Nemuzou no, ilsh je jim nepristupny. Jediny jak se tam dostat je tim bugem s lodi, kterej ani nevim estli uz ho opravili.Verdilith píše:pk se nemuzou dostat do jakyhokoli dunku?
Relogy
- Dave Lister
- Dark Elegizer
- Příspěvky: 1036
- Registrován: 31.01.2007 00:38:01
- Kontaktovat uživatele:
Dostanou se tam tak 3 denně noDave Lister píše:to teda nevim vo kterym ilshu mluvis pac ja myslim ze se i pk dostane vsude..Lucky píše:Nemuzou no, ilsh je jim nepristupny. Jediny jak se tam dostat je tim bugem s lodi, kterej ani nevim estli uz ho opravili.

Kdysi TLUPA a teď HATED 8-)
Gogo píše: Podla mna ked chcu hated pojazdovat desp nech to robia jak kovaren..
- Mephist
- Pencil Master
- Příspěvky: 541
- Registrován: 16.10.2006 12:04:13
- Bydliště: Templar's Town
- Kontaktovat uživatele:
Pokud by se to rozdelilo, za kazdej musi mit jen jednobarevny postavy, tak aby pk mohli fungovat(trh, vendori atd..) tak by se jim moh povolit podrej craft :)
Jinak by to mohlo bejt zajimavy, ale myslim ze by to byla az prilis velika zmena. Ale kdo vi, treba by to shard ozivilo.
Jinak by to mohlo bejt zajimavy, ale myslim ze by to byla az prilis velika zmena. Ale kdo vi, treba by to shard ozivilo.
Mephist|Phenom|Hammer Maiden|Fanatik|Sin|Ryla|Carokrasna|Amanita|Anicka
True victory is victory over oneself.
True victory is victory over oneself.
Proč máš asi O/CH?White Angel píše:Existuju aj ludia co to PvP hraju pre srandu a pvp za blue pre srandu nejde lebo blue je xy ale pk je len par tak do (+-40) ... A tento tvoj napad je tak absurdny ako ked ti mama povie ze mozes cely cas bud len spat alebo byt cely cas hore... Su to chore napady asi tiez choreho cloveka co to hra len pre to aby mal mamon a ada komplet a 20 soch a 18 barakov a 4 skladackyPerun píše:Ja bych zakázal mít postavy dvou barev! Bud chci hrát PK nebo chci hrát Blue a byl by pokoj...
Takový extrémisti, co nemají objektivní názor, ale pouze zaujatej pro jednu stranu, viz.: Schonny a Perun, by se tu neměli vůbec vyjadřovat. Kdbyy to bylo podle nich, tak je to ounly modrej svět a zdechli bychom tu nudou, dungy nonstop obsazený v top ekvipech, každej hárv na světě obsazenej nebo věčně vyhárvenej a lidi by byli čím dál víc otrávený a znechucený. Existence PK je zpestření a oživení hry, přináší to adrenalin.
Nejlepší řešení je povolený relog, pokud tím nijak nezískám výhodu, tím mám na mysli, ale i zákaz relogu takového typu, že prohraju souboj s jedním svým PK tak relognu na druhé a nandám mu to, typu relogerství Faracaster vs Hugo Boss, to by se mělo také zakázat a trestat, to samé na straně modré.
Tak a teď mě Schonny sežer, za to že hájím lidská práva
Nejlepší řešení je povolený relog, pokud tím nijak nezískám výhodu, tím mám na mysli, ale i zákaz relogu takového typu, že prohraju souboj s jedním svým PK tak relognu na druhé a nandám mu to, typu relogerství Faracaster vs Hugo Boss, to by se mělo také zakázat a trestat, to samé na straně modré.
Tak a teď mě Schonny sežer, za to že hájím lidská práva

- Stillwater
- Elder Letter
- Příspěvky: 190
- Registrován: 07.09.2006 22:31:21
- Bydliště: The WatchTower of Britain (č.59)
- Kontaktovat uživatele:
Souhlas, je opravdu nesmyslne, aby nikdo z hraču nemohl mít blue a zároveň PK. Ale zkuste mi někdo vysvětlit, proč opravdu nezavést interval mezi relogem opačně barevné postavy, takového trvání, který by znemožňoval relogy z modráků (pokud je to opravdu technicky ošetřitelné).Marsyas píše:Kdbyy to bylo podle nich, tak je to ounly modrej svět a zdechli bychom tu nudou, dungy nonstop obsazený v top ekvipech, každej hárv na světě obsazenej nebo věčně vyhárvenej a lidi by byli čím dál víc otrávený a znechucený. Existence PK je zpestření a oživení hry, přináší to adrenalin.
Pokud vám jde o PvP tak tu máte samozřejmě O/CH možnosti, kde máte možnost střetnout hráče odpovídajících kvalit, který mají opravdu zájem si zabojovat, navíc pokud vím, tak i šanci lootu (a pro fajnšmekry i HK, RK). Přicházíte možnost pouze pojet někoho v dungu, kdo má alespoň z mého pohledu výrazně sníženou možnost obrany. Takže mě napadají jen 2 důvody proč tohle dělat a) pro snadný zisk, b)nemáte na to složit ostatní hráče hrající PvP tak se hojíte na (nás) lamkách, co se holt bránit neumí.
Myslím že oba 2 důvody by mohly být dostatečným ospravedlněním pro to, aby si pak právoplatný majitel vraha rozmyslel, zda ten (půl)den bude prostě hodnej se vším všudy, nebo prostě zlej se vším všudy. Myslím, že tohle by zase mohlo trošku zvednout frakční boje (kde je podle mě teď trošku krize), zároveň to trošku zvýšit i úroveň PKaček. A zmizlo "obepíšu kámoše co makrují ať někoho doběhnem".
Ostatně se stačí se kouknout jenom na seznam guild, kolik PK guild tu máme na současný počet neutrálních. A přitom je problém udržet Tru frakce?
A samozřejmě je můj názor silně subjektivní, protože za vraha neběhám, ale tohle je můj pohled a rád si poslechnu zase nějaký z druhé strany.
Smrt nad Zlato!!!
[b]Stillwater[/b], necromancer, člen [url=http://spolek.rivil.com]Spolku[/url]
[b]Stillwater[/b], necromancer, člen [url=http://spolek.rivil.com]Spolku[/url]
- Hunter
- thug
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 07.09.2006 19:27:13
- Bydliště: depends
- Kontaktovat uživatele:
Mno, prvně bych tedy podotkl, že vrah snad je každý, kdo někoho úmyslně zabije. Čili minimálně všichni pvpeři ;P Já tedy běhal skoro všechny druhy (teto)vrahů - modráka, frakci a PK. Nu teď tedy nejspíše o tom PK.
Nu a k těm důvodům .. antipk omezení v dungách jsou. Tento návrh na omezení relogů tu je imho proto, aby se řešilo "blue_one: zzzz zzzz, target acquired: tamer/dungeon_party => 1minute later .. red_one: gogogo, storm teh front, kilLin spReE!!1". Tedy ne proto, aby se tím problematizovalo normální pojetí výpravy.
K těm důvodům. Snadný zisk - ano. Nemáme na to složit TOP pvp elitu, jakou svět jindy nepoznal, co běhá v o/ch - ok. Ale já, pravdu povědíc běhal hlavně z třetího (jistě ne posledního) důvodu - bavilo mě to. Majetku máml dost, po dalším netoužím, s pvp v o/ch jsem nikdy problém neměl. Ale pojetí výpravy je proste sranda. Málokdy se zpětně u stolu bavíme o tom, jak jsme 4v4 dali chaos, nebo pk před cove. Ale často si vzpomenem, jak jsme 4v4 pojeli amonthku za pomoci velikého štěstí. Například.
Takže pokud se někdo ptá mě (nevadí mi, že se mě nikdo neptá!!!§!), tak opět - pauzu ano, nějakou rozumnou, něco jako tu půlhodinku, no ani ta hodina by asi nikoho nezabila.
Ono by stačilo, kdyby lidi nebyli svině. A hráli trochu jako lidi. A nemuselo by se nic řešit - že by jim došlo, že relog když běhá 8frakce a 2 pk je ok, ale relog protože za modráka potkali tamera není ok. A podle toho hráli. Nu ale takovýto apel na morálku, to už jsem trochu přehnal. To je specialita jiných návštěvníků fora
Nu a k těm důvodům .. antipk omezení v dungách jsou. Tento návrh na omezení relogů tu je imho proto, aby se řešilo "blue_one: zzzz zzzz, target acquired: tamer/dungeon_party => 1minute later .. red_one: gogogo, storm teh front, kilLin spReE!!1". Tedy ne proto, aby se tím problematizovalo normální pojetí výpravy.
K těm důvodům. Snadný zisk - ano. Nemáme na to složit TOP pvp elitu, jakou svět jindy nepoznal, co běhá v o/ch - ok. Ale já, pravdu povědíc běhal hlavně z třetího (jistě ne posledního) důvodu - bavilo mě to. Majetku máml dost, po dalším netoužím, s pvp v o/ch jsem nikdy problém neměl. Ale pojetí výpravy je proste sranda. Málokdy se zpětně u stolu bavíme o tom, jak jsme 4v4 dali chaos, nebo pk před cove. Ale často si vzpomenem, jak jsme 4v4 pojeli amonthku za pomoci velikého štěstí. Například.
Takže pokud se někdo ptá mě (nevadí mi, že se mě nikdo neptá!!!§!), tak opět - pauzu ano, nějakou rozumnou, něco jako tu půlhodinku, no ani ta hodina by asi nikoho nezabila.
Ono by stačilo, kdyby lidi nebyli svině. A hráli trochu jako lidi. A nemuselo by se nic řešit - že by jim došlo, že relog když běhá 8frakce a 2 pk je ok, ale relog protože za modráka potkali tamera není ok. A podle toho hráli. Nu ale takovýto apel na morálku, to už jsem trochu přehnal. To je specialita jiných návštěvníků fora

Nexios
- Sir Artuhr
- Trhovec
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 07.09.2006 18:41:42
- Kontaktovat uživatele:
Klidne bych se rozepsal,ale to nema vyznam. Jedine co se mi podari tak ze 50 procent si to ani neprecte,protoze to bude dlouhe 40 procent se mi vysmeje 8 procent se zamysli zkusi hrat slusne,ale po prvni vidine lehkeho vydelaku za cenu praseni zase sklouzne a 2 procenta do te doby prestanou hrat. Takze to nema moc cenu:pHunter píše:Nu ale takovýto apel na morálku, to už jsem trochu přehnal. To je specialita jiných návštěvníků fora
Tak takovou hovadinu jako je ONLY-RED/ONLY-BLUE jsem snad este neslysel...
Timer??? klidne....pul dne??? VUBEC!!!!
pokud by se dalo nejak zaridit nejaky prijatelny timer pro potlaceni smirovani za modraka u dungu bylo by to fajn ale davat timer stylu pul dne jinak mas smulu je fakt hovadina
samozrejme je to jen z meho pohledu ale zase kdyz nekdo chce bejt pk tak proc by mel pul dne cekat a nebo dokonce nemit vubec nic blue???
konec koncu je to jen hra ne??
Timer??? klidne....pul dne??? VUBEC!!!!
pokud by se dalo nejak zaridit nejaky prijatelny timer pro potlaceni smirovani za modraka u dungu bylo by to fajn ale davat timer stylu pul dne jinak mas smulu je fakt hovadina
samozrejme je to jen z meho pohledu ale zase kdyz nekdo chce bejt pk tak proc by mel pul dne cekat a nebo dokonce nemit vubec nic blue???
konec koncu je to jen hra ne??