Vyhledavani tiles
Napsal: 17.09.2016 23:11:35
Prosim netusite nekdo, jestli se ve Phoenixu daji vyhledavat "tiles" podle grafiky v okoli postavy?
Dik, Maskac
Dik, Maskac
To bohuzel nevim, ale muzu poradit aspon s pohybem jako takovym.maskac píše:Prosim netusite nekdo, jestli se ve Phoenixu daji vyhledavat "tiles" podle grafiky v okoli postavy?
Dik, Maskac
Aha, na lumberjacking, tak to reknu hnedmaskac píše:Dik, chozeni uz mam vyreseny. Jde mi o to behem chozeni hledat stromy v me tesne blizkosti (distance=1). Na to se mi nedari prijit
Jeste prihodim par skriptiku ze smoce:krysakrys píše:Aha, na lumberjacking, tak to reknu hnedmaskac píše:Dik, chozeni uz mam vyreseny. Jde mi o to behem chozeni hledat stromy v me tesne blizkosti (distance=1). Na to se mi nedari prijit
https://www.darkparadise.cz/Forum/viewt ... ng#p157952
Kousek dolu je skriptik, co hleda stromy, muzes ho pouzit nebo opravit, jak to vetsinou delam ja, najdes si co potrebujes a jenom doladis niance.
Ne, to jsem si vazne nevsiml. Dal bych to neresil, kdyz je neco na netu pod heslem, jako by tam nebylo. A to co je tady na foru ti nestaci jo? Odkaz o jedno nad tim. Podle me je tam vsechno potrebnne i vyhledavani tiles. Pokud by to nedejboze nefungovalo, tak aspon neco to delat bude a jenom opravis. No jak budu chtit sekat stromy, tak ten skript zkusim a opravim, zatim to je na tobe.maskac píše:Asi sis nevsiml, ale vsechny scripty na lumber u smoceho jsou pod heslem. A to ja bohuzel nemam.
Kód: Vybrat vše
[Executable( "lumber" ), BlockMultipleExecutions( "lumber" )]
public void Start(int radius) {
using ( Map map = new Map() ) {
IEnumerable<StaticItem> trees = map.GetStaticItems( World.Player.X - radius, World.Player.Y - radius, World.Player.X + radius, World.Player.Y + radius, i => treeGraphics.Contains( i.Graphic ) ).OrderBy( i => Math.Max( Math.Abs( World.Player.X - i.X ), Math.Abs( World.Player.Y - i.Y ) ) );
while ( trees.Count() > 0 ) {
StaticItem tree = trees.FirstOrDefault();
if ( MoveToTile( tree ) )
HarvestTile( tree );
UO.PrintInformation( "Remaining " + trees.Count() + " trees" );
trees = trees.Skip( 1 ).OrderBy( i => Math.Max( Math.Abs( World.Player.X - i.X ), Math.Abs( World.Player.Y - i.Y ) ) );
}
}
UO.PrintInformation( "Lumber finished" );
}