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 64
Registrován: 23.03.2008 22:57:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ashe »

to nevadi ale dik za radu jen jeden dotaz v jakem zapisu to napsat ten cas casteni

spise teda zda to plati i pro svitek nebo to tam musim taky zvlast nastavovat?
Uživatelský avatar
Xanthos
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 172
Registrován: 04.01.2008 19:12:42

Příspěvek od Xanthos »

svitek si nastavujes zvlast ale to uz je slozitejsi musis si udelat dalsi spell treba pro kvf 151 a kdyz kastis ze svitku tak nastavit v nejaky evente ze zakasti <argn>+100
Ashe
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 64
Registrován: 23.03.2008 22:57:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ashe »

mohu poprosit o podrobnejsi popis dik.
Uživatelský avatar
Xanthos
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 172
Registrován: 04.01.2008 19:12:42

Příspěvek od Xanthos »

Tohle je kouzlo toho svitku s mensim cast timem.

Kód: Vybrat vše

[Spell 151]
DEFNAME=s_flamestrike_scroll
NAME=FlameStrike
SOUND=snd_SPELL_FLAMESTRIKE
RUNES=KVF
CAST_TIME=2.4
RESOURCES=i_reag_spider_silk,i_reag_sulfur_ash
RUNE_ITEM=i_rune_FLAMESTRIKE
SCROLL_ITEM=i_scroll_FLAMESTRIKE
FLAGS=SPELLFLAG_TARG_OBJ|SPELLFLAG_HARM| SPELLFLAG_FX_TARG| SPELLFLAG_RESIST
EFFECT_ID=03709
EFFECT=45,50
DURATION=0.0
MANAUSE=30
SKILLREQ=magery 0.0
INTERRUPT=0.0,0.0
Tohle je skript svitku

Kód: Vybrat vše

[ITEMDEF 01f5f]
DEFNAME=i_scroll_flamestrike
RESOURCES=i_scroll_blank, i_reag_spider_silk, i_reag_sulfur_ash
SKILLMAKE=INSCRIPTION 70.0, MAGERY 60.0
TYPE=T_SCROLL
WEIGHT=1
//CIRCLE=7
CATEGORY=Provisions - Alchemy & Magic
SUBSECTION=Scrolls - 7th Circle
DESCRIPTION=Flame Strike Scroll

ON=@Create
ATTR=ATTR_MAGIC
MOREX=s_flamestrike_scroll
MOREY={70 90}
A tohle je ta eventa

Kód: Vybrat vše

[events e_magery_scrolls]
on=@SpellEffect

if (<argn> > 100)
	spelleffect=<argn>-100 ****** // misto hvezdicek musi byt src tecka magery, ale tady na foru se to nezobrazuje
endif
Funguje to takhle:
Kdyz poklepes na KVF svitek, zatargetis cloveka co ma na sobe event e_magery_scrolls. Na target se hodi kouzlo 151 - 100 takze 51 coz je KVF, ale jen s polovicnim cast timem. Je to blby, ze je to takhle slozitejsi, ale co uz. Urcite jsou i jiny zpusoby, jak to nastavit, ale ty jsem nehledal.
Ashe
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 64
Registrován: 23.03.2008 22:57:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ashe »

jujda tos to dik moc ;)
Ashe
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 64
Registrován: 23.03.2008 22:57:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ashe »

kurna nevim proc ale nejak mi to nechce fungovat :(

nenakliknu ten svitek :(
Uživatelský avatar
Xanthos
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 172
Registrován: 04.01.2008 19:12:42

Příspěvek od Xanthos »

A hodil si to kouzlo 151 do sphere_spells.scp?
Ashe
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 64
Registrován: 23.03.2008 22:57:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ashe »

jo jo hodil
Ashe
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 64
Registrován: 23.03.2008 22:57:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ashe »

tak nakonec vyreseno ;)
sem si to tam nechte umaznul...

a chci se jetse zeptat mam udelanou placku co vlastne da nejaky equip na hrace ale ted bych potreboval cast kde hrac vecidostane ale jakmile je dostane tak aby je neziskaval znova pri slapnuti na tutez desku (vim ze to jde udelat tak ze dostane eventu trebas duel eventu ale jak to napsat aby pri dalsimslapnutim mu nic nedalo presneji jak napsat aby to neprovedlo akci.
Uživatelský avatar
Xanthos
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 172
Registrován: 04.01.2008 19:12:42

Příspěvek od Xanthos »

if (<>) // do zavorky bude src tecka tag0.dostalveci
.....
dostane veci
src.tag.dostalveci 1
endif
src.message uz jsi dostal
Ashe
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 64
Registrován: 23.03.2008 22:57:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ashe »

Kód: Vybrat vše

[EVENTS e_event1] 
ON=@DEATH 
IF (<BRAIN>) 
RETURN 0 
ENDIF 
SRC.svlect
SRC.consume i_backpack
SRC.EVENTS -e_event1
SRC.GO=1454,1641,20
SRC.HITS= 1 
SRC.SAY Prohral sem
SRC.NEWITEM i_backpack
SRC.HITS <SRC>
SRC.MANA <SRC>
SRC.DEX <SRC>


act.act.cont=<act> 
src.act.SAY Sem vitez kola !
RETURN 1 
nevim proc ale proste mi to po smrti nevytvori zakladni batoh (jinaci ceta z duelu neni jen smrti)
Uživatelský avatar
Xanthos
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 172
Registrován: 04.01.2008 19:12:42

Příspěvek od Xanthos »

Kód: Vybrat vše

[EVENTS e_event1] 
ON=@DEATH 
IF (<isnpc>) 
RETURN 0 
ENDIF 
SRC.svlect
SRC.findlayer.21.empty
SRC.EVENTS -e_event1
SRC.GO=1454,1641,20
SRC.HITS= 1 
SRC.SAY Prohral sem
SRC.HITS <SRC>
SRC.MANA <SRC>
SRC.DEX <SRC>





act.act.cont=<act> 
src.act.SAY Sem vitez kola !
RETURN 1 

356-515-485 napis mi na ICQ, tady na foru se nezobrazuje nejaky casti, ktery tam patri :)
Odpovědět