Skillpointy
Skillpointy
Ahoj, Chtel bych se zeptat GM , jestli by nepomohlo rozsireni skill pointu o bojove skilly? Myslim ze by si lidi rychlejc vytrenovavali bojove postavy a take by je to lakalo vic chodit do prirody nez byt zalezli v cechu.
Re: Skillpointy
Hmmm, týmto by sa výrazne urýchlil tréning a dosť odlahčilo serveru -> o hooodne menej sparryng dvojíc, a hlavne docielil by sa efekt žiadaný -> ňjúbici by vytiahli zo zaseivených cechov do dungov a prírody.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.
- Gandhi
- Gandhi
Re: Skillpointy
[quote="Mrak"][/quote]
Bojove skill ziskavas prave tim ze zabijist. To by pak musel byt ve skillpointech taky heal pro clery, mgr pro magy, a necromancery pro negry.
Bojove skill ziskavas prave tim ze zabijist. To by pak musel byt ve skillpointech taky heal pro clery, mgr pro magy, a necromancery pro negry.
[size=75]Byotch - The Cleric
Vulcane - The Craftman
[/size]
Vulcane - The Craftman
[/size]
Re: Skillpointy
A proc to tak teda neudelat? Alespon by se odboural sparring, magove by nejeli svetlo chodili by do prirody, i negrove, klerici. Rozhodne je lepsi bavit se hrou a ne sedet x/y hod. v cechu aby jsi vytrenitl Healing.Byotch píše:Bojove skill ziskavas prave tim ze zabijist. To by pak musel byt ve skillpointech taky heal pro clery, mgr pro magy, a necromancery pro negry.Mrak píše:
Re: Skillpointy
[quote="Miki"][/quote]
Vsude poprirode nubika s 20 healem zabije i ptacek a jestli bude 10 sparingovacich lidi v cechu nebo na HB rozdil neni.
Hlavni duvod proc lidi sparingujou je ten, ze to pusteja u toho treba koukaj na film. Ten kdo chce trenovat aktivne, ten tak dela i ted proto se treba zavadela serpa pro rangy.
Rozsireni skillpointu by urcite bylo zajimave protoze knizky zas tak nejlepsi nejsou a padaj kde nemaj. Ovsem bojove skilly bych osobne vynechal z gainu skillpointu. Preci jen je to urcita herni narocnost dosahnout mistrovskeho skillu.
Vsude poprirode nubika s 20 healem zabije i ptacek a jestli bude 10 sparingovacich lidi v cechu nebo na HB rozdil neni.
Hlavni duvod proc lidi sparingujou je ten, ze to pusteja u toho treba koukaj na film. Ten kdo chce trenovat aktivne, ten tak dela i ted proto se treba zavadela serpa pro rangy.
Rozsireni skillpointu by urcite bylo zajimave protoze knizky zas tak nejlepsi nejsou a padaj kde nemaj. Ovsem bojove skilly bych osobne vynechal z gainu skillpointu. Preci jen je to urcita herni narocnost dosahnout mistrovskeho skillu.
[size=75]Byotch - The Cleric
Vulcane - The Craftman
[/size]
Vulcane - The Craftman
[/size]
Re: Skillpointy
a jak? kdyz by mel kazdej fightskilly vyskillpointovany?Miki píše: v cechu aby jsi vytrenitl Healing.
- Night Storm
- Undead Scriber
- Příspěvky: 704
- Registrován: 08.07.2007 01:39:31
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18.10.2006 05:59:00
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
-
- Book Snake
- Příspěvky: 96
- Registrován: 25.12.2006 16:59:42
- Bydliště: Valašské království
- Kontaktovat uživatele:
ehm,tohle bych urco nezavadel,efekt je vic nez pochybny...
kdo chce postavu rychle natrenit,bude sparringovat v cechu,kdo obetuje vic casu s tim ze to bude zabava,vytreni v prirode...
je to volba kazdyho hrace a zakladat o tomhle topicy na forku je zbytecny az zcestny.
Priklad? ja osobne. vapik vytrenenej v prirode,dalsi postavy uz sem chtel mit rychle pze dungy a nebylo tolik casu
Vysledek - nesahat na to,takhle je to dobry,mas moznost volby aspon.
zabava/cas a vyber si
kdo chce postavu rychle natrenit,bude sparringovat v cechu,kdo obetuje vic casu s tim ze to bude zabava,vytreni v prirode...
je to volba kazdyho hrace a zakladat o tomhle topicy na forku je zbytecny az zcestny.
Priklad? ja osobne. vapik vytrenenej v prirode,dalsi postavy uz sem chtel mit rychle pze dungy a nebylo tolik casu
Vysledek - nesahat na to,takhle je to dobry,mas moznost volby aspon.
zabava/cas a vyber si
-
- Orc Writer
- Příspěvky: 77
- Registrován: 26.09.2006 20:02:13
- Kontaktovat uživatele:
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18.10.2006 05:59:00
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
To je prece hrozna blbost toto... vzdyt si uvedom ze takovyho trolla clovek zabije i skoro bez skillu a clovek jich je schopnej povrazdit treba 50 za den... to jako ze by krom normalniho gainu clovek dostal jeste 5.0 navic jo za takovou chvilku?Anger píše:mne to prijde jako docela peknej napad padat to treba z tech lepsich co dropujou modrej a zelenej hajlz a davat treba 0.1 myslim ze by to nebylo zas tak spatny.
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
-
- Orc Writer
- Příspěvky: 76
- Registrován: 05.11.2006 23:09:03
- Kontaktovat uživatele:
-
- Orc Writer
- Příspěvky: 76
- Registrován: 05.11.2006 23:09:03
- Kontaktovat uživatele:
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18.10.2006 05:59:00
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
¨Mrak píše:5.0 za den je pre teba " chvilka " tak neviem kolko mas zrovna ty casu ale pre mna den neni " chvilka "
5.0 + normalni gain to zaprve a zadruhe to ze pro tebe den neni chvilka nikoho moc nebere, protoze tohle je MMORPG a ne singlovka, kterou dohrajes za 3 dny. max postava neni samozrejmost, kterou si obstaras za par dni. Jestli neco serveru nepomaha, tak sou to rychlokvaskovy postavy za ktery clovek neumi hrat a akorat se z nich pak stanou prudicsky ressrobe killeri z cove.
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
- Wilson
- Death Litographer
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 07.09.2006 20:26:53
- Bydliště: ŠKO-ENERGO Aréna
- Kontaktovat uživatele:
Pokud za den venujes urcitej cas zabijeni mobu z kterych by padali zmineny skillpointy a ziskal bys diky tomu 5% bojovych skillu ze skill pointu + dalsich x% co by ti normalne vylezlo, chces mi rict ze za tu stejnou dobu cos stravil zabijenim mobu v prirode, tak kdybys ji stravil v cechu sparringem, ze bys nenatrenil tim sparingem vic?Inkvizitor Dan píše:5.0 + normalni gain to zaprve a zadruhe to ze pro tebe den neni chvilka nikoho moc nebere
To si trochu protirecis ne? Tady se ohanis tim ze by to hrozne moc nabouralo system trenovani postav, neprijde ti, ze prave tim sparingem natrenis tu postavu rychlejc a tudiz "tru nubici" kdyz sparujou, tak se prave nenauci hrat? Chces tim padem rict, ze kdyz bys sel do prirody harvit moby a pri tom si trenil skilly + dostaval bonusy diky skilllpointum, ze by to bylo horsi nez doposud sparingovani?Inkvizitor Dan píše:protoze tohle je MMORPG a ne singlovka, kterou dohrajes za 3 dny. max postava neni samozrejmost, kterou si obstaras za par dni. Jestli neco serveru nepomaha, tak sou to rychlokvaskovy postavy za ktery clovek neumi hrat a akorat se z nich pak stanou prudicsky ressrobe killeri z cove.
---------
Tim nerikam ze sem nejakej velkej zastance tehle upravy skillpointu, bo muj nazor je ten, ze v dnesni dobe uz temer zadny "tru nubici" nepribyvaji, a tudiz ta zmena by docela postradala smysl. Proto proste temer vetsina dnesnich sparingujicich, sou lidi co treni dalsi postavu/dalsi skill a chteji ji mit natrenenou co nejdriv a nejlip kdyz si u toho muzou pustit film/delat nakou praci/etc. ... A proste dokud by jim to rychlejc rostlo sparingem a pritom mohli bejt poloafk, tak by stejne tech sparingujicih neubylo ...
Muj hlavni cil bylo poukazatna to, ze ses se svym nazorem uplne mimo misu ...

-
- Orc Writer
- Příspěvky: 76
- Registrován: 05.11.2006 23:09:03
- Kontaktovat uživatele:
Inquisitor a Wilson - obaja mate pravdu - obaja vravite to iste. Otazne je ako vyrovnan harv sparringu co sa tyka rychlosti lezenie.
A hraci budu robit to co je vzdy vyhodnejsie. Takze musi byt vyhodnejsie harv ako sparring, to jedine pomoze. Ci uz z pohladu skill, alebo z pohladu skill+zarobok.
Osobne nechapem zrusenie trein poli s NPC. U paladinov to bolo akurat - polovica ludi bola afk sparring a polovica trenovala na poli.
Jedine dva problmi boli
- male pole - preto niektori sparringovali
- pole bolo v cechu a teda sa lagovali so sparingujucimi spolu - mohlo byt pole niekde na ostrove dalej od sparingujucich aby neboli na sebe tolko hraci
Na HB som ja nebol - vtedy tam behali PK a HB nemal dobru povest co sa tyka nielen PK ale aj prasenia hracov...
A hraci budu robit to co je vzdy vyhodnejsie. Takze musi byt vyhodnejsie harv ako sparring, to jedine pomoze. Ci uz z pohladu skill, alebo z pohladu skill+zarobok.
Osobne nechapem zrusenie trein poli s NPC. U paladinov to bolo akurat - polovica ludi bola afk sparring a polovica trenovala na poli.
Jedine dva problmi boli
- male pole - preto niektori sparringovali
- pole bolo v cechu a teda sa lagovali so sparingujucimi spolu - mohlo byt pole niekde na ostrove dalej od sparingujucich aby neboli na sebe tolko hraci
Na HB som ja nebol - vtedy tam behali PK a HB nemal dobru povest co sa tyka nielen PK ale aj prasenia hracov...