Stránka 1 z 2
Enchant kamenoviek
Napsal: 25.11.2016 23:20:12
od Mighty PvP GOD
A je to tu
Navrhujem:
- umoznit enchantovanie kamenoviek s ultimate soul shardami (ci ako sa to vola) tak, aby +10 enchant (10 soulshardov) dalo kamenovke 100% efekt na hit.
- pripadne ich enchantovat niecim inym co by bolo aj vhodnejsie kedze na dp je nedostatok soulshardov.
Preco?
- ked kamenovky vysli, premna osobne to bola jedna z najzaujimavejsich zmien na dp. Vdaka nim mohli buchny (war vamp pal) menit taktiku z ako dmg (midnajtky...), tak utility (bloodyglowka, darkflamky) a dokonca aj obranu (lifesuck kladivo asi dusk sa to vola, garouka, lightshieldy)
- kedze prisli specializacie ktore sa aj dodnes vyvijaju, kamenovky uplne stratili na popularnosti pritom si stale myslim ze su to najzaujimavejsie equipy
- problem je v tom, ze su nespolahlive. Faktor nahody je fajn ale len do urcitej miery... nie len ze nedaju efekt pri misse, ale aj viackrat po zasahu nemusia dat efekt pricom ostatne zbrane ako destro, +ovky, specialky atd maju konstantnu dmg...
- keby kamenovky davali efekt po kazdom hite, boli by zaujimave ako v pvm, tak aj v pvp v sucasnosti
- nemusi predsa kazda zbran davat len dmg, tie vedlajsie efekty su zaujimave...
- v dnesnej dobe sa uz velmi malo pouzivaju tak by ich to chcelo urcite zatraktivnit... jedina moznost je dat im 100% sancu na efekt pri hite aby ich hrac mohol aj obmienat a ocakavat nieco...
Kedysi tu prebehla zmena ze sa efekty naviazali na fame... vyzeralo to ako dobra zmena ale dopadlo to katastrofalne... v dungu pri RK party boli nepouzitelne a v pvp to nutilo ludi menej riskovat aby si uchovali lorda na fame co malo za nasledok menej potencionalneho pvp a neraz som si musel RKckovat blue postavy...
Prosim hracov a podporu navrhu a GM team na zvazenie, sucasna situacia si to vyzaduje

dakujem za pozornost.
Re: Enchant kamenoviek
Napsal: 26.11.2016 01:16:41
od Aken
To snad někdo rovnou lockněte ne ?

Re: Enchant kamenoviek
Napsal: 26.11.2016 01:17:18
od Pathos Verdes III
Nebo alespoň dát nazpět při zabití 10% fame oběti a opravit ten příšerný bug, kterej shazuje fame při lordu na 9899
Re: Enchant kamenoviek
Napsal: 26.11.2016 09:05:47
od Fisik III
Promiň, ale tohle by rozhodně nebyla dobrá změna.
Pokud má někdo problém s fame, jsou tu fame deady.
To s tím zabití hráče je blbé no.
Re: Enchant kamenoviek
Napsal: 26.11.2016 09:25:15
od Bloodboy
Nejsem si jist, jestli konkrétně tohle, ale revize kamenovek by byla vítaná.
Re: Enchant kamenoviek
Napsal: 26.11.2016 09:35:57
od Mighty PvP GOD
Fisik III píše:Promiň, ale tohle by rozhodně nebyla dobrá změna.
Pokud má někdo problém s fame, jsou tu fame deady.
To s tím zabití hráče je blbé no.
Preco nie dobra?

Pomohlo by to ako pvm tak aj pvp hracom... aj keby davali kazdym hitom efekt, nie su to nejake silne zbrane...
Podla mna je lepsie nech midnajta dava kazdym efektom hit za tych 50 ci kolko ako keby 1 z 3 za 150...
Okrem toho fame deedy maju pvm hraci.. ja ako pvp hrac som za snad 9 rokov pvp ziskal 5 fame deedov... k tomu este sa v pvp len straca fama lebo gain je len 5% a strata 10%... my pvp hraci nemame na kazdom kroku lord gaty..
S tym zabitim to ma tiez stve, ale myslim si ze to nepojde opravit.
Re: Enchant kamenoviek
Napsal: 26.11.2016 11:15:06
od Erik Nighelt
Jako kameny jsou asi zazděný..
Nějak sme to i testovali že se asi pulka tehdy dobrých zbraní (jo i sunray, silent hunt atd..) chová jak volcano při bouchání do hráče - tedy zasáhne ale nemá vubec žádný dmg a to to bylo do +5 brnka od wara.. pak jsem to tu psal i na forku a tušim že Quido psal že se na to podívá ale pak už se nepodíval :p
Jde o to, že kamenky momentálně nemají žádnou dmg kromě midnajt a tušim duska.. nevim esli ten dokument z testu někde mám...
k tematu: 100% efektu by zas bylo divný.. rozhodně bych to zvýšil třeba na 70%-80% že dá efekt, ale s každou ranou asi ne.. (tak nějak si vybavuju že sem kolikrát někde přežil jen díky tomu že sem nedostal podruhý / potřetí efekt od midnajt, glowky, dark flame.. :p )
Re: Enchant kamenoviek
Napsal: 26.11.2016 12:22:21
od Mighty PvP GOD
Erik Nighelt píše:k tematu: 100% efektu by zas bylo divný.. rozhodně bych to zvýšil třeba na 70%-80% že dá efekt, ale s každou ranou asi ne.. (tak nějak si vybavuju že sem kolikrát někde přežil jen díky tomu že sem nedostal podruhý / potřetí efekt od midnajt, glowky, dark flame.. :p )
V tom pripade by som navrhoval trochu znizit DMG midnajt ale dat im 100% efekt/hit

napr. taky crescent so 100% ort/hit by bol fajn, nema vobec dmg ale aspon ta "istota" ked nemissne by tam bola
chcem tych 100% hlavne preto, ze vie dost nastvat ked char 1x missne a 1x neda efekt... to je moc, a hlavne taky paladinovia maju z toho horor, sa kludne moze stat ze 4 rany a nic... uz z principu to nikdy nebude 100% efekt lebo treba pocitat aj s missom

samozrejme kludne sa mozu nejak rozumne znizit efekty ostatnym zbraniam co by mohli byt silne, napr. bloodyglowka by mohla byt so 100% efektom dost silna tak mohla by suckovat len urcite mnozstvo staminy, alebo lightshieldy by mohli byt dost op 1-vs-arach... ostante zbrane by sa aspon mohli zacat pouzivat...
DP ma v tomto dost stve, ze je tu vela equipov, ale polka je takych, co sa nikdy za ziadnych okolnosti neoplati nosit... napr. niektore kamenovky, alebo honour vik, vamp kiss speara, niektore brnka atd...
Re: Enchant kamenoviek
Napsal: 26.11.2016 14:30:36
od Fisik III
Mighty PvP GOD píše:Fisik III píše:Promiň, ale tohle by rozhodně nebyla dobrá změna.
Pokud má někdo problém s fame, jsou tu fame deady.
To s tím zabití hráče je blbé no.
Preco nie dobra?

Pomohlo by to ako pvm tak aj pvp hracom... aj keby davali kazdym hitom efekt, nie su to nejake silne zbrane...
Podla mna je lepsie nech midnajta dava kazdym efektom hit za tych 50 ci kolko ako keby 1 z 3 za 150...
Okrem toho fame deedy maju pvm hraci.. ja ako pvp hrac som za snad 9 rokov pvp ziskal 5 fame deedov... k tomu este sa v pvp len straca fama lebo gain je len 5% a strata 10%... my pvp hraci nemame na kazdom kroku lord gaty..
S tym zabitim to ma tiez stve, ale myslim si ze to nepojde opravit.
Dle mého názoru by to byla až moc dobrá non fame zbraň. Je fakt že se většina asi moc nepoužívá. Tohle by se spíš vyřešilo trochu přidání dmg bez efektu i zbraním co nejsou primárně na dmg. Ale netestoval sem kolik dávají zbraně bez efektu a s efektem.
Třeba by šlo udělat vylepšení aby dávali dmg třeba jak jejich +9 normál varianta + možnost efektu .. (npc co by vyměnil +9 wf (nebo třeba MC či RC) a midnajty za +9 midnajty samozdřejmě bez náročnosti na fame)

Re: Enchant kamenoviek
Napsal: 26.11.2016 16:12:03
od Shadowsong
kamenky su dobre alternativne zbrane pri vysokej fame a velmi schopne univerzalne nonfame zbrane. sposob procovania by som urcite nemenil, aj ked mala revizia samotnych efektov by nemusela byt od veci.
Re: Enchant kamenoviek
Napsal: 26.11.2016 16:20:57
od Mighty PvP GOD
Fisik III píše:1. Dle mého názoru by to byla až moc dobrá non fame zbraň
2. Tohle by se spíš vyřešilo trochu přidání dmg bez efektu i zbraním co nejsou primárně na dmg
1. Vzhladom na to, ze 99% casu v dungu aj v pvp maju hraci famu na nosenie +9 veci, tak si myslim ze je to uplne jedno ci je nonfame alebo potrebuje 4,5k fame

Byt to namne, tak kompletne zrusim potrebu famy na vsetky zbrane/brnka... je to otrava, to je este nejaky design z 97', nikomu by nechybalo keby sa zrusila fame narocnost, namiesto toho dat skorej nejaku kozmeticku featurku na fame... okrem toho som uz pisal ze keby sa dalo aj midnajtam 100% efekt/hit, tak ak by to bolo silne mohla by sa ubrat dmg efektu... s porovnanim ostatnych lepsich zbrani su midnajtky nic (edit: jasne su lacnejsie nez "top" zbrane, ale v dnesnej dobe ma kazdy vela mamonu a niet co nosit na niektore chary)... a este by to nebolo ani lacne ich "vyenchantovat"
2. Na kamenovkach sa mi vzdy pacilo to, ze neboli len o DMG... mohol si tahat staminu s glowkou, alebo sat manu s darkflamkou, alebo shrinkovat jazdo, daval haldy, healit sa, ijs... preto by som chcel tie efekty vyzdvihnut... A keby bol nejaky efekt prilis silny, tak by sa trocha ubrala dmg tej zbrani... nejaky balance by sa uz urobil...
Re: Enchant kamenoviek
Napsal: 26.11.2016 21:24:48
od Fisik III
Mighty PvP GOD píše:
2. Na kamenovkach sa mi vzdy pacilo to, ze neboli len o DMG... mohol si tahat staminu s glowkou, alebo sat manu s darkflamkou, alebo shrinkovat jazdo, daval haldy, healit sa, ijs... preto by som chcel tie efekty vyzdvihnut... A keby bol nejaky efekt prilis silny, tak by sa trocha ubrala dmg tej zbrani... nejaky balance by sa uz urobil...
Mě právě přijdou ty efekty moc no. Proto sem navrhoval dát aspoň nějakou dmg, když to nedá efekt.
Jako ono pak skript na měnění zbraní a shrink, stamka, haldy..
Jak psal erik, ono to nedání efektu kolikrát zachrání život.

Re: Enchant kamenoviek
Napsal: 27.11.2016 00:43:01
od Xan
řešit že midnajty jsou slabý a je třeba, aby dávaly 100% vždy efekt, to už je fakt ubohý:)
Re: Enchant kamenoviek
Napsal: 27.11.2016 01:15:53
od Erik Nighelt
Fisik III píše:Mighty PvP GOD píše:
2. Na kamenovkach sa mi vzdy pacilo to, ze neboli len o DMG... mohol si tahat staminu s glowkou, alebo sat manu s darkflamkou, alebo shrinkovat jazdo, daval haldy, healit sa, ijs... preto by som chcel tie efekty vyzdvihnut... A keby bol nejaky efekt prilis silny, tak by sa trocha ubrala dmg tej zbrani... nejaky balance by sa uz urobil...
Mě právě přijdou ty efekty moc no. Proto sem navrhoval dát aspoň nějakou dmg, když to nedá efekt.
Jako ono pak skript na měnění zbraní a shrink, stamka, haldy..
Jak psal erik, ono to nedání efektu kolikrát zachrání život.

Jn gloowka v kombinaci s darkflame se 100% efektem to to rovnou muzes vypnout a jít dělat něco užitečného..
Každopádně větší problem bych stále viděl v nastavení v jakém se to nachází teď a sice že pulka gun ztratila záhadně dmg

(už dávno teda..:p viz nějaký topik šutrovky)
Re: Enchant kamenoviek
Napsal: 27.11.2016 10:10:55
od Mighty PvP GOD
Xan píše:řešit že midnajty jsou slabý a je třeba, aby dávaly 100% vždy efekt, to už je fakt ubohý:)
Preco to necitas cele...
1. Waror ma byt dmg dealer lenze aky dmg vydealujes za guarda/dedtra/wh v pvp? Nic v porovnani s paladinmi ktory maju este lepsi survival...
Za iska si kupis +30 specialku a nalozis s nou tons of damage v pvp aj v pvm
Za teutona si zdoublujes jednorucku na +65 a mas v pvp aj pvm 3x vacsi dmg nez war s midnajtami (samozrejme okrem destra v ovm)
Ja si chcem tiez nieco poriadne kupit na uboheho guarda ktory nema nic na dmg...
2. Ked niekto vravi ze efekty su moc......... pisal som ze sa efekty mozu vybalancovat... tj ze glowka nesuckne 200+ staminy ale len 100 a pod., alebo ze midnajta nebude davat efekt za 50 ale za 40...
Ako vravim ja sa nezblaznim ked sa nic neupravi, ale na tieto zmeny v buducnosti stejne dojde, je to potreba...
Re: Enchant kamenoviek
Napsal: 27.11.2016 13:23:28
od Shadowsong
takze nejde ani tak o to, aby kamenky mali taky ci onaky efekt, ale aby mal tvoj guardian dmg j? :p skus master warriora

Re: Enchant kamenoviek
Napsal: 27.11.2016 13:28:56
od Mighty PvP GOD
Shadowsong píše:takze nejde ani tak o to, aby kamenky mali taky ci onaky efekt, ale aby mal tvoj guardian dmg j? :p skus master warriora

Samozrejme lobujem aj za seba, ale pritom som nevynechal ani ostatne povolania.... (vamp, obyc pal...) Master warior ma skoro 0 dmg do hracov, to uz som viac krat skusal.
Re: Enchant kamenoviek
Napsal: 27.11.2016 14:24:49
od Shadowsong
praveze co sa pvp tyka, tak myslim ze sucasne nastavenie procovania kameniek je uplne v poriadku. ak mas fame, robis bordel. v tomto ohlade myslim ze guardian nieje nijako ochudobneny a nemyslim ze by potreboval nieco viac, ako ma k dispozicii. ak chces davat ik na dve rany v pvp, tak guardian mozno nieje ta najlepsia volba...
co sa tyka kameniek vseobecne, tak nemam pocit ze by potrebovali zrovna enchantovanie. nejaku mensiu reviziu mozno. kameniek pouzivam vela a casto a nemyslim ze by im trebalo nejaky vacsi zasah do nastavenia.
Re: Enchant kamenoviek
Napsal: 27.11.2016 17:41:25
od Xan
Jako to, ze nektery obcas jakoze nedaj dmg, spis bude tim, ze to jsou typove jednorucni mace, ktera proste dmg/penetrate nema, mozna i ty wh jsou stejne vadny. U ostatinch typu kamenek se to podle me nedeje.
Revize mozna, ale to jestli kamenky maj nemaji obecne dmg, to je spis tim, jakym smerem se shard zvrhnul, vsechny chary se posiluji, teuton ma zdvjeni na +bambilion, zavedl se enchant, ruzny specka imba zbrane na vetsi a vetsi dmg, tak mozna v tom srovnani to tak vypada, ze jsou naprd, jde o to, jestli vubec na miste naky posilovani je, jestli se to s tim posilovanim ostatnch zbrani neprehnalo:-)
To ze by tady pan Ego po milion paty chtel opet neco posilt, aby daval ik na dve rany se vsim, to uz snad nema ani smysl resit:-)
A ano mam guarda, hral jsem za nej aktivne pvp a nic strasnyho to nebylo, guard zbrane jsou dobry, midnajty resi vse, zrovna guard ma dost moznosti jak neumrit a o tu fame spis neprijit, to me vic vadi u tech specek jak jsou pak omezeny, ze maji velkej posth na dvourucky, coz je v pvp znat, ale ne mala dmg. Jsi moc zhejckanej ego
Re: Enchant kamenoviek
Napsal: 28.11.2016 12:41:13
od GM Alois
Nějak mi nejde na rozum, proč posilovat no-fame zbraň. To znamená, že ji nasadím a mohu nosit, nezávisle na stavu mé fame.