Stránka 1 z 1
Bowcraft
Napsal: 06 led 2017 17:54
od Depka
zdravim,nikde jsem to tu nenasel,ani na smoceho webu,tak se zeptam,nemate nekdo script na trenovani bowcraftu z logu na shafty,aby to potom ty shafty az bude mit urcite mnozstvi odkladalo do urcite bedny ? diky
Re: Bowcraft
Napsal: 06 led 2017 18:39
od Raziel
Mělo by fungovat moje makro na výrobu pro crafta, stačí jen dopsat makro na shafty ... jestli by ti to nešlo tak se ozvi na icq, ti to když tak pomůžu napsat.
E: tak to se tedka dívám že to nepůjde použít protože to je třeba dělat po 1 logu a 1 shaftu že ? fakt nikde nebyl script na to tady ? at to nepíšu zbytečně ...
Re: Bowcraft
Napsal: 06 led 2017 19:28
od Depka
No snazil jsem se pouzivat script z smoceho webu na bowcraft,kterej tam je jedinej takovej. funguje to tak ze to veme jeden log,udela shafty,a tu kupku shaftu to rozklikne predpokladam a vypada to jak nepredelane sipy,nic jineho jsem tu nenasel.Kdybych vedel jak,tak by mi stacilo do toho scriptu dodelat,aby to davalo shafty rovnou do nejake bedny.Resp. jak se to pta na zacatku scriptu odkud brat logy,tak treba aby se to zeptalo kam davat hotove shafty
Re: Bowcraft
Napsal: 06 led 2017 19:37
od Raziel
No já to dělal před 10 lety ten skill takže už ani nepamatuju jak to funguje ... roste skill z dělání unfinished shafts ? roste skill z předělávání unfinished shafts ? myslím že to dávalo skill
Re: Bowcraft
Napsal: 06 led 2017 20:11
od Depka
Uf myslim ze skill roste jen z vyroby log>unfinished shaft ale nejsem si jistej,ale asi je lepsi ,aby to rovnou rozkliklo i na shafty
je to tenhle script,tak na nej zkus mrknout
http://ultima.smoce.net/dark_paradise/t ... /Bowcraft/
Re: Bowcraft
Napsal: 06 led 2017 23:05
od Raziel
No už jsem napsal svůj, přidal jsem ho do výrobních scriptů:
https://www.darkparadise.cz/Forum/viewt ... =67&t=5404
,bowcraft - stačí mít v bedně suroviny, zbytek pořeší script ...
dělá shafty, překlikává ty vyrobené a pak pokud máš skill tak dělá i šípy.
vyřešen i problém že nejde brát jedno poleno z logů kde jich máš moc a to že když se ti něco nepovede vyrobit, nebo dojde peří, logy ... na cokoliv zbývaj surky tak script pokračuje
ještě to bude mít mouchy asi na vyšším skillu je třeba dělat víc šípů protože to dělá víc shaftů z jednoho polena ale to se mi dneska už nechce dělat, asi by i stačilo prostě nemít v surkách polena at se dělají jen šípy pokud budeš mít moc shaftů ...
Re: Bowcraft
Napsal: 06 led 2017 23:40
od Depka
funguje,diky moc !!!
Re: Bowcraft
Napsal: 27 úno 2017 20:39
od Ján Páleš
Ahojte ľudkovia!
Tak som sa dnes zahľadel na Razielov skript na tréning bowcraft a povedal si "hmmm, z tohto by sa dal spraviť script na výrobu šípov!"
Dal som sa teda do toho a spr..avil z neho toto:
Kód: Vybrat vše
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix.WorldData;
using Phoenix.Runtime;
using Phoenix;
namespace Phoenix.Script
{
public class arrowcraft
{
public static void EnsureItem(UOItem item)
{
if (String.IsNullOrEmpty(item.Name)) item.Click();
UO.Wait(800);
}
public static void EnsureContainer(UOItem container)
{
EnsureItem(container);
container.Use();
UO.Wait(500);
}
[Executable]
public static void kraftisipy()
{
EnsureContainer(UO.Backpack);
UOItem shafty = UO.Backpack.Items.FindType(0x1BD4, 0x0000);
if (shafty.Serial == Serial.Invalid)
{
shafty = World.Player.Layers.FindType(0x1BD4, 0x0000);
if (shafty.Serial == Serial.Invalid)
{
UO.Print("Nemas shafty:");
return;
}
}
UO.Print("Zvol konterjner s shafty:");
UOItem container = new UOItem(UIManager.TargetObject());
EnsureContainer(container);
UOItem shafts = null;
if ((shafts = container.Items.FindType(0x1BD4, 0x0000)) == null)
{
UO.Print("DoslyShafty:");
return;
}
UO.Print("Zvol konterjner s pierkami:");
UOItem container2 = new UOItem(UIManager.TargetObject());
EnsureContainer(container);
UOItem featherss = null;
if ((featherss = container.Items.FindType(0x1BD1, 0x0000)) == null)
{
UO.Print("DoslyPierka:");
return;
}
int count = shafts.Amount;
for (int i = 0; i < count; i++)
{
UOItem shaft = GetShaft(container);
if (shaft.Serial == Serial.Invalid)
{
UO.Print("Invalid:");
return;
}
UO.Print("sychr " + i);
UO.WaitTargetObject(shaft);
UO.UseObject(shaft);
UO.WaitMenu("Select arrow type", "Arrows");
JournalEventWaiter jew = new JournalEventWaiter(true, "You put the", "You fail to create the item" );
jew.Wait(5000);
UOItem craftedItem = UO.Backpack.Items.FindType(0x1BFB, 0x0000);
if (craftedItem.Serial != Serial.Invalid)
{
UO.UseObject(craftedItem);
jew = new JournalEventWaiter(true, "You put the arrows in your pack");
jew.Wait(5000);
}
}
}
public static UOItem GetFeather(UOItem container)
{
UOItem feathers = null;
if ((feathers = UO.Backpack.Items.FindType(0x1BD4, 0x0000)).Serial != Serial.Invalid) return feathers;
container.Items.FindType(0x1BD4, 0x0000).Move(2, UO.Backpack);
UO.Wait(500);
UO.Print("2");
return UO.Backpack.Items.FindType(0x1BD4, 0x0000);
}
public static UOItem GetShaft(UOItem container)
{
UOItem log = null;
if ((log = UO.Backpack.Items.FindType(0x1BD1, 0x0000)).Serial != Serial.Invalid) return log;
container.Items.FindType(0x1BD1, 0x0000).Move(2, UO.Backpack);
UO.Wait(500);
UO.Print("2");
return UO.Backpack.Items.FindType(0x1BD1, 0x0000);
}
}
}
Phoenix tvrdí že je všetko v poho, ale akonáhle má script vybrať šípy z kontextového okna tak sa zacyklí a len otvorí ďalšie kontextové okná.
Jasne - toto nie je profi script, je to len také núdzové riešenie človeka ktorý to písať nevie a vie to akurát tak prečítať a ako-tak pochopiť. Takže prakticky som len "znásilnil" jeden skript na niečo iné než na čo je. Neukameňujte ma pls.
Neviete niekto na to pls kuknúť a skonštatovať kde by asi mohla byť chyba? resp. oplatí sa to vôbec riešiť? Dá sa výrobou šípov trénovať bowcraft?
Re: Bowcraft
Napsal: 28 úno 2017 07:42
od Raziel
Díval jsem se na to a ani nevím, proč si to psal, protože ten můj script taky vyrábí i šípy....
To leda jestli bys chtěl vyrábět šípy ne po jednom ale normálně po XY. K tomu stačí přepsat čísla kolik surek si to bere z truhly a nemusíš nic složitě vymýšlet. Jestli si myslel něco jiného než tyhle dvě možnosti tak řekni
Re: Bowcraft
Napsal: 15 dub 2017 10:02
od Ján Páleš
Zdravíčko! Aj som v tom zhone a zmätku zabudol že som tu mal príspevok. :-O
Hovoril si že ten skript robí aj šípy? Tým asi nemyslíš tento script, či?
Kód: Vybrat vše
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Text;
using Phoenix.WorldData;
using Phoenix.Runtime;
using Phoenix;
namespace Phoenix.Script
{
public class bowcraft
{
public static void EnsureItem(UOItem item)
{
if (String.IsNullOrEmpty(item.Name)) item.Click();
UO.Wait(800);
}
public static void EnsureContainer(UOItem container)
{
EnsureItem(container);
container.Use();
UO.Wait(500);
}
[Executable]
public static void kraftishafty()
{
EnsureContainer(UO.Backpack);
UOItem nuz = UO.Backpack.Items.FindType(0x0F51, 0x0000);
if (nuz.Serial == Serial.Invalid)
{
nuz = World.Player.Layers.FindType(0x0F51, 0x0000);
if (nuz.Serial == Serial.Invalid)
{
UO.Print("Nemas nuz:");
return;
}
}
UO.Print("Zvol konterjner s logy:");
UOItem container = new UOItem(UIManager.TargetObject());
EnsureContainer(container);
UOItem logs = null;
if ((logs = container.Items.FindType(0x1BDD, 0x0000)) == null)
{
UO.Print("DoslyLogy:");
return;
}
int count = logs.Amount;
for (int i = 0; i < count; i++)
{
UOItem log = GetLog(container);
if (log.Serial == Serial.Invalid)
{
UO.Print("Invalid:");
return;
}
UO.Print("sychr " + i);
UO.WaitTargetObject(log);
UO.UseObject(nuz);
UO.WaitMenu("Bowcraft", "Shafts");
JournalEventWaiter jew = new JournalEventWaiter(true, "You put the", "You fail to create the item" );
jew.Wait(5000);
UOItem craftedItem = UO.Backpack.Items.FindType(0x1BD6, 0x0742);
if (craftedItem.Serial != Serial.Invalid)
{
UO.UseObject(craftedItem);
jew = new JournalEventWaiter(true, "You put the shaftss in your pack");
jew.Wait(5000);
}
}
}
public static UOItem GetLog(UOItem container)
{
UOItem log = null;
if ((log = UO.Backpack.Items.FindType(0x1BDD, 0x0000)).Serial != Serial.Invalid) return log;
container.Items.FindType(0x1BDD, 0x0000).Move(2, UO.Backpack);
UO.Wait(500);
UO.Print("2");
return UO.Backpack.Items.FindType(0x1BDD, 0x0000);
}
}
}
Ak áno, tak ako to prosím funguje? :-O nikde som totiž nevidel serial na nič iné než shafty a materiál s nimi spojený. 0_o
Re: Bowcraft
Napsal: 16 dub 2017 08:50
od Raziel
Myslel jsem ten můj script že už šípy craftí ...
Re: Bowcraft
Napsal: 20 dub 2017 21:08
od Ján Páleš
ešte čítať tak vedieť.
prepáč pls, našiel som. v dohľadnej dobe oskúšam, ale keďže to každému ide tak nevidím dôvod prečo by práve mne nemalo.
Re: Bowcraft
Napsal: 17 pro 2021 15:48
od Peleg
Ahoj, nebyl by prosím script na shafty a šipky?