Stránka 1 z 2

Změny v skriptech - Jail

Napsal: 11 pro 2018 18:40
od Rumburak
Zdravím, chci se zeptat jestli se tu opět zavadí Qvidaismus, a to znamená, že se dělají opět změny bez vědomí hráčů popřípadě bez jejich informovaní. Jak pravilo staré rčení, vypozuruj si, zjisti si?..

Myslím, že pokud vydáte jakoukoliv změnu, tak je potřeba na ni upozornit. Neříkám, říct v tomto konkretním kroku, změnil jsem to a to, dělá to to a to, a je to tam a tam.

Nejsem bohužel skripter, takže mám problém si naskriptit i takový jednoduchý skript jako sekaní do pahýle (když k nim přiběhnu), doufám, že takový skript nevadí. Samozřejmě se změnou už ten skript nefunguje. A naskriptit něco co by mi opisovalo kod, nebo aby mi to samo chodilo je pro mě opravdu paradise...

A teď mě prosím opravte. Pokud moje teorie je, že se to evidentně změnilo například kvůli 2-3 hračích, co byli tak inteligetní a dokázali si napsat tak chytrý skripty, tak myslím, že pro ně nebude problém si tady s tou změnou poradit. Zatím co ti ostatní co jsou analfabeti, tak na to potrpí a budou muset čekat až někdo výdá aspon ten skript na sekaní polen.. To byl opravdu záměr?

PS: Ano, jsem senilní a starý a nemám rád změny, a jsem i trochu vytočený, ale myslím, že takové změny nejsou nutné. Pochopil bych, kdyby se překopal celý jail systém, ale provést takovou "malou změnu", na to potrpí opravdu jen ti, co byli radi, že jim to aspon to půrko odsekne

Re: Změny v skriptech - Jail

Napsal: 11 pro 2018 19:24
od Fairy
Začla bych tím, že bych se nedostala do jailu.

Re: Změny v skriptech - Jail

Napsal: 11 pro 2018 19:48
od Rumburak
Fairy píše: 11 pro 2018 19:24 Začla bych tím, že bych se nedostala do jailu.
Vzhledem k tomu, že jste dáma tak na Vaši odpověd nebudu reagovat stejně "arogantně" jako vy. A budu věřit, že se tu najde někdo kompetentní a napíše adekvátní, rozumnou odpověď.

Re: Změny v skriptech - Jail

Napsal: 11 pro 2018 19:56
od Thief
Ok, tak teda rozumnou odpověď podle Qvida, dobře ti tak. Ať žije Qvidaismus!

Re: Změny v skriptech - Jail

Napsal: 11 pro 2018 20:01
od Ciatronic
Měl bych návrh při načapání afk bych zajailoval všechny acc z dané IP dokud tu postavu nevysekají, protože jak jsem pochopil v dnešní době není problém si založit novej acc a vytrénovat AFK fishing, mining, alchemy nebo lumber je otazka 4 dní.

Re: Změny v skriptech - Jail

Napsal: 11 pro 2018 20:47
od GM Alois
Ahoj,

novinky ohledně změn v jailu - tedy v místě, kam se člověk dostane pouze tím, že poruší pravidla, se neplánují. V současné době se tam člověk dostane z 90% za AFK. Tresty za AFK jsou navíc nižší než v minulosti a musíme si uvědomit, že v tom jailu člověk naní na dovolené a dokonce ani za odměnu, je to trest. Přehazování stromků v jailu je rutinní záležitost a děje se tak, co do frekvence, několikrát do roka. Dokonce současné nastavení je optimalizováno tak, že cesta je kratší, než bývala, takže budete vysekáni nyní rychleji.
Pokuď ti přestal fungovat script, není to chyba jail systému. No jestli nerozumíš tomu, s čím klikáš, tak mám celkem strach, aby ses nestal obětí nějakého záludného scriptu, který dělá věci, které nejsou v souladu s pravidly. Dej si na to pozor. Každopádně jestli chceš sekat, tak není problém si napsat jednoduchý scriptík v yoku, nebo si udělat v Assistu makro na jednotlivý stromeček. Opravdu těch variant je mnoho, ale jestli jsi měl nějaký super automatický script, který ti to sekal tak, že si načetl u čeho stojíš, a samo ti to seklo ... atd. tak se obávám, že tímto scriptem porušuješ pravidlo na cedulce v jailu. Tak si dej pozor.

Re: Změny v skriptech - Jail

Napsal: 11 pro 2018 21:59
od Rumburak
GM Alois píše: 11 pro 2018 20:47 Ahoj,

novinky ohledně změn v jailu - tedy v místě, kam se člověk dostane pouze tím, že poruší pravidla, se neplánují. V současné době se tam člověk dostane z 90% za AFK. Tresty za AFK jsou navíc nižší než v minulosti a musíme si uvědomit, že v tom jailu člověk naní na dovolené a dokonce ani za odměnu, je to trest. Přehazování stromků v jailu je rutinní záležitost a děje se tak, co do frekvence, několikrát do roka. Dokonce současné nastavení je optimalizováno tak, že cesta je kratší, než bývala, takže budete vysekáni nyní rychleji.
Pokuď ti přestal fungovat script, není to chyba jail systému. No jestli nerozumíš tomu, s čím klikáš, tak mám celkem strach, aby ses nestal obětí nějakého záludného scriptu, který dělá věci, které nejsou v souladu s pravidly. Dej si na to pozor. Každopádně jestli chceš sekat, tak není problém si napsat jednoduchý scriptík v yoku, nebo si udělat v Assistu makro na jednotlivý stromeček. Opravdu těch variant je mnoho, ale jestli jsi měl nějaký super automatický script, který ti to sekal tak, že si načetl u čeho stojíš, a samo ti to seklo ... atd. tak se obávám, že tímto scriptem porušuješ pravidlo na cedulce v jailu. Tak si dej pozor.
Měl jsem na mysli skript, který byl ještě dřív než staly dnešní GM GMkama :D (Doběhl jsem ke stromu a samo to seklo)

Krásná a adekvátní odpověď hodna GMka, co se týká obsahu s tím nesouhlasím, ale budíž. Beru ho na vědomí.

Jednou bych si přál aby existovali rozumní lidé a měli na všechno objektivní názor. Na DP existují krásné případy dnešních zaujatých lidí.

Fairy - je jí uplně jedno, co jste udělal nebo neudělal jak moc zavažný to byl čin, má svůj jednolitý nahled.
Qvido - absolutně ho nebaví žít život, který má, popřípadě práce kterou má, a tak je protivní na všechny kolem a rozdavá negativismus, který většina lidí poté opětuje.
Alois - dělá práci kterou se snaží vykonávat dobře (a nejspíš i dělá), ale stejně lidi na něj budou prskat
Nikdo - Někdo kdo má všeobecný nadhled a objektivní názor, dokáže pochopit, rozeznat co je například AFK trestné a co AFK nezbytné, bere v potaz všechny aspekty. Zákony tak jako pravidla jsou psány tak, aby zamezily něčemu špatnému a byly ve prospěch společenství. (To, že sem v nečem AFK a nemám zatím žadný zisk jen by se mi ten skill hodil (musical,remove,tailoring,...) a pak AFK kde se mužu v budoucnu obohatit (mining,taming,alchemy).

Ale není potřeba to dál rozebírat. Aloisova odpověď mi stačí. Jestli jsem někoho pohoršil, tak se omlouvám :paranoid:

Re: Změny v skriptech - Jail

Napsal: 11 pro 2018 23:05
od Thief
Omyl doktore Freude, já jsem velice pozitivní člověk. Akorát nemám pochopení s lidmi jako jsi ty. Stěžovat si na změnu jail systému, popřípadě na to, že ti kvůli tomu nejede script na vysekávání..to je něco co už tu myslím dlouho nikdo nepřekoná :lol: .

Re: Změny v skriptech - Jail

Napsal: 12 pro 2018 08:42
od GM Alois
Není žádné hodné a zlé AFK.

V situaci jakou nyní máme, kdy "musím mít skill" abych hrál, lze normálně v klidu vytrénovat non afk způsobem (hraním), případně non afk knihou, dále pak tu máme podpůrné skilly, které lze také získávat expy, nebo dostupnými knihamy (které získám také jak jinak než hrou), není třeba rozlišovat hodných a zlých AFK. To, že se hlavně kontrolují výrobní skilly (fishing,mining,lumberjacking, alchemy ...) a z těchto právě většina AFKářů je, ale automaticky to neznamená, že může člověk nechat stát s multimakrem na hřbitově heal,mf,parrying a nebát se trestu. Nebo pokud někdo má autonomní makro na nakupování regů od vendorů a pustí si jej v noci s délkou opakování blížící se respawnu regů u vendora, tak to také není v pořádku.

Až se AFK zruší, nebudou lidé zavíráni do vězení.

Re: Změny v skriptech - Jail

Napsal: 13 pro 2018 22:07
od Eric
Zdravim ve spolek.

Zmena ve scriptech a v principu nenastala zadna. Jedine co se zmenilo jsou pozice stromu a sochy. Sochu jsme premistili jednak z duvodu optimalizace tras, druhym duvodem bylo viditelne upozorneni na zmenu.

Ke kvalite vami pouzivanych scriptu se radsi nebudu moc vyjadrovat. Chapu, ne kazdy je scripter, ale obcas to je vazne sila.
Zrovna seknuti do stromu je opravdu elementarni funkce.

Howgh.

Re: Změny v skriptech - Jail

Napsal: 14 pro 2018 16:50
od R1mman
Krásny príklad rôznych prístupov v komunikácii.

Fairy - katastrofa, miesto toho, aby sa človeka snažila pochopiť a odpovedať mu tak, aby mu to pomohlo, mu dá povýšeneckým spôsobom radu.
Qvido - ten už úplne zkĺzol do cynizmu. Akonáhle sa človek pýta na niečo, čo on pokladá za blbosť, tak s ním komunikuje ako s menejcenným.
Alois - konečne niekto, kto sa snaží a je si vedomý toho, že aj na hlúpe otázky treba odpovedať seriózne.
Eric - vecné, slušné a trefné.

Nechal by som kumunikáciu na Aloisa a Erica, lebo od Fairy sa prívetivej odpovedi k veci asi nedočkáme a v prípade Qvida tu bude úprimná odpoveď iba na otázku, ktorá bude hodná jeho pozornosti a času.

Re: Změny v skriptech - Jail

Napsal: 14 pro 2018 20:21
od Penelope
R1mman píše: 14 pro 2018 16:50 Krásny príklad rôznych prístupov v komunikácii.

Fairy - katastrofa, miesto toho, aby sa človeka snažila pochopiť a odpovedať mu tak, aby mu to pomohlo, mu dá povýšeneckým spôsobom radu.
Qvido - ten už úplne zkĺzol do cynizmu. Akonáhle sa človek pýta na niečo, čo on pokladá za blbosť, tak s ním komunikuje ako s menejcenným.
Alois - konečne niekto, kto sa snaží a je si vedomý toho, že aj na hlúpe otázky treba odpovedať seriózne.
Eric - vecné, slušné a trefné.

Nechal by som kumunikáciu na Aloisa a Erica, lebo od Fairy sa prívetivej odpovedi k veci asi nedočkáme a v prípade Qvida tu bude úprimná odpoveď iba na otázku, ktorá bude hodná jeho pozornosti a času.

Souhlasím, btw ta změna uspořádání stromů má souvislost s tím, že jsou Vánoce a nějaké hodné GM si potřebovalo vyzdobit stromkem z jailu obývák ? :D

Re: Změny v skriptech - Jail

Napsal: 14 pro 2018 22:38
od Fairy
R1mman píše: 14 pro 2018 16:50 Krásny príklad rôznych prístupov v komunikácii.

Fairy - katastrofa, miesto toho, aby sa človeka snažila pochopiť a odpovedať mu tak, aby mu to pomohlo, mu dá povýšeneckým spôsobom radu.
Qvido - ten už úplne zkĺzol do cynizmu. Akonáhle sa človek pýta na niečo, čo on pokladá za blbosť, tak s ním komunikuje ako s menejcenným.
Alois - konečne niekto, kto sa snaží a je si vedomý toho, že aj na hlúpe otázky treba odpovedať seriózne.
Eric - vecné, slušné a trefné.

Nechal by som kumunikáciu na Aloisa a Erica, lebo od Fairy sa prívetivej odpovedi k veci asi nedočkáme a v prípade Qvida tu bude úprimná odpoveď iba na otázku, ktorá bude hodná jeho pozornosti a času.
Z vrcholu přímo do Vašich srdcí.

Re: Změny v skriptech - Jail

Napsal: 14 pro 2018 23:29
od R1mman
Fairy píše: 14 pro 2018 22:38 Z vrcholu přímo do Vašich srdcí.
Nemusíš potvrdzovať to, čo všetci vieme, tým, že si z toho budeš robiť srandu. Áno, povedal ti to neznámy človek na fóre, ale skús si to spätne zhodnotiť. Možno si takto skús posúdiť tvoje staršie príspevky. Ja som to nerobil, takže neviem, možno sa mýlim a toto bola tvoja slabá chvíľa, každopádne to bolo povýšenecké a úplne mimo misu. Kľudne sa zasmej aj na tomto a ďalej sa správaj podobne, alebo, ale naozaj iba alebo, si z toho niečo zober a buď trošku asertívnejšia.

Re: Změny v skriptech - Jail

Napsal: 18 pro 2018 15:14
od Rod Sacketts II
GM Alois píše: 12 pro 2018 08:42Nebo pokud někdo má autonomní makro na nakupování regů od vendorů a pustí si jej v noci s délkou opakování blížící se respawnu regů u vendora, tak to také není v pořádku.
V noci se reagenty nedaji nakupovat, posledni reagenty pribydou +- v 22:00 a pak uz se neobnovujou, a po jejich vykoupeni je tam 0 (zbytek) az do rana 9:00... Coz me jako obchodnika trosku vzdy stve.

Re: Změny v skriptech - Jail

Napsal: 23 led 2019 14:52
od Tuzemack
Ta captcha je na hlavu. Běhal jsem asi 20m v jailu, nasekal 30 polen a během toho vyskočila 7x. Posedmé jsem se upsal a myslím, že postavu zase dlouho nelognu. To si to nemůže holt normálně člověk odsekat bez téhle zbytečné buzerace?

Re: Změny v skriptech - Jail

Napsal: 23 led 2019 17:38
od Penelope
Tuzemack píše: 23 led 2019 14:52 Ta captcha je na hlavu. Běhal jsem asi 20m v jailu, nasekal 30 polen a během toho vyskočila 7x. Posedmé jsem se upsal a myslím, že postavu zase dlouho nelognu. To si to nemůže holt normálně člověk odsekat bez téhle zbytečné buzerace?
Souhlasím, GM by mohli udělat to, aby Captchu nechali ale při správném opsaní odečetla -15 polen! =) To by bylo ideální, protože skáče poměrně často a upsaní se občas podaří komukoliv.

Re: Změny v skriptech - Jail

Napsal: 23 led 2019 18:17
od Fairy
Tuzemack píše: 23 led 2019 14:52 Ta captcha je na hlavu. Běhal jsem asi 20m v jailu, nasekal 30 polen a během toho vyskočila 7x. Posedmé jsem se upsal a myslím, že postavu zase dlouho nelognu. To si to nemůže holt normálně člověk odsekat bez téhle zbytečné buzerace?
Poděkování všem autonomním scriupterům.
Penelope píše: 23 led 2019 17:38 Souhlasím, GM by mohli udělat to, aby Captchu nechali ale při správném opsaní odečetla -15 polen! =) To by bylo ideální, protože skáče poměrně často a upsaní se občas podaří komukoliv.
Že by jsi tam, Lukáši, stál a jen psal správně captchu? Nemyslím si.

Re: Změny v skriptech - Jail

Napsal: 23 led 2019 18:30
od Penelope
Fairy píše: 23 led 2019 18:17 Že by jsi tam, Lukáši, stál a jen psal správně captchu? Nemyslím si.
Myslím, že od toho jsou IP Adresy aby člověk poznal kdo je, když je Administrátor :lol: A aji kdybych byl Fantomas, jaký vliv to má na to, že budu opisovat captchu stále dokola? Ta captcha se vyvolá náhodně po seknutí do stromu :roll: A když něco tak pofiderního jako opsaní catpchy může přidat logy proč by její správné opsaní nemohlo naopak logy odebrat. Dává to smysl - logiku. Počet odebrání logů při správném opsaní nemusí být striktně 15 ale klidně od 5-15, třeba i náhodně v tomto rozmezí :unibrow:

Re: Změny v skriptech - Jail

Napsal: 23 led 2019 18:42
od Xan
Tenhle napad uz tu padl a takhle jsem taky reagoval. Postavat a nechat se scriptem vysekat i pres captchu... ja bych zacal tim, nedostat se do jailu .... taky jsem tam byl, tusim ze za afk a zazil uz captchu, jednou jsem se upsal taky... a vysekal jsem se v klidu. Min brecet a vic sekat? :D