Skript na sferu 51a
Skript na sferu 51a
Prosim mam dotaz. Hraju si se sferou, na kterou je odkaz v souborech. Uz sem prisel na to jak nastavim 70% ale zaboha si neumim vytvorit Gate ktera po projiti nastavi postave staty a minimalni a maximalni skilly. Proste abych si vytvoril treba wara a aby mi gate nastavila HP manu atd. Muzete mi nekdo pomoci ? popr. sem postnout ten script ? diky moc
Jdu se podívat co je vepředu....
do sphereitems2.scp
Kód: Vybrat vše
[6000] // naky id
id=0dda // id mongaty myslim ze 0dda
name=Warrior's gate
type=0
attr=010
ontrigger=step
src.str=160
src.dex=100
src.int=40
src.magery=xxx
src.swordsmanship=xx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxx
xxx
nebo das src.allskills 100.0 a nastavi mu to vsechno na 100.0
potom mu muzes pridat skillclass, eventy nebo nejaky plot a pres tyto 3 veci se da osetrit co jaky povolani nasadi. Nejlehci je priradit plot a potom ho nastavis.
jo to uz mi chodi diky ale jeste jestli by jsi me sem mohl postnoutten zbytek. staci nejakej priklad abych to z toho pochopil. dik moc
Jo a jeste jak nastavim treba to abych mel po projiti gatou skill 20 a mohl ho vytrenovat maximalne treba do 80 ?
Nasel sem neco pro sferu 55i ale ta uz maka na jinejch prikazech
Jo a jeste jak nastavim treba to abych mel po projiti gatou skill 20 a mohl ho vytrenovat maximalne treba do 80 ?
Nasel sem neco pro sferu 55i ale ta uz maka na jinejch prikazech

Jdu se podívat co je vepředu....
Naky rady mas tady
http://www.sphereserver.net/forums/inde ... =45263&hl=
src.skillclass = class_mage - priradis skillclass, kterou si definujes v sphere_skills.scp, kde jak psal Xanthos si definujes maximalni hodnoty skilu
http://www.sphereserver.net/forums/inde ... =45263&hl=
src.skillclass = class_mage - priradis skillclass, kterou si definujes v sphere_skills.scp, kde jak psal Xanthos si definujes maximalni hodnoty skilu
[size=75]Byotch - The Cleric
Vulcane - The Craftman
[/size]
Vulcane - The Craftman
[/size]
¨Xanthos píše:Co mas na mysli?Darkness píše:lol husty jsem rozumel asi tri slova
Anglictina nebo skriptovani ??
Anglina mi nedela problem ale jako obdivuju vas ze se tak v tom vyznate:) Fakt masakr lol rofl
O: Prosim vás, v čem mám podnikat abych vydělal co nejvíc peněz??
Od:No víte dnes uz je to tezke, ale nejtezsi je vydelat první miliardu pak uz to je prde*...
Od:No víte dnes uz je to tezke, ale nejtezsi je vydelat první miliardu pak uz to je prde*...
[ITEMDEF i_brana_war]
DEFNAME=i_brana_war
ID=i_moongate_red
NAME=Pokud vstoupis stanes se Warriorem!
ON=@Create
color=00026
ATTR=attr_static
ON=@Step
SRC.PLOT2=00 // odstranění všeho u postavy
SRC.PLOT1=00
SRC.COLOR=
SRC.TITLE.REMOVE
SRC.TAG.RACE.REMOVE
SRC.FINDLAYER(1).REMOVE
SRC.FINDLAYER(2).REMOVE
SRC.FINDLAYER(3).REMOVE
SRC.FINDLAYER(4).REMOVE
SRC.FINDLAYER(5).REMOVE
SRC.FINDLAYER(6).REMOVE
SRC.FINDLAYER(7).REMOVE
SRC.FINDLAYER(8).REMOVE
SRC.FINDLAYER(9).REMOVE
SRC.FINDLAYER(10).REMOVE
SRC.FINDLAYER(11).REMOVE
SRC.FINDLAYER(12).REMOVE
SRC.FINDLAYER(13).REMOVE
SRC.FINDLAYER(14).REMOVE
SRC.FINDLAYER(15).REMOVE
SRC.FINDLAYER(16).REMOVE
SRC.FINDLAYER(17).REMOVE
SRC.FINDLAYER(18).REMOVE
SRC.FINDLAYER(19).REMOVE
SRC.FINDLAYER(20).REMOVE
SRC.FINDLAYER(21).REMOVE
SRC.FINDLAYER(22).REMOVE
SRC.FINDLAYER(23).REMOVE
SRC.FINDLAYER(24).REMOVE
SRC.FINDLAYER(25).REMOVE
SRC.FINDLAYER(26).REMOVE
SRC.FINDLAYER(27).REMOVE
SRC.FINDLAYER(28).REMOVE
SRC.FINDLAYER(29).REMOVE
SRC.SKILLCLASS=Warrior //skill clas u tebe ranger
SRC.TITLE=”The Warrior”
SRC.OSKIN=083ea
SRC.COLOR=083ea
SRC.FOOD=15
SRC.STR=150
SRC.INT=50
SRC.DEX=100
SRC.ALLSKILLS=0
SRC.ANATOMY=0
SRC.ARMSLORE=200
SRC.PARRYING=300
SRC.HEALING=100
SRC.Magery=150
SRC.TACTICS=300
SRC.SWORDSMANSHIP=300
SRC.MACEFIGHTING=300
SRC.FENCING=300
SRC.NEWITEM=i_hair_short //veci co bude mit na sobe
SRC.ACT.EQUIP
SRC.NEWITEM=i_robe
SRC.ACT.COLOR=00036
SRC.ACT.EQUIP
SRC.NEWITEM=01410
SRC.ACT.EQUIP
SRC.NEWITEM=01411
SRC.ACT.EQUIP
SRC.NEWITEM=01412
SRC.ACT.EQUIP
SRC.NEWITEM=01413
SRC.ACT.EQUIP
SRC.NEWITEM=01414
SRC.ACT.EQUIP
SRC.NEWITEM=01415
SRC.ACT.EQUIP
SRC.NEWITEM=i_katana
SRC.ACT.EQUIP
SRC.NEWITEM=i_dagger //veci v baglu nech to takto je to az
SRC.ACT.BOUNCE //na booku
SRC.NEWITEM=i_bandage,50
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.NEWITEM=i_gold,2500
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.NEWITEM=i_spellbook_war
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.NEWITEM=0f7a,50
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.NEWITEM=0f7b,50
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.NEWITEM=0f7c,50
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.NEWITEM=0f7d,50
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.NEWITEM=0f85,50
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.NEWITEM=0f86,50
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.NEWITEM=0f84,50
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.NEWITEM=0f88,50
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.NEWITEM=0f8c,50
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.NEWITEM=0f8d,50
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.GO=1495,1629,10 // go britain
SRC.FIX
SRC.SYSMESSAGE Nyni jsi Warrior, <SRC>.
SRC.SYSMESSAGE Vitej do sveta Elstante!
CATEGORY=Brany
SUBSECTION=Warrior
DESCRIPTION=Warrior’s gate
///////////////////////////////////SPELLBOOK///////////////////
[ITEMDEF I_SPELLBOOK_WAR]
ID=0efa
NAME=Warrior’s spellbook
TYPE=T_SPELLBOOK
WEIGHT=1
LAYER=1
ON=@Create
COLOR=00000
ATTR=attr_magic|attr_newbie //kouzla vypsany ze spheretable_x.scp
ADDSPELL s_magic_arrow
ADDSPELL s_night_sight
CATEGORY=Elstante
SUBSECTION=Spellbooks
DESCRIPTION=Warrior’s spellbook
ON=@DClick //kdo ji muze pouzivat u tebe renger
IF (<src>=warrior)
else
SRC.MESSAGE Nejsi Warrior!
return 1
end if
//////////////////////////////EVENT/////////////////////////
[SKILLCLASS Warrior]
NAME=Warrior
STATSUM=300
SKILLSUM=10000.0
STR=150 //max str
INT=50 //max int
DEX=100 //max dex
Alchemy=30
Anatomy=100.0 //max hodnoty jednotlivich skillu
ItemID=100.0
ArmsLore=100.0
Parrying=100.0
Begging=30.0
Blacksmithing=0.0
Bowcraft=0.0
Peacemaking=30.0
Camping=50.0
Carpentry=0.0
Cartography=0.0
Cooking=30.0
DetectingHidden=80.0
Enticement=30.0
EvaluatingIntel=0.0
Healing=80.0
Fishing=100.0
Forensics=0.0
Herding=30.0
Hiding=80.0
Provocation=0.0
Inscription=0.0
LockPicking=0.0
Magery=30.0
MagicResistance=30.0
Tactics=100.0
Snooping=0.0
Musicianship=100.0
Poisoning=50.0
Archery=0.0
SpiritSpeak=100.0
Stealing=50.0
Tailoring=0.0
Taming=0.0
TasteID=40.0
Tinkering=0.0
Tracking=50.0
Veterinary=0.0
Swordsmanship=100.0
Macefighting=100.0
Fencing=100.0
Wrestling=100.0
Lumberjacking=100.0
Mining=100.0
Meditation=30.0
Stealth=0.0
RemoveTrap=0.0
Necromancy=0.0
ON=@ItemEquip ///veci co nemuze nosit
IF <src>==T_WEAPON_BOW
src.sysmessage Nemuzes pouzivat Luky!
src.act.unequip
endif
Tohle neni spatny. jen sem musel zprovoznit sferu 55i a maka t o jen to musim dneska donastavit
ale uz sem se i vyspal 
DEFNAME=i_brana_war
ID=i_moongate_red
NAME=Pokud vstoupis stanes se Warriorem!
ON=@Create
color=00026
ATTR=attr_static
ON=@Step
SRC.PLOT2=00 // odstranění všeho u postavy

SRC.PLOT1=00
SRC.COLOR=
SRC.TITLE.REMOVE
SRC.TAG.RACE.REMOVE
SRC.FINDLAYER(1).REMOVE
SRC.FINDLAYER(2).REMOVE
SRC.FINDLAYER(3).REMOVE
SRC.FINDLAYER(4).REMOVE
SRC.FINDLAYER(5).REMOVE
SRC.FINDLAYER(6).REMOVE
SRC.FINDLAYER(7).REMOVE
SRC.FINDLAYER(8).REMOVE
SRC.FINDLAYER(9).REMOVE
SRC.FINDLAYER(10).REMOVE
SRC.FINDLAYER(11).REMOVE
SRC.FINDLAYER(12).REMOVE
SRC.FINDLAYER(13).REMOVE
SRC.FINDLAYER(14).REMOVE
SRC.FINDLAYER(15).REMOVE
SRC.FINDLAYER(16).REMOVE
SRC.FINDLAYER(17).REMOVE
SRC.FINDLAYER(18).REMOVE
SRC.FINDLAYER(19).REMOVE
SRC.FINDLAYER(20).REMOVE
SRC.FINDLAYER(21).REMOVE
SRC.FINDLAYER(22).REMOVE
SRC.FINDLAYER(23).REMOVE
SRC.FINDLAYER(24).REMOVE
SRC.FINDLAYER(25).REMOVE
SRC.FINDLAYER(26).REMOVE
SRC.FINDLAYER(27).REMOVE
SRC.FINDLAYER(28).REMOVE
SRC.FINDLAYER(29).REMOVE
SRC.SKILLCLASS=Warrior //skill clas u tebe ranger
SRC.TITLE=”The Warrior”
SRC.OSKIN=083ea
SRC.COLOR=083ea
SRC.FOOD=15
SRC.STR=150
SRC.INT=50
SRC.DEX=100
SRC.ALLSKILLS=0
SRC.ANATOMY=0
SRC.ARMSLORE=200
SRC.PARRYING=300
SRC.HEALING=100
SRC.Magery=150
SRC.TACTICS=300
SRC.SWORDSMANSHIP=300
SRC.MACEFIGHTING=300
SRC.FENCING=300
SRC.NEWITEM=i_hair_short //veci co bude mit na sobe
SRC.ACT.EQUIP
SRC.NEWITEM=i_robe
SRC.ACT.COLOR=00036
SRC.ACT.EQUIP
SRC.NEWITEM=01410
SRC.ACT.EQUIP
SRC.NEWITEM=01411
SRC.ACT.EQUIP
SRC.NEWITEM=01412
SRC.ACT.EQUIP
SRC.NEWITEM=01413
SRC.ACT.EQUIP
SRC.NEWITEM=01414
SRC.ACT.EQUIP
SRC.NEWITEM=01415
SRC.ACT.EQUIP
SRC.NEWITEM=i_katana
SRC.ACT.EQUIP
SRC.NEWITEM=i_dagger //veci v baglu nech to takto je to az
SRC.ACT.BOUNCE //na booku
SRC.NEWITEM=i_bandage,50
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.NEWITEM=i_gold,2500
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.NEWITEM=i_spellbook_war
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.NEWITEM=0f7a,50
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.NEWITEM=0f7b,50
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.NEWITEM=0f7c,50
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.NEWITEM=0f7d,50
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.NEWITEM=0f85,50
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.NEWITEM=0f86,50
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.NEWITEM=0f84,50
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.NEWITEM=0f88,50
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.NEWITEM=0f8c,50
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.NEWITEM=0f8d,50
SRC.ACT.BOUNCE
SRC.GO=1495,1629,10 // go britain
SRC.FIX
SRC.SYSMESSAGE Nyni jsi Warrior, <SRC>.
SRC.SYSMESSAGE Vitej do sveta Elstante!
CATEGORY=Brany
SUBSECTION=Warrior
DESCRIPTION=Warrior’s gate
///////////////////////////////////SPELLBOOK///////////////////
[ITEMDEF I_SPELLBOOK_WAR]
ID=0efa
NAME=Warrior’s spellbook
TYPE=T_SPELLBOOK
WEIGHT=1
LAYER=1
ON=@Create
COLOR=00000
ATTR=attr_magic|attr_newbie //kouzla vypsany ze spheretable_x.scp
ADDSPELL s_magic_arrow
ADDSPELL s_night_sight
CATEGORY=Elstante
SUBSECTION=Spellbooks
DESCRIPTION=Warrior’s spellbook
ON=@DClick //kdo ji muze pouzivat u tebe renger
IF (<src>=warrior)
else
SRC.MESSAGE Nejsi Warrior!
return 1
end if
//////////////////////////////EVENT/////////////////////////
[SKILLCLASS Warrior]
NAME=Warrior
STATSUM=300
SKILLSUM=10000.0
STR=150 //max str
INT=50 //max int
DEX=100 //max dex
Alchemy=30
Anatomy=100.0 //max hodnoty jednotlivich skillu
ItemID=100.0
ArmsLore=100.0
Parrying=100.0
Begging=30.0
Blacksmithing=0.0
Bowcraft=0.0
Peacemaking=30.0
Camping=50.0
Carpentry=0.0
Cartography=0.0
Cooking=30.0
DetectingHidden=80.0
Enticement=30.0
EvaluatingIntel=0.0
Healing=80.0
Fishing=100.0
Forensics=0.0
Herding=30.0
Hiding=80.0
Provocation=0.0
Inscription=0.0
LockPicking=0.0
Magery=30.0
MagicResistance=30.0
Tactics=100.0
Snooping=0.0
Musicianship=100.0
Poisoning=50.0
Archery=0.0
SpiritSpeak=100.0
Stealing=50.0
Tailoring=0.0
Taming=0.0
TasteID=40.0
Tinkering=0.0
Tracking=50.0
Veterinary=0.0
Swordsmanship=100.0
Macefighting=100.0
Fencing=100.0
Wrestling=100.0
Lumberjacking=100.0
Mining=100.0
Meditation=30.0
Stealth=0.0
RemoveTrap=0.0
Necromancy=0.0
ON=@ItemEquip ///veci co nemuze nosit
IF <src>==T_WEAPON_BOW
src.sysmessage Nemuzes pouzivat Luky!
src.act.unequip
endif
Tohle neni spatny. jen sem musel zprovoznit sferu 55i a maka t o jen to musim dneska donastavit


Jdu se podívat co je vepředu....
Delarock ma pravdu.
Jestli das prednosti 55i pred 56b tak si jak slepej co si vybira porno
http://prerelease.sphereserver.net
Jestli das prednosti 55i pred 56b tak si jak slepej co si vybira porno
http://prerelease.sphereserver.net
- Amadeus
- Paper Elemental
- Příspěvky: 294
- Registrován: 07.09.2006 20:18:56
- Bydliště: Povodí Anduiny
- Kontaktovat uživatele:
Mám vám vyřídit tohle od Fafnera z Andarie:
Kamikaze: Skript sice zajímavý, ale testovat equip věci na on=@ItemEquip je neskutečná prasárna... Nehledě na to že <src> ti hodí možná UID hráče který na luk kliká, možná chybu, nevím jistě... Správně to je
ON=@ItemEquipTest ///veci co nemuze nosit
IF <type>==T_WEAPON_BOW
src.sysmessage Nemuzes pouzivat Luky!
Return 1
Else
Return 0
endif
Nejsem si jen jistý těmi návratovými hodnotami, možná to je naopak...
Kamikaze: Skript sice zajímavý, ale testovat equip věci na on=@ItemEquip je neskutečná prasárna... Nehledě na to že <src> ti hodí možná UID hráče který na luk kliká, možná chybu, nevím jistě... Správně to je
ON=@ItemEquipTest ///veci co nemuze nosit
IF <type>==T_WEAPON_BOW
src.sysmessage Nemuzes pouzivat Luky!
Return 1
Else
Return 0
endif
Nejsem si jen jistý těmi návratovými hodnotami, možná to je naopak...
"...a rudé budou vaše slzy..."
Mr. PeKař
18:55 Tear
i psát nespisovně je umění a má to svoji gramatiku :(
Mr. PeKař
18:55 Tear
i psát nespisovně je umění a má to svoji gramatiku :(
Jojo, sorry, makam na 56b, to jsem zapomel dodat 
pokud budes chtit nejake rady se skriptovanim na 56b, muzes se mi ozvat na fafner@jabbim.cz nebo zde na SZ, asi se sem obcas mrknu i kdyz tady mam odehrany asi tak ctyri hodiny
Z mych zkusenosti je Sphera 56b mnohem variabilnejsi, a pokud vim je k ni i lepsi dokumentace, to ale nemam potvrzene, jelikoz na sphere 51a jsem nejak zvlast nedelal... Pokud to chces jen na hrani, rozhodne doporucim 56b (vyhody na prvni pohled --> sestkovy klient, prace s tooltipama (kdyz nastavis account.resdisp na urcitou uroven, ale to je urcite stejne i na 51a - pro account.resdisp 1 je to rozhodne na click, na 4 uz je to rozhodne na tooltip).

pokud budes chtit nejake rady se skriptovanim na 56b, muzes se mi ozvat na fafner@jabbim.cz nebo zde na SZ, asi se sem obcas mrknu i kdyz tady mam odehrany asi tak ctyri hodiny

Z mych zkusenosti je Sphera 56b mnohem variabilnejsi, a pokud vim je k ni i lepsi dokumentace, to ale nemam potvrzene, jelikoz na sphere 51a jsem nejak zvlast nedelal... Pokud to chces jen na hrani, rozhodne doporucim 56b (vyhody na prvni pohled --> sestkovy klient, prace s tooltipama (kdyz nastavis account.resdisp na urcitou uroven, ale to je urcite stejne i na 51a - pro account.resdisp 1 je to rozhodne na click, na 4 uz je to rozhodne na tooltip).
Fafner - Sphere 56b
fafner@jabbim.cz - [img]http://netlab.cz/status/?jid=fafner@jabbim.cz&ib=gabber[/img]
fafner@jabbim.cz - [img]http://netlab.cz/status/?jid=fafner@jabbim.cz&ib=gabber[/img]