Stránka 1 z 1
Medic
Napsal: 01.02.2014 03:02:38
od Ocroc
Pro výběr specializace je nutné mít maxnuté skilly, tz.: Healing 100.0, Magery 90.0, Anatomy 100.0, Macefighting 90.0, Tactics 100.0 a Parrying 80.0. Změna specializace poté stojí 250k u zadávajícího NPC.
Medic
- 110 STR / 80 INT / 110 DEX
- maximalni hodnota skillu magery, MF, tactics snizena na 70%
- Robe of Healing pridava +20% healing, 20% anatomy, 20% veterinary
- moznost lecit haluze bandazemi
- pokud jsou pouzity bandaze na hrace kteremu chybi Protection/Flam, je na nej automaticky zacarovan
- pokud jsou pouzity krvave bandaze na mrtveho hrace, je za 50 krvavych bandazi oziven do plnych HP. Na tento ress bandazemi se nevztahuje penalizace za prilis rychle ressovani a odhid probehne az po 60sec
- moznost vytvorit z jakekoliv + MF zbraně
Krabicku posledni zachrany- - pouziti stoji 20 many a 1 nabiti
- KPZ ziskava +5 nabiti za kazde + zbrane z ktere se dela, neni NB
- pouze v dungeon zonach
- pri dalsim castu Healu/IVM je cil pritazen na Medica (jednou za 30 sekund)
- pri dalsim castu Reactive Armor ma cil a medic prohozeny zivoty (do hodnoty STR) (jednou za 60 sekund)
- pri dalsim castu Protection, pokud je target dale jak 3 policka, je Medic pritazen na hrace (jednou za 30 sekund)
- ressovani bandazemi 10 bandazi, penaliza za rychloressy snizena z 50 na 35 staminy
- z boostu muze castit pouze Bless
Re: Medic
Napsal: 03.02.2014 19:10:36
od Hajek II.
Pri ruseni specializace Medic, jeste v beta testu, mi to shodilo skilly heal, MF urcite a mozna veterinu (s tou si nejsem jistej kolik jsem mel). Nejspis jsem mel pri ruseni specializace nasazenou healing robu a bishopku. MF mi to shodilo o 20% a healing o 15%. Asi by to chtela pridat podminku, ze clovek musi byt nahy.
Re: Medic
Napsal: 03.02.2014 19:55:32
od Ocroc
Už tam dávno je.
Re: Medic
Napsal: 10.02.2014 18:41:12
od NowWereTalkin
- Medic - Midnight Latern - k zakoupení od NPC specializace za mapy + 10k Magic Coins. Po použití tří bandáží je další bandáž doprovázena instatním healem za +-20 hp
Mozem sa spytat, preco sa ta lanterna neda nosit so stitom? Chapem ze je to nascriptene tak, aby sa ten efekt aktivoval len ked ju mam v ruke, ale preco sa neda dat do druhej ruky, aby sa dala pouzit aj so stitom? Inac je to perfektny napada, velmi sa mi to paci, len ten stit no.
+ Je tu este ten faktor, ze s tym clovek v ruke nehidne. A ked ma uz nabrate charges, a lanterna ma hadzat efekt, a clovek chce hidnut s tym, ze ju musi dat dole z ruky, automaticky sa nabitia vynuluju. Ak to ostane takto, dovolim si tvrdit, ze sa z toho stane len dalsi nevyuzivany predmet. Dakujem za odpoved od GM.
Re: Medic
Napsal: 10.02.2014 18:56:13
od Vitasho
NowWereTalkin píše:- Medic - Midnight Latern - k zakoupení od NPC specializace za mapy + 10k Magic Coins. Po použití tří bandáží je další bandáž doprovázena instatním healem za +-20 hp
Mozem sa spytat, preco sa ta lanterna neda nosit so stitom? Chapem ze je to nascriptene tak, aby sa ten efekt aktivoval len ked ju mam v ruke, ale preco sa neda dat do druhej ruky, aby sa dala pouzit aj so stitom? Inac je to perfektny napada, velmi sa mi to paci, len ten stit no. Ak to ostane takto, dovolim si tvrdit, ze sa z toho stane len dalsi nevyuzivany predmet. Dakujem za odpoved od GM.
Předpokládám, že to je úmyslně místo štítu. Nebudeš tak mít vylepšený heal a vysoký AR zároveň.
Zkrátka vylepšení za určitou cenu. V tomto případě mi to přijde jako adekvátní cena, jdu si to koupit.
Obdobně má Bishop s AoE IVM, kdy se během timeru neregeneruje mana.
Re: Medic
Napsal: 11.02.2014 17:08:04
od Kandown
Lucerna je miesto štítu. Zaujímalo by ma, akú má tá lucerna durabilitu a či sa ničí (či je možné, aby monstrum do nej udrelo)

E: má durabku 0/0 a nepodarilo sa mi ju zničiť ani v srdci Mordoru
Re: Medic
Napsal: 22.03.2014 17:54:56
od Majk
Chci se zeptat jesli máte za medica také problém s Midnight Latern. Ono když se mě nabije a dáte heal (boost) do plných HP, tak lucerna zůstane nabitá a už nedává bonus heal. Musí se sundat a znova nasadit. Vyjmečně se stalo že se nenabíjel bonus heal vůbec, ale to by tak nevadilo jak pruda se sundáváním nabité lucerny. Těch situací, kdy se lucerna nabije a nevyužije se bonus heal je spousta. Stací když dám boost do full hp nebo dohealuju někoho doplna - už musím lucernu sundat aby fungovala . V této podobě je to pro mě zbytečný item. Přidává sice +5 heal, ale nejde hid a nemužete stít.
Bral bych pro medica radši vrácení magerky bo tahat si do dungu dispel svitky a modlit se že para nefízne je stresující

o častění ressu a VAO z hlavy se bavit vůbec nebudem.
Re: Medic
Napsal: 30.05.2014 00:33:46
od IASC
Zdravim,
musim se priznat, ze jsem byl (a asi stale jeste jsem) v pokuseni udelat si tuto specku na nove postave. Strasne me ovsem odrazuje nutnost mit 90 MF a 100 Tac. Nemam bohuzel tolik penez, abych mohl bez problemu koupit knizky a vyhlidka na +- tydenni sparing me stestim nenaplnuje.
Proto bych se rad zeptal, jestli je tato podminka v ocich GM stale nutna? Nedalo by se bojovky odstranit z nalezitosti, ktere musim splnit, abych mohl ziskat tuto specku? Cler totiz v dungu (a tento cler je opravdu urcite primarne do dungu) bojovky nikdy stejne nevyuzije. Dekuji za jakoukoliv odpoved ci reakci, ktera bude obsahovat rozumne argumenty.
Re: Medic
Napsal: 31.05.2014 18:06:34
od Wallace
specka he odvetvi nejlepsich cleriku( ne novych) knizky zas tak drahe nejsou
Re: Medic
Napsal: 31.05.2014 18:08:21
od Mephist
IASC píše:nutnost mit 90 MF a 100 Tac.
Bude to asi proto, protože při rušení specky ti to vrátí skilly na max. A dalo by se to pak zneužít na vytrénování skillu jen za cenu změny specky.
Re: Medic
Napsal: 31.05.2014 18:27:26
od IASC
Ano, to je mozny duvod toho, proc je tahle podminka nutna. Nedalo by se to ale nejak preskriptovat? Jak nad tim ale premejslim, tak by to asi bylo slozity, takze se stim budu asi muset smirit a medika dal odkladat.
Re: Medic
Napsal: 01.10.2014 13:44:26
od Majk
Zdá se mi to nebo už medicova laterna funguje jak má. Sice to trvalo půl roku, ale i tak moc díky. Dobrá práce.
Re: Medic
Napsal: 22.01.2017 12:41:44
od Anselmo
Lantern by mohla davat okrem +5 healing aj +5 veterinary

Re: Medic
Napsal: 14.11.2017 16:16:01
od Waringull
Mohlo by se prosím přidat medikovi do spellboku jedno z těchto dvou kouzel? Spíše Agility než-li Cunning
Re: Medic
Napsal: 15.11.2017 10:39:36
od Anselmo
Je to na prd ortovat chary ktore nemozu bless.
Pri 70 magerke to este aj fizuje.
Re: Medic
Napsal: 10.01.2019 14:13:52
od Napospas
Vidím, že se to tu zmínilo, ale nějak to vyšumělo; nebylo by možné snížit nároky na magery/mf/tactics (zejména), když to pak tak moc sleze? Třeba bez možnosti změnit později specializace, ať se to nezneužívá anebo tam dát na změnu nějaký timer (v řádu týdnů/měsíců), ať se to nevyplatí..