Stránka 1 z 1
Dense Brnnění Zbroje
Napsal: 07 lis 2017 13:25
od Empair
Nový věc na serveru, která se svým způsobem zatím jen velmi pomalu rozbíhá. Za sebe dávám palec nahoru za zajímavý nápad.
Při testování jsem narazil na "nemožnost" ucraftění štítu. Je to záměr nebo chyba?
Bylo by hezké aby šlo udělat celé brnění ...
Re: Dense Brnnění Zbroje
Napsal: 07 lis 2017 13:36
od GM Alois
Se štíty se prozatím nepočítá. Protože by každý používal pouze štít kvůli abilitě a brnění nikoliv už tak.
Re: Dense Brnnění Zbroje
Napsal: 07 lis 2017 14:04
od Nait Magusanus
GM Alois píše:Se štíty se prozatím nepočítá. Protože by každý používal pouze štít kvůli abilitě a brnění nikoliv už tak.
bylo by chtene mit u iska dalsi stity jak ma momentalne bonus ze shadow a silver tak zavest podobne i zbytek monster na ktere je specializovany? tzn gold + valorite heater stit kdyby se mu obarvil a fungoval obdobne jak ty shadow a silver. Iskove by se pred dungem mohli pripravit pekne podle toho co je ceka.
Jedina vec co by moc nesedela je ze ma hady a pavouky v jedne kategorii co se tyce zbrani ale u zbrojospecializovacim precedensu ktery se zavedl dense zbrojema je na pavouky ciste jen shadow a na hady je verite ktery ale ma jeste navic bonus proti skorpionum a krysam coz bych tipl ze ta zbran nema.
Re: Dense Brnnění Zbroje
Napsal: 02 pro 2017 14:08
od Zola
Dense armory sou prima věc a díky za jejich zavedení.Ale nekteré druhy trochu pokulhávají.
Silver a Shadow , Gold , Bronz bez debat využitelné hodně.Ale takovej rose by si klidně zasloužil rozšiřít z harpii na všecky opeřence.Valorit nám skoro nepadá a když jeho cílová použitelnost je skoro nulová.Co přidat protekci na bludičky,gazery a příbuzné?A bud veritu nebo cooperu přidat elementy?U toho cooperu je to asi nejmenší skupina.
PS : a teda hodně rychle se to ničí
Hlavně ring.
Re: Dense Brnnění Zbroje
Napsal: 01 dub 2018 11:24
od roccawear
No neviem kde začat....
Vyskúšal som si dense gold , a dense valorite, a skusím to zhrnút :
nepoužitelné, vyhodené gp, a vhodné akorat tak na strechu ako dekorácia.
Nápad to bol velice pekný, zato bysom chcel konkrétne gm pochválit, ale využitie toho brnka nieje fakt nikde, to čo malo byt učel toho brnenia je bud chybne nastavené alebo som si nevšimol že by to niečo extra robilo, skvor som bol PAPIER, nemal som potrebný ar, ani staty. Plánuje sa to doladit, alebo opravit alebo niečo podobné? dakujem za odpoved:)
Re: Dense Brnnění Zbroje
Napsal: 01 dub 2018 11:53
od GM Alois
Ahoj,
+ nofame
+ z libovolně zničené části lze udělat novou za pomocí ingotů a receptu
+ no fame
+ vyšší armor v základu jak +25
+ vrací HP majiteli při zásahu
+ i - některé části dávají víc STR, jiné zase méně STR než +25
,ale jestli někoho napadne zajímavá věc pro komplet (nikoliv štít) nebráníme se
Re: Dense Brnnění Zbroje
Napsal: 01 dub 2018 13:43
od Zola
Ahoj
-fame už moc lidi nezajmá co jsou krabice na fame
-ze zničené části jde udělat novou pokud to nefizne , fizuje to vesele a nouze o +25 části třeba z +5 která má měnší durabku není
-s tím ar nemužu zkusit , plate sem někomu dal ale u ringu je rozdíl 2 ar oproti normál
-brnění vrací hp v počtu jednotek , proti ik nezabraní.A není radno se nechat mlátit , má to 70 durabku což je mírně řečeno žalostné.
- použitelnost na monstra je slabá , viz co jsem psal nahoře
Suma sumárum je to prostě jenom brnění na trh , do dungu nepoužitelné.Nápad velice dobrej , škoda.
Re: Dense Brnnění Zbroje
Napsal: 01 dub 2018 14:16
od dacaleb
Ahoj,
vyuzitelnost je v podstate jen u Iskarota. U ostatnich, myslim ze je spousta jinych alternativ, slouzicich stejne/lepe.
Testovano:
5x Verite Plate cast + Clerik co me healoval VS Acid spider = 2+-min Acid a kopie se ukousali sami. V prumeru -20 durabky/cast za Reku 2 (samozrejme, sem to testoval, takze jsem se umyslne nechal kousat a neodbihatl. Nic mene to je asi ucelt tohoto brneni :]).
Napr. u Verite, vidim potencial u Reky "3" - Draci [Krysi] doupe nebo Destart 3, mistnost s Acidy.
Urcite zajimava myslenka s potencialem pro vyuziti na konkretnich mistech. Ale asi to nebude brnco pro bezne/kazdodungove noseni.
+ Velmi zajimavy a pouzitelny reaktiv efekt u Iska
+ Hezke barvy ;]
- Armor kompletu (plate) mohl byt na urovni +25 s Lordem tj. 70. Plati pri vesny typy (Ring/Chain) ze by to tak mohlo byt
- Rychlost niceni
- Jak psal Zola, nektere typy by zaslouzili rozsireni na vice monster
- Sezere to Avatar v Anku 2 ;]
Jinak k te vyrobe, neslo by to upravit tak, ze pokud mam ponicenou cast, tak uz nepotrebuji recept ale pouze prislusny dense ing?
K tomu navrhu na vylepseni.
Podle me, by bylo super, kdyby jakykoliv char v tomto brneni (nejen ISK), nemohl od prislusne tridy moster dostat IK, resp. napr max Hit za 75% napr. To by podle me melo potencial a vyuziti. Proto na co mi je vraceni DMG/heal, kdyz to pouziju max u moster co mi davaji tak max za 100HP, abych ustal aspon 2-3 rany. Kdezto, mnohem vice me trapi monstrum co mi da za 300+ a at mam Dense brnko, nebo obyc +25 mi to vyjde nastejno.