Stránka 1 z 3

Monk

Napsal: 01.02.2014 03:03:01
od Ocroc
Pro výběr specializace je nutné mít maxnuté skilly, tz.: Healing 100.0, Magery 90.0, Anatomy 100.0, Macefighting 90.0, Tactics 100.0 a Parrying 80.0. Změna specializace poté stojí 250k u zadávajícího NPC.

Monk
- 120 STR / 50 INT / 130 DEX
- Robe of Healing pridava +10% MF, +10% magery
- maximalni hodnota skillu MF zvysena na 100%
- maximalni hodnota skillu Magery zvysena na 100%
- maximalni hodnota skillu Parrying snizena na 0.0%
- maximalni hodnota skillu Healing snizena na 95.1%
- pridan novy summon - Eternal Spirit - ma minimalni armor ale vetsi mnozstvi HP
- moznost predelavat dvourucni MF zbrane na Inscribed Staff
  • - +1% do skillu MF a Magery za kazde +1 zbran
    - staffky of Ruin - of Frenzy (+17), odstupňované DMG, rychlostí a náročností na fame
- moznost predelavat angelic helmu na Bandana of Guarding Angel
  • - +5% do Magery
    - pokud něco shodí, přepíše, dispelne Monkovi Agilitu/Strength/Intellect je mu okamžitě vráceno 4 many (do hodnoty Int). Pro snadnější tracking kdo má/nemá stat buffy je to oznamováno sysmessage s jménem cíle který o daný buff přišel
- snizen timer na Teleport Scrolly
- ressovani bandazemi stoji 35 bandazi
- nemuze carovat Heal, Paralyze, Paralyze Field, Ressurection a pouzivat IVM svitky
- nemoznost pouzivat armorove prilbice a TMR

Re: Monk

Napsal: 08.07.2015 10:47:43
od Shadowsong
zo 150/150 angelic helmy mam 100/100 bandanu. is it ok? a mohla by bandana vracat napriklad 8(z12) many pri prepisani blessu? prosim prosim O:]

ps: bandana co nedava ziadne staty, iba 5mgry a 2 ar? vskutku top cast :/

Re: Monk

Napsal: 02.11.2016 15:33:07
od Nightwish
U te bandany bych zvednul ar na 5 a dal tam i 5 intky.

Při přepsání blessu mi to nevrací manu. Ještě někdo zažívá stejné příkoří? :wink:

Re: Monk

Napsal: 12.12.2016 16:48:37
od Nightwish
Takže dobré odpoledne, vzhledem k novince z 09.12.2016 15:45:17 - Quido - Klerik v Angelic kompletu hází silnější IVM svitky
Jsem se chtěl zeptat, zda tato abilita (tedy čarování IVM svitků) nebude zpřístupněna i monkovi, vzhledem k funkci top brnění je u něj ze všech 3 specek asi nejmenší/zanedbatelný rozdíl.

A jestli někdo uvažuje/uvažoval o úpravě té angelic bandany, vzhledem k její cenně + funkci, popř. bych navrhnul nějaký bonus z angelic kompletu (para svitek/pf svitek)

Ta intka v topku není tak kritická, jako její dopíjení při krizové situaci mana refama. Tam to fakt pár bodíků z buffu nezachrání ;-)

Děkuji

Re: Monk

Napsal: 19.12.2016 20:04:24
od Destrukce
Zdravim Prosba tedď sem skoušel v angelicu kombu s bandanou hodit toho Snow draka a nejde to to už je zrušen nebo se na to musí jinak ?

Re: Monk

Napsal: 19.12.2016 20:24:40
od Penelope
Destrukce píše:Zdravim Prosba tedď sem skoušel v angelicu kombu s bandanou hodit toho Snow draka a nejde to to už je zrušen nebo se na to musí jinak ?
wow jakej snow drak? to slyším prvně :-D

Re: Monk

Napsal: 19.12.2016 21:02:57
od Acarus
Destrukce píše:Zdravim Prosba tedď sem skoušel v angelicu kombu s bandanou hodit toho Snow draka a nejde to to už je zrušen nebo se na to musí jinak ?
nejde to.

Re: Monk

Napsal: 19.12.2016 23:33:31
od Destrukce
:( škoda a díky za odpověď / CO takhle mu dát ress aspon z hlavy přece jen je to kler se 130 mgr ... Nebo aspon svitek :( A In mani by taky nebylo od věci.

Re: Monk

Napsal: 20.12.2016 01:21:03
od Xan
tak ne že by se mi in mani u monka taky nelíbilo, ale díky té vysoké magery a malé intě si myslím, že by to bylo moc silné, proto se mu to vzalo, by to in mani bylo silný jak tentonoc plus rychlost, nefizovost a manova nenarocnost:)

angelic bandanu by to asi chtelo boostnout, za tu cenu nic moc no:) ale osobně mě nic kloudného nenapadá

Re: Monk

Napsal: 20.12.2016 20:41:49
od Nightwish
Acarus píše:
Destrukce píše:Zdravim Prosba tedď sem skoušel v angelicu kombu s bandanou hodit toho Snow draka a nejde to to už je zrušen nebo se na to musí jinak ?
nejde to.
A to je veliká škoda. Protože za cenu xM equipu, to byla krásná featurka (draky bych odebral, kůň mohl zůstat :cry: )

V současné podobě se tohle vyplatí hrát v low cost eq, protože topko nemá skoro žádný + boost dané specce (těch 10stounu za světlo káď místo angelic části je asi jasná volba) staty/ar zkušenějšímu klerovi, stačí robka, staffka a čus.

Boost monka medica na IVM svitky je super, protože to jsou specky do high dungů. Do low/med se cler dneska při počtu hráčů nebere, už jen kvůli úspoře času. Ale asi nemá smysl se opakovat, postoval jsem to už výš, bez odezvy, asi jsem slabý lobbista :roll:

Ale přeju si pod stromeček nějakou kladnou změnu pro danný charakter, protože mě ta postava baví i za cenu clera bez super insta healu a pary (bishop - insta ivm svitek) medic (insta banda). ten para svitek při TOP kompletu si myslím není úplně přestřel (do pvp těžko) a v PVM kvůli váze jich v packu tahat 150 asi taky nebudem. Ale mít možnost si parnout headlessa nebo podobnou pakáž v případě krizovky, kdy se za 20 sec dočkáš 35 many je přesně ten kladný buff do top kompletu, aby člověk zbytečně neumřel. (viz sentry v A2)

Re: Monk

Napsal: 25.12.2016 03:17:49
od Destrukce
Každopádně shodneme se že je zapotřebí s tímto charme něco udělat trošku bufnout aby byl použitelnější. A když v tom budete Tak něco i stim WH Třeba uplně zrušit a předělat na něco použitelného pač 50% mobu prorazi imunku coz je dost funny.

Re: Monk

Napsal: 25.12.2016 16:35:27
od Fairy
My se zase shodneme, že klerikovské specky jsou prostě jen něco "navíc", není to nic a kdo chce, tak je má možnost hrát. Základní klerik je maximálně dostačující, proto se žádné velké úpravy specializací neplánují ani se nad nimi neuvažuje.

Re: Monk

Napsal: 26.12.2016 14:55:25
od Nightwish
Fairy píše:My se zase shodneme, že klerikovské specky jsou prostě jen něco "navíc", není to nic a kdo chce, tak je má možnost hrát. Základní klerik je maximálně dostačující, proto se žádné velké úpravy specializací neplánují ani se nad nimi neuvažuje.
Aha, tak to jsem spatne pochopil vyznam slova specializace :lol:
Ja mel za to, ze zakladni char, ma zakladni ability a vyuziti, kde specky temto zakladnim charum, za odebrani nekterych zakladnich abilit davaji nove moznosti.

Ale ja se nebavil o zakladnim nastaveni specek, poukazal jsem na vyhody TOP zbroje, kde 2/3 tezi bez postihu a 1 viditelne zaostava, to vam to fakt prijde tak OP char? Kler bez pary s 50 intkou, bez ivm svitku s mana refama? Sorry, ale kdybych si slehnul, tak porad mi to prijde jako vysmech. To je jak kdyby brumbal otocil bezvou hulku a bylo tam napsane made in china.
Nejedna se tu o "upravu" specializace, ale buff z TOPka. K cemu ti je 150% mgr, kdyz casty maji strop, stejne to na manu nedopijes, dvakrat vao a zdarec.com, a super kamos wizzy zas vymyslel, ze bless nebude vracet manu, tam by se to vyplatilo, ale to uz by bylo fakt moc OP.
Nevim asi mi unika pointa, porad mam pocit z UO, ze hrani neni zabava, protoze cokoliv, co by te bavilo je potreba nerfnout zrusit zakazat smazat nebo radsi vubec nevymyslet.
Pokud se Fairy vyjadruje za cely GM team, tak me to mrzi, pokud za sebe, tak mockrat dekuji :wink:

Re: Monk

Napsal: 09.01.2017 15:24:52
od Dragostela
Ahoj, nikde jsem nic ohledně tohoto nenašel a předem se omlouvám jestli to tady už je. Dají se za monka dělat zbraně z kamenů když může mít tak velkou magerku? Anebo to je jedno jestliže to děla mág s dejme tomu 121 magery a monk který má 127 magery. Logicky mi teda přijde monk jako daleko lepší volba (pokud to teda vůbec může dělat a pokud velikost magery ovlivňuje fizzovatelnost).Díky za čas a odpověď.

Re: Monk

Napsal: 09.01.2017 16:38:07
od Xan
z vlastní zkušenosti je to jedno

Re: Monk

Napsal: 09.01.2017 17:14:00
od GM Alois
Je to prý možné. Nejjednodušší je si to ozkoušet.

Re: Monk

Napsal: 09.01.2017 17:18:41
od Penelope
Též si myslím, že je to jedno, možná pro tvuj lepší pocit to dělej klidně s Monkem, občas mě to fizzne aj kdyz máš arch komplet a mystika, a když sem to dřív dělal bez arch a mystika, tak se to povedlo téměř stejně, ale statistiku fizzovatelnosti nevedu

Re: Monk

Napsal: 30.03.2017 09:43:03
od Napospas
Moc bych chtel podekovat osobe zodpovedne za Monka, po jednom dni hrani to vypada na specku vytvorenou na zaklade vsech mojich vlhkych snu, s kterou se mi fakt uzasne klika.

Jenom par dotazku/pripominek:
- na webu na jeho strance ma napsane Hlavní nevýhody Medica
- bylo by mozne tam pripsat, ze u Inscribed Staff uz po premene nejde zvysovat + pomoci shardu event. upravit tak, aby to mozne bylo?
- bylo by mozne udelat to tak, aby staffka zachovala barvu puvodni zbrane? (+13 WH byl takovy hezky modry, staffka se hodila do zakladni barvy)
Diky

/edit: posunute do spravneho vlakna/

Re: Monk

Napsal: 30.03.2017 22:02:02
od Xan
Barvicky jsou fajn, ale tusim ze to narazi na to ze ruzny plus staffky jsou ruzny zbrane, jakoze +17 je of frenzy a +15 je of neco jinyho a ma to nejen jinou dmg ale i rychlost,a mozna proto se to pretvari z jinejch a ne samo o sobe

Re: Monk

Napsal: 01.04.2017 22:27:51
od Xan
teď mě napadlo, + black stafky jsi enchantnout zkoušel? po zavedení monka se nově dropnutý opravili, že se jim drobet zvýšila dmg a durabka, tak todle by snad mělo jít normálně oplusovat, abys teda měl ty barvičky. Já to nezkoušel, blbě se sháněly ty nový staffky tehdy:)