Stránka 1 z 2
Re: Scripty od Caleba
Napsal: 20 úno 2019 08:54
od Thief
Dobrá práce.
Jen se zeptám proč všude používáš funkce External Code a nepoužiješ třeba funkci Run script?
Možná mi odpovíš, možná ne. Ale proč v tom seznamu nejsou vidět všechny scripty?
Re: Scripty od Caleba
Napsal: 20 úno 2019 09:58
od Caleb
Qvido píše: ↑20 úno 2019 08:54
Dobrá práce.
Jen se zeptám proč všude používáš funkce External Code a nepoužiješ třeba funkci Run script?
Možná mi odpovíš, možná ne. Ale proč v tom seznamu nejsou vidět všechny scripty?
Ahoj, snad to popisu srozumitelne.
- Runscrtipt nabizi a umoznuje spoustet pouze funkce ktere nemaji zadny vstupni parameter napr. deklarace MobStop() { ... } >> MobStop();
- External Code umoznuje spustit jakoukoliv funkcu ze vstupnimi parametry. napr. deklarace Drinktpotion(potionName) {...} >> Drinkpotion("Mana Refresh");. Doplnim ze External Code je vlatne moznost so do hotky napsat svoji jednorazovou funknci.
Tedy External code, je pouze rozsirena moznost "slozitejsiho" runscriptu, je to ekvivalent feny, kde v hotce taky si psal ,exec mojemetoda "text" ID atd.
Ja to pouzivam hlavne proto, ze nikdy do budoucna nevim, zda tu ci onu metodu nerosirim o vstupni parametr, pak by v nabidce Runscriptu uz nebyla a ja bych musel predelavat hotku. Pokud rovnou pouziji External Code, zustane na veky stejna.
Jinak ja vetsinu funkci pisu ze vstupnimi parametry, aby si clovek mohlo nastavit ruzne varianty.
Re: Scripty od Caleba
Napsal: 20 úno 2019 10:17
od Thief
Díky za odpověď.Chápu a akceptuji. Šlo mi jen o to, že bez toho aniž by jsi vlezl do souboru se scriptama a podíval se co všechno tam je, tak nebudeš vědět co za scripty můžeš využít.
V phoenixu/yoku jsem jen rozkliknul list a viděl jsem všechny názvy scriptů, což mi tu trošku chybí.
Re: Scripty od Caleba
Napsal: 20 úno 2019 15:24
od Caleb
Qvido píše: ↑20 úno 2019 10:17
Díky za odpověď.Chápu a akceptuji. Šlo mi jen o to, že bez toho aniž by jsi vlezl do souboru se scriptama a podíval se co všechno tam je, tak nebudeš vědět co za scripty můžeš využít.
V phoenixu/yoku jsem jen rozkliknul list a viděl jsem všechny názvy scriptů, což mi tu trošku chybí.
Zajimave spustitelne funkce budu vypisovat do prvniho prispevku, on se tam totiz do ty nabidky plete i ten zbytek, kterej uplne ke spusteni na hotku urcenej neni. Treba mi neco uniklo a jde to nejak odfiltrovat, ale zatim se soustredim na vyrobu a prenos scriptu az potom budu resit "navod" ;].
+ nove metody viz prvni post.
+ nejde odeslat vice nez 60000 znaku v prispevku, takze dalsi verze uz budou jen pres odkazy.
Debata - OrionUO
Napsal: 20 úno 2019 15:46
od Thief
Re: Debata - OrionUO
Napsal: 20 úno 2019 21:59
od Penelope
Trapný dotaz na @Caleba ohledně jednoduchého skriptu (nejspíš)
Mohl by zde napsat jak do skriptu napsat: svitek (kvf,pog,vfp) enemy-attaklast a potom ivm svitek "friend-target1,2,3"?
Děkuji (stačí jeden vzor, IDčka už si přepíšu)
Re: Uvod
Napsal: 25 úno 2019 20:50
od Doom Face
čus hádže mi to toto nevieš poradiť dík ( Either The Account Name or password you provided were incorrect. If This is a new account your account may not be active yet. please try again shortly )
Re: Uvod
Napsal: 25 úno 2019 22:42
od Bizon
Píšou tam, že jsi zadal buď špatné jméno nebo heslo k účtu, případně nemáš ještě aktivovaný nový účet, pokud jsi si dělal nový.
Re: Debata - OrionUO
Napsal: 26 úno 2019 18:07
od Caleb
Penelope píše: ↑20 úno 2019 21:59
Trapný dotaz na @Caleba ohledně jednoduchého skriptu (nejspíš)
Mohl by zde napsat jak do skriptu napsat: svitek (kvf,pog,vfp) enemy-attaklast a potom ivm svitek "friend-target1,2,3"?
Děkuji (stačí jeden vzor, IDčka už si přepíšu)
Ahoj, fiha asi uz si to opsal nekde jinde ale pokud jde o nativni Orion script, tak asi
Orion.WaitTargetObject("lastattack");
Orion.UseType(grafika, barva);
nebo konkretni ID
Orion.WaitTargetObject(id);
Orion.UseType(grafika, barva);
stema friendama sem to neste nekoumal ale do svoji verze udelam opet alias z feny nexthealalie = ten co to nejvic potrebuje.
Re: Debata - OrionUO
Napsal: 26 úno 2019 20:49
od Thief
Calebe - nevím proč, ale u scriptu na RR mi to neustále píše, že žádný nemám (v baglu jich mám haldu).
A scriptu na vyhazování klamáků mi to háže error na řádku, který v autoloadu ani není
.
Udělal jsem něco špatně. Mám všechno zkopírováno z gitu, takže nevím kde mohla nastat chyba.
Re: Uvod
Napsal: 26 úno 2019 21:27
od Doom Face
Bizon píše: ↑25 úno 2019 22:42
Píšou tam, že jsi zadal buď špatné jméno nebo heslo k účtu, případně nemáš ještě aktivovaný nový účet, pokud jsi si dělal nový.
Aha ďakujem , logoval som starý učet ktorý na phenixovi normálne zapnem a hrám .... stále conection lose
Re: Uvod
Napsal: 26 úno 2019 23:19
od Caleb
Doom Face píše: ↑26 úno 2019 21:27
Bizon píše: ↑25 úno 2019 22:42
Píšou tam, že jsi zadal buď špatné jméno nebo heslo k účtu, případně nemáš ještě aktivovaný nový účet, pokud jsi si dělal nový.
Aha ďakujem , logoval som starý učet ktorý na phenixovi normálne zapnem a hrám .... stále conection lose
Ahoj, tento problem sem presne nezaznamenal, ale asi neco jak popisuje Bizon.
Pro jistotu sem do uvodu doplnil obrazek co je dulezite nastavit. Pokud to tak mas vse by melo jet
viewtopic.php?f=109&t=6295&p=201403#p201403
Re: Debata - OrionUO
Napsal: 26 úno 2019 23:21
od Caleb
Qvido píše: ↑26 úno 2019 20:49
Calebe - nevím proč, ale u scriptu na RR mi to neustále píše, že žádný nemám (v baglu jich mám haldu).
A scriptu na vyhazování klamáků mi to háže error na řádku, který v autoloadu ani není
.
Udělal jsem něco špatně. Mám všechno zkopírováno z gitu, takže nevím kde mohla nastat chyba.
Kouknu na to, jesli sem tam nenahral nejakou nekonzistetni verzi. Je pravda ze s Gitem delam poprve ;].
Jedinou vec sem tu nezminil, dulezite je a na to scripty spolehaji, mit zasktle v OA - Main - Options - Recurse container search. Pokud to neni, nektere metody hledaji jen v prvni urovni baglu.
Re: Debata - OrionUO
Napsal: 26 úno 2019 23:29
od Caleb
Qvido píše: ↑26 úno 2019 20:49
Calebe - nevím proč, ale u scriptu na RR mi to neustále píše, že žádný nemám (v baglu jich mám haldu).
A scriptu na vyhazování klamáků mi to háže error na řádku, který v autoloadu ani není
.
Udělal jsem něco špatně. Mám všechno zkopírováno z gitu, takže nevím kde mohla nastat chyba.
RR - opraveno, mel sem tam pri ladeni zakomentovano pouziti sperku, takze to jen vypisovalo zda je a zda je nabity nebo out.
U vyhazovani, pokud ti to error ze radku ktery neni v autoloadu, je to chyba v hotce.
ja ji mam nastavenou takto:
External Code > UsePetLevelOrDefault(["Pet Lvl 1", "Pet Lvl 2", "Pet Lvl 3", "Pet Lvl 4", "Pet Lvl 5"]);
Re: Debata - OrionUO
Napsal: 27 úno 2019 09:13
od Taldor
Caleb píše: ↑26 úno 2019 23:21
Qvido píše: ↑26 úno 2019 20:49
Calebe - nevím proč, ale u scriptu na RR mi to neustále píše, že žádný nemám (v baglu jich mám haldu).
A scriptu na vyhazování klamáků mi to háže error na řádku, který v autoloadu ani není
.
Udělal jsem něco špatně. Mám všechno zkopírováno z gitu, takže nevím kde mohla nastat chyba.
Kouknu na to, jesli sem tam nenahral nejakou nekonzistetni verzi. Je pravda ze s Gitem delam poprve ;].
Jedinou vec sem tu nezminil, dulezite je a na to scripty spolehaji, mit zasktle v OA - Main - Options - Recurse container search. Pokud to neni, nektere metody hledaji jen v prvni urovni baglu.
mno zase tak dulezite to neni, pokud je vazne nutnost a script to potrebuje tak se to da vynutit v kazdym use/find type/object/etc...
Kód: Vybrat vše
Orion.UseType('graphic', ['color'=0xFFFF], ['container'=self], [recurse=true]);
kdyz se mrknes do te dokumentace co tam mam :
Object Searching - Recurse
potom nezalezi na nastaveni OA jednotlivych uzivatelu
Re: Debata - OrionUO
Napsal: 27 úno 2019 09:41
od Caleb
Taldor píše: ↑27 úno 2019 09:13
Caleb píše: ↑26 úno 2019 23:21
Qvido píše: ↑26 úno 2019 20:49
Calebe - nevím proč, ale u scriptu na RR mi to neustále píše, že žádný nemám (v baglu jich mám haldu).
A scriptu na vyhazování klamáků mi to háže error na řádku, který v autoloadu ani není
.
Udělal jsem něco špatně. Mám všechno zkopírováno z gitu, takže nevím kde mohla nastat chyba.
Kouknu na to, jesli sem tam nenahral nejakou nekonzistetni verzi. Je pravda ze s Gitem delam poprve ;].
Jedinou vec sem tu nezminil, dulezite je a na to scripty spolehaji, mit zasktle v OA - Main - Options - Recurse container search. Pokud to neni, nektere metody hledaji jen v prvni urovni baglu.
mno zase tak dulezite to neni, pokud je vazne nutnost a script to potrebuje tak se to da vynutit v kazdym use/find type/object/etc...
Kód: Vybrat vše
Orion.UseType('graphic', ['color'=0xFFFF], ['container'=self], [recurse=true]);
kdyz se mrknes do te dokumentace co tam mam :
Object Searching - Recurse
potom nezalezi na nastaveni OA jednotlivych uzivatelu
No to jsem zkousel, vsema variantama a proste u FindType(xyz...) i kdyz vynutis recurse = true, tak mi to nefungovalo. Count a UseType ano, ale FindType bohuzel, dokud jsem prave nezapnul Recurzivnu prohledavani v options. Ale teprv se stim szivam, takze mozna sem jen nebyl dost trpelivi pri testovani ;].
Jinak za dokumentaci diky, pouzivam ji nonstop. Jen proste to chce examply. Napr praci s Gumpama a pod je potreba si vydedukovat ;].
BTW: netusis, jak se dosat ze scriptu k LASTSpell? neco jako Orion.GetLastSpell() ?
Pripadne jak oznacit target v klientovi scriptem?. Jako kdyz das attack, tak aby byl "vybrany" a zobrazilo se podnim HP bar?
Taky tu strasne chybi HP v zalozkach, na to nevis zda neco existuje?
Dik za pripadne odpovedi ;]
Re: Debata - OrionUO
Napsal: 27 úno 2019 13:14
od Taldor
Caleb píše: ↑27 úno 2019 09:41
....
No to jsem zkousel, vsema variantama a proste u FindType(xyz...) i kdyz vynutis recurse = true, tak mi to nefungovalo. Count a UseType ano, ale FindType bohuzel, dokud jsem prave nezapnul Recurzivnu prohledavani v options. Ale teprv se stim szivam, takze mozna sem jen nebyl dost trpelivi pri testovani ;].
Jinak za dokumentaci diky, pouzivam ji nonstop. Jen proste to chce examply. Napr praci s Gumpama a pod je potreba si vydedukovat ;].
stim recurse u
FindType je potreba nezapomenout tam dat ty parametry, ukazu napr na casti scriptu
Kód: Vybrat vše
...
if (recurse){
//Orion.FindType('graphic', ['color'=0xFFFF], ['container'=backpack], ['flags'], ['distance'=searchObjectsDistance], ['notoriety'], [recurse=true]);
itemID = Orion.FindType(itemType, itemColor, dragContainerID, "item", 3, "-1", true);
} else {
itemID = Orion.FindType(itemType, itemColor, dragContainerID, "item", 3);
}
...
kdyz zapomenes definovat tu notoriety tedy tu "-1" pred recurse tak to nepujde, me se to stava dost casto treba
Caleb píše: ↑27 úno 2019 09:41
BTW: netusis, jak se dosat ze scriptu k LASTSpell? neco jako Orion.GetLastSpell() ?
na tohle tam zadny interni script/funkce neni myslim, napadaj me dve moznosti:
1.pouzit journal scan Orion.InJournal a search flags my/self a ukladat do do globalni promeny
2.vsechny kouzla delat pres neco jako:
Kód: Vybrat vše
function CastX(spellName) {
Orion.WaitTargetObject(lasttarget);
Orion.Cast(spellName);
Orion.SetGlobal('lastSpell', spellname);
}
Poznamka: Pokud ale myslis jako trackovani lastspell i pro okolni targety friend/enemy/neutral/etc.., rekl bych ze je to taky mozny, ale o dost slozitejsi, potom zkusim napsat script neco me napadlo, ale az budu mit vic casu
Caleb píše: ↑27 úno 2019 09:41
Pripadne jak oznacit target v klientovi scriptem?. Jako kdyz das attack, tak aby byl "vybrany" a zobrazilo se podnim HP bar?
TargetSystemSerial(serial);
pokud mas zapnuty v orionu ten "new target system"
ja to skoro vzdy pouzivam v kombinaci:
Kód: Vybrat vše
...
Orion.TargetSystemSerial(serial);
Orion.ClientLastTarget(serial);
Orion.Attack(serial);
...
Caleb píše: ↑27 úno 2019 09:41
Taky tu strasne chybi HP v zalozkach, na to nevis zda neco existuje?
Dik za pripadne odpovedi ;]
ja moc phoenix nepouzival takze netusim jak to myslis, jako aby to na kazdem statubaru co si vytahnes ukazovalo treba 80/80 HP?
Re: Debata - OrionUO
Napsal: 27 úno 2019 18:53
od Caleb
Taldor píše: ↑27 úno 2019 13:14
...
Dikes moc za navedeni a rady, urco vyzkousim a inspiruju se.,
Ten FindType jsem mel urco spatne jak pises ;].
Taldor píše: ↑27 úno 2019 13:14
ja moc phoenix nepouzival takze netusim jak to myslis, jako aby to na kazdem statubaru co si vytahnes ukazovalo treba 80/80 HP?
jj nap 80/80 apod, neco jako zde:
Jde mi hlavne o Klerdu, protoze bez toho neni moc poznat zda me nekdo schozene staty. Ale zit se samozrejme bez toho da a daji se udelat alternativy.
BTW: netusis jak funguje ten BUFF gump? Nejde si do nej neco vypichnout?
Re: Debata - OrionUO
Napsal: 27 úno 2019 19:40
od Taldor
Caleb píše: ↑27 úno 2019 18:53
Taldor píše: ↑27 úno 2019 13:14
...
Dikes moc za navedeni a rady, urco vyzkousim a inspiruju se.,
Ten FindType jsem mel urco spatne jak pises ;].
Taldor píše: ↑27 úno 2019 13:14
ja moc phoenix nepouzival takze netusim jak to myslis, jako aby to na kazdem statubaru co si vytahnes ukazovalo treba 80/80 HP?
jj nap 80/80 apod, neco jako zde:
Jde mi hlavne o Klerdu, protoze bez toho neni moc poznat zda me nekdo schozene staty. Ale zit se samozrejme bez toho da a daji se udelat alternativy.
BTW: netusis jak funguje ten BUFF gump? Nejde si do nej neco vypichnout?
hmm OrionUO bohuzel neumi kleslit vlastni gumpy jako to umel phoenix, ale urcite to pujde udelat az to zase bude open-source, teda jestli se to nekomu bude chtit stim delat
normalne na snizene staty u friendu/party/etc...na novejsich shardech jde (samozrejme krome buff baru a buffExists checku
edit: tohle nefunguje pro friend/party to sem rekl blbost) ale i treba pres:
obj.MaxHits(); / obj.MaxMana(); / obj.MaxStam();
zde na DP bohuzel funguje akorat MaxHits, ostatni se me nepodarilo rozchodit
Buff bar funguje jak je ukazany tady napriklad:
http://www.uoguide.com/Buff_Bar
problem je ze aby to fungovalo tak je potreba i podpora ze strany serveru, cituji jednoho ServUO Developera
"Buff bar is all client side. The server is responsible for sending the buff and buff data to the client."
ikdyz DP bezi na jinym emulatoru tohle plati pro vsechny bych rekl, mozna by slo udelat nejaky fake timery primo s orion ale...
https://github.com/Hotride/OrionUO/sear ... &type=Code
tady kdyz se mrknes do zdrojaku tak tam treba neco uvidis ja moc C++ nedavam
ale ikdyby jsi neco nasel tak se jedna o starsi zdrojak nejnovejsi verze tedka neni open-source a jeste nebude par mesicu sem slysel az fixne bugy tak Hotride rikal ze to da zase open-source
EDIT: podle toho co jsem nasel na spherecommunity.net ty buffy na serveru by se to muselo vazne zapnout nejak takhle no:
Kód: Vybrat vše
I think you have to enable OF_Buff in the sphere.ini, then you can use addbuff, removebuff for handling them
ADDBUFF IconId ClilocOne ClilocTwo Seconds Text1 Text2(optional) Text3(optional)
REMOVEBUFF IconId
Buff icons are in spheredefs.scp
Re: Debata - OrionUO
Napsal: 28 úno 2019 14:43
od Caleb
Taldor píše: ↑27 úno 2019 19:40
Caleb píše: ↑27 úno 2019 18:53
Taldor píše: ↑27 úno 2019 13:14
...
Dikes moc za navedeni a rady, urco vyzkousim a inspiruju se.,
Ten FindType jsem mel urco spatne jak pises ;].
Taldor píše: ↑27 úno 2019 13:14
ja moc phoenix nepouzival takze netusim jak to myslis, jako aby to na kazdem statubaru co si vytahnes ukazovalo treba 80/80 HP?
jj nap 80/80 apod, neco jako zde:
Jde mi hlavne o Klerdu, protoze bez toho neni moc poznat zda me nekdo schozene staty. Ale zit se samozrejme bez toho da a daji se udelat alternativy.
BTW: netusis jak funguje ten BUFF gump? Nejde si do nej neco vypichnout?
hmm OrionUO bohuzel neumi kleslit vlastni gumpy jako to umel phoenix, ale urcite to pujde udelat az to zase bude open-source, teda jestli se to nekomu bude chtit stim delat
normalne na snizene staty u friendu/party/etc...na novejsich shardech jde (samozrejme krome buff baru a buffExists checku
edit: tohle nefunguje pro friend/party to sem rekl blbost) ale i treba pres:
obj.MaxHits(); / obj.MaxMana(); / obj.MaxStam();
zde na DP bohuzel funguje akorat MaxHits, ostatni se me nepodarilo rozchodit
Buff bar funguje jak je ukazany tady napriklad:
http://www.uoguide.com/Buff_Bar
problem je ze aby to fungovalo tak je potreba i podpora ze strany serveru, cituji jednoho ServUO Developera
"Buff bar is all client side. The server is responsible for sending the buff and buff data to the client."
ikdyz DP bezi na jinym emulatoru tohle plati pro vsechny bych rekl, mozna by slo udelat nejaky fake timery primo s orion ale...
https://github.com/Hotride/OrionUO/sear ... &type=Code
tady kdyz se mrknes do zdrojaku tak tam treba neco uvidis ja moc C++ nedavam
ale ikdyby jsi neco nasel tak se jedna o starsi zdrojak nejnovejsi verze tedka neni open-source a jeste nebude par mesicu sem slysel az fixne bugy tak Hotride rikal ze to da zase open-source
EDIT: podle toho co jsem nasel na spherecommunity.net ty buffy na serveru by se to muselo vazne zapnout nejak takhle no:
Kód: Vybrat vše
I think you have to enable OF_Buff in the sphere.ini, then you can use addbuff, removebuff for handling them
ADDBUFF IconId ClilocOne ClilocTwo Seconds Text1 Text2(optional) Text3(optional)
REMOVEBUFF IconId
Buff icons are in spheredefs.scp
Diky moc ten targeting system to je to co sem tam hledal. Ty HP/MAXPH to bude zatim asi nejtvetsi problem.
Jeste jeden dotaz, neco co nemuzu najit. Jde nejak zabranit zavirani zalozek nebo zvetsit jejich maximalni pocet? ted kdyz jich je 11 a vice tak se zacnou zavirat, coz je celem neprijemne kdyz mas vytazene spolujhrace.
Bude super kdyz to na gitu aktualizuje a da to zas na opensource. Asi by nebylo odveci to prozkoumat a par veci tam dodelat ;].