Stránka 1 z 1
Zobrazeni targetu
Napsal: 09.01.2017 17:06:22
od Neplecha
Zdravím,
mám takový problém. Když používám "TargetNext" v UO neukazují se jména NPC v levo dole.Nevím pak které ma zaměřené,když je víc NPC na jednom místě.
A ještě jsem se chtěl zeptat , jestli jde "TargetNext" nějak nastavit i v Phoenixu ,aby se dal nastavit na speciální tlačítka
Předem dík
Re: Zobrazeni targetu
Napsal: 09.01.2017 17:12:30
od Penelope
Neplecha píše:Zdravím,
mám takový problém. Když používám "TargetNext" v UO neukazují se jména NPC v levo dole.Nevím pak které ma zaměřené,když je víc NPC na jednom místě.
A ještě jsem se chtěl zeptat , jestli jde "TargetNext" nějak nastavit i v Phoenixu ,aby se dal nastavit na speciální tlačítka
Předem dík
Já osobně targetnext nastavuju v clientovi a jestli chceš aby si viděl zaměřeného hráče/NPC potažmo jeho životy tak na to musíš mít skript, který ti to umožní.
Určitě to lze, ale opět jako v prvním případě, potřebuješ na to skript
Re: Zobrazeni targetu
Napsal: 09.01.2017 17:17:21
od Penelope
Pokuď ten skript na
Status.cs nemáš, tak využij tenhle:
Kód: Vybrat vše
using Phoenix;
using Phoenix.WorldData;
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using System.Diagnostics;
using Phoenix.Configuration;
using Phoenix.Communication;
using Scripts.DarkParadise;
namespace Scripts.barustatus
{
public class statuspack
{
public static List<Serial> inList = new List<Serial>();
[ServerMessageHandler(0x11)]
public CallbackResult OnNextTarget(byte[] data, CallbackResult prevResult)
{
PacketReader reader = new PacketReader(data);
if (reader.ReadByte() != 0x11) throw new Exception("Invalid packet passed to OnNextTarget method.");
ushort blockSize = reader.ReadUInt16();
uint serial = reader.ReadUInt32();
if (serial == Aliases.Self || inList.Contains(serial))
{
return CallbackResult.Normal;
}
Aliases.SetObject("laststatus", serial);
UOCharacter cil = World.GetCharacter(serial);
if (cil.MaxHits == -1)
{
cil.RequestStatus();
return CallbackResult.Normal;
}
else
{
ushort color = 0;
String not = cil.Notoriety.ToString();
switch (not)
{
case "Criminal":
color = 0x0026;
break;
case "Enemy":
color = 0x0031;
break;
case "Guild":
color = 0x0B50;
break;
case "Innocent":
color = 0x0058;
break;
case "Murderer":
color = 0x0026;
break;
case "Neutral":
color = 0x03BC;
break;
case "Unknown":
color = 0x03BC;
break;
default:
color = Phoenix.Env.DefaultInfoColor;
break;
}
UO.Print(color, "{0} : {1}/{2} ({3})", cil.Name, cil.Hits, cil.MaxHits, cil.Distance);
return CallbackResult.Normal;
}
}
}
}
Re: Zobrazeni targetu
Napsal: 09.01.2017 17:33:06
od Neplecha
Už mi jména vybíhají, mockrát děkuji
Taky to mám v clientovi, ale tam to nejde nastavit na určitý klávesy :-/
Re: Zobrazeni targetu
Napsal: 09.01.2017 21:01:49
od Neplecha
Ještě maličkost, pokaždé když mi něco vyběhne , tak mi to automaticky zaměří jako target. Mám něco špatně nastavené?
Re: Zobrazeni targetu
Napsal: 09.01.2017 22:20:39
od Neplecha
Našel jsem toto :
http://ultima.smoce.net/dark_paradise/a ... xt_780829/
Ale zas kdyz na NPC najedu , tak nefunguje attacklast, to se musí zaměřit kurzorem? Nejde to si vybrat a pak dát rovnou attack na toho kterího jsem vybral?