Stránka 1 z 1

Vyhledavani tiles

Napsal: 17.09.2016 23:11:35
od maskac
Prosim netusite nekdo, jestli se ve Phoenixu daji vyhledavat "tiles" podle grafiky v okoli postavy?

Dik, Maskac

Re: Vyhledavani tiles

Napsal: 18.09.2016 10:36:26
od krysakrys
maskac píše:Prosim netusite nekdo, jestli se ve Phoenixu daji vyhledavat "tiles" podle grafiky v okoli postavy?

Dik, Maskac
To bohuzel nevim, ale muzu poradit aspon s pohybem jako takovym.

World.Player.X
World.Player.Y
- jsou tvoje souradnice

UO.Press(System.Windows.Forms.Keys.Home)
- pohnes se na sever

Znovu overis souradnice (aka pohl jsem se?)

Takhle jde udelat pohyb co vim, ale mozna nekdo poradi lip ohledne tech tiles, chapu, mohlo by to fungovat chytreji.

Re: Vyhledavani tiles

Napsal: 20.09.2016 09:07:30
od maskac
Dik, chozeni uz mam vyreseny. Jde mi o to behem chozeni hledat stromy v me tesne blizkosti (distance=1). Na to se mi nedari prijit :-(

Re: Vyhledavani tiles

Napsal: 20.09.2016 10:54:17
od krysakrys
maskac píše:Dik, chozeni uz mam vyreseny. Jde mi o to behem chozeni hledat stromy v me tesne blizkosti (distance=1). Na to se mi nedari prijit :-(
Aha, na lumberjacking, tak to reknu hned :)

https://www.darkparadise.cz/Forum/viewt ... ng#p157952

Kousek dolu je skriptik, co hleda stromy, muzes ho pouzit nebo opravit, jak to vetsinou delam ja, najdes si co potrebujes a jenom doladis niance.

Re: Vyhledavani tiles

Napsal: 20.09.2016 11:14:18
od krysakrys
krysakrys píše:
maskac píše:Dik, chozeni uz mam vyreseny. Jde mi o to behem chozeni hledat stromy v me tesne blizkosti (distance=1). Na to se mi nedari prijit :-(
Aha, na lumberjacking, tak to reknu hned :)

https://www.darkparadise.cz/Forum/viewt ... ng#p157952

Kousek dolu je skriptik, co hleda stromy, muzes ho pouzit nebo opravit, jak to vetsinou delam ja, najdes si co potrebujes a jenom doladis niance.
Jeste prihodim par skriptiku ze smoce:
http://ultima.smoce.net/search/lumber/#

Tak to uz snad das nejak dohromady, pak to sem posli, budu rad. Zatim jedu jenom mining, ale drevo by se hodilo.

Re: Vyhledavani tiles

Napsal: 20.09.2016 14:15:13
od maskac
Asi sis nevsiml, ale vsechny scripty na lumber u smoceho jsou pod heslem. A to ja bohuzel nemam.

Re: Vyhledavani tiles

Napsal: 23.09.2016 08:20:00
od krysakrys
maskac píše:Asi sis nevsiml, ale vsechny scripty na lumber u smoceho jsou pod heslem. A to ja bohuzel nemam.
Ne, to jsem si vazne nevsiml. Dal bych to neresil, kdyz je neco na netu pod heslem, jako by tam nebylo. A to co je tady na foru ti nestaci jo? Odkaz o jedno nad tim. Podle me je tam vsechno potrebnne i vyhledavani tiles. Pokud by to nedejboze nefungovalo, tak aspon neco to delat bude a jenom opravis. No jak budu chtit sekat stromy, tak ten skript zkusim a opravim, zatim to je na tobe.

Vyhledavani stromu je tahle cast:

Kód: Vybrat vše

        [Executable( "lumber" ), BlockMultipleExecutions( "lumber" )]
        public void Start(int radius) {
            using ( Map map = new Map() ) {
                IEnumerable<StaticItem> trees = map.GetStaticItems( World.Player.X - radius, World.Player.Y - radius, World.Player.X + radius, World.Player.Y + radius, i => treeGraphics.Contains( i.Graphic ) ).OrderBy( i => Math.Max( Math.Abs( World.Player.X - i.X ), Math.Abs( World.Player.Y - i.Y ) ) );

                while ( trees.Count() > 0 ) {
                    StaticItem tree = trees.FirstOrDefault();

                    if ( MoveToTile( tree ) )
                        HarvestTile( tree );

                    UO.PrintInformation( "Remaining " + trees.Count() + " trees" );

                    trees = trees.Skip( 1 ).OrderBy( i => Math.Max( Math.Abs( World.Player.X - i.X ), Math.Abs( World.Player.Y - i.Y ) ) );
                }
            }

            UO.PrintInformation( "Lumber finished" );
        }

Re: Vyhledavani tiles

Napsal: 28.09.2016 20:42:17
od maskac
Je mi lito, ale i tenhle kus kodu jsem uz nasel a ozkousel. Bohuzel objekt "Map" v aktualni verzi Phoenixe nikde neni (nebo jsem slepej). A neprisel jsem na zpusob jak to prepsat aby to fungovalo.